Δύο τρία σημεία που μου έκαναν εντύπωση στην διαφήμιση του ΣΕΑΤ:
- Πόσο έχουν αλλάξει τα αισθητικά κριτήρια ώστε να μου κάνει εντύπωση η αναφορά στα λευκά λάστιχα.
- Τα 200χλμ το δοχείο: ψάξε βρες τί εννοεί με τον όρο δοχείο.
- Οι 80 ίπποι για 1481κκ δεν τα λες και λίγα για την εποχή.
1.Τα σεατ παντα ειχαν πιο λουξ εξοπλισμο απο τα αντιστοιχα φιατ.Φιμε τζαμια,καθισματα απο κοκκινο βελουδο κλπ.
2.Αυτο με ειχε παραξενεψει και εμενα παλιοτερα.Καποιον ειχα ρωτησει,και μου ειχε πει οτι ουσιαστικα για τις δοκιμες τοτε χρησιμοποιουσαν ενα συγκεκριμενης χωρητικοτητας δοχειο,ιδιο για ολα τα αυτοκινητα.Δεν ξερω περισσοτερα ομως.
3.Το συγκεκριμενο μοντελο κανονικα εβγαινε με μηχανες 1800,2100 και 2300.Η εκδοση 1500 σχεδιαστηκε εξ αρχης κυριως για ταξι(οπως λεει και η διαφημιση εξαλλου),και φορουσε τον ιδιο κινητηρα με το fiat 1500(και αργοτερα,τον ιδιο φορουσαν τα polski και τα polonez).Τουτεστιν,πιθανολογω οτι οι επιδοσεις του συγκεκριμενου ηταν αναιμικες,και απευθυνοταν αποκλειστικα σε ατομα που ηθελαν μεγαλο αυτοκινητο με μικρο τεκμηριο και χαμηλη καταναλωση(κοινως,σε ταξιτζηδες)
Να πουμε τελος πως το συγκεκριμενο εβγαινε και σε εκδοση pickup,η οποια ειχε εισαχθει κανονικα στην Ελλαδα.Καπου ειχα ελληνικη διαφημιση εποχης,αλλα και φωτογραφια ενος τετοιου σε ελληνικο ανακυκλωτηριο.Φυσικα δεν μπορω να βρω τιποτα απο τα δυο.