Νέα ανάρτηση CITROEN

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.845
Reaction score
4.221
Πόντοι
777
Age
48
Με δεδομένο ότι τελικά δεν υιοθετήθηκε ούτε καν απο την ίδια την Citroen μήπως δεν ηταν και τόσο χρήσιμη?
Ίσως , δεν το γνωρίζω. Το ίδιο είχε και το 306. Δεν είναι σπάνιο όμως εταιρείες να λανσαρουν μία καινοτομία και να μη την υποστηρίζουν, χωρίς να είναι και για πέταμα. Άσε που σε ορισμένες περιπτώσεις το θυμούνται μετά από 20-30 χρόνια.
Πού είσαι νονε να πεις τη γνώμη σου ως κάτοχος ΖΧ;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.420
Reaction score
16.751
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
, οπως συστημα που να μην βυθιζεται η αναρτηση οταν παραμενει στασιμο, αλλο υγρο και ξεχοριστο συστημα φρενων.

Το σύστημα αυτό είναι μια βαλβίδα που δεν αφήνει να ελλάτωθεί η πίεση.
Τοποθετήθηκε και σε απλά υδροπνευματικά (όχι υδροενεργητικά) μοντέλα, από το '94 και μετά (Ξαντιά)
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.420
Reaction score
16.751
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ίσως , δεν το γνωρίζω. Το ίδιο είχε και το 306. Δεν είναι σπάνιο όμως εταιρείες να λανσαρουν μία καινοτομία και να μη την υποστηρίζουν, χωρίς να είναι και για πέταμα. Άσε που σε ορισμένες περιπτώσεις το θυμούνται μετά από 20-30 χρόνια.
Πού είσαι νονε να πεις τη γνώμη σου ως κάτοχος ΖΧ;

παθητικά τετραδιεύθυνση είχε και η Ξαρά...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.152
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
παθητικά τετραδιεύθυνση είχε και η Ξαρά...
Και από όσο γνωρίζω, και η Xantia (νομίζω όχι σε όλες! ) και οι ΧΜ 2ης γενιάς, εάν δεν κάνω λάθος ...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.550
Reaction score
19.725
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Με δεδομένο ότι τελικά δεν υιοθετήθηκε ούτε καν απο την ίδια την Citroen μήπως δεν ηταν και τόσο χρήσιμη?
?
Ολες οι citroen των '90s ειχαν παθητικη τετραδιευθυνση ακομα και τα AX-saxo.
Απολαυστικο χαρακτηριστικο κατα τη γνωμη μου.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.152
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
?
Ολες οι citroen των '90s ειχαν παθητικη τετραδιευθυνση ακομα και τα AX-saxo.
Απολαυστικο χαρακτηριστικο κατα τη γνωμη μου.
Συμφωνω και επαυξανω, ως οδηγός ΖΧ για 11 χρόνια . Εκείνες τις στροφές στην παλιά Υλικη με 160+ και το αμάξωμα οριζόντιο δεν μπορώ να τις ξεχάσω... Ή ενεργητική της ασφάλεια ήταν απίστευτη...
 

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
529
Πόντοι
137
Age
43
Το σύστημα αυτό είναι μια βαλβίδα που δεν αφήνει να ελλάτωθεί η πίεση.
Τοποθετήθηκε και σε απλά υδροπνευματικά (όχι υδροενεργητικά) μοντέλα, από το '94 και μετά (Ξαντιά)
πρεπει να το ειχαν κανει σε λιγα μοντελα XANTIA η σε XANTIA II γιατι σχεδον ολα τα εβλεπα να βυθιζονται
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.420
Reaction score
16.751
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
πρεπει να το ειχαν κανει σε λιγα μοντελα XANTIA η σε XANTIA II γιατι σχεδον ολα τα εβλεπα να βυθιζονται

Τα Ξαντιά του '92 δεν το είχαν μόνο Τώρα, ότι τα άλλα βυθ΄'ιζονταν είναι νομίζω πρόβλημα ελλιπούς συντήρησης
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.550
Reaction score
19.725
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δεν υπαρχει βαλβιδα. Υπαρχει ή δεν υπαρχει 6η σφαιρα αντιβυθισης στον πισω αξονα. Οι πρωτες που τη φορεσαν ηταν του ΄94.. Η δικια μου π.χ. ειναι μια σπανια περιπτωση κατασκευης '94 με το σημα στη μασκα και οχι στο καπω ,με 6η σφαιρα αντιβυθισης! Και ναι αν δεις καποιο xantia να καθεται πολυ ειναι ενδειξη της καταστασης του κυκλωματος. Θα μας τα πει και ο billaras πιο αναλυτικα!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.420
Reaction score
16.751
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Δεν υπαρχει βαλβιδα. Υπαρχει ή δεν υπαρχει 6η σφαιρα αντιβυθισης στον πισω αξονα. Οι πρωτες που τη φορεσαν ηταν του ΄94.. Η δικια μου π.χ. ειναι μια σπανια περιπτωση κατασκευης '94 με το σημα στη μασκα και οχι στο καπω ,με 6η σφαιρα αντιβυθισης! Και ναι αν δεις καποιο xantia να καθεται πολυ ειναι ενδειξη της καταστασης του κυκλωματος. Θα μας τα πει και ο billaras πιο αναλυτικα!

