- Εγγραφή
- 31 Δεκεμβρίου 2013
- Μηνύματα
- 1.827
- Reaction score
- 4.165
- Πόντοι
- 777
- Age
- 48
Περιμένουμε τις εντυπώσεις σου. Ενδιαφέρον έχει και η ηλεκτρική έκδοση....tha sas po otan tin do live...
Περιμένουμε τις εντυπώσεις σου. Ενδιαφέρον έχει και η ηλεκτρική έκδοση....tha sas po otan tin do live...
Ο πάνω όροφος ναι έχει κάτι λίγα...Τα σπάει.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/nea-citroen-c4-protes-episimes-fotografies
Έχουν πάρει στοιχεία λέει από την GS
Γιατί αυτό είναι κακό, δεν το καταλαβαίνω.Ότι πει το marketing...
DS ? DS . GS ? GS....
Αν χρειασθεί θα αναστήσουν και τον André....
Προσωπικά δε βλέπω Στρατηγική Ουσίας. Τυπική περίπτωση όταν οι Μαρκετιερς έχουν το πάνω χέρι σε τεχνολογική εταιρεία (βλέπε FIAT)....Γιατί αυτό είναι κακό, δεν το καταλαβαίνω.
Το "μπλέξιμο" με την Opel δεν ήταν καθόλου μπλέξιμο τελικά. Εξασφάλισαν τις απαραίτητες πατέντες για τα ηλεκτρικά και σε συνδυασμό με την έρευνα στην formula E με την DS έχουν κάνει άλματα σε σχέση με το που ήταν, και σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όπως σωστά έχεις επισημάνει το AMI είναι το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω. Και μπορεί να μην είναι κάτι όμορφο, αλλά δείχνει το δρόμο για το που πάει η αυτοκίνηση στον ευρωπαϊκό χώρο. Αν το νέο C4 e έχει και, σχετικά, καλή τιμή τότε θα έχει κάνει μια κίνηση ματ.Προσωπικά δε βλέπω Στρατηγική Ουσίας. Τυπική περίπτωση όταν οι Μαρκετιερς έχουν το πάνω χέρι σε τεχνολογική εταιρεία (βλέπε FIAT)....
Επίσης νομίζω θα μπλέξουν άσχημα τώρα με Opel και Fiat. Ίσως το πιο ενδιαφέρον από κει, η αναβίωση της Lancia που ακούγεται.
Σε καθε περίπτωση ίσως το πιο καινοτομικό προϊόν που έχουν ειναι το ηλεκτρονικό ΑΜΙ.... Εντάσσεται σίγουρα στα New Mobility Projects...
Φίλτατε,Το "μπλέξιμο" με την Opel δεν ήταν καθόλου μπλέξιμο τελικά. Εξασφάλισαν τις απαραίτητες πατέντες για τα ηλεκτρικά και σε συνδυασμό με την έρευνα στην formula E με την DS έχουν κάνει άλματα σε σχέση με το που ήταν, και σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όπως σωστά έχεις επισημάνει το AMI είναι το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω. Και μπορεί να μην είναι κάτι όμορφο, αλλά δείχνει το δρόμο για το που πάει η αυτοκίνηση στον ευρωπαϊκό χώρο. Αν το νέο C4 e έχει και, σχετικά, καλή τιμή τότε θα έχει κάνει μια κίνηση ματ.
Τώρα για το θέμα FIAT δεν το έχω παρακολουθήσει για να έχω άποψη.
Ότι δεν υπάρχει πια χώρος για πολλούς και μόνους το βλέπουμε από την πετρελαϊκή κρίση του '70. Δεν περιμέναμε να μας το πει ο Piech.Φίλτατε,
πιθανώς να υπάρχει παρασκήνιο με την GM, που δεν φαίνεται ακόμα. Να έδωσαν όντως καλή προίκα για να ξεφορτωθούν την ''Βασιλειάδου''.....
Αν έχω σωστή εικόνα Ευρωπαϊκά για την DS, δε περπατάει το μαγαζί... Ακόμα και στο Παρίσι... Δύσκολο να στηθεί brand από το μηδέν... Μάλλον θα πρέπει να είσαι Elon Musk...
Με την Fiat ας ελπίσουμε ότι δεν θα βγάλει γέλιο και κλάμα η ιστορία...
Το σίγουρο είναι ότι γίνεται αυτό που λέγοντας έντονα 20 χρόνια πριν και το είδε έγκαιρα ο αυτοκινητάνθρωπος Dr Piech...
Δεν υπάρχει πια χώρος για πολλούς και μόνους....
Χαχαχα.Ότι δεν υπάρχει πια χώρος για πολλούς και μόνους το βλέπουμε από την πετρελαϊκή κρίση του '70. Δεν περιμέναμε να μας το πει ο Piech.
Το αν περπατάει η DS εμπορικά ή όχι, δεν έχει να κάνει με την συμμετοχή της στην formula E, που παρεμπιπτόντως είναι αρκετά επιτυχημένη.
Τέλος αν θυμάσαι η πρώτη προσπάθεια συγχώνευσης με την Opel απέτυχε λόγω άρνησης του ομίλου PSA να πάρει κάτι χωρίς την προίκα. Αυτό ήταν το ζητούμενο για τους Γάλλους. Την δεύτερη φορά πήραν αυτό που ήθελαν όλοι: η Γάλλοι τις πατέντες, οι Γερμανοί τις θέσεις εργασίας και οι Αμερικάνοι ξεφορτώθηκσν την "Βασιλειάδου", όπως ωραία είπες. Βέβαια η GM, με εξαίρεση ένα δύο μοντέλα, από ομορφιά δεν σκίζει.
Megali alithia afto...ego pantos pote ithela na echo SUV...kateliksa na echo ena DS7 Crossback tora ke oso pai to latrevo ke pio poli...Δεν υπάρχουν πλέον στρατηγικές παιδιά. Τα suv πλέον είναι τάση και όλοι πάνε εκεί. Ο κόσμος τα ψωνίζει σαν τρελός για διάφορους λόγους και οι εταιρίες κονομάνε
Τόσο απλά
kai i DS Apostoli exei psili thesi odigisis....Κι εγώ ξάδελφε τα έκραζα αλλά πλέον μου αρέσουν πολύ. Ίσως γιατί σου δίνουν μια αίσθηση επιπλέον ασφαλείας, ίσως λόγω της ψηλής θέσης οδήγησης που για κάποιους είναι βέβαια μη επιθυμητή αλλά και άλλους λόγους που θα είχε ενδιαφέρον να συζητήσουμε.
Αν μπορούσα οικονομικά να ανταπεξέλθω θα αγόραζα σίγουρα
Η κλασική εννοείς φαντάζομαι..kai i DS Apostoli exei psili thesi odigisis....