Νέο ΦΕΚ για τη χρήση ιστορικών

22528193_10155792271139812_1816452886569683804_n.jpg


Νομίζω πως αν δεν υπάρξει αλλαγή τελειώσαμε. Έχετε καμία πληροφορία εσείς ρε παιδιά? :(
 
Last edited:

Comments

το ότι η μηχανή αναζήτησης βγάζει και τα ιστορικά, ακόμα και αυτά που δεν είναι ταξινομημένα και δεν είχαν ποτέ άδεια κυκλοφορίας, δείχνει ότι το κράτος έχει δημιουργήσει ήδη μια βάση δεδομένων για τα ιστορικά ή τους ιδιοκτήτες τους. Και κατά κάποιον τρόπο ήδη τα αντιμετωπίζει σαν οχήματα (κάτι που είναι παράδοξο αφού δεν έχουν ταξινομηθεί). Παράλληλα, δείχνει ότι βηματάκι μικρό χρειάζεται για την μετάβαση σε κρατική ιστορική πινακίδα. Τα στοιχεία είναι όλα ήδη στο σύστημα...
Κοντα εισαι

Το συστημα -αρχειο ασφαλισης ολων των ιστορικων απο τις λεσχες..και το εχουν....

Απλος ενα απο τις διαφορες ανακριβειες δικαιολογιες ακουγαμε στην αρχη...
Μητρωο βαση Ιστορικων..ελεγαν...
..Μα υπαρχει.... απο ολες τις καρτες και ασφαλειες των αυτοκινητων...

..Κρατικες ιστορικες πινακιδες....

...Κοντα ειναι το επομενο βημα... και επειδη μαλλον εχεις πειξει να ακους διαφορα θα σου πω εδω ταπεινα...ησυχα

Ολο το εργο που φωναζε και γκαριζε στα μεσα και ειχε ενεργο ρολο ...και ξαφνικα επεσε συγαση ασυρματου χωρις να τρεχει τιποτα ενα πραγμα ξερεις γιατι...



Γιατι αγαπητε μου εχει την αποψη πως

Ναι θα παμε σε κρατικες ιστορικες αλλα επειδη δεν εχουν αυτη την τεχνογνωσια θα τις βγαζουμε εμεις παλι.... ( Θ α τα βρουμε στην μοιρασια και ολα καλα) ..αυτο το τελευταιο το λεω εγω...τα αλλα ειναι οσονουπω η αληθεια... μετα το οποιο Φεκ με τις μικροδιορθωσεις....

Το γελιο ειναι οταν ακους να σου αναλυουν κιολας....( ειχα την τυχη να κατσω σε τραπεζι εστιατοριου και σφυριζα στο ταβανιι..)

Και στεναχωριεμαι γιατι οι πινακιδες ειχαν προνομια ηταν κληρονομια ηταν πολιτισμος και κουλτουρα....

...Αυτα...
 
Γεια σας. Σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με Φιλπα, μού είπαν ότι : α) Εχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά σε ότι αφορά την αλλαγή της Υπ. Αποφασης σχετικά με την κίνηση των ιστορικών και β) το κόστος fiva προκειται να αυξηθεί από 60 ευρώ σε τουλάχιστον 80 (αλλά δεν ξέρουν πόσο ακριβως...)
:(
 
Γεια σας. Σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με Φιλπα, μού είπαν ότι : α) Εχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά σε ότι αφορά την αλλαγή της Υπ. Αποφασης σχετικά με την κίνηση των ιστορικών και β) το κόστος fiva προκειται να αυξηθεί από 60 ευρώ σε τουλάχιστον 80 (αλλά δεν ξέρουν πόσο ακριβως...)
:(
Της πρώτης απόφασης ή αυτή που φημολογείται και προβλέπει κίνηση κάθε δεύτερη Κυριακή?
 
Μια παραίτηση
από το ΔΣ της ομοσπονδίας


Κύριοι,

Στις εκλογές του Ιουνίου 2017 τηε Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ εξελέγην μέλος Δ.Σ. λαμβάνοντας μάλιστα και τον μεγαλύτερο αριθμών ψήφων. Κατ’ εντολήν του Δ.Σ. έλαβα το αξίωμα του αντιπροέδρου καθώς επίσης ορίσθηκα και υπεύθυνος διεξαγωγής του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, που με επιτυχία διεκπεραιώνεται μέχρι και σήμερα.
Κατά τη διάρκεια της θητείας μου διαπίστωσα και εξέθεσα τις ιδεολογικές και θεσμικές αντιρρήσεις μου σε πρακτικές του προέδρου και μελών του Δ.Σ. όσον αφορά το χειρισμό αδειοδότησης εκδηλώσεων σωματείων μη μελών μας, καθώς και προνομιακή μεταχείριση του σωματείου ΦΙΛΠΑ ως προς τον συντονισμό του προγραμματισμού εκδηλώσεων.

