Απο τη Δευτερα ειλικρινα δεν εχω βαλει κωλο κατω..
Δευτερα μαντρες Ασπροπυργος και καβατζωμα καπω-μασκα, βαση ζωνης ασφαλειας οδηγου με προεντατηρα, ταπα βενζινης ιδιου χρωματος και ομοιως πισω ταπα ρυμουλκησης για Κορεα monte carlo. Επισης ολο το καθισμα οδηγου για xsara fl με προεντατηρα και πλαινο airbag καθοτι το καημενο την εχει ακουσει ο σκελετος του. Τριτη μεσα εξω πανω κατω τρομερο καθαρισμα τη xsara, αλλαγη λαδια-φιλτρο και ξεθαμπωμα φαναριου συνοδηγου με τη κλασσικη πατεντα οδοντοκρεμα-οδοντοβουρτσα. Χθες στις μαντρες ΒΑ Αττικης μπας και βρω πανω τμημα μασκας xsara fl. Δε βρεθηκε ουτε εκει αλλα με 15e
πηρα ολο το monopoint απο Κορεα monte Carlo. Το πρωι φορτωμα και ξεζανταρισμα τις μαμα 14αρες της xantia που τις ειχα αφησει με τα λαστιχα απο την αλλαγη σε 15αρες activa. Επισης σημερα, μετα απο 3 μερες αναζητησης (βρηκα τουλαχιστον 7! εργοστασιακα RD απο τη Δευτερα σε συνεργεια και ανακυκλωτηρια που δεν ειχαν το κωδικο ομως!) που ηταν και ο πρωταρχικος ρολος των επισκεψεων παραπανω, βρεθηκε και μαμα πηγη RD για xantia I με εργοστασιακο κωδικο, οποτε παραλαβη απο Χαλκιδα αυθημερον με τη zx και καπακι συνεργειο οπου ειχα αφησει τη xantia και ηδη αλλαζονταν βαλβολινες και top mounts...
Μαζι αλλαχθηκε και η βαση της ζωνης ασφαλειας οδηγου της zx με σοκαριστικα ευρηματα...
->
Προ μηνων λοιπον (φετος το καλοκαιρι) ειχα αναφερθει σε μια στενη επαφη που ειχε η zx περιμενωντας στο κοκκινο στη Βαρης-Κορωπιου οπου μια αφηρημενη εσκασε πανω του. Το κορεατικο παλιοσκυλο φαινομενικα δεν επαθε τιποτα, καθως το χειλακι του πορτμπαγκαζ εσωτερικα εκανε ενα ανεπαισθητο ''μυτακι'' μονο. Εννοειται αρμοι, λειτουργια πορτας και προφυλακτηρας ηταν απλα αψογα. Μαλιστα το αυτοκινητο επεσε και στον μπροστινο! Το punto απο την αλλη πηρε καπω-μασκα
Σε δευτερο χρονο διαπιστωθηκε οτι απο το τρανταγμα εσπασε το κοκκινο κλιπ της ζωνης ασφαλειας του οδηγου οποτε και επειδη ηταν πιο χρονοβορο να λυσεις τη ζωνη αποφασισα για λογους ασφαλειας να την αντικαταστησω, γι αυτο και πηρα απο δοτη στον Ασπροπυργο οπως προειπα το ανταλλακτικο.
Το σοκαρισμα ηρθε οταν ο μαστορας με ρωτησε ποτε τρακαρα
Το αυτοκινητο ειναι διαπιστωμενα ατρακαριστο με εντελως αβαφη μουρη απο καινουργιο. Η ερωτηση ηρθε απο το γεγονος οτι ειχε σκασει ο προεντατηρας της ζωνης
απο το χτυπημα του fiat οπως αποδειχθηκε (!) και σε δευτερο χρονο και σε ερωτηση του μηχανικου αν υπηρχε και συνοδηγος (τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια πλεον εφοσον ειδε και του συνοδηγου ολη τη βαση της ζωνης επιμηκυμενη ελαχιστα...
) οτι ειχε σκασει και ο προεντατηρας του συνοδηγου!!
Διδαγμα νο.1 λοιπον: Πιεστε το πραγματογνωμονα σε χτυπηματα απο πισω να τσεκαρει τους προεντατηρες! Το αμαξι ειχε ελεγχθει και αφελως απο εμας δε ζητησαμε να δει τις ζωνες ,παροτι το ''κοκκινο'' της βασης ειχε σπασει, ενδειξη του ζοριου που εφαγε!
Διδαγμα νο.2: Οσο παλιο και να ειναι το αυτοκινητο μην αφηνετε ζητημα ασφαλειας ασυντηρητα. Το ολο κουβαρι ξετυλιχθηκε επειδη θεωρησα οτι αν για καποιο λογο πρεπει να βγεις αμεσα απο το αυτοκινητο και να το εγκαταλειψεις, η ζωνη δε θα ξεκουμπωνε τοσο γρηγορα!!
Καλη συντηρηση για καλα χιλιομετρα
Διδαγμα νο.3: Παροτι 23 χρονων και κορεατικο, τα υποτυπωδη συστηματα της εκαναν τη δουλεια τους οταν επρεπε, γιατι οταν ο αδελφος μου που οδηγουσε στη φαση μου ελεγε οτι ηταν τοσο δυνατο που πιστεψε πριν βγει οτι εχει γινει τροπετο απο πισω, εγω δε τον πιστευα με βαση την αριστη εικονα του αυτοκινητου... Ε να λοιπον που τελικα επεσε με πολλα, αποδειξη οτι ενεργοποιηθηκαν οι προεντατηρες, παροτι απ εξω δε μασησε...
Μαλιστα ειναι η δευτερη κορεατικη zx που κανει τη δουλεια της σωστα! Η πρωτη ανοιξε τον αεροσακο της κανονικα παροτι 12ετιας τοτε.
Διδαγμα νο.4:
στα κορεατικα