Σώζεται?

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.280
Reaction score
3.055
Πόντοι
777
Age
54
Το γεγονός ότι υπάρχουν διαθέσιμα, καινούρια σασί και με πιστοποιήσεις TUV, Citroen κτλ, σε ποικιλία υψηλών αντοχών και χαμηλών τιμών, θεώρησέ το μία μεγάλη τύχη, πέστο ένα δώρο από την ζωντανή κοινότητα των 2CVάκηδων στην πορεία σου για ένα αξιόμαχο 2CV. Σε αυτή την πορεία θα έχεις πολλές άλλες διασκεδαστικές ευκαιρίες για κοψίματα και συγκολλήσεις.
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Κάνε το. Δεν γνωρίζω τα οικονομικά σου αλλά το σασί είναι δομικό στοιχείο και για το 2cv και με αυτό το δεδομένο δεν θα έστεινα αυτοκίνητο πάνω σε αυτό που μας δείχνεις. Θα έδινα τα 1000+ ευρώ προσωπικά ειδικά αν πρόκειται για αυτοκίνητο το οποίο έχω σκοπό να κρατήσω :)
Δεν εχεις αδικο σε αυτο και ειναι ακομα μια επιλογη που εχω στο νου μου η αλλαγη σασι. Στην πορεια ισως γινει και αυτο αναλογα με τα χρηματα που θα μπορω να διαθεσω και την κατασταση του σασι που δουλευω τωρα. Γενικα δεν με πειραζει να καθυστερισω την ολοκληρωση της ανακατασκευης μεχρι να μαζεψω χρηματα για σασι ωστε να γινουν ολα σωστα, ασφαλες και ομορφα. Ετσι και αλλιως ολο το project απτο 2015-16 το εχω ξεκινησει τοτε που δεν επερνε καν μπρος το μοτερ, οποτε δεν με νοιαζει η ταχυτητα.
Μονο η γνωση και η χαρα σε καθε βημα που προχωραει εστω και σιγα σιγα ειναι ανεκτιμητη!
Η σκεψη μου ειναι οτι αν το σασι που εχω δεν σωζεται, ξεκιναω να δουλευω την καμπινα να την φερω σε κατασταση που θα με ικανοποιει και κανω το τωρινο σασι "πλατιφορμα" ισα ισα να κραταει την ανακατασκευασμενη καμπινα μεχρι να ερθει το καινουργιο σασι, σε ακινησια φυσικα αντε και καμια βολτα μεσα στην αυλη.

Τελος και καποιες φωτογραφιες απο την συνεχεια της ερευνας στο σασι για την απολαυση ολων μας.
Δυστυχως ετυχε κατι απροοπτο και εχασα μιαμιση μερα που ειχα σκοπο να αφιερωσω στο γδυσιμο του σασι αλλα συνεχιζουμε κανονικα αργα και σταθερα. Οπως παντα οτι παρατηρηση και ιδεα καλοδεχουμενη!
287782878128779287802878428788287822878628783287912878928790
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.015
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Φίλε Ιάσωνα καλησπέρα καί από εμένα.
Η γνώμη μου είναι ότι το σασί αυτό είναι για πέταμα με κλειστά τα μάτια. Η οξείδωση έχει προχωρήσει πολύ βαθιά σε δομικά μέρη που δεν παίρνει κόψε ράψε ούτε για αστείο. Ακόμα καί να το επιχειρήσεις να το επισκευάσεις μόνο ασφαλες δε θα είναι...Η ελαστικότητα τού σύνολου ( σασί) θα πάει περίπατο...
Το κόστος σωστής επισκευής του θα ξεπεράσει σίγουρα την αξία ενός καινούργιου.
Επίσης στο κουβούκλιο εάν θέλεις να κόψεις πατώματα η πεταλιερα κλπ δεν μπορείς να το επισκευάσεις ενώ κάθετε σε αυτό το σασί. Εάν το επισκευάσεις καί το βάλεις μετά πάνω στο καινούργιο σασί θα δείς ότι η επισκευές σου θα είναι στραβες διότι τα "κέντρα" έχουν πάει περίπατο..
Αυτή φυσικά είναι η άποψη μου με αυτά που βλέπω από τίς φωτογραφίες
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Ατυχώς, όπως τα λέει ο φίλος @KostasX .

Και πάμε να δούμε γιατί.

