και το τελευταιο απο τα υδρο και πιστευω οτι το συγκεκριμενο μοντελο επειδη στην πορεια εφαγε πολλα η πρεσσα και συνεχιζει να τρωει και θα μεινουν λιγα και σαν τελευταιο με λημ θα εχει συντομα αλλη αξια....
Γλυκουλη. Τους ταιριάζει άψογα.Σε καθημερινη χρηση ηλικιωμένο ζευγαρι Λεωφ.Κηφισιας
View attachment 13366
Από αγάπη προς το αυτοκίνητο. Οσοι ήθελαν πραγματικά ένα καινούργιο είχαν τη δυνατότητα να το πάρουν με τις αποσύρσεις.Σε παρόμοι κίτρινο έβγαινε και η GS.. Πολύ ωραίο χρώμα...
Πάντα όταν βλέπω μια τέτοια φωτογραφία αναρωτιέμαι το ίδο πράγμα.. Από ανέχεια έχουν και χρησιμοποιούν κάποιοι άνθρωποι τόσο παλιά αυτοκίντα ή από αγάπη και άρνηση να πάρουν κάποιο νέο με δεδομένο ότι πλέον ένα 100 φορές πιο σύγχρονο θα κόστιζε λιγότερο από 1000€?
ναι, αλλά αυτό ήταν 2cv...Εμένα ο παππους ειχε το 2cv που ήταν το πρώτο και τελευταίαο αυτοκινητο που είχε ( Μεχρι που το 2006 αγόρασε και δευερο - Το τσαρλεστον εννοώ - )
Το υπεραγαπούσε και το είχε στην πένα μεχρι που ο παππους εφύγε και εγκαταλείφθηκε για 6 χρονια οταν εγώ σιγα σιγα στην ηλικια των 16 χρόνων αρχισα να το περιποιούμαι !!!
Και τι σημαίνει αυτο !! Οπως επελεξε το 2cv θα μπορόυσε να ήταν και αλλο αυτοκινητο !!ναι, αλλά αυτό ήταν 2cv...
Πολύ ωραίο ποστΚαποιος που εχει παλιο αυτοκινητο(και γενικα οτιδηποτε)λογω ανεχειας,κατα κανονα το μισει.Οποτε με το που θα αποκτησει καποια χρηματα,θα το αλλαξει παραυτα.Κατι που πλεον ειναι ευκολο,με τοσα αυτοκινητα που κυκλοφορουν.Ειναι υπαρκτη η πιθανοτητα ακομα και να τους χαρισουν κατι πιο καινουριο δηλαδη.
Υπαρχουν σιγουρα ατομα που κρατουν το ιδιο αμαξι μια ζωη,απλα επειδη θεωρουν οτι καλυπτει τις οποιες αναγκες τους,χωρις συναισθηματισμους.Αλλα συνηθως αυτο αντικατοπτριζεται στη γενικοτερη κατασταση του αυτοκινητου,και συνηθως προκειται για μοντελα με αρκετη διαθεσιμοτητα σε ανταλλακτικα.
Οι ανθρωποι που ειναι δεμενοι με τα αυτοκινητα τους μια ζωη,ξεχωριζουν απο μακρια..
(H φωτο ειναι απο το ιντερνετ.Ολιγον οφ τοπικ,αλλα τουλαχιστον ειναι γαλλικο..)
https://www.flickr.com/photos/137112150@N07/albums/72157684450541754/page1
+ooΚαποιος που εχει παλιο αυτοκινητο(και γενικα οτιδηποτε)λογω ανεχειας,κατα κανονα το μισει.Οποτε με το που θα αποκτησει καποια χρηματα,θα το αλλαξει παραυτα.Κατι που πλεον ειναι ευκολο,με τοσα αυτοκινητα που κυκλοφορουν.Ειναι υπαρκτη η πιθανοτητα ακομα και να τους χαρισουν κατι πιο καινουριο δηλαδη.
Υπαρχουν σιγουρα ατομα που κρατουν το ιδιο αμαξι μια ζωη,απλα επειδη θεωρουν οτι καλυπτει τις οποιες αναγκες τους,χωρις συναισθηματισμους.Αλλα συνηθως αυτο αντικατοπτριζεται στη γενικοτερη κατασταση του αυτοκινητου,και συνηθως προκειται για μοντελα με αρκετη διαθεσιμοτητα σε ανταλλακτικα.
Οι ανθρωποι που ειναι δεμενοι με τα αυτοκινητα τους μια ζωη,ξεχωριζουν απο μακρια..
Μη μου πεις, η Turbo του Μαραθώνα???Σου θυμιζει τιποτα Νικηφορε?
Και κυκλοφορούν ακόμα παντου! Ενα στα 30 αμάξια είναι Xantia. Και εχει σταματήσει εδω και 17 χρόνια να βγαίνει.και το τελευταιο απο τα υδρο και πιστευω οτι το συγκεκριμενο μοντελο επειδη στην πορεια εφαγε πολλα η πρεσσα και συνεχιζει να τρωει και θα μεινουν λιγα και σαν τελευταιο με λημ θα εχει συντομα αλλη αξια....
Χαίρομαι πάρα πολύ που τη βλέπω και που πήρε το δρόμο της! Μπράβο στον νυν ιδιοκτήτη της. Θυμάσαι Χρήστο που τότε είχε κάτι σύγχρονα ζαντολάστιχα που ήταν ασύμβατα με το αυτοκίνητο? Τις αυθεντικές ζάντες ο τότε ιδιοκτήτης της τις είχε αποθηκευμένες και ελπίζω να ξανατοποθετηθούν, δεν μπορώ να φανταστώ μία Turbo με άλλες ζάντες πέρα από τις δικές της! Το κόστος των μετρικών ελαστικών είναι μεγάλο, το ξέρω.Oui oui...