Καύσιμο σε DS

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.283
Reaction score
2.214
Πόντοι
697
καλησπέρα παιδιά. τι καύσιμο βάζετε στα βατράχια σας..βάζετε το προσθετικό μολύβδου;
εγώ απλά βάζω ΠΑΝΤΑ shell vpower χωρίς προσθετικό και πάει πολύ ωραία χωρίς κανένα πρόβλημα. μιά φορά που έβαλα απλή αμόλυβδη σερνότανε και είχε και μεγαλύτερη κατανάλωση στα 100 km
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.080
Reaction score
15.741
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
καλησπέρα παιδιά. τι καύσιμο βάζετε στα βατράχια σας..βάζετε το προσθετικό μολύβδου;
εγώ απλά βάζω ΠΑΝΤΑ shell vpower χωρίς προσθετικό και πάει πολύ ωραία χωρίς κανένα πρόβλημα. μιά φορά που έβαλα απλή αμόλυβδη σερνότανε και είχε και μεγαλύτερη κατανάλωση στα 100 km
Για την CX να σου πω, βάζω απλή αμόλυβδη με προσθετικό μολυβδου. Κι είναι ουσιαστικα΄ίδιας γενιάς οι κινητήρες.

Μπορεί να κάνω λάθος, δεν είμαι ειδικός, αλλά νομίζω σε αυτα τα παλιά αυτοκίνητα, δεν είναι σωστό να βάζουμε 100αρες αμόλυβδες. Μπορεί να κάνω και λάθος πάντως...
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.283
Reaction score
2.214
Πόντοι
697
Για την CX να σου πω, βάζω απλή αμόλυβδη με προσθετικό μολυβδου. Κι είναι ουσιαστικα΄ίδιας γενιάς οι κινητήρες.

Μπορεί να κάνω λάθος, δεν είμαι ειδικός, αλλά νομίζω σε αυτα τα παλιά αυτοκίνητα, δεν είναι σωστό να βάζουμε 100αρες αμόλυβδες. Μπορεί να κάνω και λάθος πάντως...
εμένα μου ειπε ο μηχανικός μου ή απλή αμόλυβδη με συμπλήρωμα μολύβδου ή 100αρα.. για πρακτικούς λόγους βάζω 100αρα.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.952
Reaction score
23.286
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Βάζω 100άρα και ανα 2 γεμίσματα ένα πρόσθετο μολύβδου χωρίς να είναι και απαραίτητο νομίζω.. Ο @citrobella ακούει?
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.080
Reaction score
15.741
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Βάζω 100άρα και ανα 2 γεμίσματα ένα πρόσθετο μολύβδου χωρίς να είναι και απαραίτητο νομίζω.. Ο @citrobella ακούει?
νομ΄ζω στα μοτέρ DS, CX, δεν είναι απαραίτητο το προσθετικό. Αν και εγώ βάζω...
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.283
Reaction score
2.214
Πόντοι
697
Βάζω 100άρα και ανα 2 γεμίσματα ένα πρόσθετο μολύβδου χωρίς να είναι και απαραίτητο νομίζω.. Ο @citrobella ακούει?
πάντως ο πατέρας μου έχει δυο που δουλευαν με super και εδω και 7 χρόνια βάζει αμόλυβδη χωρίς κανένα πρόσθετο και δουλεύουν ρολόι
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.705
Reaction score
17.239
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δε ξερω για τις ds αλλα οι καρμπιρατερατες cx οντως δεν ειχαν θεμα με την αμολυβδη.. το ελεγε και το βιβλιαρακι τους οτι δε χαμπαριαζαν οι βαλβιδες τους.
Παντως σε μια SM που βολταρουμε με τον κατοχο σπανιως, παντα μπαινει προσθετο μολυβδου.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.952
Reaction score
23.286
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
πάντως ο πατέρας μου έχει δυο που δουλευαν με super και εδω και 7 χρόνια βάζει αμόλυβδη χωρίς κανένα πρόσθετο και δουλεύουν ρολόι
Τι 2 έχει ο πατέρα σου?? Βατράχια??
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.705
Reaction score
17.239
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Γνησιο ε30 323i ? Αυτο με το διακριτικο body kit το προ fl? Σπανιο! Τα bauer μ αρεσαν και στο facelift τα m-technic με το τιμονι και την αναρτηση και το is μοτερ.
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.283
Reaction score
2.214
Πόντοι
697
Γνησιο ε30 323i ? Αυτο με το διακριτικο body kit το προ fl? Σπανιο! Τα bauer μ αρεσαν και στο facelift τα m-technic με το τιμονι και την αναρτηση και το is μοτερ.
ακριβώς. γνήσιο Ε30 εξακύλινδρο 150 άλογα με γνήσιο bodykit, coupe με χειροκίνητη ηλιοροφή, με μηχανικό τιμόνι.. την αγόρασε το 1986 από το εργοστάσιο της bmw. φανταστικό αυτοκίνητο.....
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.080
Reaction score
15.741
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
αγόρασα το ενισχυτικό μολύβδου της wurth τελικά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ;-)
το χω χρησιμοποιήσει κι εγώ στην cx. αλλά της shell είναι πολκύ πιο οικονομικό στις αναλογίες που γράφει να χρησιμοποιείται...
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.283
Reaction score
2.214
Πόντοι
697
το χω χρησιμοποιήσει κι εγώ στην cx. αλλά της shell είναι πολκύ πιο οικονομικό στις αναλογίες που γράφει να χρησιμοποιείται...
$$??
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.283
Reaction score
2.214
Πόντοι
697
εγω ένα 10αρικο το πήρα, μια χαρά, θα κρατήσει κανένα 6μηνο
 

