Νέο ΦΕΚ για τη χρήση ιστορικών

22528193_10155792271139812_1816452886569683804_n.jpg


Νομίζω πως αν δεν υπάρξει αλλαγή τελειώσαμε. Έχετε καμία πληροφορία εσείς ρε παιδιά? :(
 
Last edited:

Comments

#3
Μεσα απο εδω ( επειδη γραφουν ανθρωποι με ενεργο ρολο στην EO fILPA- elpa ) Καλο ειναι να ενημερωνομαστε

http://www.historicracing.gr/

Ελπιζω ο χωρος να πιεσει και ολοι εμεις που ειχαμε εχουμε σε χρηση αμαξια με τετοιες πινακιδες να ειμασταν ειμαστε πολυ προσεχτικοι..

to be continued...
 
#5
H πρωτη ανακοινωση απο την Ε.Ο ΦΙΛΠΑ

"ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΦΙΛΠΑ
Μας κοινοποιήθηκε το νέο ΦΕΚ 3641 σχετικά με την πιστοποίηση και κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων (ως συνημμένο).
Είναι προφανές ότι εκ παραδρομής χρησιμοποιήθηκαν οι όροι και περιορισμοί των αγωνιστικών οχημάτων και όχι των ιστορικών.
Καταβάλλεται πολύ μεγάλη προσπάθεια για συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Οικονομικών για τη διευκρίνιση και τροποποίηση της απόφασης αυτής.
Από το site της ΦΙΛΠΑ θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση σχετικά με την πρόοδο της προσπάθειάς μας.
Εν τω μεταξύ προτείνουμε στα μέλη μας την αποφυγή κυκλοφορίας οχημάτων με ιστορικές πινακίδες μέχρι νεοτέρας διότι είναι το πρόστιμο έχει οριστεί στα 1.500,00€.
Ο Πρόεδρος και Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ"
 
#6
αναμενόμενο ήταν, το κράτος θέλει χρήματα, καληνύχτα ιστορικό αυτοκίνητο.
θα τσακίσει τις αγοραπωλησίες ιστορικών οχημάτων στη χώρα, θα ταξιδέψουν πολλά στο εξωτερικό.
 
Last edited:
#9
Απο οτι καταλαβα αναφέρετε σε οχήματα με ιστορικες πινακίδες.. Μια ερώτηση ρε παιδιά αν σε ενα όχημα εχει γίνει οριστική διαγραφή και έχει μόνο ιστορικες πινακίδες και δεν μπορεί να βγάλει κρατικές τι γίνετε ;;
 
#10
Απο οτι καταλαβα αναφέρετε σε οχήματα με ιστορικες πινακίδες.. Μια ερώτηση ρε παιδιά αν σε ενα όχημα εχει γίνει οριστική διαγραφή και έχει μόνο ιστορικες πινακίδες και δεν μπορεί να βγάλει κρατικές τι γίνετε ;;
Ντουλάπα, κοτέτσι wc κλπ
 
#12
Το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να τους ξανα βαλουμε τις κρατικες.... Αλλα τ περιμενουμε απο ενα κρατος μπ@@@λο που το μονο που θελει ειναι να αρπάξει απο παντου...
 
#14
Kαλησπερα σε όλους
Με το οποιο θαρρος εχω αποκτησει εδω μεσα με μελη του Φορουμ θα ηθελα να σας παρακαλεσω να μην εξωτερικεουμε τις σκέψεις μας και γράφουμε για να γράψουμε.
Είναι ενα σοβαρό θέμα που θα πρεπει οι αρμόδιοι φορείς που εκπροσωπούν ολα τα ιστορικά αυτοκίνητα να παρουν θεσεις..και να πράξουν
Το εχω πει και θα το ξαναπω για μια και τελευταια φορα..
Οι πινακιδες ειναι μια προίκα για το συνολο του Ιστορικου αυτοκινητου που δυστυχώς δεν το διαφυλάξαμε οπως πρεπει..Περιορισμούς και υποχρεώσεις ειχαν παντα και μάλλον επειδή ετσι μας συνέφερε δεν τις βλέπαμε...
Θα προτεινα να ποσταρουμε μονο ενημερωση που αλιεουμε και μαθαίνουμε ( έγκυρες πηγές..)
Αποστολε καλο θα ηταν να αλλαζες και το θεμα με ενα απλο ¨Νεο ΦΕΚ -νομος για χρηση ιστορικων " ( καλο θα ηταν να διαγράψεις και οτι αυθόρμητο σχόλιο απο ολους εμάς έχει γίνει)
Παραμένουμε ψύχραιμοι ενημερωνομαστε και προσέχουμε..
Αυτα τα λιγα απο εμενα..
Καλο βραδυ με ευχες να το ξεπεράσουμε..
 
