Τι κάναμε σήμερα με το 2cv/DS/CX ή κάποιο άλλο ιστορικό μας Citroen?

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.035
Reaction score
8.162
Πόντοι
947
Age
46
Περιοχή
Αθήνα
ρε παιδια συγνωμη..........εχουν κανα κοντερ που να γραφουν τα ανταλακτικα αντεχουν 5000 χλμτρα η 10.000 χλμτρα?
αυη την χαζομαρα την ακουω χρονια και αμα την ακουω......
Πρόκειται για κάτι που έβαλα σαν όριο εγώ μέχρι το επόμενο σέρβις (115000χλμ τώρα και το επόμενο στα 120000χλμ, αλλάζω λάδια κάθε 5000χλμ). Δε μου ανέφερε τίποτα ο Κυρ Βασίλης βέβαια, πόσο μάλλον εγώ. Απλώς εγώ φταίω και δεν το διευκρίνισα πιο πάνω, ρώτησα "αντέχει μέχρι το επόμενο σέρβις"?
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.422
Reaction score
3.444
Πόντοι
827
Age
46
Περιοχή
Πρεβεζα
οκ.....απλα για να ξερεις νικο ολα τα εξαρτηματα παντα σου δειχνουν σημαδια οταν ειναι να χαλασουν...σπανια πανε μια και εξω
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.035
Reaction score
8.162
Πόντοι
947
Age
46
Περιοχή
Αθήνα
οκ.....απλα για να ξερεις νικο ολα τα εξαρτηματα παντα σου δειχνουν σημαδια οταν ειναι να χαλασουν...σπανια πανε μια και εξω
:lovecitroen:βλέπω μια μύτη από xm !
Αυτή που φαίνεται είναι όντως μία 1ης γενιάς, με μονόμπρατσο τιμόνι (πριν την πολύ ελαφριά ανανέωση δηλαδή), σε πολύ καλή κατάσταση, πολύ όμορφη με το χαρακτηριστικό "βυσσινί" χρώμα των ΧΜ, αλλά με 5η πόρτα από Υ4 (τρακάρισμα μήπως?).
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
201
Reaction score
418
Πόντοι
397
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Χθές το πρωί, ο ανηψιός μου πήρε τη xantia, καί επιτέλους, τοποθετήθηκαν οι 70άρες σφαίρες μπροστά, καί οι 55άρες πήραν θέση στον πίσω άξονα. Μετά πέρασε ΚΤΕΟ, όπου βρέθηκε σε εξαιρετικά καλή κατάσταση(δεν θα πώ άριστη). Το μόνο αρνητικό είναι τα μπαλάκια μπροστά που αρχίζουν καί παίρνουν μπόσκα(21,5 χρόνια είναι αυτά). Τα καυσαέρια είναι όπως έπρεπε να είναι, τα φρένα άψογα, καί το σχόλιο πού έκανε ο τεχνικός για την απορόφηση κραδασμών ελέγχωντάς το 2 φορές ήταν ότι 1η φορά βλέπει τέτοια ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ με τόση απόσβεση. Αυτό μου μετέφερε ο ανηψιός μου, επαγγελματίας οδηγός.
Μετά από 18 χρόνια συμβίωσης, την έκανα όπως είχα κάποτε την gs, καί μετά την bx. Απίστευτα μαλακή.:dscabrio:
1 ώρα βόλτα χθές το βραδάκι, 3 ώρες σήμερα το πρωί καί αλλες 2 τώρα το απόγευμα, για να ξανανιώσω την αίσθηση στρώματος νερού ή μαγικού χαλιού.:lovecitroen:
Οι σφαίρες παραγγέλθηκαν την Μ.Πέμπτη. Ήρθανε την τρίτη μετά του Θωμά(7-5) καί ήταν 55άρες. Στάλθηκαν πίσω καί οι 70άρες ήλθαν ακριβώς την επόμενη τρίτη (14-5). Από τότε λόγω φόρτου εργασίας, δεν προλάβαινα τις ώρες των συνεργείων που δουλεύουν ως τις 16.00-16.30 μόλις χθές αξιώθηκα να βάλω τις σφαίρες.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι, ότι το αυτοκίνητο μαλάκωσε πάρα πολύ σε σχέση με το σετ 55/40 που είχα πρίν και ακόμα περισσότερο με το 55/30 που είχε από τη μάνα του. Πρέπει οπωσδήποτε να το συνηθείσω, ή μάλλον να το ξανασυνηθείσω, όσον αφορά τις αντιδράσεις τού αμαξώματος.
Σε απότομο φρενάρισμα βουτάει η μούρη, σηκώνεται ο κώλος σε 1η φάση, ο οποίος σε 2-3 δεύτερα κάθεται ακολουθώντας το μπροστινό μέρος.
Παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές.
Στα φανάρια ανεβοκατεβαίνει το πίσω μέρος, ανάλογα την ένταση με την οποία πάτησα το φρένο.
Γενικά μέσα στην πόλη (μικρές ταχύτητες), η οδήγηση δεν έχει διαφορά πέρα από του ότι είναι πιο μαλακό. Έξω σε ευθείες π.χ. εγνατία, θέλει ήρεμες αντιδράσεις όσον αφορά φρένα.
Σε στροφιλίκια ανηφορικά τίποτα. Σε κατηφορικά θέλει προσοχή σε στροφές με φρένα γιατί σηκώνει το πίσω μέρος.
Σε νορμάλ οδήγηση με νορμάλ ταχύτητες απαιτεί πολύ λιγότερη προσοχή.
Απλά έγινε αυτοκίνητο για να απολαμβάνω οδήγηση καί μετακίνηση.:citrolove:
Αυτά προς το παρών. Περισσότερα σε βάθος χρόνου, να κοπάσει λίγο καί ο πρώτος ενθουσιασμός.
:yahoo::yahoo: :new: :yahoo::yahoo:
 

