Νέο ΦΕΚ για τη χρήση ιστορικών

22528193_10155792271139812_1816452886569683804_n.jpg


Νομίζω πως αν δεν υπάρξει αλλαγή τελειώσαμε. Έχετε καμία πληροφορία εσείς ρε παιδιά? :(
 
Last edited:

Comments

Αυτο
Εχεις δηλωση συμμετοχη εχεις πληρωσει παραβολο σε εκδηλωση και μπορεις να μετακινησεις το αμαξι τις ημερες που λεει ..

Αυτα ..
Αν η συνάντηση ας πούμε είναι μέσω της λέσχης 2cv και είναι δωρεάν χωρίς παράβολα και μαλακίες ισχύει το ίδιο?
Αδυνατώ να πιστέψω τι ζώα μας κυβερνάνε.
 
Αυτο

Αν η συνάντηση ας πούμε είναι μέσω της λέσχης 2cv και είναι δωρεάν χωρίς παράβολα και μαλακίες ισχύει το ίδιο?
Αδυνατώ να πιστέψω τι ζώα μας κυβερνάνε.
Όλες οι λέσχες θα πρέπει να ανακοινώνουν (αυτό γίνετε - προγραμμα) τις εκδηλώσεις από την αρχή του χρόνου στην ομοσπονδία που ανήκουν.
Μετά ανεξάρτητα το κόστος αυτό που περιγράφετε ισχύει.
Αυτα η πορεία θα δείξει..
Ελπίζω όταν έφερες την άσπρουλα να έχεις κρατήσει τις διασαφισεις του τελωνείου.. Και όσοι ακόμα ατελος έφεραν αμάξι.
Το ποιο σημαντικό είναι οι επιτροπές ελέγχου εδώ θα γελάσω εγώ όπως και το μεροκάματο και ο σκότωμος ποιος θα είναι... Που νομίζω θα πάρει πάλι κάνα χρόνο..
Αυτα..
Εγω προσωπικά και μέχρι τ αμάξια να φύγουν δεν έχω ανανεώσει καμία συνδρομή - κάρτα fiva μόνο τις ασφάλειες και βλέπω..

Α.. και επειδή δεν έχει να κάνει με το πρόστιμο.. Αλλά με την κακία ώρα της αστικής ευθύνης να είστε αρκετά προσεχτικη με αυτό και όχι παρορμιτικοι..
Καλημερα
 
Εγώ πληρώνω τις ασφάλειες σε όλα κανονικά, διότι δεν τολμώ καν να σκεφτώ να βγω στο δρόμο χωρίς ασφάλεια!

Σχετικά με τις συνδρομές με παρακαλάει η ιδιοκτήτρια της ΕΟΟΕ να ανανεώσω αλλά δεν το κάνω επίτηδες διότι οι ομοσπονδίες έχουν ευθύνη για το που φτάσαμε!!!!

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι το πώς θα γίνονται οι επανεξετάσεις? Θα μας καλεσουν? Και αν ναι, ποτε?? Επίσης η κάρτα fia/fiva λέει πως πρέπει να ανανεώνεται ανά διετία??

Επίσης ένα αυτοκίνητο πριν το 1970 δεν θα περάσει επανεξέταση ??

Το εκανε επιτηδες αυτό η συμμορία της ΦΙΛΠΑ για να μην εξεταστούν τα πανάκριβα αυτοκίνητα που έχουν οι πλούσιοι συλλέκτες και φυσικά είναι πριν το 1970 τα οποία έχουν πολλά θέματακια με παράνομες εισαγωγές, διαφυγοντες δασμους, περιεργους τίτλους ιδιοκτησίας κλπ!!!

Άλλη μια φορά εμείς οι απλοί θα την πληρώσουμε και οι μεγάλοι θα τη βγάλουν λάδι
 
Και που βγαίνεις στον δρόμο αγαπητέ Τρύφωνα με πληρωμένη ασφάλεια με πινακίδες ΙΟ και πάλι ανασφάλιστος είσαι..
Και μετα το 70 υπάρχουν αμάξια που έχουν σωθεί με υπεύθυνη δήλωση κοινώς χωρίς χαρτιά που είναι μεγάλο θέμα.
Τώρα περιπτώσεις με πλαστά χαρτιά αμάξια που έχουν χαρτιά αλλού αυτοκινήτου και γενικά συμπεριφορές που δείχνουν την γενική εικόνα που φτάσαμε..
Νομίζω έχουν πρόβλημα και καλος να έχουν
Καλημερες
 
Φυσικά και δεν είμαι ανασφαλιστος με ΙΟ! Από τη στιγμή που οι ασφαλιστικές ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΑ και σε ασφαλίζουν τότε έχουν αυτοί την ευθύνη!!! Γραφει πουθενά στο ασφαλιστηρίο πως απαγορεύεται η κυκλοφορία?? Μην ακούς ότι βλακεία πει ο καθένας!! έχω πολλές γνώσεις επί νομικών θεμάτων!!
Τώρα με τα αλλαγμένα πλαισια και λοιπά φυσικά πρέπει να αφαιρεθούν οι πινακίδες!