Τα βασικά στοιχεία του πλαισίου, οι δύο βασικοί δοκοί εσωτερικά, έχουν ΠΛΗΡΩΣ καταστραφεί. Και όχι μόνον από την οξείδωση.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Το σασί αυτό, έχει ξαναεπισκευαστεί, μετά από "σπάσιμο", δηλαδή καταστροφή λόγω έλλειψης ικανής αντοχής για να φέρει φορτίο. Θα το αναλύσω αμέσως μετά.

Οπως είπαμε σε προηγούμενο θέμα, ένα από τα βασικά σημεία φορτίου είναι εδώ. Στο Δ.



Και στην κάτοψη, εκεί που ενώνεται η δοκός, και στα δύο σημεία για να αναπτυχθεί μέχρι τα εμπός ράμφη. Στον κόκκινο κύκλο. Ειναι το σημείο φόρτισης και κατανομής φορτίων. Στο δικό σου, ειδικά στην πλευρά του συνοδηγού, .............................σνύπαρκτο.

upload imagem

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Το σασί αυτό, έχει ξαναεπισκευαστεί, μετά από "σπάσιμο", δηλαδή καταστροφή λόγω έλλειψης ικανής αντοχής για να φέρει φορτίο. Θα το αναλύσω αμέσως μετά.
Σημειο Α - ανύπαρκτο. Αν προσέξεις, το υλικό έχει σκιστεί. Από διάτμηση.

Σημειο Β. ( Δεν το έκανα καλά ). Εχει πέσει λεκτροσυγκόλληση, σε κομμάτι που επίσης σκίστηκε.

Σημείο Γ. Ειναι εμφανής η παραμόρφωση ( λυγισμός ) από το "σπάσιμο". Και στην κάμψη, παρέσυρε και την επαφή με το πάτωμα.

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Ειχα παρατηρήσει σε προηγούμενη φωτό, ότι οι ασφάλειες των βιδών της ανάρτησης - πλευρά συνοδηγού, είχαν μείνει ανοικτές, αρα κάποιος τις άνοιξε, αλλά, δεν τις ασφάλισε μετά.

Και ο λόγος ήταν ότι αφαιρέθηκε η ανάρτηση, για να γίνουν οι επισκευές.

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Πάμε από την αρχή.

Σε δοκούς σε κάμψη, τα φορτία παραλαμβάνονται από το άνω και κάτω μέρος των δοκών. Τα πέλματα.

Τα πτερύγια, απλώς κρατάνε τα πέλματα στην θέση που πρέπει να είναι, για να αναλαμβάνουν φορτία.

Οσο πιο μεγάλη είναι η απόσταση των πελμάτων, τόσο αυξάνει και η αντίσταση μιας δοκού από το να καταρρεύσει.

Στο δικό σου, τα πέλματα, έχουν εξαϋλωθεί.

Πλέον, είναι φανερό, ότι η συγκόλληση της καμπίνας στο πλαίσιο, είχε γίνει για να γίνει και η καμπίνα στοιχείο φόρτισης. Την ένωσαν με το σασί, για να .........παραλαμβάνει φορτία. Παναϊαν μου.

Η επισκευή, όπως είπαμε, ήταν μπάλωμα, για να καλύψει μια ζημιά, που από τα ίχνη που έμειναν εσωτερικά, δείχνει εμφανώς ότι είχε "σπάσει" σασί, δηλαδή η δεξιά τουλάχιστον πλευρά υποχώρησε.

Τα τριγωνάκια μεταξύ καπώ και φτερού, ήταν κανονικά ?
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Θεωρώ, ότι πρεπει να αναθεωρήσεις την σκέψη επισκευής, και να δείς πλέον σοβαρά την εύρεση ενός σασί σε καλή κατάσταση, είτε αγορά νέου, οιοδήποτε τύπου.

Εως τότε, μπορείς να σχοληθείς πχ με την αποκατάσταση της καμπίνας, που είναι πιο ...........εύκολη.

Το σασί, σαν βασικό δομικό στοιχείο, πρέπει να ειδωθεί σοβαρά.

Δεν ξέρω πόσα είσαι διατεθιμένος πλέον να επενδύσεις, αυτό είναι καθαρά προσωπικό σου θέμα. Από την τιμή κτ΄σης, την επιθυμία σου για την επανακυκλοφορία, κλπ.

Ενας μικρός προυπολογισμός, θα σε βοηθούσε να δείς τα πιθανά κόστη, και να αποφασίσεις τον "ρούν" των εργασιών, χρονικά και οικονομικά.

