Η citroen ανήκει σε ένα γκρούπ, το οποίο, αναμφίβολα παράγει εξαιρετικά ποιοτικά προιόντα, τα οποία συγκρίνονται ευμενώς με προιόντα απο τις καλύτερες μάρκες.
Όμως για να συμπληρωθεί το παζλ, θα πρέπει να έχει και την δική της άποψη, που θα την διαφοροποιεί, έστω οπτικά.
Δεν είναι λύση για όγκο και ψηλές τιμές η "αντιγραφή".
Κάθε άλλο. Αυτό υποδηλώνει αδυναμίες, και έχει αρνητικό αντίκτυπο.
Π.χ. οι BMW καί Μercedes, έχουν την ίδια μούρη/μάσκα, με λίγες διαφοροποιήσεις, εδώ καί δεκαετίες.
Αλλάζουν όλα τ'άλλα, αλλά η φάτσα μένει αμετάβλητη.
Δείχνουν σιγουριά, υπεροχή, αυτοπεποίθηση, και δε ξέρω τι άλλο.
Το κάνουν όλες σχεδόν οι γερμανικές εταιρείες.
Η citroen κάθε φορά που παρουσιάζει νέα σειρά μοντέλων, αλλάζει τη μούρη. Μέχρι να συνηθίσουμε τη νέα εικόνα, έρχεται η επόμενη.
Αυτό το κάνουν σχεδόν όλες οι εταιρείες. Γιατί άραγε;
Κάθε 20-25 χρόνια αλλάζει και το σήμα. Όπως η fiat.
Αν βγάλει ένα golf με σήματα citroen, τι θα κερδίσει; Απολύτως τίποτα.
Θα πρέπει να διατηρεί τις αξίες της, την εικόνα της, καί την ποιότητα, σε σταθερά υψηλά επίπεδα, σε βάθος χρόνου, για να είναι κερδισμένη.