Last edited:
#15
Ο chrono έχει απόλυτο δίκιο. Ο πανικός μας κάνει και δεν διαβάζουμε σωστά. Καταρχήν δεν είναι νόμος αλλά Κοινή Υπουργική Απόφαση...στην αργκό ΚΥΑ... Που σημαίνει ότι αλλάζει σχετικά πιο εύκολα. Αν ήταν Νόμος...κλαφτα Χαράλαμπε.
Σε κάθε περίπτωση διαβάστε ΣΩΣΤΑ το κείμενο...και οπως λέει ο chrono να διαβάζετε ό,τι γράφουν οι σχετικές λέσχες.
 
#16
Για να ελαφρυνω λιγο το κλιμα που δικαιολογημενα ειναι βαρυ, φυσικα ως Νονος της νυχτας εχω τη λυση.:shifty: Απλα ο εκαστοτε καφες θα βαπτιζεται πανευκολα απο οποιαδηποτε λεσχη εκδηλωση. Μια γραμματεας υποθεση ειναι και 600 καφεδες το μηνα πανελλαδικα..:lol: Μη μου αγχωνεστε.
 
#17
Τι θα γίνει άραγε με το θέμα "χιλιόμετρα συντήρησης", το οποίο είναι πολύ σημαντικό. Το άρθρο μιλάει ξεκάθαρα για απαγόρευση κάθε αυτόνομης κυκλοφορίας είτε προς ή από αγωνιστικούς χώρους και χώρους εκδηλώσεων, ή προς/από χώρους συντήρησης και επισκευής, συνεργεία δηλαδή. Περιμένουμε νεότερα και διευκρινίσεις...

Ελπίζω να βρεθεί μία φόρμουλα και περισσότερο χρόνο να χαιρόμαστε τα κλασσικά μας αυτοκίνητα (ακόμα περισσότερο, ίσως, από ό,τι έλεγε και η προηγούμενη διάταξη) και κατάχρηση να μη γίνεται ταυτόχρονα μέσω ενός συστήματος, ίσως, διακριτικού ελέγχου... Ίσως είναι ένα ερέθισμα όλα αυτά να γίνει μια προσπάθεια για να μπει μία τάξη για το καλύτερο στο χώρο του κλασσικού αυτοκινήτου (αν και φοβάμαι εισπρακτικούς λόγους εξ' αιτίας των καταστάσεων...).

Είμαστε σε αναμονή...
 
#18
Δημήτρη δεν έχω σκοπό να λογοκρίνω το σχόλιο κανενός. Άλλαξα όμως τον τίτλο του θέματος μιας και όντως δεν πρόκειται περί νόμου.

Επίσης ο υπάρχον νόμος ειναι βλακώδης και ουδεμία σχέση έχει με τους αντίστοιχους ευρωπαικούς που ορίζουν τη χρήση ιστορικών οχημάτων.
Είναι τόσο ηλίθιοι γιατί θα μπορούσαν και χρήματα να εισπράτουν και οι δρόμοι να ομορφαίνουν τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.

Όπως βρέθηκε τρύπα δια μέσου των χλμ συντήρησης έτσι θα βρεθεί και πάλι. Ο Χρήστος έδωσε ήδη ένα παράδειγμα. Αν είναι τόσο μαλάκες, που αποδεδειγμένα είναι και περισσότερο από όσο νομίζουμε, το πολύ πολύ να γεμίσουμε ιστορικά με βουλγαρικές πινακίδες..
 
#19
Διάβασα το κείμενο και θα ήθελα ρωτήσω τι αλλάζει στην πράξη όσον αφορά τα ιστορικά.
Χάσαμε τα 'χιλιόμετρα συντήρησης' μόνο ή άλλαξε και κάτι άλλο όσον αφορά την φορολόγησή τους; (και η παράγαφος 5 είναι ανησυχητική)
Σε εκδηλώσεις και λοιπά πως θα μετακινούνται; Με φορτωτική;
 
#20
Στο σήμερα αγαπητέ μου και με αυτο το ΦΕΚ μπορείς να μετακινείς το αυτοκίνητο μονο σε εκδηλώσεις με άδεια και πουθενα αλλου..
(Και εκει το πας φορτωμενο)
Το καθεστως αυτο ειχαν μεχρι και σημερα τα αγωνιστικα αυτοκινητα
 
Top Bottom