Παλιές διαφημίσεις άλλων ιστορικών

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
558
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Αυτοκίνητο ελληνικής παραγωγής (καρότσα), που ακόμη το βλέπουμε να περπατάει.
Το "παράσημο" πού έχει στη μάσκα, δίπλα στον αριστερό προβολέα, είναι το 1ο βραβείο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φιλιππούπολης (Πλόβντιβ στα βουλγαρικά), το 1985.
Ήταν το έναυσμα για την αρχή των εξαγωγών για τη ΤΕΟΚΑΡ. Πρώτα μικρός αριθμός στη Βουλγαρία και μετά καμμιά 600 ή 700αριά αυτοκίνητα στο Έιρε (δημοκρ. της Ιρλανδίας).
 
Last edited:

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
558
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Τα opel ascona(πίσω κίνηση), και manta, το ford capri και το bmw 2002 tii, είναι τα μοναδικά γερμανικά, κατ'εμέ, που διαφέρουν απο τα γερμανικά αυτοκίνητα.
Κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
558
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Έξυπνο marketing εποχής από την Volvo
View attachment 20804
Δεν είναι έξυπνο marketing.
Είναι πραγματικότητα.
Τα πρόλαβα μικρός τη δεκαετία του 70 ώς ταξί. Ήταν πραγματικά γερά αυτοκίνητα. Τέρατα ανθεκτικότητας.
Θυμάμαι και 4φάναρα τέτοια.
Αυτά μαζί με το amazon έχτισαν τη φήμη της volvo.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
426
Reaction score
901
Πόντοι
447
Age
50
Αυτοκίνητο ελληνικής παραγωγής (καρότσα), που ακόμη το βλέπουμε να περπατάει.
Το "παράσημο" πού έχει στη μάσκα, δίπλα στον αριστερό προβολέα, είναι το 1ο βραβείο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φιλιππούπολης (Πλόβντιβ στα βουλγαρικά), το 1985.
Ήταν το έναυσμα για την αρχή των εξαγωγών για τη ΤΕΟΚΑΡ. Πρώτα μικρός αριθμός στη Βουλγαρία και μετά καμμιά 600 ή 700αριά αυτοκίνητα στο Έιρε (δημοκρ. της Ιρλανδίας).
Αν και το οδηγούσα, δεν το είχα προσέξει ότι ήταν κάτι ιδιαίτερο ή περισότερο από ένα "γούρι όπως τα ¨πέταλα".
Τί έγραφε αλήθεια?
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
558
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Αν και το οδηγούσα, δεν το είχα προσέξει ότι ήταν κάτι ιδιαίτερο ή περισότερο από ένα "γούρι όπως τα ¨πέταλα".
Τί έγραφε αλήθεια?
Δε ξέρω τι έγραφε. Προφανώς κάτι από την EXPO Plovdiv. Μάλλον.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
380
Reaction score
1.145
Πόντοι
487
Age
31
Δε ξέρω τι έγραφε. Προφανώς κάτι από την EXPO Plovdiv. Μάλλον.
Αυτο το στρογγυλο σηματακι,εγραφε νομιζω ''Nissan 50th anniversary''.Toυλαχιστον οσα εχω δει εγω.Μπορει οντως να υπηρχαν και αλλα που να εγραφαν κατι σχετικο με την EXPO Plovdiv.

Επισης,μου κανει εντυπωση που κανεις δεν σχολιασε το γεγονος οτι αντιπρωσωπεια της simca ηταν η ΦΙΛΠΑ....:lol:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.433
Reaction score
11.062
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Île-de-France
Το νέο μοσκοβιτς 2140 Αφήνει πίσω του πολλά ευρωπαϊκά αυτοκίνητα... Του προηγούμενου αιώνα

to pio entyposiako me ta anatolika aytokinita, einai to poso anaxiopista itan.

