Τι κάναμε σήμερα με το 2cv/DS/CX ή κάποιο άλλο ιστορικό μας Citroen?

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.657
Reaction score
3.876
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
κτεο για τα δικα μου την προηγουμεν εβδομαδα στο ξαρα περιοδικος ελεγχος σε συνδυασμο με αλλαγη δξ υγραεριου και στην ξανθια μονο ελεγχος και δηλωση υηραεριου στη αδεια...οπου και τη παρελαβα σημερα και συνεχιζουμε νομιμοτατοι
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.025
Reaction score
15.118
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Δουβλινο
Μπράβο Νίκο! Αλλά ενημερωτικά μέχρι τα 240 που γράφει έχει κι άλλο. Την άλλη φορά.. ;)
Εγώ σε καταλαβαίνω άσχετα που ηρέμησα απ.οταν ήρθαν σπίτι να με βρουν κάποτε :lol:
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.845
Reaction score
10.634
Πόντοι
1.017
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Ο σκοπός της παραπάνω φωτογραφίας ήταν να αναδείξει αυτό που ήταν πάντα οι μεγάλες υδροπνευματικές Σιτροέν. Ακόμα και στη βασική έκδοση που είναι η δικιά μου, με μόλις 2000 κ.εκ., 106 (υποτιθέμενα...) άλογα, βάρος 1365 κιλών, με 36 χρόνια στην πλάτη της και έναν κινητήρα (Douvrin) που παρουσιάστηκε πριν από 45 χρόνια, να ταξιδεύει στις ευθείες με τη συγκεκριμένη ταχύτητα και να έχει ακόμα αρκετό περιθώριο για ταχύτητες που πλησιάζουν αριθμούς που ξεκινούν από 2... (έστω και με λίγο νωχελικές επιταχύνσεις από στάση, όχι κακές όμως!). Μία γνήσια grande routière! Αναρωτιέμαι, η turbo πως πάει??!!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.563
Reaction score
14.140
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Ο σκοπός της παραπάνω φωτογραφίας ήταν να αναδείξει αυτό που ήταν πάντα οι μεγάλες υδροπνευματικές Σιτροέν. Ακόμα και στη βασική έκδοση που είναι η δικιά μου, με μόλις 2000 κ.εκ., 106 (υποτιθέμενα...) άλογα, βάρος 1365 κιλών, με 36 χρόνια στην πλάτη της και έναν κινητήρα (Douvrin) που παρουσιάστηκε πριν από 45 χρόνια, να ταξιδεύει στις ευθείες με τη συγκεκριμένη ταχύτητα και να έχει ακόμα αρκετό περιθώριο για ταχύτητες που πλησιάζουν αριθμούς που ξεκινούν από 2... (έστω και με λίγο νωχελικές επιταχύνσεις από στάση, όχι κακές όμως!). Μία γνήσια grande routière! Αναρωτιέμαι, η turbo πως πάει??!!
to chassis antexei poli poli perissoteri dinami sigoura. Ki einai gegonos oti se prokalei na trekseis.

Benzina turbo den exo pote odigisei. Omos i Turbodiesel me ta 120 aloga exeis apisteftes reprises...
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.174
Reaction score
3.920
Πόντοι
777
Age
34
Περιοχή
Γρεβενα
Ο σκοπός της παραπάνω φωτογραφίας ήταν να αναδείξει αυτό που ήταν πάντα οι μεγάλες υδροπνευματικές Σιτροέν. Ακόμα και στη βασική έκδοση που είναι η δικιά μου, με μόλις 2000 κ.εκ., 106 (υποτιθέμενα...) άλογα, βάρος 1365 κιλών, με 36 χρόνια στην πλάτη της και έναν κινητήρα (Douvrin) που παρουσιάστηκε πριν από 45 χρόνια, να ταξιδεύει στις ευθείες με τη συγκεκριμένη ταχύτητα και να έχει ακόμα αρκετό περιθώριο για ταχύτητες που πλησιάζουν αριθμούς που ξεκινούν από 2... (έστω και με λίγο νωχελικές επιταχύνσεις από στάση, όχι κακές όμως!). Μία γνήσια grande routière! Αναρωτιέμαι, η turbo πως πάει??!!
Σε γρήγορες καμπές ( Εθνικής οδού) πως ανταποκρίνεται? Εννοώ με ταχύτητα άνω τον 150 χλμ...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.563
Reaction score
14.140
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Σε γρήγορες καμπές ( Εθνικής οδού) πως ανταποκρίνεται? Εννοώ με ταχύτητα άνω τον 150 χλμ...

