Τι αυτοκίνητο οδηγάμε σήμερα?

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.420
Reaction score
3.444
Πόντοι
827
Age
46
Περιοχή
Πρεβεζα
ρε γιαννη εχεις και καμπριο βατραχι?.....μου φαινετε ηρθε η ωρα για ενα προφραμματισμενο ταξιδακι αθενς
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.772
Reaction score
7.498
Πόντοι
957
Age
47
Περιοχή
Lion France
ρε γιαννη εχεις και καμπριο βατραχι?.....μου φαινετε ηρθε η ωρα για ενα προφραμματισμενο ταξιδακι αθενς
Δεν είναι δικιά μας αλλά παίζεται μιας και ο ιδιοκτήτης της ενδιαφέρεται πολύ σοβαρά για ένα αυτοκίνητο μας που ανέβασα προς πώληση ( από περιέργεια) και τον ενδιαφέρει ακόμα και ανταλλαγή!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.642
Reaction score
16.978
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
Δεν είναι δικιά μας αλλά παίζεται μιας και ο ιδιοκτήτης της ενδιαφέρεται πολύ σοβαρά για ένα αυτοκίνητο μας που ανέβασα προς πώληση ( από περιέργεια) και τον ενδιαφέρει ακόμα και ανταλλαγή!
Όλες οι κάμπριο κοστολογούνται 100κ και βάλε.. Έχεις αυτοκίνητο τέτοιας αξίας βρε??
Πανέμορφο πάντως..
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.772
Reaction score
7.498
Πόντοι
957
Age
47
Περιοχή
Lion France
Όλες οι κάμπριο κοστολογούνται 100κ και βάλε.. Έχεις αυτοκίνητο τέτοιας αξίας βρε??
Πανέμορφο πάντως..
Σε αυτή τη κατάσταση και αυτό το μοντέλο με 100000 βρίσκεις χρέπι ! Θα πληρώσω τη διαφορά βρε!!!! Αλλά του είπα σε 10 χρόνια με δόσεις:w00t:
 
Last edited:

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.420
Reaction score
3.444
Πόντοι
827
Age
46
Περιοχή
Πρεβεζα
Δεν είναι δικιά μας αλλά παίζεται μιας και ο ιδιοκτήτης της ενδιαφέρεται πολύ σοβαρά για ένα αυτοκίνητο μας που ανέβασα προς πώληση ( από περιέργεια) και τον ενδιαφέρει ακόμα και ανταλλαγή!
ειπα του νικου σημερα το πρωι οτι η φιλος γιαννης απο αθηνα εχει βατραχι καμπριο...και μου λεει,,,,
αχ να δουμε ποτε θα παμε να την δουμε.....ας μην παμε βολτα....μονο να κατσουμε μεσα και να βγουμε φωτο......δε νομιζω να υπαρχει αλλη ευκαιρια μπαπα ...πρεπει να παμε....
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
227
Reaction score
639
Πόντοι
417
Age
31
Aυτο,αν δεν κανω λαθος,ειναι απο την τελευταια παρτιδα που ηρθε μετα τον πολεμο της Γιουγκοσλαβιας.Καπου εχω περιοδικο του 1999,που το εκαναν δοκιμες και μαλιστα το ειχε και εξωφυλλο!
Απ οσο ξερω ομως,τα ηλεκτρονικα του ηταν διαφορετικα απο των αντιστοιχων fiat(ενδεχομενως και πιο αξιοπιστα βεβαια).Οποτε,τι παιζει με την ευρεση ανταλλακτικων;
Επισης
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.060
Reaction score
12.764
Πόντοι
1.137
Age
46
Περιοχή
Italy Milan