Το σημαντικότερο λάθος όμως ήταν οι κινήσεις χειρισμού του Προέδρου Δ. Βερναρδάκη όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις με το υπουργείο προ της έκδοσης της περιβόητης ΚΥΑ (ΦΕΚ Β’ 3641/16.10.2017) καθώς και μετά αφού ηγήθηκε της αποτυχημένης προσπάθειας της πενταμελούς επιτροπής.
Αποκορύφωμα των παραπάνω είναι η παράτυπη έως παράνομη μη συμόρφωση του ΔΣ με το ΦΕΚ 3641/2017, όπου ορίζει σαφώς ότι την πιστοποίηση και έκδοση πινακίδων οφείλει να την ασκεί η Ομοσπονδία μας, ενώ παράλληλα κατάργησε την παράγραφο Ε’ του ΦΕΚ 1831/1978, πάνω στην οποία στηριζόταν το άρθρο 24.4. του καταστατικού της Ομοσπονδίας και έδινε το εν λόγω προνόμιο στο σωματείο ΦΙΛΠΑ (σας επισυνάπτω τις γνωμοδοτήσεις ανεξάρτητων νομικών όπου αποφαίνονται ξεκάθαρα ότι αυτή η συνεργασία-προνόμιο μεταξύ Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ και ΦΙΛΠΑ όχι μόνο έχει πάψει να ισχύει αλλά αντίκειται στον ελληνικό νόμο).
Επειδή η παραμονή μου στο συγκεκριμένο Δ.Σ. που δυστυχώς λειτουργεί κατευθυνόμενα απαιτεί εκπτώσεις σε αξίες ζωής που δεν προτίθεμαι να κάνω, η παραίτηση μου είναι μονόδρομος.
Ελπίζω η προσεχής Γ.Σ. της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ να φέρει τους υπευθύνους προ των ευθυνών τους και τα σωματεία μέλη να απαιτήσουν με αξιοπρέπεια την ισοτιμία μεταξύ τους και την εφαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας ως το μόνο αυτονόητο.
Λυμπέρης Παπάζογλου
 
Μια παραίτηση
από το ΔΣ της ομοσπονδίας


Κύριοι,
Στις εκλογές του Ιουνίου 2017 τηε Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ εξελέγην μέλος Δ.Σ. λαμβάνοντας μάλιστα και τον μεγαλύτερο αριθμών ψήφων. Κατ’ εντολήν του Δ.Σ. έλαβα το αξίωμα του αντιπροέδρου καθώς επίσης ορίσθηκα και υπεύθυνος διεξαγωγής του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, που με επιτυχία διεκπεραιώνεται μέχρι και σήμερα.
Κατά τη διάρκεια της θητείας μου διαπίστωσα και εξέθεσα τις ιδεολογικές και θεσμικές αντιρρήσεις μου σε πρακτικές του προέδρου και μελών του Δ.Σ. όσον αφορά το χειρισμό αδειοδότησης εκδηλώσεων σωματείων μη μελών μας, καθώς και προνομιακή μεταχείριση του σωματείου ΦΙΛΠΑ ως προς τον συντονισμό του προγραμματισμού εκδηλώσεων.


Το σημαντικότερο λάθος όμως ήταν οι κινήσεις χειρισμού του Προέδρου Δ. Βερναρδάκη όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις με το υπουργείο προ της έκδοσης της περιβόητης ΚΥΑ (ΦΕΚ Β’ 3641/16.10.2017) καθώς και μετά αφού ηγήθηκε της αποτυχημένης προσπάθειας της πενταμελούς επιτροπής.
Αποκορύφωμα των παραπάνω είναι η παράτυπη έως παράνομη μη συμόρφωση του ΔΣ με το ΦΕΚ 3641/2017, όπου ορίζει σαφώς ότι την πιστοποίηση και έκδοση πινακίδων οφείλει να την ασκεί η Ομοσπονδία μας, ενώ παράλληλα κατάργησε την παράγραφο Ε’ του ΦΕΚ 1831/1978, πάνω στην οποία στηριζόταν το άρθρο 24.4. του καταστατικού της Ομοσπονδίας και έδινε το εν λόγω προνόμιο στο σωματείο ΦΙΛΠΑ (σας επισυνάπτω τις γνωμοδοτήσεις ανεξάρτητων νομικών όπου αποφαίνονται ξεκάθαρα ότι αυτή η συνεργασία-προνόμιο μεταξύ Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ και ΦΙΛΠΑ όχι μόνο έχει πάψει να ισχύει αλλά αντίκειται στον ελληνικό νόμο).
Επειδή η παραμονή μου στο συγκεκριμένο Δ.Σ. που δυστυχώς λειτουργεί κατευθυνόμενα απαιτεί εκπτώσεις σε αξίες ζωής που δεν προτίθεμαι να κάνω, η παραίτηση μου είναι μονόδρομος.
Ελπίζω η προσεχής Γ.Σ. της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ να φέρει τους υπευθύνους προ των ευθυνών τους και τα σωματεία μέλη να απαιτήσουν με αξιοπρέπεια την ισοτιμία μεταξύ τους και την εφαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας ως το μόνο αυτονόητο.
Λυμπέρης Παπάζογλου
Επειδή δεν γνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις θα μου επιτρέψετε να ρωτήσω τί σημαίνει αυτή η παραίτηση;
 