Και που βγαίνεις στον δρόμο αγαπητέ Τρύφωνα με πληρωμένη ασφάλεια με πινακίδες ΙΟ και πάλι ανασφάλιστος είσαι..
Και μετα το 70 υπάρχουν αμάξια που έχουν σωθεί με υπεύθυνη δήλωση κοινώς χωρίς χαρτιά που είναι μεγάλο θέμα.
Τώρα περιπτώσεις με πλαστά χαρτιά αμάξια που έχουν χαρτιά αλλού αυτοκινήτου και γενικά συμπεριφορές που δείχνουν την γενική εικόνα που φτάσαμε..
Νομίζω έχουν πρόβλημα και καλος να έχουν
Καλημερες
 
Εξαιρετικό άρθρο έρευνα από που πως ξεκίνησε και που έχουμε φτάσει..
Απο τον Δ Παπανδρέου και το blogτου


 


Αποστολε θα πρεπει να τους στειλεις και να τους υπενθυμισεις οτι μαζεψε η σελιδα που ειχες φτιαξει στην αρχη της ΚΥΑ..( να βαλουν τις υπογραφες εκει) .τοτε που ολοι σφυριζαν αδιαφορα νομιζοντας πως θα γινουν μαγκες....

Αυτα ...Οταν το αγγουρι μπαινει βαθια ...αρχιζουμε να τρεχουμε ..και μονο τοτε...

Οι μισοι Ελληνες γεννηθηκαν για να ταλαιπωρουν τους αλλους μισους .....
 
Last edited:
Κάναμε Δημήτρη την προσπάθεια μας μαζέψαμε 1300 υπογραφές, τις στείλαμε σε υπουργεία, λέσχες και κανένας δεν ενδιαφέρθηκε. πλέον δεν ασχολούμαι.
Επίσης το γκρουπ στο fb έχει μαζέψει 1400 άτομα. Ότι ήταν να κάνω το έκανα.
 
Απλά τελειωσε το ιστορικό στην Ελλάδα!!
Εδώ μιλάμε για πρόστιμα που όλα μαζί φτάνουν πάνω από 7000€€€!
Πχ σε πιάνουν χωρίς να έχει εγκριθεί ιστορικό και τρωει 2000 οδηγοςς, 2000 ο ιδιοκτήτης και στελνονται τα στοιχεία στη ΔΟΥ όπου τρως και όλο το σήμα του έτους συν το πρόστιμο 100/100 του σήματος!!!

Ας ελπίσουμε αυτά τα αλλάξουν μέ τους επίσης άχρηστους που θα κερδίσουν τις επόμενες εκλογές!

Τώρα ας πετάξουμε όλοι τις ιστορικές πινακίδες στα σκουπιδια
 
https://www.newsbeast.gr/car/arthro/4577277/istorika-aytokinita-akinitopoioyntai-mechri-neoteras