Οι εδώ φίλοι, θα μπορέσουν ίσως να σε βοηθήσουν με πηγές και τιμές.

Λυπάμαι που ήμουν κακός αγγελιοφόρος, αλλά μην ξεχνάς ότι η ασφάλειά σου, και των άλλων χρηστών των δρόμων είναι ανεκτίμητη.

Αν μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι άλλο, στην διάθεσή σου.
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.015
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Πάμε από την αρχή.

Σε δοκούς σε κάμψη, τα φορτία παραλαμβάνονται από το άνω και κάτω μέρος των δοκών. Τα πέλματα.

Τα πτερύγια, απλώς κρατάνε τα πέλματα στην θέση που πρέπει να είναι, για να αναλαμβάνουν φορτία.

Οσο πιο μεγάλη είναι η απόσταση των πελμάτων, τόσο αυξάνει και η αντίσταση μιας δοκού από το να καταρρεύσει.

Στο δικό σου, τα πέλματα, έχουν εξαϋλωθεί.

Πλέον, είναι φανερό, ότι η συγκόλληση της καμπίνας στο πλαίσιο, είχε γίνει για να γίνει και η καμπίνα στοιχείο φόρτισης. Την ένωσαν με το σασί, για να .........παραλαμβάνει φορτία. Παναϊαν μου.

Η επισκευή, όπως είπαμε, ήταν μπάλωμα, για να καλύψει μια ζημιά, που από τα ίχνη που έμειναν εσωτερικά, δείχνει εμφανώς ότι είχε "σπάσει" σασί, δηλαδή η δεξιά τουλάχιστον πλευρά υποχώρησε.

Τα τριγωνάκια μεταξύ καπώ και φτερού, ήταν κανονικά ?
:bow::bow:Respect Φίλε Γιώργο , φοβερή προσέγγιση καί επεξήγηση!! (Αυτή η προσέγγιση επιδιόρθωσης πού έγινε στο παρελθόν είναι φονική για μένα από άνθρωπο που δεν είχε την παραμικρή ιδέα από αυτά που έγραψες).
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Κώστα,

Ατυχώς, κάποιοι "μαστόροι", επισκευάζουν παρομοίως κάποιες ζημιές, και αυτά τα οχήματα / μπαγκαζιέρες / trailer, κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

Βλέπω πολλά, ειδικά στο νησί, που από τις εισόδους - εξόδους στην θάλασσα για τα "σκάφη", οι δοκοί και οι συνδέσεις είναι λειωμένα.

Εδώ, όπως είδες / είδατε, η "νεκροψία" έδειξε ότι προϋπήρχε ζημιά, σοβαρή μάλιστα, που οι "μαστόροι" σκέπασαν, και παρέδωσαν το όχημα για κυκλοφορία. Πάλι καλά που ο φίλος @Jason2552 είχε υπεύθυνη στάση να το εξετάσει και να ζητήσει γνώμες.

Κάποιος άλλος, μπορεί να το "μπάλωνε", και να συνέχιζε την χρήση. Οπως έχω τουλάχιστον προσωπικά δει πάμπολλες φορές στην ζωή μου, και σε πολλά άλλα θέματα, από οικοδομές, ηλεκτρολογικές εγκασταστάσεις, μηχανήματα φορτίου, ουκ έστιν ο αριθμός. Το "καλό είναι μωρέ, τι θα πάθει ?" Εγκληματικές συμπεριφορές.

Φαίνεται ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, μετά την ζημιά, το μπάλωσε όπως - όπως, για να το ξεφορτωθεί. και ΙΜΟ, είναι και αυτός συνυπεύθυνος για την εγκληματική αυτή συμπεριφορά.

Θέλω να συγχαρώ τον Ιάσωνα για την υπεύθυνη στάση του.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.427
Reaction score
16.771
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Κώστα,

Ατυχώς, κάποιοι "μαστόροι", επισκευάζουν παρομοίως κάποιες ζημιές, και αυτά τα οχήματα / μπαγκαζιέρες / trailer, κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

Βλέπω πολλά, ειδικά στο νησί, που από τις εισόδους - εξόδους στην θάλασσα για τα "σκάφη", οι δοκοί και οι συνδέσεις είναι λειωμένα.

Εδώ, όπως είδες / είδατε, η "νεκροψία" έδειξε ότι προϋπήρχε ζημιά, σοβαρή μάλιστα, που οι "μαστόροι" σκέπασαν, και παρέδωσαν το όχημα για κυκλοφορία.

