Σώζεται?

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Εριξα μια ματια ξανα ετσι απο περιεργεια και βρηκα και αλλα ψεγαδια στο μπροστινο μερος του σασι εκει που κραταει την μηχανη απο κατω, στο δεξι ραμφος (οδηγου) απο την εξω πλευρα.
View attachment 28822View attachment 28823View attachment 28824View attachment 28825
Οπως βλεπετε εχει κοπει ξανα τα σασι οποτε και σε απειρο ματι κατι τετοιο σημαινει ταφοπλακα στο σασακι κατα την γνωμη μου.
Πραγματικα η επισκευη ηταν αχαρακτηριστη και δυστηχως υπαρχουν ανθρωποι που κυκλοφορουν τετοια οχηματα χωρις καν να το γνωριζουν.
Δεν τα παραταμε ομως και καθε προβλημα με λιγο πεισμα, υπομονη και σκεψη ξεπερνιεται!

Ετσι λεω προς το παρων να ξαναβαλω την καμπινα πανω στο σασι για εξοικονομηση χορου και για να ειναι ολα στην θεση τους. Θα κανω μικροεπισκευες στην καμπινα, μεχρι με το καλο να κοιταξω το θεμα του τι σασι θα επιλεξω για να προχωρησω στην σωστη αποκατασταση. Μολις παρω σασι θα φτιαξω και τα πατωματα που ευτυχως οπως φενεται τωρα μονο τα μπροστινα μερη εχουνε προβλημα. Κατι ειναι και αυτο στην τελικη.

Απο σασι οσο εχω ριξει μια ματια πιστευεται ειναι καλυτερο αυτα που τα εχουνε κανει καταφορεση ή γαλβανιζε?

Επισης εχω το ταμπελακι της μηχανης αλλα οχι τον αριθμο σασι. Που να τον ψαξω στο περιπου? μεχρι τωρα δεν εχω βρει κατι ομως δεν εχω ψαξει να πω την αληθεια. Θα το ψαξω και αυτο μολις βρω λιγο χρονο ομως μια ιδεα του που να περιμενω να τον βρω θα βοηθησει, μιας και εχει βαφτει και ισως να ειναι θαμενος.

Τελος απο εξωτερικο φοβαμαι λιγο την αγορα σασι μηπως και γινει καποιο λαθος στην αποστολη και οσο νανε ειναι και πολλα χρηματα αν χαθει. Εχει κανει καποιος εδω αγορα σασι απο εξω? Εχετε καποια προταση οσο αναφορα την αξιοπιστια των διαφορων Online μαγαζιων σε μια τετοια μεγαλη αγορα?

Και παλι χιλια ευχαριστω σε ολους εδω περα! Σιγα σιγα πιστευω θα τα καταφερω να το επαναφερω στην ζωη!
Εγώ για εμένα αγόρασα ένα καινούργιο απλό σασί. Του πέρασα ενα παχύ χέρι Chassis Coat καί that's all για την διάβρωση.
Τώρα ανάμεσα σε καταφορεσις καί γαλβανιζε, έχω θα έπαιρνα καταφορεσις. Τα γνωστά μαγαζιά είναι όλα αξιόπιστα καί δεν υπάρχει λόγος να φοβάσαι κάτι. Ο αριθμός πλαισίου (Vin ) είναι χτυπημένος στο δεξί το μπράτσο τού σασί στο ύψος τού καπακιού τού κινητήρα περίπου...Η αλλιώς νομίζω στην δεξιά κολώνα... ας δώσει τα φώτα του κάποιος γνωστης..
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.547
Reaction score
19.076
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
Κάποια είχαν κ στα πατώματα στο αριστερό πόδι του συνοδηγού, κ κάποια άλλα όπως τα τελευταία charleston στο πάτωμα ανάμεσα στο μαρσπιε κ την εξωτερική ραγα του καθισμα του συνοδηγού...στο πάτωμα
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.064
Reaction score
26.895
Πόντοι
1.607
Κάποια είχαν κ στα πατώματα στο αριστερό πόδι του συνοδηγού, κ κάποια άλλα όπως τα τελευταία charleston στο πάτωμα ανάμεσα στο μαρσπιε κ την εξωτερική ραγα του καθισμα του συνοδηγού...στο πάτωμα
Original οτι λεει ο μπατι + εμπρος δεξι ραμφος .. οτι αναφερει ο κωστης .
Εαν εχει παει υπουργειο ..δεξια κολωνα η πισω τελαρο πορτπαγκαζ..
Φυσικα ελπιζω να μην εχουν κανει ταρζανια και εχουν εξαφανισει νουμερα ..
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.713
Reaction score
3.728
Πόντοι
697
Age
51
Κάποια είχαν κ στα πατώματα στο αριστερό πόδι του συνοδηγού, κ κάποια άλλα όπως τα τελευταία charleston στο πάτωμα ανάμεσα στο μαρσπιε κ την εξωτερική ραγα του καθισμα του συνοδηγού...στο πάτωμα
Ετσι έχω εγώ.

