Τι κάναμε σήμερα με το 2cv/DS/CX ή κάποιο άλλο ιστορικό μας Citroen?

JoGly

Member
Εγγραφή
28 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
168
Reaction score
446
Πόντοι
367
Εχθές είχαμε βολτίτσα με το 2cvαλλά και με την DS.. Μετά έβγαλα να δω τα δώρα που πήρα στην “μικρή” το τελευταίο 6άμηνο και είπα να σας τα φωτογραφίσω έτσι για να γουστάρετε!!

Τα φανάρια που είναι γνήσια αλλά ανακατασκευασμένα:







To ταμπλό που το βρήκα NOS :up:

Το κοινό τους πρόβλημα είναι ότι καίγεται η ζελατίνα μπροστά από τα φώτα πορείας αλλά και τα μεγάλα..
Εδώ το φωτίζω με τον φακό του κινητού





Επίσης χαλάει και το σαγρέ του ταμπλό.. Εδώ είναι τέλειο.. Τα εσωτερικά νίκελ θέλουν απλά καθάρισμα..


Χερούλια καινούργιαcigara



Το ειδικό σπρέι που θα βαφτεί το κάτω μέρος του ταμπλό για να γίνει σαγρέ όπως ήταν από την μαμά του.. Το δικό μου είναι βαμμένο με σπρέι..:whatever



Μια με όλα μαζί..

Σού έχω δωράκι για την προίκα της!! ;)
 

JoGly

Member
Εγγραφή
28 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
168
Reaction score
446
Πόντοι
367

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.310
Πόντοι
947
Age
58
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Μπλε καντράν και quillery? Original αλλά μήπως συνδυαζόταν και με άλλα μπλε στοιχεία στο εσωτερικό?
Afto to amaksi agapite mou, ine frankenstein's dimiourgima...toulachiston 5 me 6 2CV ke Dynae echoune dosi organa, tablo, kathismata, amaksoma, portes, kapo, ftera, klappeta, ke sassi...fota, tassia, sandes, eksatmisis...asta!
 

harisman

Member
Εγγραφή
2 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
175
Reaction score
480
Πόντοι
417
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Αλλαγή LHM χθες κ σήμερα, μπας κ βελτιωθεί η σκληρή μου ανάρτηση......(χλμ 5.000, πριν 18 μήνες τελευταία αλλαγή).
Χθες βγήκε το καζανάκι με το εμβαπτιζόμενο "μπλιμπλίκι" του, κ απάντα αδειάστηκαν κ καθαρίστηκαν (ρεζερβουάρ, φίλτρα, φλοτέρ κλπ).
Σήμερα όλα στη θέση τους με νέα Total LHM.
Εντύπωση μου έκανε ότι έβγαλα 3+ λιτρα LHM από το σύστημα, ενώ έβαλα 3,5, με συνεχείς συμπληρώσεις / εξαερώσεις, μέχρι να πιάσει την σωστή στάθμη. Κ το μεν κ το δε είναι πολλά, όταν τα μανουάλια λένε για ποσότητα 2,5lit για αλλαγή LHM.
Μήπως το accumulator sphere μου είναι τελειωμένο.......(λιγότερο άζωτο --> περισσότερο LHM)?
BILL.....τα φώτα σου!!! (Νομίζω μαμά φοράω το ίδιο με BX, ίσως κ Xantia?, κ την βρίσκω σχετικά ευκολα, σωστά?).

Ακολούθησε σύντομη δοκιμή στο δρόμο με μέτριες εντυπώσεις ως προς το αποτελεσμα της αλλαγής (κ την βελτίωση της άνεσης).

PS: όλα έγιναν βιαστικά, οπότε no photos this time.....
 

billaras

Technical expert
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
512
Reaction score
1.107
Πόντοι
577
Age
36
Περιοχή
Καλλιθέα (Αττικής)-Ρίο (De Patras)
Συσσωρευτή όλα τα ύδρο ίδιο έχουν. Μέχρι και ο ίδιος ο συσσωρευτής είναι σχεδόν ίδιος στο βάθος των ετών.
Η αντικατάσταση του αζώτου με όγκο λαδιού LHM γίνεται σε όλες τις σφαίρες, και όχι μόνο σε μια. Γέμισέ τες όλες να ησυχάσεις.... (αν γεμίζουν).

Το έχω λιώσει στα χιλιόμετρα τις μέρες αυτές. Πλησιάζουμε την 1000άδα μετά τις 280000. Σήμερα γερό ξενύχτι και περίπου 140 χιλιόμετρα εντός αττικής, εξαιτίας κάτι έκτακτου...
Απολαμβάνω μεμβράνες.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.469
Reaction score
16.459
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Σήμερα γερό ξενύχτι και περίπου 140 χιλιόμετρα εντός αττικής, εξαιτίας κάτι έκτακτου...
Τι εγινε θα χουμε γεννητουρια...? :tease::X:lol::tease:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.003
Reaction score
15.514
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.469
Reaction score
16.459
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Λατρευουμε ολοι delta blue απ οτι εχω καταλαβει..:love:
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.849
Reaction score
23.051
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Εξωτερικό κρύσταλλο Marchal για τους αριστερούς προβολείς. ;)
Αααααααααααααααααα...........popcorn
 

harisman

Member
Εγγραφή
2 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
175
Reaction score
480
Πόντοι
417
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Συσσωρευτή όλα τα ύδρο ίδιο έχουν. Μέχρι και ο ίδιος ο συσσωρευτής είναι σχεδόν ίδιος στο βάθος των ετών.
Η αντικατάσταση του αζώτου με όγκο λαδιού LHM γίνεται σε όλες τις σφαίρες, και όχι μόνο σε μια. Γέμισέ τες όλες να ησυχάσεις.... (αν γεμίζουν).

.
Οι εμπρός είναι καινούργιες (αν κ σχετικά σκληρες από μαμά για τα γούστα μου, IHFS για GSA, Citroen απλά δεν βρίσκεις.....), οι πίσω δουλευουν καλα.
Το συσσωρευτή υποπτευομαι.....Οι λόγοι: η μεγάλη ποσότητα LHM στο κύκλωμα, ότι η βαλβίδα "χτυπάει" αρκετά συχνότερα από το κανονικό, ενώ επίσης δεν γνωρίζω πότε αλλάχτηκε τελευταία. Μπορεί τελειωμένος συσσωρευτής αν εξηγήσει την σκληρή ανάρτηση? Στο μυαλό μου, προβληματικός συσσωρευτής σημαίνει ότι δεν υπάρχει το "buffer"/αποθήκη πίεσης στο κύκλωμα για να εξασφαλίζει ομαλή λειτουργία του συστήματος, σε πιέσεις λειτουργίας πέριξ της περιοχής (λίγο πάνω, λίγο κάτω) ονομαστικής λειτουργίας.
 
Top Bottom