Alex Kon

Member
Εγγραφή
27 Απριλίου 2017
Μηνύματα
366
Reaction score
813
Πόντοι
507
Age
26
Χθές το πρωί, ο ανηψιός μου πήρε τη xantia, καί επιτέλους, τοποθετήθηκαν οι 70άρες σφαίρες μπροστά, καί οι 55άρες πήραν θέση στον πίσω άξονα. Μετά πέρασε ΚΤΕΟ, όπου βρέθηκε σε εξαιρετικά καλή κατάσταση(δεν θα πώ άριστη). Το μόνο αρνητικό είναι τα μπαλάκια μπροστά που αρχίζουν καί παίρνουν μπόσκα(21,5 χρόνια είναι αυτά). Τα καυσαέρια είναι όπως έπρεπε να είναι, τα φρένα άψογα, καί το σχόλιο πού έκανε ο τεχνικός για την απορόφηση κραδασμών ελέγχωντάς το 2 φορές ήταν ότι 1η φορά βλέπει τέτοια ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ με τόση απόσβεση. Αυτό μου μετέφερε ο ανηψιός μου, επαγγελματίας οδηγός.
Μετά από 18 χρόνια συμβίωσης, την έκανα όπως είχα κάποτε την gs, καί μετά την bx. Απίστευτα μαλακή.:dscabrio:
1 ώρα βόλτα χθές το βραδάκι, 3 ώρες σήμερα το πρωί καί αλλες 2 τώρα το απόγευμα, για να ξανανιώσω την αίσθηση στρώματος νερού ή μαγικού χαλιού.:lovecitroen:
Οι σφαίρες παραγγέλθηκαν την Μ.Πέμπτη. Ήρθανε την τρίτη μετά του Θωμά(7-5) καί ήταν 55άρες. Στάλθηκαν πίσω καί οι 70άρες ήλθαν ακριβώς την επόμενη τρίτη (14-5). Από τότε λόγω φόρτου εργασίας, δεν προλάβαινα τις ώρες των συνεργείων που δουλεύουν ως τις 16.00-16.30 μόλις χθές αξιώθηκα να βάλω τις σφαίρες.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι, ότι το αυτοκίνητο μαλάκωσε πάρα πολύ σε σχέση με το σετ 55/40 που είχα πρίν και ακόμα περισσότερο με το 55/30 που είχε από τη μάνα του. Πρέπει οπωσδήποτε να το συνηθείσω, ή μάλλον να το ξανασυνηθείσω, όσον αφορά τις αντιδράσεις τού αμαξώματος.
Σε απότομο φρενάρισμα βουτάει η μούρη, σηκώνεται ο κώλος σε 1η φάση, ο οποίος σε 2-3 δεύτερα κάθεται ακολουθώντας το μπροστινό μέρος.
Παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές.
Στα φανάρια ανεβοκατεβαίνει το πίσω μέρος, ανάλογα την ένταση με την οποία πάτησα το φρένο.
Γενικά μέσα στην πόλη (μικρές ταχύτητες), η οδήγηση δεν έχει διαφορά πέρα από του ότι είναι πιο μαλακό. Έξω σε ευθείες π.χ. εγνατία, θέλει ήρεμες αντιδράσεις όσον αφορά φρένα.
Σε στροφιλίκια ανηφορικά τίποτα. Σε κατηφορικά θέλει προσοχή σε στροφές με φρένα γιατί σηκώνει το πίσω μέρος.
Σε νορμάλ οδήγηση με νορμάλ ταχύτητες απαιτεί πολύ λιγότερη προσοχή.
Απλά έγινε αυτοκίνητο για να απολαμβάνω οδήγηση καί μετακίνηση.:citrolove:
Αυτά προς το παρών. Περισσότερα σε βάθος χρόνου, να κοπάσει λίγο καί ο πρώτος ενθουσιασμός.
:yahoo::yahoo: :new: :yahoo::yahoo:
Καλοτάξιδο και αυτό. Ζηστε τα και διαφυλαξτε τα οσο μπορείτε γιατί δεν θα ξαναυπαρξουν DS CX xantia και ολα τα αλλα.

