- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.202
- Reaction score
- 16.136
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
δεν θυμάμαι, πάντως στο ταξίδι που έκανα από την Ολλανδία, είχαν μεγάλη διαφορά στην τιμή...$$??
δεν θυμάμαι, πάντως στο ταξίδι που έκανα από την Ολλανδία, είχαν μεγάλη διαφορά στην τιμή...$$??
Αν βάλεις πρόσθετο, να διαβάσεις επάνω στο φιαλίδιο αν ανεβάζει και τον βαθμό οκτανίων. Αν ναι, τότε η 100άρα δεν χρειάζεται. Βάζεις την απλή.δηλαδή στην CX 2500 κυβικά με ηλεκτρονικό ψεκασμό να βάζω καλλίτερα την 100 άρα; πρόσθετο βάζω πάντα...
και 97 shell ειπναι πολύ καλυτερη από απλή!! καμία σχέσηδηλαδή στην CX 2500 κυβικά με ηλεκτρονικό ψεκασμό να βάζω καλλίτερα την 100 άρα; πρόσθετο βάζω πάντα...
Είναι περιττό με δεδομένο ότι δεν είναι αυτοκίνητο καθημερινής μετακίνησης..ΜΙΛΑΓΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΤΟΧΙ DS ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ! ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ 1971 ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ?
έγινε! πολυ ευχαριστως!Είναι περιττό με δεδομένο ότι δεν είναι αυτοκίνητο καθημερινής μετακίνησης..
Αν έχεις την καλοσύνη γράφε με μικρά γράμματα και οχι κεφαλαία![]()
βιασμός ...
σωστος!βιασμός ...
Εμείς όσο την οδηγούσε ο παππούς πάντα Super. Σε ένα από τα τελευταία ταξίδια, στο Δρίσκο, δεν τράβαγε καν λόγω αμόλυβδης. Μετά αγοράσαμε ένα πρόσθετω, αλλά δε θυμάμαι αποτελέσματα.
Δεν θυμάμαι τι είχε μπει... Πάντως δεν τράβαγε. Οταν τη ξαναβάλω μπρος θα βάλω 100στάρα αμόλυβδη και βλέπουμε. Ο κινητήρας γνώριζα ότι δεν έχει θέμα με την αμόλυβδη.Kαι για να μην λέμε απλά την αποψή του ο καθένας για τα καύσιμα,
εδώ είναι από τον κατασκευαστή λίστα με το ποια ιστορικά μοντέλα κινούνται απροβλημάτιστα με 95αρα αμόλυβδη, ποια χρειάζονται 98+αμόλυβδη, και ποια χρειάζονται πρόσθετο μολύβδου.
Δυστυχώς για DS δεν έχει.