Stin oikogeneia mou eixame arketa, kai apo to proto 6mino evgazan apisteytes vlaves (dinamo, tripio carter ladiou, spasmena dontia sto kivotio)

Den isxyei o mthos 'texnologika kathisterimena, allas skilia' Kathe allo
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
380
Reaction score
1.145
Πόντοι
487
Age
31
Den isxyei o mthos 'texnologika kathisterimena, allas skilia' Kathe allo
Βασικα θα μπορουσε και να ισχυει,αν υπηρχε σωστος ποιοτικος ελεγχος και σωστη επιλογη υλικων.
Αν καποιος ηταν σε θεση να ''ξεψαχνισει'' ενα πχ Μοσκοβιτς(οπως ο υποφαινομενος:O),αρχικα θα γελουσε με τις λυσεις που ειχαν δωσει στο καθετι...στην πορεια ομως,θα συνειδητοποιουσε οτι ολο το αυτοκινητο ηταν ετσι κατασκευασμενο ωστε να μπορεσει να επισκευαστει απο καποιον ασχετο,ακομα και με τα μισα απο τα εργαλεια που ειχε η εργοστασιακη εργαλειοθηκη.Αν αυτο συνδυαζοταν και με σωστη ποιοτητα κατασκευης,θα ειχαμε ενα αυτοκινητο που δεν θα ειχε να ζηλεψει κατι απο εναν πχ σκαραβαιο,πιθανοτατα να ηταν και καλυτερο.
Κοινως,ενα τετοιο αμαξι μπορει στα χαρτια να ηταν τελειο,στην πραξη ομως δεν...Κατι αντιστοιχο απεδειχθη πως ηταν και ο υπαρκτος σοσιαλισμος στην πορεια..:lock:


Παντως,την ιδια εποχη υπηρχαν και δυτικα αυτοκινητα που δεν τα ελεγες και σκυλια.Ειχαμε αγορασει καινουριο seat 131,και τρυπησε το ψυγειο σε λιγοτερο απο χρονο,ενω στην 5ετια τρυπησαν οι θολοι απο τη σκουρια.Δεν θελω δηλαδη να φανταστω τι αξιοπιστια θα ειχαν τα fiat του 1955.Δεδομενου δε,οτι τα περισσοτερα ανατολικα βρισκονταν τεχνολογικα στο 1955,θεωρω οτι ειχαν αποδεκτη αξιοπιστια αναλογικα με τη σχεδιαστικη τους ηλικια..:what:
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.023
Reaction score
2.485
Πόντοι
697
Age
44
Πώς να υπάρξει ποιοτικός έλεγχος; Όταν η πολιτική των μελών του κόμματος καθοριζαν την γραμμή παραγωγής. Όταν οι υπεύθυνοι των εργοστασιων έστελναν ψευδή στοιχεία παραγωγής (προς τα πάνω) για να κερδισουν την έννοια του τοπικού κομματάρχη κλπ. Το Τσερνομπιλ είναι ένα τυπικό παράδειγμα αυτού παραλογισμου, που συνοδευοταν από τόσα πολλά ψέματα που στο τέλος είχε χαθεί η αλήθεια. Οι εργατοπατερες στους διευθυντές εργοστασιων, αυτοί στους τοπικούς, οι τοπικοί στο πολιτικμπιρο και αυτοί στον Γ.Γ. του ΚΚΣΕ. Και στο τέλος όλοι μαζί πίστευαν ότι το Μοσκοβιτς ήταν το θαύμα της τεχνολογίας, μπροστά από πολλά αυτοκίνητα της δυτικής Ευρώπης.
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
558
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Να πώ κάτι πού γνωρίζω προσωπικά.
Από ένα σημείο καί επάνω, στη σκάλα της ιεραρχίας, μέλη του κόμματος, είχαν δικαίωμα να αποκτήσουν δυτικά αυτοκίνητα (υψηλά υστάμενοι).
Επίσης, διακεκριμένα πρόσωπα, όπως αθλητές αναγνωρισμένοι, με συμμετοχές στις εθνικές ομάδες, είχαν το ίδιο δικαίωμα.
Όλοι αυτοί, έπρεπε να είναι όχι μόνο μέλη του κόμματος, αλλά και πιστά μέλη.
Επίσης πολίτες, που είχαν εργασία στο εξωτερικό, αναθετημένη από το κράτος.
Η πλειοψηφία των οχημάτων ήταν μεταχειρισμένα.
Ακόμα δυτικά αυτοκίνητα μπορούσαν να έχουν όλοι οι αλλοδαποί που είχαν μόνιμη κατοικία στη χώρα. Υπάλληλοι πρεσβειών, επιχειρηματίες, φοιτητές κλπ. Αυτά τα αυτοκίνητα είχαν άλλου χρώματος φόντο πινακίδων (μπλέ).
Όλοι οι υπόλοιποι πολίτες, μέλη καί μή του κόμματος, αποκτούσαν οχήματα ανατολικά, τα οποία πολλές φορές περίμεναν έως και 7 χρόνια , από τη παραγγελία, για τη παραλαβή τους (μαύρες πινακίδες).
Υπήρχανε επίσημες αντιπροσωπείες κάποιων εταιρειών.
Επίσης όλοι οι προαναφερθέντες πολίτες πέρα από το δικαίωμα απόκτησης δυτικού οχήματος, είχαν το δικαίωμα να ψωνίζουν σε καταστήματα για ξένους, με δολάρια, τα ονομαζόμενα corecom, όπως και οι αλλοδαποί.
Αυτά τουλάχιστον ισχύανε στη Βουλγαρία, που η ζωή ήταν πολύ καλύτερη από άλλες ανατολικές χώρες.