Στα ράμφη δεν έχω ψάξει. Αλλά έχει ένα αλουμίνάκι με πριτσίνια. Σε κάποια σάϊτς, δίνει και αυτό.

image photo hosting
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.713
Reaction score
3.728
Πόντοι
697
Age
51
Original οτι λεει ο μπατι + εμπρος δεξι ραμφος .. οτι αναφερει ο κωστης .
Εαν εχει παει υπουργειο ..δεξια κολωνα η πισω τελαρο πορτπαγκαζ..
Φυσικα ελπιζω να μην εχουν κανει ταρζανια και εχουν εξαφανισει νουμερα ..
Με τις λαμαρίνες που κόλλησαν, αν είχε κάτι στο πάτωμα, θα έχει πάει στον αγύριστο. Θα πρέπει να ψάξει και στα σημεία που λέτε μήπως και έχει περάσει υπουργείο.

Και ας ελπίσουμε ότι δεν έχουν ταρζανιά, μια και έχουν κάνει πολλές.

Ο Ιάσωνας θα ξέρει, μια και στην αγορά, πρέπει να είδε κάποια από τα στοιχεία της άδειας.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.713
Reaction score
3.728
Πόντοι
697
Age
51
Εγώ για εμένα αγόρασα ένα καινούργιο απλό σασί. Του πέρασα ενα παχύ χέρι Chassis Coat καί that's all για την διάβρωση.
Τώρα ανάμεσα σε καταφορεσις καί γαλβανιζε, έχω θα έπαιρνα καταφορεσις. Τα γνωστά μαγαζιά είναι όλα αξιόπιστα καί δεν υπάρχει λόγος να φοβάσαι κάτι. Ο αριθμός πλαισίου (Vin ) είναι χτυπημένος στο δεξί το μπράτσο τού σασί στο ύψος τού καπακιού τού κινητήρα περίπου...Η αλλιώς νομίζω στην δεξιά κολώνα... ας δώσει τα φώτα του κάποιος γνωστης..
Δώσε μας τα σχετικά στοιχεία, έστω και με πμ, απλώς για να δούμε κόστη και λοιπά.
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Καλησπέρα ξανά
Τα νούμερα βρέθηκαν στο δεξί Ράμφος (συνοδηγό) δίπλα απο τον κύλινδρο πάνω στο σασι ευτυχώς, άρα είμαστε ένταξη με τα νομικά.
Όσο αναφορά την οδική συμπεριφορά και την αίσθηση γενικά θέλω κάτι όσο πιο κοντά στο μαμά σασι, όμως με ενδιαφέρει να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο με σκουριές κι διάβρωση.
Δεν έχω κλειστό γκαράζ που με βάζει σε σκέψεις μιας και αρκετό καιρό τον χρόνο δεν είμαι σπίτι να βλέπω τι γίνεται σε μεγάλες βροχές και χιόνια.
Ξέρετε αν έχει γενικά διαφορά το γαλβάνιζε απο το καταφόρεσις σασι στο θέμα αίσθησης και οδήγησης κι αν είναι κάποιο απο τα δυο πιο κοντά στο μαμά σε αυτά τα θέματα;
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.713
Reaction score
3.728
Πόντοι
697
Age
51
Η οδική συμπεριφορά προέρχεται κυρίως από την συμπεριφορά της ανάρτησης. Μιλάμε πάντα για οδήγηση χωρίς φορτίο, δηλαδή μόνον με έναν οδιγό, αντε συν συνοδηγό.

Το πλαίσιο - σασί, θεωρητικά, έχει ελαστικότητες, αλλά, είναι μικρές, και δεν αλλάζουν την συμπεριφορά αναλογικά με ένα πχ αυτοφερόμενο σχετικά κακής κατασκευής αναφορικά με την στρεπτική ακαμψία, που πιθανόν να αλλοίωνε την συμπεριφορά - Μιλάμε για ακραίες καταστάσεις.

Αυτό που είναι βασικό, είναι η διαφορά βάρους ενός αντικατάστασης σχετικά με το μαμά, μια και αλλοιώνει τις διαδρομές και την συμπεριφορά της ανάρτησης.

Σε κάποιες μετατροπές, ενισχύονται τα ελατήρια, για να αντέξουν το επιπλέον βάρος. Αλλά μιλάμε πάντα για ακραίες περιπτώσεις. Και τότε το αυτοκίνητο γίνεται πιό "βαρύ",με πιο αργές αντιδράσεις.