Τώρα, για τα καινούργια, 10 15 χρονια και πολλά είναι.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.422
Reaction score
3.444
Πόντοι
827
Age
46
Περιοχή
Πρεβεζα
με το καλο χαρη......αν και το σετ απ που εχεις 70-55 ειναι λαθος.....δοκιμασε τις 70-40 και θα εχεις σχεδον ιδιο αποτελεσμα σε ανεση διοτι πισω δεν εχει βαρος και θα εχεις κλυτερη αποκριση σε πολλα θεματα...η στειλε μου να σους τις γεμισω τις 40αρες ....
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.659
Reaction score
16.994
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
Απλά έγινε αυτοκίνητο για να απολαμβάνω οδήγηση καί μετακίνηση.:citrolove:
Αυτό ακριβώς που έγραψες είναι η απόλαυση του να έχει κάποιος ύδρο Citroen.
Να την χαρείς :citroen:
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
201
Reaction score
418
Πόντοι
397
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Σήμερα, μετά το καθήκον καί υποχρέωση ως πολίτης να τους ψοφήσω, όόουουπς συγγνώμη, να τους ψηφίσω, έκανα μια ακόμη βόλτα τη xantia.
Βγήκα από την πόλη, μπήκα στην εγνατία, πέρασα τη σήραγγα δρίσκου (4,5+ χλμ), αμέσως μετά μπήκα στην παλιά εθνική Ιωανν-Μετσόβου καί γύρισα στην πόλη. Συνολική απόσταση κάπου 45 χλμ.
Στην εγνατία με 130-140 χλμ όλα άνετα. Πόσο μάλλον με 120 που πάω.
Από μπαλντούμα προς δρίσκο(ανάβαση-στροφές), μεγαλύτερες κλίσεις αλλά τίποτα μεμπτό.(ταχύτ άνω των 55χλμ).
Από Δρίσκο προς Ιωάννινα, κατάβαση-στροφές, έκπληξη. Σε καμμία στροφή κάτω από 50χλμ (καί μιλάμε για στροφές, όχι αστεία), με τσιμπήματα του φρένου και την προσοχή στο πίσω μέρος. Αλλά έκπληξη. Ίσως αρχίζω και το συνηθίζω λίγο-λίγο.
Πάντως το αυτοκίνητο άλλαξε μεμιάς. Όταν βάζω 1η καί ξεκινάω κατεβαίνει το πίσω μέρος όπως στις DS καί στις CX. Αυτό καταλαβαίνω καί από τον καθρέπτη. Μπροστά είναι πιό μαλακό από ότι με 55άρες, αλλά όχι τόσο μαλακό όσο το πίσω με 55άρες.
Τελικά το σετ 70/55 εμπ/πίσω λειτουργεί κι ας μην είναι το σωστό όπως λέει καί ο Μανώλης.
Ούτε στις gs καί bx ήταν το σωστό αλλά λειτουργούσε σωστά.
Άς το δοκιμάσει καί κάποιος άλλος νά'χουμε καί μιά δεύτερη γνώμη.
Εσύ Μανώλη μπορείς να γεμίσεις 2 σφαίρες σε 55bar καί να το δοκιμάσεις.
 