antonisyugo

Member
Εγγραφή
9 Ιανουαρίου 2018
Μηνύματα
66
Reaction score
157
Πόντοι
357
Age
39
Περιοχή
Xαλκιδικη
Ναι Μηνα,αυτο ειναι 11/1998 και ειναι απο τα τελευταια που ηρθαν Ελλαδα χωρις το φινιστρινι και με τον ψεκασμο της Bosch.
Ευτυχως εχω καλο φιλο Σερβο απο Βελιγραδι και μου φερνει τα παντα απο εκει καινουρια(εχουν πολυ στοκ)σε τιμες χωμα.
Το περιοδικο που αναφερεις ειναι το Car and Driver που οντως το εχει εξωφυλλο και πληρες τεστ μεσα(το εχω στην βιβλιοθηκη μου)!
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.420
Reaction score
3.444
Πόντοι
827
Age
46
Περιοχή
Πρεβεζα
μιλαμε για ενα φιατ 127 με βελτιωμενη σχεδιαση και ισως πιο συγχρονο μιας και διαθετει ψεκασμο
το 2014 στην πλαταρια θεσπρωτιας ειχα δει ενα τετοιο ειναι ιδια μαρκα?
για δες το και παρε ιδεες
 

Attachments

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.035
Reaction score
8.162
Πόντοι
947
Age
46
Περιοχή
Αθήνα
View attachment 15226View attachment 15227View attachment 15228


Πλυσιμο,γυαλισμα για να βαλω πινακιδες και να γινει το καθημερινο τωρα που ο καιρος εστρωσε.
Συγνώμη για την ερώτηση, αλλά που είναι το 3ο πεντάλ??!! Είναι κάποια αυτόματη έκδοση? Βλέπω το κλασσικό 2πλό "Η" στην κορυφή του επιλογέα ταχυτήτων.
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
201
Reaction score
418
Πόντοι
397
Age
52
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Είναι το κλασικό Zastava Yugo 1.1, 55 ίπ., με μηχανικά μέρη fiat. Υπήρχαν και εκδόσεις 900 κε, με μικρότερη ιπποδύναμη.
Παρήχθηκε από τις αρχές του '80, έως το 2005-6, μπορεί και 2007.
Ανά 10 χρόνια περίπου βάζανε πιό καινούριο μοτέρ.
Κυκλοφόρησε ως zastava yugo, καί yugo 45 κ 55(στην Ελλάδα), ενώ η τελευταία φουρνιά ώς YUGO koral.
Αρχές του '90 ήτανε πιό φθηνό καί από το dacia 1210 (renault 12).
1 εκατομ δρχ και κάτι το yugo περίπου, και 1,150 περίπου εκατ δρχ το dacia. Ήτανε το φθηνότερο καινούριο αυτοκίνητο.
Όλα τα χρόνια παραγωγής ήτανε το ίδιο αυτοκίνητο, με μικρής έκτασης face lifting.
Μετά το τέλος του yugo η zastava παράγει το punto(πριν το grande punto), ώς zastava 10.
Καί φυσικά ανήκει σε μεγάλο ποσοστό στη fiat.
Όσο για αυτόματο σαζμάν, ναί υπήρχανε, αλλά πολύ σπάνια στην Eλλάδα. Κυρίως στις ΗΠΑ, όπου εξήχθει με επιτυχία και τιμή γύρω στα 4-5000$ USA.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
227
Reaction score
639
Πόντοι
417
Age
31
μιλαμε για ενα φιατ 127 με βελτιωμενη σχεδιαση και ισως πιο συγχρονο μιας και διαθετει ψεκασμο
το 2014 στην πλαταρια θεσπρωτιας ειχα δει ενα τετοιο ειναι ιδια μαρκα?
για δες το και παρε ιδεες
Το μοναδικο κοινο που εχει ενα yugo 1100 με ενα fiat 127,ειναι ισως οι διαστασεις.Ολα τα υπολοιπα ανταλλακτικα,αλλα και η γενικοτερη διαταξη και ο σχεδιασμος του μηχανοστασιου,προερχονται ξεκαθαρα απο το fiat 128,και ισως και το ritmo.Oι δε κινητηρες,παροτι προερχονται απο παλιοτερα μοντελα της φιατ,δεν παρηχθησαν ποτε απο την ιταλικη εταιρεια με ψεκασμο.Γι αυτο και ρωτησα αν υπαρχει θεμα με την ευρεση ανταλλακτικων.
Το κοκκινο στη φωτογραφια,ειναι μεταγενεστερο μοντελο,και πιθανον φοραει τον 1124 κινητηρα που φορουσαν και τα saxo(ειχε βγει και τετοια εκδοση,εννοειται βεβαια πως δεν ειχε κυκλοφορησει στην Ελλαδα..)
Εννοειται πως ειχαν κυκλοφορησει και αυτοματα yugo,:cool:ωστοσο στην φωτογραφια απλως το πεταλι του γκαζιου κρυβεται απο την αριστερη ακτινα του τιμονιου.
 