oi grigores kampes einai akrivos to stoixeio tou aftokinitou aftou. Akoma kai gia taxitites 195-200.
Se germanikous aftokinitodromous, exei tixei brosta mou lodernes BMW 5, 6 na epivradinoun se kampes poli perissotero
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.845
Reaction score
10.634
Πόντοι
1.017
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Σε γρήγορες καμπές ( Εθνικής οδού) πως ανταποκρίνεται? Εννοώ με ταχύτητα άνω τον 150 χλμ...
To εντυπωσιακό είναι και το πως τοποθετείται το αυτοκίνητο ακόμα και στις πιο κλειστές στροφές, σε ορεινές φουρκέτες για παράδειγμα. Σα να έχει κάποιο γυροσκοπικό μηχανισμό και σε συνδυασμό με το επαναφερόμενο τιμόνι, η όλη διαδικασία είναι εξωπραγματική! Όπως είπε και ο Νίκος πιο πάνω, είναι απίστευτο το πόσο πολύ πιο ικανή είναι σε σύγκριση με σύγχρονα, πανάκριβα αυτοκίνητα. Αρκεί να συνηθίσει κανείς το υπερευαίσθητο τιμόνι με τις λίγες στροφές και τη χαρακτηριστική "πλεύση" της υδροπνευματικής με το ιδιαίτερο "πλασάρισμα" του αυτοκινήτου στις στροφές. Πιστεύω ότι εάν ένας οδηγός συμβατικού αυτοκινήτου μπει σε μία CX και προσπαθήσει να κινηθεί γρήγορα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με στροφές χωρίς πρώτα να εξοικειωθεί μαζί της, είναι πολύ πιθανό να σκοτωθεί... Όπως διάβαζα σε ένα Γαλλικό περιοδικό πρόσφατα, ένα από τα ελάχιστα μειονεκτήματα της CX είναι ότι απαιτεί "reapprentisage de conduire!", να μάθει να οδηγεί κάποιος από την αρχή με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο. Και ίσως, κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ πιο επιτιμητικό από άποψης ικανοτήτων να μπορείς να οδηγείς μία τέτοια ιδιαίτερη, παλαιάς σχολής Σιτροέν, παρά μία σύγχρονη Πόρσε ή Φερράρι.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.563
Reaction score
14.140
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Εγώ με την DS δεν θα τολμούσα πάντως :lol:
21injection δεν είναι; Μια χαρά πάει και παραπάνω...

Τώρα πια αν που η Μπορντώ είναι ο ουσιαστικά το κύριο αυτοκίνητο μου, και την έχω συνηθίσει (αντιδράσεις, διαστάσεις, τυφλές γωνίες) την ευχαριστιεμαι πραγματικά. Όταν την οδηγούσα πιο σπάνια, είναι αλλιώς, δεν ελευθερώνεσαι...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.361
Reaction score
21.718
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
21injection δεν είναι; Μια χαρά πάει και παραπάνω...

Τώρα πια αν που η Μπορντώ είναι ο ουσιαστικά το κύριο αυτοκίνητο μου, και την έχω συνηθίσει (αντιδράσεις, διαστάσεις, τυφλές γωνίες) την ευχαριστιεμαι πραγματικά. Όταν την οδηγούσα πιο σπάνια, είναι αλλιώς, δεν ελευθερώνεσαι...
Βρε πάει αλλά δεν τολμάω…
 

unclenontas

Member
Εγγραφή
12 Ιουνίου 2018
Μηνύματα
65
Reaction score
135
Πόντοι
387
Age
33
Αλλαγή τα δύο εμπρός λάστιχα στην xantia σήμερα.

Δύο οι λόγοι της αλλαγής :
  1. το εμπρός αριστερά ήταν στραβό από το εργοστάσιο.
  2. τα τρία απ τα 4 λάστιχα είχαν (σε διαφορετικές χρονικές στιγμές) πατήσει πρόκα οπότε δεν ήθελα να έχω 3 τραυματισμενα λάστιχα στο αμάξι.
Τον επόμενο μήνα θα αλλάξω κ τα πίσω, ώστε να υπάρχει ομοιομορφία. Οικονομικοί προφανώς οι λόγοι που δεν άλλαξα 4αδα απευθείας.