Last edited:

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.422
Reaction score
3.444
Πόντοι
827
Age
46
Περιοχή
Πρεβεζα
τις 2 40αρες που εχεις στειλτες μου να τις γεμισω στα 55 μπαρ με τημ αναλογη οπη απο κατω
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
201
Reaction score
418
Πόντοι
397
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Θα σου στείλω τις σφαίρες, αλλά πρέπει να έχουνε πιό φαρδιά τρύπα, όπως οι 55άρες. Εσύ μπορείς να τις ανοίξεις.
Δεν τις γύρισα με την οπή κάτω. Τις έχω με την οπή επάνω να μη φύγει το λίγο LHM που έχουν, γιατί η μεμβράνη είναι ήδη ποτισμένη με LHM καί θα ξεραθεί.
Έτσι, τουλάχιστον κάνανε τις δεκαετίες του 70 και του 80 για να διατηρήσουν τις σφαίρες (ή φούσκες όπως τις λέγανε πολλοί τότε).
Τεχνική μαστρο-Χρήστου που του την μάθανε το '74-75 στη citroen Γκόλλας στα Γιάννενα (νέος στη δουλειά τότε).
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.201
Reaction score
10.435
Πόντοι
1.077
Π'αντως, το ποσο 'άνετη' είναι η ανάρτηση το καθοριζει κυρίως η οπή της σφαίρας πόσο μεγάλη είναι
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
201
Reaction score
418
Πόντοι
397
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Ακριβώς. Οι 40άρες πού είχα πίσω είχαν στενή οπή σε σχέση με τις 55άρες.
Δεν ξέρω όμως άν υπάρχουν 40άρες με πιό φαρδιά οπή, ή είναι μία έκδοση.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.035
Reaction score
8.162
Πόντοι
947
Age
46
Περιοχή
Αθήνα
που είναι η διαδρομή Νίκο;
Βγήκα στον Κηφισό, στο ρεύμα προς Λαμία και έστριψα αριστερά στη Λεωφόρο Τατοΐου, στην πινακίδα που λέει προς Πάρνηθα. Η λεωφόρος Τατοΐου είναι που μετονομάζεται σε Καραμανλή και Πάρνηθος στη συνέχεια και χωρίς να στρίψεις πουθενά, βγάζει στην κορυφή της Πάρνηθας, στο Μπάφι, στο Μοντ Παρνές, ή οπουδήποτε αλλού. Στο τέρμα της Καραμανλή είναι οι γνωστές ψησταριές και λίγο μετά, το τελεφερίκ. Το 1o βιντεάκι ξεκινάει λίγο πριν το τελεφερίκ, όπως φαίνεται.

Ήταν ατυχία που "πρόλαβα" νωρίς στην ανάβαση αυτήν τη Mercedes και την είχα σχεδόν συνέχεια μπροστά μου, παρά τη 2πλάσια ιπποδύναμή της... (δεν είναι ποτέ σκοπός μου να κυνηγώ, ή να προσπερνώ άλλα αυτοκίνητα, θέλω απλώς να απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά η απίστευτη οδική συμπεριφορά της CX με τα εξωπραγματικά για συμβατικό αυτοκίνητο όρια πρόσφυσης νομίζω ότι είναι εμφανής!).
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.035
Reaction score
8.162
Πόντοι
947
Age
46
Περιοχή
Αθήνα
Συγχωρέσατε με για την όχι και τόσο καλή ποιότητα των βίντεο, είναι περιορισμένα τα τεχνικά μου μέσα. Αλλά σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματός μου, παρατηρήστε στο 1ο βίντεο, όπως πλησιάζω και φτάνω από πίσω την προπορευόμενη Mercedes, τον σταυρό που κρέμεται από τον καθρέφτη. Στις στροφές γίνεται οριζόντιος, ενδεικτικό των πλευρικών επιταχύνσεων που αναπτύσσονται! (ο καθρέφτης είναι αρχικά στραβός διότι προσπαθούσα τη φθηνή κάμερα που έχω να την προσαρμόσω εκεί αρχικά).
 
Last edited:

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.659
Reaction score
16.994
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
Πολύ όμορφα βίντεο παρά την τεχνική πενία :happy:
Στο part 5 μου κάνει εντύπωση η κίνηση που πέτυχες σαν να κατευθυνόσουν σε καλοκαιρινό προορισμό.

Ελπίζω να βρω λίγο χρόνο να κινήσω ένα από τα δύο μωρά σύντομα. Η μικρή μας έχει ξεζουμίσει.
 
Top Bottom