έχει απόλυτο δίκιο. παραδέχομαι το λάθος. Αλλά δεν είχα ποτέ τέτοια Σιτροέν...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.420
Reaction score
16.751
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
To νέο DS7, που θα είναι 'κροσόβερ' ή κατι τέτοιο, έχω μπερδευτεί με αυτά, θα έχει λένε κάμερα που θα σκανάρει τον δρόμο μπροστά και προσαρμόζει την σκληρότητα της ανάρτησης. Σύστημα ανάλογο του magic ride της S-class. (δεν σημαίνει και υδροπνευματική αυτό πάντως...)

http://www.car-revs-daily.com/2017/03/04/2017-citroen-ds7-crossback/

DS ACTIVE SCAN SUSPENSION την λένε
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.231
Reaction score
23.921
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
To νέο DS7, που θα είναι 'κροσόβερ' ή κατι τέτοιο, έχω μπερδευτεί με αυτά, θα έχει λένε κάμερα που θα σκανάρει τον δρόμο μπροστά και προσαρμόζει την σκληρότητα της ανάρτησης. Σύστημα ανάλογο του magic ride της S-class. (δεν σημαίνει και υδροπνευματική αυτό πάντως...)

http://www.car-revs-daily.com/2017/03/04/2017-citroen-ds7-crossback/

DS ACTIVE SCAN SUSPENSION την λένε
Πολύ ενδιαφέρον.. Αλλά όπως το έγραψες.. υδροπνευματική δεν θα είναι...
Για να δούμε..
Επίσης η υδροπνευματική ήταν μια ανάρτηση που μπορούσε να χαρεί και ένας όχι προνομιούχος.. ΠΧ ιδιοκτήτης ΒΧ.. Ας ελπίσουμε πως θα δούμε αυτή την ανάρτηση όχι μόνο σε πανάκριβα crossover αλλά και σε φθηνότερα μοντέλα..
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.420
Reaction score
16.751
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Πολύ ενδιαφέρον.. Αλλά όπως το έγραψες.. υδροπνευματική δεν θα είναι...
Για να δούμε..
τουλάχιστον κάτι καλλίτερα από τα διαφορετικά στοπ της μηχανικής, παθητικής ανάρτησης του advanced comfort που μας την παρουσίασαν σαν την καινοτομία του αιώνα...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.550
Reaction score
19.725
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
έχει απόλυτο δίκιο. παραδέχομαι το λάθος. Αλλά δεν είχα ποτέ τέτοια Σιτροέν...
Συγγνωμη τωρα το ειδα αυτο. Δε το εγραψα για να σε κανω να νιωσεις ασχημα. Με συγχωρεις!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.420
Reaction score
16.751
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Συγγνωμη τωρα το ειδα αυτο. Δε το εγραψα για να σε κανω να νιωσεις ασχημα. Με συγχωρεις!
σιγά το πράγμα...
Απλά δεν είχα ποτέ μοντέρνο υδροπνευματικό, και δεν εχω ασχοληθεί τόσο με τις προδιαγραφές τους
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.420
Reaction score
16.751
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
'The DS 7 doesn’t feature DS’s legendary hydro-pneumatic suspension, but the clever Active Scan system is equally innovative. Using a camera mounted in the windscreen, it reads the road and instructs the adaptive dampers to soften or stiffen depending on the conditions.
Drivers can also select Sport, Normal or Comfort modes. '
 

giorgos

Member
Εγγραφή
8 Φεβρουαρίου 2016
Μηνύματα
48
Reaction score
151
Πόντοι
367
Age
43
Δυστυχώς (όπως έχω ξαναγράψει) το τέλος της υδροενεργητικής(πνευπατικής) ήταν προδιαγεγραμένο όταν υποχρώθηκε η citroen να απομονώσει το σύστημα των φρένων από της ανάρτησης λόγω νομοθεσίας. Υδροπνευματική αναρτηση ανεξάρτητη από το σύστημα φρένων δε νοείται. Ούτε η ενεργητική ασφάλεια είναι η ίδια.

Τώρα για ποιο λόγο η Citroen λανσάρει το συστημα advanced comfort που θέλει να την παρομοιάσει με την ιστορική ds, ενώ προσπαθεί να αποκόψει τον τίτλο ds από τη φίρμα, φτιάχνωντας νέα μάρκα αυτοκινητων με αυτον τον τίτλο είναι παράδοξο....

