Νέο ΦΕΚ για τη χρήση ιστορικών

22528193_10155792271139812_1816452886569683804_n.jpg


Νομίζω πως αν δεν υπάρξει αλλαγή τελειώσαμε. Έχετε καμία πληροφορία εσείς ρε παιδιά? :(
 
Last edited:

Comments

Δλδ αμα αυτου στην επιτροπη δε του αρέσει η zxθα μου λεει δε παιρνεις.. Και ρωταω "Ρε ειστε εντελως μαλακες?" :lol:
Τα αυτοκίνητα για να πάρουν πιστοποίηση και κάρτα F.I.V.A πάντα περνάνε από επιτροπή !!!!! Δεν είναι κάτι καινούργιο!! Και φυσικά γίνεται σε όλο το κόσμο! Δεν μπορεί ο καθένας με το χρέπι του να παίρνει ιστορικά νούμερα!
 
Last edited:
Έως την επανεξέταση του χαρακτηρισμού τους ως ιστορικού ενδιαφέροντος από την Επιτροπή, δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία τους. Στην περίπτωση θετικής εισήγησης ισχύει ο χαρακτηρισμός του οχήματος, ενώ σε περίπτωση αρνητικής εισήγησης ο χαρακτηρισμός ακυρώνεται. Ο χαρακτηρισμός συνεχίζει να ισχύει για τα οχήματα πρώτης ταξινόμησης (κυκλοφορίας) έως και το 1969.

Αυτό είναι τρέλα. Με τους ρυθμούς που πάνε ουσιαστικά δεν βλέπω να γίνεται τίποτα τα επόμενα πολλά χρόνια, και ας πούμε ότι θα συσταθεί η επιτροπή, πότε θα προλάβει να ελέγξει - πιστοποιήσει τόσα αυτοκίνητα?
 
Έως την επανεξέταση του χαρακτηρισμού τους ως ιστορικού ενδιαφέροντος από την Επιτροπή, δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία τους. Στην περίπτωση θετικής εισήγησης ισχύει ο χαρακτηρισμός του οχήματος, ενώ σε περίπτωση αρνητικής εισήγησης ο χαρακτηρισμός ακυρώνεται. Ο χαρακτηρισμός συνεχίζει να ισχύει για τα οχήματα πρώτης ταξινόμησης (κυκλοφορίας) έως και το 1969.

Αυτό είναι τρέλα. Με τους ρυθμούς που πάνε ουσιαστικά δεν βλέπω να γίνεται τίποτα τα επόμενα πολλά χρόνια, και ας πούμε ότι θα συσταθεί η επιτροπή, πότε θα προλάβει να ελέγξει - πιστοποιήσει τόσα αυτοκίνητα?
Εσύ έχεις 1 αυτοκίνητο το οποίο είναι πριν το 1970! Εμείς και από τα 12 τα 2 είναι πριν το 1970 τι να πούμε ? Εσύ για να πάρεις πινακίδες πέρασες από επιτροπή?
 
Θα σου έλεγα...
Είδες ότι οι γα….μένες (όχι όλες)οι ομοσπονδίες δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους και τώρα γαμ...στε εμείς. και για μένα το κράτος καλά κάνει τον επανέλεγχο αλλα το 10μηνο είναι δυσβάσταχτο! Η φιλπα για να σου δώσει πινακίδες σε πέρναγε μέχρι και σήμερα από επιτροπή για να λέμε κι τα σωστά!! Και το δικό σου αυτοκίνητο ηταν άψογο , ξέρεις ποσα αυτοκίνητα πήραν πινακίδες τα οποια δεν επρεπε?!!!!!
 
Φαντάζομαι Γιάννη. Αλλά και πάλι η νέα κατάσταση είναι τραγική. Τουλάχιστον με τις προσωρινές άδειες, σαν αυτή που εκδόθηκε για την εκδήλωση της Κυριακής, θα μπορούμε να κυκλοφορούμε?
 