Πιστεύω ότι όλα αυτά τα αντικατάστασης, είναι μέσα σε λογικά πλαίσια +/- βάρους.

Και η διαφορά της ίδιας κατασκευής, είτε γαλβανιζέ, είτε απλώς μινιαρισμένου, το πολύ να έχει διαφορές γραμμαρίων. Οπότε μην σε απασχολεί.

Ακολούθησε την συμβουλή του @KostasX , και πάρε ένα απλό, οι Ελληνικές συνθήκες δεν είναι τέτοιες που να δικαιολογούν την χρηματική διαφορά, ειδικά αν είναι και σημαντική.

Θα βάλω αργότερα φωτό από πλαίσια ανακατασκευασμένα, που εμφανώς έχουν μεγαλύτερο βάρος. Ειναι η τεχνική της κατασκευής τέτοια, με πιο βαριά υλικά που το κάνουν έτσι.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.271
Reaction score
3.046
Πόντοι
777
Age
54
Από αναφορές στο διαδίκτυο έχω αποκομήσει την εντύπωση ότι το γαλβανιζέ είναι λιγότερο άνετο από το ορίτζιναλ-αλλά και πάλι πόσο διαφορά να κάνει όταν η ανάρτηση είναι ήδη τόσο ενδοτική.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.713
Reaction score
3.728
Πόντοι
697
Age
51
Από αναφορές στο διαδίκτυο έχω αποκομήσει την εντύπωση ότι το γαλβανιζέ είναι λιγότερο άνετο από το ορίτζιναλ-αλλά και πάλι πόσο διαφορά να κάνει όταν η ανάρτηση είναι ήδη τόσο ενδοτική.
Αν μιλάμε για τον ίδιο κατασκευαστή, με απλή επιλογή γαλβανιζε ή σκέτο απλώς προστατευμένο, και όχι για διαφορετικούς κατασκευαστές, αυτό είναι άτοπο.

Διάβρωση ονομάζουμε την καταστροφή του υλικού από την επιφάνεια του προς το εσωτερικό του , με την παρουσία άλλων στοιχείων (π.χ. αέρας -νερό).
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο χάλυβας μία που αυτός είναι ο πλέον συνηθέστερος στην αυτοκινητοβιομηχανία . Ο σίδηρος με την παρουσία οξυγόνου και υδρατμών που υπάρχουν στην ατμόσφαιρα οξειδώνεται, με αποτέλεσμα τη διάβρωση κατ' αρχή της επιφάνειας και κατόπιν την σε βάθος διάβρωση .
Ο ψευδάργυρος δεν διαβρώνεται διότι η ένωση του με το οξυγόνο μας δίνει σταθερή κατάσταση , που δημιουργεί λεπτή επίστρωση πάχους 0,001 mm η οποία βαθμιαία αυξάνει σε 0,009 mm κι έτσι προστατεύεται το μέταλλο που βρίσκεται από κάτω (επιφανειακή οξείδωση).
Ο ψευδάργυρος χρησιμοποιείται για την προστασία των αμαξωμάτων . Επίσης εκτός από την βαφή , τη προστασία από διάβρωση χρησιμοποιείται και το πισσάρισμα (σε ποιο σπάνιες περιπτώσεις) .

Τα πλαίσια υποβάλλονται σε καταπονήσεις μεν, αλλά, μια επίστρωση μικρών, δεν αλλάζει την συμπεριφορά.

Η σχεδιαστική τεχνική, από την μελέτη κάμψεων και στρέψεων, και η χρήση υλικών διαφορετικών διατομών και διάταξης των ενώσεων ( δικτύωμα ) είναι αυτή που αλλοιώνει τις συμπεριφορές.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.713
Reaction score
3.728
Πόντοι
697
Age
51
πχ αυτό, με την διαφοροποίηση και τις προσθήκες, ναι μεν είναι πιο ....γερό, αλλά βαραίνει και αλλοιώνει την όλη αίσθηση.

Θεωρητικά, αν μία ανάρτηση τερματίσει στα stop της, για κάποιο λόγο, λακούβα, ή άλλο, το πλαίσιο, πρέπει να έχει και μια "ανοχή" στην ελαστικότητα ( ο τρόπος του λέγειν", αλλιώς, θα έχει και μια παραμόρφωση, που θα είναι πλέον ΜΟΝΙΜΗ, δηλαδή στραβό σασί.. :cry:

Στα δικά μας, αυτό θα σημαίνει αλλοίωση του πατήματος, από τις διαφορετικές γωνίες κάμπερ και απόκλισης.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, πρακτικά θα την φάει το μπράτσο στα σίγουρα, και ίσως το πλαίσιο την γλυτώσει.



Τα υπόλοιπα αργότερα, μια και πρέπει να φύγω,
 
Top Bottom