Πάντως καλό είναι οτι θέλει να ανπτυξει ένα "compact" συστημα ανεσης, χωρίς να αυξάνει το κόστος κατασκευής. Γιατι κακά τα ψεματα, οι σωληνώσεις/αντλίες/σφαιρες/εγκεφαλοι κλπ που απιατει η αναρτηση, μεγαλώνουν το κόστος κατασκευής που για ανταγωνιστικούς λογους δεν βαρυνιει την τιμη πώλησης σε βάρος των κερδών της citroen.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.420
Reaction score
16.751
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Δυστυχώς (όπως έχω ξαναγράψει) το τέλος της υδροενεργητικής(πνευπατικής) ήταν προδιαγεγραμένο όταν υποχρώθηκε η citroen να απομονώσει το σύστημα των φρένων από της ανάρτησης λόγω νομοθεσίας. Υδροπνευματική αναρτηση ανεξάρτητη από το σύστημα φρένων δε νοείται. Ούτε η ενεργητική ασφάλεια είναι η ίδια.

Τώρα για ποιο λόγο η Citroen λανσάρει το συστημα advanced comfort που θέλει να την παρομοιάσει με την ιστορική ds, ενώ προσπαθεί να αποκόψει τον τίτλο ds από τη φίρμα, φτιάχνωντας νέα μάρκα αυτοκινητων με αυτον τον τίτλο είναι παράδοξο....

Πάντως καλό είναι οτι θέλει να ανπτυξει ένα "compact" συστημα ανεσης, χωρίς να αυξάνει το κόστος κατασκευής. Γιατι κακά τα ψεματα, οι σωληνώσεις/αντλίες/σφαιρες/εγκεφαλοι κλπ που απιατει η αναρτηση, μεγαλώνουν το κόστος κατασκευής που για ανταγωνιστικούς λογους δεν βαρυνιει την τιμη πώλησης σε βάρος των κερδών της citroen.
Βέβαια, με την DS7 λανσάρει ένα σύστημα ενεργητικής ανάρτησης.
Μην ξεχνάμε πως οι Hydractive, ακόμα και οι Ακτιβά, δεν ήταν αληθινά ενεργητικές αναρτήσεις. Ουσιαστικά, 'αντιδρούσαν' στις συνθήκες του αμαξώματος, αφού τις είχαν 'υποστεί' οι τροχοί.
Εδώ με την DS7, έχουμε ένα συστημα ανάλογο του magic ride της mercedes. Με κάμερα σκανάρει το δρόμο μπροστά και προσαρμόζει την σκληρότητα των αμορτισέρ, πριν ο τροχός πέσει στην ανωμαλία. Χωρίς υδραυλικό κύκλωμα όλα αυτά.


Τώρα, όσον αφορά ένα κλασικό υδροπνευματικό κύκλωμα, χωρίς ηλεκτρονικά, αλά ΒΧ, βασικές Ξαντιά, βασικες ΧΜ, νομίζω είναι πολύ χαμηλό το κόστος.
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Βέβαια, με την DS7 λανσάρει ένα σύστημα ενεργητικής ανάρτησης.
Μην ξεχνάμε πως οι Hydractive, ακόμα και οι Ακτιβά, δεν ήταν αληθινά ενεργητικές αναρτήσεις. Ουσιαστικά, 'αντιδρούσαν' στις συνθήκες του αμαξώματος, αφού τις είχαν 'υποστεί' οι τροχοί.
Εδώ με την DS7, έχουμε ένα συστημα ανάλογο του magic ride της mercedes. Με κάμερα σκανάρει το δρόμο μπροστά και προσαρμόζει την σκληρότητα των αμορτισέρ, πριν ο τροχός πέσει στην ανωμαλία. Χωρίς υδραυλικό κύκλωμα όλα αυτά.


Τώρα, όσον αφορά ένα κλασικό υδροπνευματικό κύκλωμα, χωρίς ηλεκτρονικά, αλά ΒΧ, βασικές Ξαντιά, βασικες ΧΜ, νομίζω είναι πολύ χαμηλό το κόστος.
kirie proidre...diamartirome!

oi hydractiv itane alithines energitikes anartisis, mias ke epernan simata apo timoni, pedal frenou, gasiou, ke apo to speedometer...opote antidrousane PRIN ke energitika!
To systima tis S Classe, magic ride, apodichtike megali muffa, afou se merikes sinthikes kerou den antapokrinete sosta i katholou!!!!
opos ke merika ala systimata tis Mercedes, opos to avtomato frenarisma se periptosipou o odigos den prosechi ton dromo...iparchoune poli endiaferon clipakia sto youtube...
 
Top Bottom