- Εγγραφή
- 13 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 13.228
- Reaction score
- 23.918
- Πόντοι
- 1.667
- Age
- 51
- Περιοχή
- Paris in the sixties
Τελειοτεραν Γραμμην το 1956 ενώ υπήρχε η Ds το 1955... Βλάσφημοι!!!!
Πάλι ξυπνάνε οι αναμνήσεις! Με ένα τέτοιο Audi 80 ενός συμμαθητή μου είχα περάσει μία ολόκληρη μέρα πριν από 30 σχεδόν χρόνια. Θυμάμαι που μου έδειχνε πως ξεκινάει από στάση με 2α σπινάροντας τους τροχούς του!Αν θές αυτοκίνητο για τη πόλη, παιρνεις το Αουντι 60, με "ικανότητα αναρρίχησης 42% ( !! ), και που "τσιγγουνευται τρομερά τη βενζίνη"
View attachment 21513
Ανναρωτιέμαι πόσοι Ελληνες ήξεραν -ή ξέρουν-πόσο είναι το "πορτ-μπαγκάζ 16 κυβ. ποδών΄'.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι την εποχή εκείνη στην Αμερική αλλάζανε μοντέλο στην παραγωγή κάθε έξι μήνες. Η Citroën έκανε ένα face-lift στην DS μετά από 13 χρόνια.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι την εποχή εκείνη στην Αμερική αλλάζανε μοντέλο στην παραγωγή κάθε έξι μήνες. Η Citroën έκανε ένα face-lift στην DS μετά από 13 χρόνια.
Πιο ΠΑΣΟΚ πεθαίνεις 
kai tora i Renault kanei ta panta na tonisei oti ta DACIA vasizontai sta antistoixa Renault...
Αν και, αν κρίνω από το πολυτονικό σύστημα, πρέπει να είναι εποχή πριν το ΠΑΣΟΚ! Ο Ράλλης έφερε το μονοτονικό και λίγους μήνες μετά ήλθε το ΠΑΣΟΚ!Πιο ΠΑΣΟΚ πεθαίνεις 
Το 2015 δηλαδή τι θα έγραφαν; "Porsche cayenne Το σύμβολο της Ρυζοσπαστικής Αριστεράς";
nai, alla niko, nomizo arketoi sinexisan na to xrisimopoioun...Αν και, αν κρίνω από το πολυτονικό σύστημα, πρέπει να είναι εποχή πριν το ΠΑΣΟΚ! Ο Ράλλης έφερε το μονοτονικό και λίγους μήνες μετά ήλθε το ΠΑΣΟΚ!
Για αυτό το λόγο μάλλον τις εκτιμούσαν στην ανατολική Ευρώπη: Ένα κλικ τεχνολογικά προηγμένο από το Wartburg.i plaka einai oti to mono pragma pou den itan i 911 , eidika oi protes ekdoseis tis (prin ta turbo kai tin tetrakinisi) texnologika proigmeni...
Εμένα πάντως μου αρέσει, έτσι, παλιομοδίτικη, "ανατολική"! Να έχει αυτήν την "vintage" αίσθηση, να σε κάνει να ιδρώνεις (και να κάνεις την προσευχή σου!) για να πάρεις μια στροφή με τόσο βάρος πίσω από τον πίσω άξονα! (μιλάω για τις παλιές πάντα!).Για αυτό το λόγο μάλλον τις εκτιμούσαν στην ανατολική Ευρώπη: Ένα κλικ τεχνολογικά προηγμένο από το Wartburg.
Τα Lada ήταν εκτός συναγωνισμού, χωρίς πλάκα.