billaras

Technical expert
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
512
Reaction score
1.107
Πόντοι
577
Age
36
Περιοχή
Καλλιθέα (Αττικής)-Ρίο (De Patras)
Κανονικά, στα καρμπυρατέρ, ή τα ψεκαστά που έλεγαν "καύσιμο σούπερ ή αμόλυβδη" μόνο αυτά μπορούν να κάψουν καλά ότι βάλεις. :up:

Ο μόλυβδος λιπαίνει τους οδηγούς των βαλβίδων και κατά βάση τις έδρες και τον κώνο της βαλβίδας. Αν τσιμπάει και λίγο λαδάκι από τις βαλβίδες, ίσως δεν πάθει και τίποτα με αμόλυβδη, λιπαίνεται από μόνη της :blink: :tease::w00t:.

Εγώ στο ΒΧ δεν έβλεπα διαφορά μεταξύ SuperLRP ή αμόλυβδης. Ίσως λίγο καλλύτερη εκκίνηση με την LRP κάποιες φορές. Εγώ ήξερα ότι η LRP είναι απλή αμόλυβδη, με πρόσθετο και άλλο χρώμα σαν τις Super που ήταν πράσινες, αντί κίτρινη όπως η αμόλυβδη.

Σε άλλα αυτοκίνητα όμως, λίγο πιο π.χ. ανοιχτές βαλβίδες να έχει και αν καίει αμόλυβδη, ίσως κάψει κάποια ή κάποιες βαλβίδες κατά την λειτουργία σε π.χ. ζόρισμα υπό φορτίο για κάποια ώρα.