Κάποιος άλλος, μπορεί να το "μπάλωνε", και να συνέχιζε την χρήση. Οπως έχω τουλάχιστον προσωπικά δει πάμπολλες φορές στην ζωή μου, και σε πολλά άλλα θέματα, από οικοδομές, ηλεκτρολογικές εγκασταστάσεις, μηχανήματα φορτίου, ουκ έστιν ο αριθμός. Το "καλό είναι μωρέ, τι θα πάθει ?" Εγκληματικές συμπεριφορές.
Είναι τρομακτικό, αλλά αντίστοιχη νοοτροπία υπάρχει και στον δικό μας χώρο. Και δεν είναι μειοψηφική δυστυχώς
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Εριξα μια ματια ξανα ετσι απο περιεργεια και βρηκα και αλλα ψεγαδια στο μπροστινο μερος του σασι εκει που κραταει την μηχανη απο κατω, στο δεξι ραμφος (οδηγου) απο την εξω πλευρα.
28822288232882428825
Οπως βλεπετε εχει κοπει ξανα τα σασι οποτε και σε απειρο ματι κατι τετοιο σημαινει ταφοπλακα στο σασακι κατα την γνωμη μου.
Πραγματικα η επισκευη ηταν αχαρακτηριστη και δυστηχως υπαρχουν ανθρωποι που κυκλοφορουν τετοια οχηματα χωρις καν να το γνωριζουν.
Δεν τα παραταμε ομως και καθε προβλημα με λιγο πεισμα, υπομονη και σκεψη ξεπερνιεται!

Ετσι λεω προς το παρων να ξαναβαλω την καμπινα πανω στο σασι για εξοικονομηση χορου και για να ειναι ολα στην θεση τους. Θα κανω μικροεπισκευες στην καμπινα, μεχρι με το καλο να κοιταξω το θεμα του τι σασι θα επιλεξω για να προχωρησω στην σωστη αποκατασταση. Μολις παρω σασι θα φτιαξω και τα πατωματα που ευτυχως οπως φενεται τωρα μονο τα μπροστινα μερη εχουνε προβλημα. Κατι ειναι και αυτο στην τελικη.

Απο σασι οσο εχω ριξει μια ματια πιστευεται ειναι καλυτερο αυτα που τα εχουνε κανει καταφορεση ή γαλβανιζε?

Επισης εχω το ταμπελακι της μηχανης αλλα οχι τον αριθμο σασι. Που να τον ψαξω στο περιπου? μεχρι τωρα δεν εχω βρει κατι ομως δεν εχω ψαξει να πω την αληθεια. Θα το ψαξω και αυτο μολις βρω λιγο χρονο ομως μια ιδεα του που να περιμενω να τον βρω θα βοηθησει, μιας και εχει βαφτει και ισως να ειναι θαμενος.

Τελος απο εξωτερικο φοβαμαι λιγο την αγορα σασι μηπως και γινει καποιο λαθος στην αποστολη και οσο νανε ειναι και πολλα χρηματα αν χαθει. Εχει κανει καποιος εδω αγορα σασι απο εξω? Εχετε καποια προταση οσο αναφορα την αξιοπιστια των διαφορων Online μαγαζιων σε μια τετοια μεγαλη αγορα?

Και παλι χιλια ευχαριστω σε ολους εδω περα! Σιγα σιγα πιστευω θα τα καταφερω να το επαναφερω στην ζωη!
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
:dash:

Εδώ, έχουμε άλλη περίπτωση.

Από το διάγραμμα φορτίσεων, βλέπουμε τα φορτία και τις καμπτικές ροπές.

Φορτίο Α - Μάζα μηχανής
Μ 1 - Ροπή φόρτισης της μηχανής - Μάζα επί απόσταση κέντρου περιστροφής
Δ - σημείο στήριξης της ανάρτησης.

Λόγω της οξείδωσης που έχει καταφάει το υλικό του σασί, με το που φορτίστηκε, σε καλή λακούβα, ή που έβαλαν για ανύψωση τον γρύλο στο Δ ( το ενισχυμένο σημείο με τις βίδες ), το σημειώνω με το πράσινο βέλος, το ........σασί, ΣΚΙΣΤΗΚΕ. Το δείχνω με τα κόκκινα βέλη. Γιατί το σημείο εκείνο δέχεται τις μέγιστες φορτίσεις. Θα το δούμε στην συνέχεια.

