Νέο Citroën C4 2020

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
mikos 4.42... lene...

I Xantia a' genias itan 4.44
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα

Sotos77

Member
Εγγραφή
18 Απριλίου 2020
Μηνύματα
144
Reaction score
172
Πόντοι
287
Age
46
Η SUVmania θα μας συνοδεύει χρόνια από ότι φαίνεται...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δυστυχώς...
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.827
Reaction score
4.165
Πόντοι
777
Age
48
Ότι πει το marketing...
DS ? DS . GS ? GS....
Αν χρειασθεί θα αναστήσουν και τον André....
Γιατί αυτό είναι κακό, δεν το καταλαβαίνω.
 

Sotos77

Member
Εγγραφή
18 Απριλίου 2020
Μηνύματα
144
Reaction score
172
Πόντοι
287
Age
46
Γιατί αυτό είναι κακό, δεν το καταλαβαίνω.
Προσωπικά δε βλέπω Στρατηγική Ουσίας. Τυπική περίπτωση όταν οι Μαρκετιερς έχουν το πάνω χέρι σε τεχνολογική εταιρεία (βλέπε FIAT)....
Επίσης νομίζω θα μπλέξουν άσχημα τώρα με Opel και Fiat. Ίσως το πιο ενδιαφέρον από κει, η αναβίωση της Lancia που ακούγεται.
Σε καθε περίπτωση ίσως το πιο καινοτομικό προϊόν που έχουν ειναι το ηλεκτρονικό ΑΜΙ.... Εντάσσεται σίγουρα στα New Mobility Projects...
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.827
Reaction score
4.165
Πόντοι
777
Age
48
Προσωπικά δε βλέπω Στρατηγική Ουσίας. Τυπική περίπτωση όταν οι Μαρκετιερς έχουν το πάνω χέρι σε τεχνολογική εταιρεία (βλέπε FIAT)....
Επίσης νομίζω θα μπλέξουν άσχημα τώρα με Opel και Fiat. Ίσως το πιο ενδιαφέρον από κει, η αναβίωση της Lancia που ακούγεται.
Σε καθε περίπτωση ίσως το πιο καινοτομικό προϊόν που έχουν ειναι το ηλεκτρονικό ΑΜΙ.... Εντάσσεται σίγουρα στα New Mobility Projects...
Το "μπλέξιμο" με την Opel δεν ήταν καθόλου μπλέξιμο τελικά. Εξασφάλισαν τις απαραίτητες πατέντες για τα ηλεκτρικά και σε συνδυασμό με την έρευνα στην formula E με την DS έχουν κάνει άλματα σε σχέση με το που ήταν, και σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όπως σωστά έχεις επισημάνει το AMI είναι το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω. Και μπορεί να μην είναι κάτι όμορφο, αλλά δείχνει το δρόμο για το που πάει η αυτοκίνηση στον ευρωπαϊκό χώρο. Αν το νέο C4 e έχει και, σχετικά, καλή τιμή τότε θα έχει κάνει μια κίνηση ματ.
Τώρα για το θέμα FIAT δεν το έχω παρακολουθήσει για να έχω άποψη.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.215
Reaction score
23.877
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Δεν υπάρχουν πλέον στρατηγικές παιδιά. Τα suv πλέον είναι τάση και όλοι πάνε εκεί. Ο κόσμος τα ψωνίζει σαν τρελός για διάφορους λόγους και οι εταιρίες κονομάνε
Τόσο απλά
 

Sotos77

Member
Εγγραφή
18 Απριλίου 2020
Μηνύματα
144
Reaction score
172
Πόντοι
287
Age
46
Το "μπλέξιμο" με την Opel δεν ήταν καθόλου μπλέξιμο τελικά. Εξασφάλισαν τις απαραίτητες πατέντες για τα ηλεκτρικά και σε συνδυασμό με την έρευνα στην formula E με την DS έχουν κάνει άλματα σε σχέση με το που ήταν, και σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όπως σωστά έχεις επισημάνει το AMI είναι το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω. Και μπορεί να μην είναι κάτι όμορφο, αλλά δείχνει το δρόμο για το που πάει η αυτοκίνηση στον ευρωπαϊκό χώρο. Αν το νέο C4 e έχει και, σχετικά, καλή τιμή τότε θα έχει κάνει μια κίνηση ματ.
Τώρα για το θέμα FIAT δεν το έχω παρακολουθήσει για να έχω άποψη.
Φίλτατε,
πιθανώς να υπάρχει παρασκήνιο με την GM, που δεν φαίνεται ακόμα. Να έδωσαν όντως καλή προίκα για να ξεφορτωθούν την ''Βασιλειάδου''.....
Αν έχω σωστή εικόνα Ευρωπαϊκά για την DS, δε περπατάει το μαγαζί... Ακόμα και στο Παρίσι... Δύσκολο να στηθεί brand από το μηδέν... Μάλλον θα πρέπει να είσαι Elon Musk...
Με την Fiat ας ελπίσουμε ότι δεν θα βγάλει γέλιο και κλάμα η ιστορία...
Το σίγουρο είναι ότι γίνεται αυτό που λέγοντας έντονα 20 χρόνια πριν και το είδε έγκαιρα ο αυτοκινητάνθρωπος Dr Piech...
Δεν υπάρχει πια χώρος για πολλούς και μόνους....
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.827
Reaction score
4.165
Πόντοι
777
Age
48
Φίλτατε,
πιθανώς να υπάρχει παρασκήνιο με την GM, που δεν φαίνεται ακόμα. Να έδωσαν όντως καλή προίκα για να ξεφορτωθούν την ''Βασιλειάδου''.....
Αν έχω σωστή εικόνα Ευρωπαϊκά για την DS, δε περπατάει το μαγαζί... Ακόμα και στο Παρίσι... Δύσκολο να στηθεί brand από το μηδέν... Μάλλον θα πρέπει να είσαι Elon Musk...
Με την Fiat ας ελπίσουμε ότι δεν θα βγάλει γέλιο και κλάμα η ιστορία...
Το σίγουρο είναι ότι γίνεται αυτό που λέγοντας έντονα 20 χρόνια πριν και το είδε έγκαιρα ο αυτοκινητάνθρωπος Dr Piech...
Δεν υπάρχει πια χώρος για πολλούς και μόνους....
Ότι δεν υπάρχει πια χώρος για πολλούς και μόνους το βλέπουμε από την πετρελαϊκή κρίση του '70. Δεν περιμέναμε να μας το πει ο Piech.
Το αν περπατάει η DS εμπορικά ή όχι, δεν έχει να κάνει με την συμμετοχή της στην formula E, που παρεμπιπτόντως είναι αρκετά επιτυχημένη.
Τέλος αν θυμάσαι η πρώτη προσπάθεια συγχώνευσης με την Opel απέτυχε λόγω άρνησης του ομίλου PSA να πάρει κάτι χωρίς την προίκα. Αυτό ήταν το ζητούμενο για τους Γάλλους. Την δεύτερη φορά πήραν αυτό που ήθελαν όλοι: η Γάλλοι τις πατέντες, οι Γερμανοί τις θέσεις εργασίας και οι Αμερικάνοι ξεφορτώθηκσν την "Βασιλειάδου", όπως ωραία είπες. Βέβαια η GM, με εξαίρεση ένα δύο μοντέλα, από ομορφιά δεν σκίζει.
 