Η απορία περί απόδοσης, ότι πάει καλύτερα με την 100άρα, ναι λογικό, αφού η απλή ήταν 92 οκτανίων (ή κάτι τέτοιο) και η Super 98 οκτανίων. Η 95 ναι το κάνει να σέρνεται ελαφρά και λογικό είναι. Το έγραφε και το βιβλίο του ΒΧ. Μόνο 98 και πάνω οκτανίων.
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.283
Reaction score
2.214
Πόντοι
697
Κανονικά, στα καρμπυρατέρ, ή τα ψεκαστά που έλεγαν "καύσιμο σούπερ ή αμόλυβδη" μόνο αυτά μπορούν να κάψουν καλά ότι βάλεις. :up:

Ο μόλυβδος λιπαίνει τους οδηγούς των βαλβίδων και κατά βάση τις έδρες και τον κώνο της βαλβίδας. Αν τσιμπάει και λίγο λαδάκι από τις βαλβίδες, ίσως δεν πάθει και τίποτα με αμόλυβδη, λιπαίνεται από μόνη της :blink: :tease::w00t:.

Εγώ στο ΒΧ δεν έβλεπα διαφορά μεταξύ SuperLRP ή αμόλυβδης. Ίσως λίγο καλλύτερη εκκίνηση με την LRP κάποιες φορές. Εγώ ήξερα ότι η LRP είναι απλή αμόλυβδη, με πρόσθετο και άλλο χρώμα σαν τις Super που ήταν πράσινες, αντί κίτρινη όπως η αμόλυβδη.

Σε άλλα αυτοκίνητα όμως, λίγο πιο π.χ. ανοιχτές βαλβίδες να έχει και αν καίει αμόλυβδη, ίσως κάψει κάποια ή κάποιες βαλβίδες κατά την λειτουργία σε π.χ. ζόρισμα υπό φορτίο για κάποια ώρα.

Η απορία περί απόδοσης, ότι πάει καλύτερα με την 100άρα, ναι λογικό, αφού η απλή ήταν 92 οκτανίων (ή κάτι τέτοιο) και η Super 98 οκτανίων. Η 95 ναι το κάνει να σέρνεται ελαφρά και λογικό είναι. Το έγραφε και το βιβλίο του ΒΧ. Μόνο 98 και πάνω οκτανίων.
ευχαριστώ Μπιλλάρα για την ενημέρωση!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.080
Reaction score
15.741
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Κανονικά, στα καρμπυρατέρ, ή τα ψεκαστά που έλεγαν "καύσιμο σούπερ ή αμόλυβδη" μόνο αυτά μπορούν να κάψουν καλά ότι βάλεις. :up:

Ο μόλυβδος λιπαίνει τους οδηγούς των βαλβίδων και κατά βάση τις έδρες και τον κώνο της βαλβίδας. Αν τσιμπάει και λίγο λαδάκι από τις βαλβίδες, ίσως δεν πάθει και τίποτα με αμόλυβδη, λιπαίνεται από μόνη της :blink: :tease::w00t:.

Εγώ στο ΒΧ δεν έβλεπα διαφορά μεταξύ SuperLRP ή αμόλυβδης. Ίσως λίγο καλλύτερη εκκίνηση με την LRP κάποιες φορές. Εγώ ήξερα ότι η LRP είναι απλή αμόλυβδη, με πρόσθετο και άλλο χρώμα σαν τις Super που ήταν πράσινες, αντί κίτρινη όπως η αμόλυβδη.

Σε άλλα αυτοκίνητα όμως, λίγο πιο π.χ. ανοιχτές βαλβίδες να έχει και αν καίει αμόλυβδη, ίσως κάψει κάποια ή κάποιες βαλβίδες κατά την λειτουργία σε π.χ. ζόρισμα υπό φορτίο για κάποια ώρα.

Η απορία περί απόδοσης, ότι πάει καλύτερα με την 100άρα, ναι λογικό, αφού η απλή ήταν 92 οκτανίων (ή κάτι τέτοιο) και η Super 98 οκτανίων. Η 95 ναι το κάνει να σέρνεται ελαφρά και λογικό είναι. Το έγραφε και το βιβλίο του ΒΧ. Μόνο 98 και πάνω οκτανίων.

δηλαδή στην CX 2500 κυβικά με ηλεκτρονικό ψεκασμό να βάζω καλλίτερα την 100 άρα; πρόσθετο βάζω πάντα...
 
Top Bottom