Φαντάζομαι Γιάννη. Αλλά και πάλι η νέα κατάσταση είναι τραγική. Τουλάχιστον με τις προσωρινές άδειες, σαν αυτή που εκδόθηκε για την εκδήλωση της Κυριακής, θα μπορούμε να κυκλοφορούμε?
Θα πάρω την όρκα και θα σας πω!Αλλά η ΚΥΑ δεν έχει ανέβει ακόμα οπότε λογικά δεν υπάρχει θέμα!
 
Φαντάζομαι Γιάννη. Αλλά και πάλι η νέα κατάσταση είναι τραγική. Τουλάχιστον με τις προσωρινές άδειες, σαν αυτή που εκδόθηκε για την εκδήλωση της Κυριακής, θα μπορούμε να κυκλοφορούμε?
Αν δεν δημοσιευθεί σε ΦΕΚ η νέα ΚΥΑ είναι σε ισχύει η προηγούμενη. Ήθελα να 'ξερα δεν ρώτησαν πάλι κανέναν; Δεν το έβαλαν το ζήτημα σε μια υποτυπώδη τουλάχιστον δημόσια διαβούλευση;
 
Η θέση της ΝΔ επί του θέματος:


H επόμενη κυβέρνηση λογικά θα έχει 'επί της αρχής' καλύτερη διαθεση για το ιστορικό όχημα.
όμως δεν πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι.
1)Τις αναφερόμενες θεσεις δεν εκαναν καμια προσπαθεια να τις εφαρμοσουν 2004-2009 και 2012-2014.
2) Εδώ ο υφυπουργός αυτής της κυβέρνησης που είχε άμεσα τη δυνατότητα να εφαρμόσει αυτά που έλεγε περιφερόταν από εκδηλωση σε εκδηλωση μαζεύοντας πλακετες και βραβεία, φωνάζοντας για την υπεράσπιση του ιστορικού οχήματος....
3)ακόμα και η επόμενη κυβέρνηση να έχει τη διάθεση να κάνει κάτι, θα το κάνει αφού συνομιλήσει με τους εκπροσώπους μας, τους θαυμάσιους κυρίους του ΔΣ της ΕΟΦΙΛΠΑ και της ΟΜΑΕ... Και δεν ξέρω τι ιδέες θα τους βαλουν αυτοί... Γιατί και στην σημερινή κυβέρνηση μην ξεχνάμε ποιος τους εβαλε τις ιδέες..



Μετά κρατικές ιστορικές, πάντα ήμουν υπερ, αλλά όπως φαίνεται πάμε σε ένα έκτρωμα με όλα τα κακα των κρατικων, και χωρίς το πιο σημαντικό πλεονέκτημα. Την ελεύθερη κυκλοφορία.

Ο επανέλεγχος μπορεί να μην είναι τόσο τρομακτικός... Μπορεί να γίνει 'στα χαρτιά', με αποστολή φωτογραφιων αυτοκινητων και αριθμών πλαισίων.

Στα καλά, η κατοχύρωση των ιδιοκτητών μέσω τίτλου κυριότητας, γαιτί το προηγούμενο καθεστώς ε΄μπαζε σε αυτόν τον τομέα...
Και η καρτα FIVA, ποτε δεν είχε θέση τιτλου κυριότητας...


A, και για τα πριν το '70...
Κάποιοι από τους αμεσα διαπραγματευόμενους ωφελήθηκαν πολύ...
 
Για ρώτα και από εδώ... Μην είσαι τόσο σίγουρος...
Εσύ που ήσουν όταν τις έβγαλες? Όχι Αθήνα! Δεν υπάρχουν ελεγκτές εκτός Αθηνών. Και στην Αθήνα πληρώνεις τον ελεγκτή για να κάνει τον έλεγχο και αν περάσει οκ!
 
Last edited:
Αυτό το ‘2 μέρες πριν και μια μέρα μετά τις εκδηλώσεις’ που επιτρέπεται η κυκλοφορία πως το ερμηνεύεται?
Εχεις δηλωση συμμετοχη εχεις πληρωσει παραβολο σε εκδηλωση και μπορεις να μετακινησεις το αμαξι τις ημερες που λεει ..

Αυτα ..
 
Top Bottom