Βγήκαν λοιπόν τα primacy 4 και στη θέση τους μπήκαν τα uniroyal rainexpert 5. Η επιλογή δεν ηταν καθόλου τυχαία, καθώς είμαστε φοβερά ευχαριστημένοι απ τα rainexpert 3 που φοράμε στο 106 και στην άλλη xantia. Και πράγματι, παρότι τα primacy δεν είχαν χιλιόμετρα πάνω τους, ήδη με το uni σε σημεία που γλιστρούσα, τώρα γαντζωσε κάτω σαν βεντούζα.

Επόμενο στάδιο η αντικατάσταση σωλήνα ντεπόζιτου πλυστικου υγρού, που έχει πολυμεριστει κ σπάει με το που το κοιτάξεις.

Προχωράμε ακάθεκτοι κ ατσαλακωτοι.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.845
Reaction score
10.634
Πόντοι
1.017
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Αλλαγή τα δύο εμπρός λάστιχα στην xantia σήμερα.

Δύο οι λόγοι της αλλαγής :
  1. το εμπρός αριστερά ήταν στραβό από το εργοστάσιο.
  2. τα τρία απ τα 4 λάστιχα είχαν (σε διαφορετικές χρονικές στιγμές) πατήσει πρόκα οπότε δεν ήθελα να έχω 3 τραυματισμενα λάστιχα στο αμάξι.
Τον επόμενο μήνα θα αλλάξω κ τα πίσω, ώστε να υπάρχει ομοιομορφία. Οικονομικοί προφανώς οι λόγοι που δεν άλλαξα 4αδα απευθείας.

Βγήκαν λοιπόν τα primacy 4 και στη θέση τους μπήκαν τα uniroyal rainexpert 5. Η επιλογή δεν ηταν καθόλου τυχαία, καθώς είμαστε φοβερά ευχαριστημένοι απ τα rainexpert 3 που φοράμε στο 106 και στην άλλη xantia. Και πράγματι, παρότι τα primacy δεν είχαν χιλιόμετρα πάνω τους, ήδη με το uni σε σημεία που γλιστρούσα, τώρα γαντζωσε κάτω σαν βεντούζα.

Επόμενο στάδιο η αντικατάσταση σωλήνα ντεπόζιτου πλυστικου υγρού, που έχει πολυμεριστει κ σπάει με το που το κοιτάξεις.

Προχωράμε ακάθεκτοι κ ατσαλακωτοι.
Πολύ σημαντικές και χρήσιμες οι εμπειρίες σχετικά με τα λάστιχα!
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
237
Reaction score
356
Πόντοι
287
Age
48
Μπουζοκαλώδιο τεφλονένιο.

Είχα κάτι ρετάλια καλώδιο από ενισχυτή αυτοκινήτου, 6 τ.χ. που έχει εσωτερικά πολλούς και λεπτούς κλώνους,
σαν τριχίτσες, για να περνάει πολύ ρεύμα, με σχεδόν μηδενική αντίσταση, και είπα να δοκιμάσω να το βάλω για μπουζοκαλώδιο.
Η εξωτερική του μόνωση είναι σιλικόνη, και αντέχει σε υψηλή θερμοκρασία.



Είχα και κάτι παλιά μπουζοκαλώιδια για το GS-άκι, οπότε πήρα τους ακροδέκτες, και τους έβαλα στο καινούριο καλώδιο,
και το'βαλα, για να δω τι κάνει.
Η μόνωση δυστυχώς, αν και σιλικόνη, και αρκετά χοντρούτσικη, δεν είναι αρκετή για να μονώσει αποτελεσματικά το καλώδιο,
με αποτέλεσμα να διαφεύγει ένα ελάχιστο ρευματάκι, τόσο ώστε πιάνοντας με το ένα χέρι πλήρως το καλώδιο,
και ακουμπώντας με τον δείκτη του άλλου χεριού τον αρνητικό της μπαταρίας,
νιώθεις ένα ελαφρό γαργάλημα στο σημείο που ακουμπάει ο δείκτης στον πόλο, κάθε φορά που δίνει σπινθήρα το καλώδιο.
Θέλει καλύτερη μόνωση.
Είχα λοιπόν και κάτι ρετάλια από σωλήνα τεφλόν, 6 χιλ. εσωτ. διάμετρο, και είπα να βάλω το καλώδιο μέσα,
να δω μπας και υπάρχει διαφορά.
Ξανά 'φτιαξα τους ακροδέκτες με τα λαστιχένια καλύμματα, και ταίριαξε η πατέντα,
και έγινε ένα αρχικό καλώδιο, για τον πρώτο κύλινδρο,