Ιστορικά αυτοκίνητα ακινητοποιούνται… μέχρι νεωτέρας
Η νέα ΚΥΑ είναι «από το κακό στο χειρότερο»
Τις προηγούμενες ημέρες δόθηκε στη δημοσιότητα η νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) που καθορίζει το καθεστώς κυκλοφορίας των ιστορικών οχημάτων (αυτοκινήτων ηλικίας άνω των 30 ετών) στη χώρα μας. Διαβάζοντάς την, ο κόσμος του ιστορικού αυτοκινήτου έμεινε αποσβολωμένος, καθώς αυτή η νέα απόφαση, όχι μόνο είναι κατά πολύ χειρότερη από αυτήν που είχε εκδοθεί τον Οκτώβριο του 2017, αλλά ουσιαστικά ακινητοποιεί μέχρι νεωτέρας, τη συντριπτική πλειοψηφία των παλαιών αυτοκινήτων που διαθέτει η χώρα μας.
Η ουσιαστική ακινητοποίηση έχει να κάνει με τις εξής παραγράφους:
«Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών, συστήνεται επιτροπή αποτελούμενη από εκπροσώπους των Διεθνών Ομοσπονδιών (Δ.Ο.Α. Δ.Ο.Π.Α. και Δ.Ο.Μ.) στην Ελλάδα, του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της Ενιαίας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων Μηχανημάτων και Μοτοσυκλετών (Ε.Ο.Β.Ε.Α.Μ.Μ.).
Η επιτροπή έχει ως έργο την επανεξέταση, μέσα σε 10 μήνες από τη συγκρότηση της, το χαρακτηρισμό ως «ιστορικού ενδιαφέροντος» των οχημάτων με έτος πρώτης ταξινόμησης (κυκλοφορίας) από το 1970 και μετέπειτα και τη διατύπωση σχετικής εισήγησης.
Επίσης, με βάση την ΚΥΑ, έως την επανεξέταση του χαρακτηρισμού τους ως ιστορικού ενδιαφέροντος από την επιτροπή, δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία τους. Στην περίπτωση θετικής εισήγησης ισχύει ο χαρακτηρισμός του οχήματος, ενώ σε περίπτωση αρνητικής εισήγησης ο χαρακτηρισμός «ακυρώνεται».
Ο χαρακτηρισμός συνεχίζει να ισχύει για τα οχήματα πρώτης ταξινόμησης (κυκλοφορίας) έως και το 1969. Μετά το πέρας του έργου της επιτροπής θα καθοριστεί διαδικασία για τη χορήγηση και τη διάθεση κρατικών πινακίδων ιστορικού ενδιαφέροντος, που θα κατασκευάζονται με μέριμνα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».
Αυτές οι τέσσερις παράγραφοι αποτελούν και την ουσιαστική «ταφόπλακα» των όποιων εκδηλώσεων (και είναι πολλές) γίνονταν κάθε Σαββατοκύριακο με τα παλαιά αυτοκίνητα, που όχι μόνο αποτελούν πολιτιστική κληρονομιά, αλλά δημιουργούν αξιόλογο τζίρο, από τον οποίο ζουν οικογένειες και γεμίζει ο κρατικός κορβανάς μέσω ΦΠΑ και φόρων.
Ο λόγος είναι το ότι, τα μετά το 1969 αυτοκίνητα, προκειμένου να χαρακτηριστούν ιστορικά και να πάρουν πινακίδες κυκλοφορίας από το Υπουργείο, θα πρέπει να εξεταστούν από Επιτροπή. Και όπως είναι φυσικό, στην Ελλάδα που η ΙΧ αυτοκίνηση ουσιαστικά ξεκίνησε την δεκαετία του ’60, τα περισσότερα ιστορικά οχήματα είναι κατασκευής μεταγενέστερης του 1969.
Επιπλέον, μόνο το να συσταθεί αυτή η επιτροπή, θα πάρει –τουλάχιστον- μέχρι το καλοκαίρι και όταν θα αρχίσει το έργο της (αν καταφέρουν τα ετερόκλητα μέλη που την απαρτίζουν να συνεννοηθούν), υποτίθεται ότι μέσα σε 10 μήνες θα εξετάσει την ιστορικότητα σχεδόν 15.000 αυτοκινήτων που βρίσκονται διάσπαρτα σε όλη την χώρα.
Αν κάτι τέτοιο γίνει εφικτό στην Ελλάδα από επιτροπή, τότε θα πρόκειται περί 8ου θαύματος, αλλά και να δεχτούμε πως είναι δυνατόν, θα φτάσουμε στο καλοκαίρι του 2020 για να αρχίσουν και πάλι οι εκδηλώσεις ιστορικών αυτοκινήτων. Για να μην θυμηθούμε πως η λαϊκή θυμοσοφία θέλει την δικάμπουρη καμήλα να είναι ένα άλογο σχεδιασμένο από επιτροπή...
Η εν λόγω κατάσταση ξεπερνά τα όρια της αντοχής όσων έχουν έστω «μυρωδιά» για το πως διαχειρίζονται τα ευρωπαϊκά κράτη τα παλαιά οχήματα, που διατηρούνται με πολύ κόπο και κόστος και αποτελούν αναγνωρισμένο τμήμα πολιτιστικής και τεχνολογικής κληρονομιάς. Κάτι τέτοιο θα διαβάσουν οι Εγγλέζοι και θα μας πετούν ληγμένα ζαρζαβατικά κάθε φορά που θα ζητάμε τα Ελγίνεια για να τα φυλάξουμε και αναδείξουμε στον τόπο μας.
Από την άλλη, οι κύριοι υπεύθυνοι αυτού του τραγέλαφου, οι Ομοσπονδίες που ερίζοντας για το ποια θα έχει το «πάνω χέρι» και ποια τις περισσότερες ιστορικές πινακίδες, ξύπνησαν το «τέρας» των αρμόδιων φορέων για να φτάσουμε στις δυο καταστροφικές για τα ιστορικά αυτοκίνητα ΚΥΑ, σφυρίζουν αδιάφορα ψελλίζοντας ότι «εμείς τα είπαμε, αλλά δεν μας άκουσαν...» και τα τοιαύτα.
Θύματα όλων των παραπάνω, οι κάτοχοι των αυτοκινήτων αυτών, που τα διατήρησαν, τα αναστήλωσαν και τα συντηρούν με πολύ κόπο και πολλά χρήματα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ανήκουν στην κατηγορία των πλουσίων και συνεπώς ... «καλά να πάθουν». Αντίθετα, οι περισσότεροι είναι οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας, που αφιερώσουν ατέλειωτες ώρες προσωπικής εργασίας και δαπανούν χρήματα από το υστέρημά τους, για μια δραστηριότητα που όχι μόνο ωφελεί σαν πολιτιστικό γεγονός, αλλά αποδίδει και οικονομικά οφέλη σε επιτηδευματίες και στο κράτος. Όλα αυτά –όπως είναι φυσικό- με την νέα ΚΥΑ θα ανασταλούν ακόμα περισσότερο, ή μάλλον θα μηδενιστούν και ο χώρος θα περιέλθει σε μαρασμό.
Εκτός αυτού, όπως μας λένε έμπειροι γνώστες των ιστορικών οχημάτων, η στην πράξη ακινησία των συλλεκτικών οχημάτων, θα δρομολογήσεις ακόμα περισσότερες πωλήσεις στο εξωτερικό, πρακτική που έχει ξεκινήσει από τότε που εκδόθηκε η πρώτη ΚΥΑ, αλλά με συγκρατημένους ρυθμούς, αφού τα παλαιά οχήματα μπορούσαν να κινούνται τουλάχιστον στις οργανωμένες εκδηλώσεις.
Game over λοιπόν για τα ιστορικά οχήματα στην χώρα μας, τουλάχιστον έως ότου η επιτροπή παράξει έργο και ειλικρινά δεν βλέπουμε ούτε ένα λόγο για τον οποίο οι Ομοσπονδίες που προκάλεσαν και οι Υπουργοί που συνυπέγραψαν, πρέπει να είναι ικανοποιημένοι με τους εαυτούς των.

