Για τα σημερινα δεδομενα προδιαγραφες ασφαλειας?
Το θετικο ειναι οι θεσεις εργασιας εστω και με 580 ευρω ....και το αρνητικο ειναι οτι το ολο εγχειρημα δεν θα πιασει το αμαξι θυμηζει πολυ κινα κατασταση.....και ειναι πολυ ασχημο καμμια σχεση με πονυ.....
...ena itane ke ine to PONY!...
to NAMCO CITROËN!!!!
Kata ta ala sinfono apolita me ton xantiamanoli...apesio kataskebasma ke choris elpides tin simeron imera me ta poli kala ke asfales van ke mikrofortigakia pou idi iparchune stin agora...
ektos an to kostos tu neo Namco ine midamino...
οσο και να ειναι το κοστος ο κοσμος θελει και κατι αξιοπιστο...το παλιο πονυ ειχε κινητηρα 602 κυβικα δοκιμασμενο μοτερ μηχανικα μερη ντεσεβο δοκιμασμενα ε τι αλλο θελει ενας υποψηφιος να δει για να αποφασισει? μιλω για την παλια εποχη οχι την σημερινη
Μέλος της οικογένειας Κοντογούρη αποκαλύπτει σε διαδικτυακή του συνέντευξη, οτι το νέο Pony θα είναι σύντομα στην κυκλοφορία. Μάλιστα έχουν βρεθεί και τα σχετικά χρήματα… Δεν είναι η πρώτη φορά που έρχονται στην επιφάνεια σενάρια για την επαναφορά του Pony, ενός μοντέλου που ήταν ελληνικής κατασκευ
Ειστε πολύ ρομαντικοί...δεν θα επιστρέψει ποτέ το pony που όλοι ξέρουμε... αυτό που θα είναι ίδιο θα είναι μονο το όνομα...ενα απαίσιο υβρίδιο Ford-Hyundai Pickup? θα είναι...εάν ποτέ βγει κ αυτό το έκτρωμα
Δεν πρόκειται.
Το αυτοκίνητο δεν περνει με τίποτα έγκριση τύπου εντός Ε.Ε
Ο στόχος του Κοντογούρη ήταν να πουλήσει σε όποιον ενδιαφέρεται την σχετική απλή τεχνογνωσία της γραμμής παραγωγής του...
Απλά έχοντας γνωρίσει τον επί χρόνια διευθυντή πωλήσεων της εταιρείας και μετέπειτα διευθυντή μάρκετινγκ, σε μεγάλη εισαγωγική εταιρεία, μου είπε ξεκάθαρα την σοκαριστική αλήθεια για το κλείσιμο της εταιρείας...
Ενα δράμα μεταξύ βιομηχανικού ευρωπαϊκόυ ανταγωνισμού, "δοτών" συνδικαλιστών και αδιάφορου κράτους...
Μεταξύ των άλλων χάθηκε και η Ευκαιρία να βγεί εδώ το Axel αντί της Ρουμανίας και το εργοστάσιο να αποτελέσει μονάδα ιδιοκτησίας της Citroen...