Μιλάμε για ρωγμή, που μπορείς και βλέπεις απέναντι :cry:



 
Last edited:

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Ειχα κάνει κάποιες πρώτες προσεγγίσεις, βασιζόμενος στα επίσημα ολικά βάρη, ετοιμο για κίνηση, με λάδια κλπ, σύνολο 560 κιλά, και όλικό επιτρεπόμενο σε κίνηση, σύνολο895 κιλα..


Weights
cabin
80,00​
chassis
80,00​
engine
60,00​
fuel
25,00​
passengers
350,00​
accessories
30,00​
suspe
150,00​
wheels
75,00​
bagage
45,00​
895,00​
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Οι αντίστοιχες ροπές στο βασικό πλαίσιο.

engine
60,00​
distance
813,00​
Moment
48.780,00​
cabin
80,00​
passengers
350,00​
accessories
30,00​
460,00​
length
1.607,00​
per mm
0,29​
worse
460,00​
length
400,00​
moment
184.000,00​
fuel
25,00​
bagage
45,00​
spare
15,00​
70,00​
distance
305,00​
Mpment
21.350,00​
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Και επίλυση στα δύο άκρα. Lift, ειναι το βάρος ανύψωσης σε γρύλο, Maximum L, οι μέγιστες ροπές του αριστερού άκρου όπως στο σχέδιο, εμπρός μέρος, σημείο μηχανής - κιβωτίου, Maximum R μέγιστες ροπές δεξιά, προς το πίσω άκρο.

Lift
545,00​
Maximum L
engine
80,00​
1.613,00​
129.040,00​
suspe
150,00​
75,00​
800,00​
60.000,00​
chassis
80,00​
40,00​
800,00​
32.000,00​
cabin
80,00​
40,00​
800,00​
32.000,00​
acceso
30,00​
15,00​
400,00​
6.000,00​
259.040,00
Maximum R
suspe
150,00​
75,00​
800,00​
60.000,00​
chassis
80,00​
40,00​
800,00​
32.000,00​
cabin
80,00​
40,00​
800,00​
32.000,00​
acceso
30,00​
15,00​
400,00​
6.000,00​
fuel
25,00​
1.105,00​
27.625,00​
bagage
45,00​
1.105,00​
49.725,00​
spare
15,00​
1.105,00​
16.575,00​
223.925,00​
 
Last edited:

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Ειναι εμφανέστατο ότι ή πλευρά της μηχανής, - αριστερά στο σκίτσο - είναι η παρουσιάζουσα την μέγιστη φόρτιση, ( το 259 ), και είναι ο λόγος που τα σασί μας "κόβονται / στραβώνουν / σπάζουν", στο σημείο αυτό, αν τα υλικά δεν είναι σε πλήρη διατομή.

Οπότε πλέον ξέρουμε.

Ελέγχουμε εκεί, είτε τα υποψήφια προς αγορά, είτε τα δικά μας, μια και είναι το πιο ευαίσθητο σημείο.


Σημ. Δεν σημειώνω μονάδες, τα κάνω αδιάστατα για απλή προσέγγιση των μεγίστων σημείων.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Σημ. Δεν σημειώνω μονάδες, τα κάνω αδιάστατα για απλή προσέγγιση των μεγίστων σημείων.
Για να μην με μαλώσουν οι γνώστες, διευκρινίζω ότι δεν είναι ........."αδιάστατα", απλώς είναι ή Kg / mm2, Kg * mm, ή N / cm 2 , N * cm.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.723
Reaction score
3.749
Πόντοι
697
Age
51
Απο σασι οσο εχω ριξει μια ματια πιστευεται ειναι καλυτερο αυτα που τα εχουνε κανει καταφορεση ή γαλβανιζε?
Η συμβουλή μου είναι να δείς το τελικό κόστος στην αυλή σου. Μετά να αποφασίσεις.

Δηλαδή αγορά, + συσκευασίες, + μεταφορικά, + ασφάλιση, + ότι άλλο εμπλέκεται - κρυφά κόστη - μέχρι να είναι "παραδοτέο ελευθερο" στον χώρο σου.

Το γαλβανιζέ, είναι για 100 χρόνια σε συνθήκες βορείων χωρών. Εδώ, δεν κρίνεται απαραίτητο, ειδικά εφόσον πλέον το προσέχεις και το πλένεις και τακτικά.
 
Top Bottom