Aγαπητοι μου σε δημοσιο φορουμ...iστε..


Οταν υπαρχει φαγωμαρα ...υπαρχει παντου...

Αυτα.. τα υπολοιπα που δεν ειναι ψηλα γραμματα τελικος καταληγουν να ειναι...

Ciao se olous
 
ετσι ετσι χαρη καλα τα λες
Θα ανοίξουμε μεγάλη κουβέντα, και δεν πρέπει. Μόνο αυτό θα πώ και το κλείνω. Είμαστε ο μοναδικός λαός πού πληρώνουμε τουλάχιστον 7000 το μήνα, σε ανθρώπους που δεν αξίζουν ούτε θέση βασταρούχα στον ιδιωτικό τομέα.( άγριος)
Καλύτερα να πούμε για ρόδες, λαμαρίνες, LHM, κουτάκια, ξανθούλες, βιζάκια και άλλα συναφή.
 
Tο να δινουμε πιστωποιουμε σωστα ενα αυτοκινητο... η κυριοι κυριοι....το μεταφραζουν αυξησει κατα 60% στην καρτα Fiva...
O Βουρδας ηταν Μπουρδας...με την κουλτουρα του ιστορικου στην Ελλαδα.. και οι ανθρωποι..που μας εκπροσωπουν.... ειναι ....:whatever:whatever:whateverμε βουλοκερι..κιολας
Μην περιμενετε κατι...
Οι εκδηλωσεις θεωρουν ... πως πανε καλα.... Απο τις καρτες θεωρουν .... πως θα γεμισουν τα ταμια..... και στο τελος.....
ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟ ΨΑΡΕΜΑ...grom:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::whatever:whatever:whatever:whatever:whatever.




Α...και φυσικα η επιστολη και την αποφαση δεν την πειραμε εμεις...αλλα η Fiva και επειδη εμεις ημαστε μελοι..της πρεπει να εναρμοστουμε.... ενταξει κοτοπουλα καταλαβατε....
Αρε βρεγμενη σανιδα που θελουμε ολοι....
Οι Γειτονες Τουρκοι κατι ξερανε.....( με πονα αυτο πολυ αλλα..τελικος αρχιζω να πιστευω οτι ειχαν δικιο)..
 
Μου ήρθε και μένα η ενημέρωση από την Λέσχη 2cv και με πρόλαβες. Είμαι εξαγριωμένος. Α και έχω κάρτα FIA.

Άληταράδες του κερατά. Στην πράξη τι σημαίνει αυτό?
Ισχύει για όλη την Ευρώπη?
 
Καταρχην για να καταλαβουν ολοι που διαβαζουν η γραφουν
1) Το απο επανω εγραφο που ειναι επισημη ενημερωση των Λεσχων μελων της εο φιλπα δεν θα επρεπε να βγει στην φορα...
Εδω καποιος που βλεπει το χομπυ πραγματικα σαν αγαλλιαση....καταλαβαινει...ποσο χυμα και λαθος βλεπουν αυτο το θεμα... oi Θεουκλες που εκπροσωπουν στις λεσχες( Εγω το βρηκα απο το Historic racing)
2)Καρτα Fiva εχουν την δυνατοτητα να εχουν ολα τα 4τροχα και 2τροχα ανα τον κοσμο ( φυσικα και το κοστος ειναι αναλογο ανα χωρα)

3) Καρτα Fia ( δες εαν εχει ημερομηνια που ληγει?) εδω δεν εχω πολλα να πω δεν ειχε ποτε κανενα απο τα τουτου μου καρτα Fia
παρολα αυτα μπορεις και με τις δυο να παρεις μερος σε εκδηλωσεις που απαιτουνται..
Το διεθνες HTP παντως για αγωνιστηκα ιστορικα αυτοκινητα κοστιζει εαν θυμαμαι καλα γυρω στα 500..
Απο οτην αλλη ελπιζω να μην εναρμονιστει και ο ελληνικος εκπροσωπος της Fia με το παραπανω... ( το non paper μιλα για αthemito antagonismo) και ποτε δεν ξερεις...
 
Top Bottom