Μετά μη ξεχνάμε τη κατοχή ακριβών δυτικών αυτοκινήτων από ανατολικούς ηγέτες ( cx=Χόνεκερ, sm=Μπρέζνιεφ, mercedes=Τσαουσέσκου ).

Όσον αφορά τη ποιότητα και τη τεχνολογία των ανατολικών ι.χ., ήταν των δεκαετιών του '50, καί κυρίως του '60.
Μέχρι τα μέσα του '80, τα ι.χ. αυτά θεωρούνταν ανεκτά, μιας και δεν υπήρχαν τότε, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά αξεσουάρ, abs, αερόσακοι κλπ.
Από εκεί και πέρα, έδειχναν έντονα την έλειψη ποιότητας σε όλους τους τομείς.
Καλύτερα ποιοτικά, κατά τη γνώμη μου, ήταν τα τελευταία polski 125, και τα skoda 120.
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.433
Reaction score
11.062
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Île-de-France
Ακόμα δυτικά αυτοκίνητα μπορούσαν να έχουν όλοι οι αλλοδαποί που είχαν μόνιμη κατοικία στη χώρα. Υπάλληλοι πρεσβειών, επιχειρηματίες, φοιτητές κλπ. Αυτά τα αυτοκίνητα είχαν άλλου χρώματος φόντο πινακίδων (μπλέ).
toulaxiston den eixe FILPA :lol::lol:
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
558
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Το volga, όλων των εκδόσεων και παραλλαγών, ασχέτου ηλικίας, ήτανε οι δεινόσαυροι όλων των υπηρεσιών.
Ταξί, αστυνομία, κρατικά οχήματα,, κλπ.

Στη Βουλγαρία, απ'ότι θυμάμαι, δε κυκλοφορούσαν dacia και zastava.

Κάποτε δεν "άντεχα" να βλέπω ανατολικά ι.χ.
Τώρα νιώθω και ίχνη νοσταλγίας.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
380
Reaction score
1.145
Πόντοι
487
Age
31
Κάποτε δεν "άντεχα" να βλέπω ανατολικά ι.χ.
Τώρα νιώθω και ίχνη νοσταλγίας.
Eμενα αντιθετα,μου ηταν παντα συμπαθη.Επειδη απο πολυ μικρος μου αρεσαν τα παλια αυτοκινητα,με συναρπαζε η ιδεα οτι μπορουσε κανεις να παει στην αντιπροσωπεια,και να αγορασει ολοκαινουριο,ενα αυτοκινητο που ηταν κατ ουσιαν παλιο.
Σκεφτειτε πχ οτι εν ετει 1990,πωλουνταν ακομα καινουρια polski και dacia,τα οποια ηταν ολοκαινουρια αντιγραφα αυτοκινητων του 1966 και του 1969 αντιστοιχα...
Τι μπορει να ειναι πιο γ@μ@το απο αυτο;:yahoo::w00t::drool:


Α,και περι αξιοπιστιας...Περι το 1993,συγγενης ειχε αγορασει ενα μεταχειρισμενο morris marina.Θυμαμαι τοτε,στην τρυφερη ηλικια των 5 ετων,να ακουω για πρωτη φορα στη ζωη μου,τη λεξη ''κουζινετα'':baby:...Ετσι για να μη λεμε μονο για τα ανατολικα..
 
Top Bottom