Σε αυτο πιστευω επαιξε ρολο και η αποσυρση του 2009.Ενα μηνα κρατησε,αλλα ηταν πραγματικη καταστροφη.Θυμαμαι σε αυτη την περιοδο να ''εξαφανιστηκαν'' παραπανω απο 20 αμαξια που γνωριζα,καποια εκ των οποιων ηταν '50ς μοντελα σε κανονικη κυκλοφορια..Θυμαμαι επισης,την ιδια εποχη,να εχω διασταυρωθει στο δρομο με samara το οποιο ειχε σπασμενα τζαμια,μισοξεφουσκωτα λαστιχα και μαλλον βουλωμενο καρμπυρατερ,και καταλαβα αμεσως για που πηγαινε..εκει που θα πηγαιναν και τα δικα μας,αν δεν ειχα καθυστερησει τους δικους μου,η αν δεν ειχε αρθει το μετρο..Ωραίες εποχές ακομα πάντως, στο όχι και πολυ μακρινό 2007.. Μια βόλτα από τα πάρκινγκ των σχολών της Πανεπιστημιούπολης στο Ρίο και έβλεπες την κόκκινη gsa, τη bx σειρά Ι του billaras, το λευκό GS X, την ασημί bx trs του καθηγητή μου του Γενικού τμήματος, τη μπλε xantia activa, και τη μοναδική ΧΜ της Πατρας. Μόνο το τελευταίο εν ζωή ακόμα
Η ειρωνια ειναι οτι τελικα,τα καινουρια αυτοκινητα που αγοραστηκαν,μετα απο καναδυο χρονια στην πλειοψηφια τους πουληθηκαν,αφου η φορολογηση τους αλλαξε και οι ιδιοκτητες δεν μπορουσαν πια να τα συντηρουν.Ουτε φυσικα μπορουσαν να τα ξεπληρωσουν λογω κρισης,γιατι μπορει μεν η αποσυρση να προσφερε πχ 2000 ευρω,αλλα αυτο δεν αναιρουσε το γεγονος οτι χρειαζονταν τουλαχιστον τα 5 πλασια για να αγορασεις καινουριο παρολαυτα..τελος παντων,μη βγαινουμε και εκτος θεματος..