Sotos77

Member
Εγγραφή
18 Απριλίου 2020
Μηνύματα
144
Reaction score
172
Πόντοι
287
Age
46
Ότι δεν υπάρχει πια χώρος για πολλούς και μόνους το βλέπουμε από την πετρελαϊκή κρίση του '70. Δεν περιμέναμε να μας το πει ο Piech.
Το αν περπατάει η DS εμπορικά ή όχι, δεν έχει να κάνει με την συμμετοχή της στην formula E, που παρεμπιπτόντως είναι αρκετά επιτυχημένη.
Τέλος αν θυμάσαι η πρώτη προσπάθεια συγχώνευσης με την Opel απέτυχε λόγω άρνησης του ομίλου PSA να πάρει κάτι χωρίς την προίκα. Αυτό ήταν το ζητούμενο για τους Γάλλους. Την δεύτερη φορά πήραν αυτό που ήθελαν όλοι: η Γάλλοι τις πατέντες, οι Γερμανοί τις θέσεις εργασίας και οι Αμερικάνοι ξεφορτώθηκσν την "Βασιλειάδου", όπως ωραία είπες. Βέβαια η GM, με εξαίρεση ένα δύο μοντέλα, από ομορφιά δεν σκίζει.
Χαχαχα.
Βασιλειάδου, όχι για τι είναι άσχημα...
Ως χρήστης εδώ και 4 χρόνια Astra Κ, θα έλεγα ότι είναι από τις πιο τίμιες & αξιόλογες προτάσεις της αγοράς για... γάμο.... Μεταπώληση αξίας μηδέν....
20 χρόνια τους έβαζε μέσα η Opel. Προσπάθησαν και με την FIAT να την διώξουν.....
Ο Πιεχ πήρε την εταιρεία του Σκαραβαίου και την έφτασε στο dieselgate...Χαχαχα. Που στο τέλος δεν είπε και τίποτα κάνεις....
Αναλογικά το ίδιο και ο Λιβανέζος κλεφτακος για την Datsun....
Αντίθετα ο μακαρίτης ο Μαρκιονε ως άσχετος με τα αυτοκίνητα, πήρε την Φιατ και την έκανε κερδοφόρο περίπτερο....
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Δεν υπάρχουν πλέον στρατηγικές παιδιά. Τα suv πλέον είναι τάση και όλοι πάνε εκεί. Ο κόσμος τα ψωνίζει σαν τρελός για διάφορους λόγους και οι εταιρίες κονομάνε
Τόσο απλά
Megali alithia afto...ego pantos pote ithela na echo SUV...kateliksa na echo ena DS7 Crossback tora ke oso pai to latrevo ke pio poli...
kapia stigmi tha kano analisi peri tou GATI...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.215
Reaction score
23.877
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Κι εγώ ξάδελφε τα έκραζα αλλά πλέον μου αρέσουν πολύ. Ίσως γιατί σου δίνουν μια αίσθηση επιπλέον ασφαλείας, ίσως λόγω της ψηλής θέσης οδήγησης που για κάποιους είναι βέβαια μη επιθυμητή αλλά και άλλους λόγους που θα είχε ενδιαφέρον να συζητήσουμε.

Αν μπορούσα οικονομικά να ανταπεξέλθω θα αγόραζα σίγουρα
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Κι εγώ ξάδελφε τα έκραζα αλλά πλέον μου αρέσουν πολύ. Ίσως γιατί σου δίνουν μια αίσθηση επιπλέον ασφαλείας, ίσως λόγω της ψηλής θέσης οδήγησης που για κάποιους είναι βέβαια μη επιθυμητή αλλά και άλλους λόγους που θα είχε ενδιαφέρον να συζητήσουμε.

Αν μπορούσα οικονομικά να ανταπεξέλθω θα αγόραζα σίγουρα
kai i DS Apostoli exei psili thesi odigisis....
 
Top Bottom