Νίκος Τσάδαρης
 
Βρωμόζωα.. Σιχαμένοι, στον αγύριστο το συντομότερο.
Τουλάχιστον κάπως βολευόμασταν με τις ημερήσιες άδειες που έβγαζαν οι λέσχες με την άδεια της αστυνομίας.
Τώρα πάει και αυτό.. Μου φαίνεται απίστευτο αυτό που συμβαίνει
 
Πρεπει να μαζευτουν 200 εξω απο τη Βουλη και να μπει φωτια σε ενα για να ξεκουνησει το πραγμα.... Δυστυχως... Μονο ως ''Αγροτες στα Τεμπη''... Απεριγραπτη ελληνικη μαλακια συγκεντρωμενη πανω σ ενα χωρο...
 
Και ακομα ενα άρθρο απο τον ΣΧ
 
"Είναι ευρέως γνωστό και πέρανπάσης αμφισβήτησης ότι αυτό που υφιστάμεθα όλοι οι ιδιοκτήτες ΙΟ καθώς και οι Επαγγελματίες επισκευαστές – τεχνίτες ΙΟ τους τελευταίους μήνες μετά την καταστροφική για τον χώρο μας ΚΥΑ , οφείλεται στην απληστία και στον εγωισμό του Προέδρου της ΕΟΦΙΛΠΑ κ. Δ. Βερναρδάκη.


Θυμώνω Στράτη μου και αναρωτιέμαι ποιος στο καλό, διόρισε αυτόν τον άνθρωπο να πάει στον Υπουργό και ν’ ανακατέψει τα πράγματα. Ποιος ή ποια λέσχη του έδωσε το δικαίωμα να πάει δήθεν να τακτοποιήσει την ακαταστασία που επικρατούσε? Ήμασταν αλήθεια τόσο δυσαρεστημένοι? Ενημερώθηκαν εκ των προτέρων οι ιδιοκτήτες ΙΟ ή τα Προεδρεία των λεσχών για τις προθέσεις του?


Είμαι σίγουρος πως ΟΧΙ.


Είναι λοιπόν δυνατόν αυτός και οι συνεργάτες του μετά τις καταγγελίες και τη δυσφήμιση που έκαναν στο Υπ. Μεταφορών πριν από 17 μήνες δείχνοντας φωτογραφίες ΙΟ με πινακίδες ΕΟΟΕ και ΕΛΠΑ να μπορέσουν να διορθώσουν τα κακώς κείμενα?"

Και νομίζω ότι οΑγγελόπουλος έχει δίκιο...
 
Top Bottom