unclenontas

Member
Εγγραφή
12 Ιουνίου 2018
Μηνύματα
24
Reaction score
37
Πόντοι
362
Age
30
Το ειχε ο πατέρας μου, με κλασσικό καρμπυρατέρ, τσοκ κ τα σχετικά. Σκυλί του πολέμου, οδηγικά βέβαια έμοιαζε με φορτηγό. Αι ταχυτηται έμπαιναν με σφυρί και καλέμι!
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.420
Reaction score
3.444
Πόντοι
827
Age
46
Περιοχή
Πρεβεζα
κοιτα οι κινητηρες του φιατ 127 128 μπηκαν μεταγενεστερα στο ουνο αλλα σαν μπλοκ ειναι το ιδιο me to zastava που στα γιουγκοσλαβικα σημαινει η σημαια....απο οτι γνωριζω ενταξει εγιναν βελτιωσεις αλλα μεχρι εκει που επαιρναν....μετα οι ιταλοι εξελιξαν τα μοτερ και οι γιουγκοσλαβοι εμειναν πισω θες λογω πολεμου θες απο πολλα πραγματα
1124 πιο μοτερ φοραγε απο το γκρουπ psa?
 

antonisyugo

Member
Εγγραφή
9 Ιανουαρίου 2018
Μηνύματα
66
Reaction score
157
Πόντοι
357
Age
39
Περιοχή
Xαλκιδικη
Συγνώμη για την ερώτηση, αλλά που είναι το 3ο πεντάλ??!! Είναι κάποια αυτόματη έκδοση? Βλέπω το κλασσικό 2πλό "Η" στην κορυφή του επιλογέα ταχυτήτων.
Νικηφορε οπως λεει ο Μηνας πολυ σωστα το γκαζι κρυβεται απο το τιμονι.
Τα πενταλ ειναι πολυ δεξια μετατοπισμενα λογω θολου και ελλειψης χωρου.Κοινως οδηγω ψιλοστραβα:lol:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.102
Reaction score
10.103
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Ηθελα να ρωτησω αν εχει ηλεκτρικα παραθυρα και αν τα καθισματα ειναι τα εργοστασιακα.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
227
Reaction score
639
Πόντοι
417
Age
31
Tα καθισματα ειναι τα εργοστασιακα που ειχε η συγκεκριμενη εκδοση.Τα ηλεκτρικα παραθυρα ειναι μεταγενεστερα,και κατα τη γνωμη μου πολυ χρησιμα,συν τοις αλλοις και επειδη τα παραθυρα του yugo απαιτουσαν απιστευτη δυναμη για να γυρισεις τη μανιβελα(τουλαχιστον τα παλιοτερα,δεν ξερω αν υπηρχε βελτιωση στη συγκεκριμενη σειρα)
Επισης εντυπωση προκαλει οτι η συγκεκριμενη σειρα τελικα ειχε και αρκετα καλη ποιοτητα χρωματος,αν αναλογιστουμε οτι το ανωτερω ειναι αισιως 20+ ετων.Ισως βεβαια να χρησιμοποιουσαν υλικα περιβαλλοντικως απαγορευμενα στην υπολοιπη ευρωπη,και να ειναι αυτος ο λογος.
 
Top Bottom