και δοκίμασα το ίδιο τεστ, για να δω αν με χτυπάει το ρεύμα. Δε συμβαίνει τίποτα.
Όσο κι αν χούφτωσα το καλώδιο, με γυμνό χέρι, και ακούμπησα το άλλο χέρι στον αρνητικό,
δεν ένιωσα το παραμικρό. Έχει γούστο να κάνει καλή μόνωση το τεφλόν, και να δουλέψει η πατέντα.
Θα το αφήσω να το δουλέψω, για να δω τι θα κάνει. Για εξερεύνηση.
Και θα φτιάξω κι ένα δεύτερο για τον απέναντι κύλινδρο, για να δω μήπως το μήκος έχει σημασία.
Έτσι και δουλέψει, θα είναι το απόλυτο μπουζοκαλώδιο. Εσωτερική μόνωση σιλικόνης, και εξωτερική τεφλόν,
και τα δυο υλικά με αντοχή σε άνω των 250° θερμοκρασία, και αντίσταση σχεδόν τίποτα.
Τι να πάει στραβα?
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
319
Reaction score
302
Πόντοι
337
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Μπουζοκαλώδιο τεφλονένιο.

Είχα κάτι ρετάλια καλώδιο από ενισχυτή αυτοκινήτου, 6 τ.χ. που έχει εσωτερικά πολλούς και λεπτούς κλώνους,
σαν τριχίτσες, για να περνάει πολύ ρεύμα, με σχεδόν μηδενική αντίσταση, και είπα να δοκιμάσω να το βάλω για μπουζοκαλώδιο.
Η εξωτερική του μόνωση είναι σιλικόνη, και αντέχει σε υψηλή θερμοκρασία.



Είχα και κάτι παλιά μπουζοκαλώιδια για το GS-άκι, οπότε πήρα τους ακροδέκτες, και τους έβαλα στο καινούριο καλώδιο,
και το'βαλα, για να δω τι κάνει.
Η μόνωση δυστυχώς, αν και σιλικόνη, και αρκετά χοντρούτσικη, δεν είναι αρκετή για να μονώσει αποτελεσματικά το καλώδιο,
με αποτέλεσμα να διαφεύγει ένα ελάχιστο ρευματάκι, τόσο ώστε πιάνοντας με το ένα χέρι πλήρως το καλώδιο,
και ακουμπώντας με τον δείκτη του άλλου χεριού τον αρνητικό της μπαταρίας,
νιώθεις ένα ελαφρό γαργάλημα στο σημείο που ακουμπάει ο δείκτης στον πόλο, κάθε φορά που δίνει σπινθήρα το καλώδιο.
Θέλει καλύτερη μόνωση.
Είχα λοιπόν και κάτι ρετάλια από σωλήνα τεφλόν, 6 χιλ. εσωτ. διάμετρο, και είπα να βάλω το καλώδιο μέσα,
να δω μπας και υπάρχει διαφορά.
Ξανά 'φτιαξα τους ακροδέκτες με τα λαστιχένια καλύμματα, και ταίριαξε η πατέντα,
και έγινε ένα αρχικό καλώδιο, για τον πρώτο κύλινδρο,



και δοκίμασα το ίδιο τεστ, για να δω αν με χτυπάει το ρεύμα. Δε συμβαίνει τίποτα.
Όσο κι αν χούφτωσα το καλώδιο, με γυμνό χέρι, και ακούμπησα το άλλο χέρι στον αρνητικό,
δεν ένιωσα το παραμικρό. Έχει γούστο να κάνει καλή μόνωση το τεφλόν, και να δουλέψει η πατέντα.
Θα το αφήσω να το δουλέψω, για να δω τι θα κάνει. Για εξερεύνηση.
Και θα φτιάξω κι ένα δεύτερο για τον απέναντι κύλινδρο, για να δω μήπως το μήκος έχει σημασία.
Έτσι και δουλέψει, θα είναι το απόλυτο μπουζοκαλώδιο. Εσωτερική μόνωση σιλικόνης, και εξωτερική τεφλόν,
και τα δυο υλικά με αντοχή σε άνω των 250° θερμοκρασία, και αντίσταση σχεδόν τίποτα.
Τι να πάει στραβα?
Δώσε πόνο
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
895
Reaction score
2.061
Πόντοι
677
Age
52
Εάν η τελική μορφή της πατέντας σου μοιάζει με τα παρακάτω τότε μάλλον θα είναι Ο.Κ..
The Anatomy of a Spark Plug Wire
Accel Ceramic Boot Spark Plug Wires - Holley
 
Top Bottom