Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.262
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
Εάν στο δώσουν τζάμπα στείλε το σε εμένα. :rolleyes:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.651
Reaction score
13.148
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Τα λόγια είναι περιττά για τον Ferruccio Lamborghini... Σαν προχθές γεννήθηκε πριν από 105 χρόνια (μία ημέρα πριν από τα δικά μου γενέθλια!). To μόνο που θα προσέθετα εγώ είναι ότι, στο απόγειο της δόξας του και της οικονομικής του επιφάνειας, κάπου στα τέλη της δεκαετίας του '60, μπαίνοντας στο εργοστάσιό του στη Sant' Agata Bolognese, ένας επισκέπτης θα έβλεπε τον ίδιο τον Ferruccio συχνά να δουλεύει μαζί με, μία ομάδα ανθρώπων, όλοι με λερωμένες ποδιές και τα χέρια γεμάτα λάδια, πάνω σε ένα μοντέλο, ή ένα πρωτότυπο... Αυτή κατά τη γνώμη μου ήταν η ειδοποιός διαφορά με τον Enzo Ferrari και ενδεικτική της αξίας και της εργατικότητας ενός ανθρώπου που έκανε το όνειρό του πραγματικότητα. Διότι οι Lamborghini εκείνης της εποχής, με όλα τα οποιαδήποτε ελαττώματά τους, ήταν ακριβώς αυτό, ένα όνειρο!

https://www.drive.gr/news/san-simera-28-aprilioy-gennithike-o-ferruccio-lamborghini
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.538
Reaction score
19.056
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
οι αντιζηλοι!View attachment 24356
παντα απορια το ειχα απο μικρος... οταν τρακάρουν δυο ιδια αυτοκινητα στην ιδια μερια με την ιδια ταχυτητα... παθαινουν κ την ιδια ζημία?
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.844
Reaction score
4.218
Πόντοι
777
Age
48
παντα απορια το ειχα απο μικρος... οταν τρακάρουν δυο ιδια αυτοκινητα στην ιδια μερια με την ιδια ταχυτητα... παθαινουν κ την ιδια ζημία?
Με βάση τους νόμους της Φυσικής ναι. Το ερώτημα είναι ποια η πιθανότητα να συμβεί αυτό.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
964
Reaction score
2.817
Πόντοι
587
Age
35
Το ερώτημα είναι ποια η πιθανότητα να συμβεί αυτό.
Αναλογα.Για παραδειγμα,στα σοβιετικα κρατη...οπου ετσι κι αλλιως υπηρχαν μονο 4-5 μοντελα αυτοκινητων...ε,μαλλον μεγαλη...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Αναλογα.Για παραδειγμα,στα σοβιετικα κρατη...οπου ετσι κι αλλιως υπηρχαν μονο 4-5 μοντελα αυτοκινητων...ε,μαλλον μεγαλη...
Ναι, αλλά κυκλοφορουσαν ελάχιστα αυτοκίνητα. Κι επιπλέον απαίτηση, είναι η ίδια γωνία πρόσκρουσης
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.651
Reaction score
13.148
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Πριν από λίγες ημέρες έπεσε στα χέρια μου ένα παλιό τεύχος εικοσαετίας του Classic and Sportscar, με οδηγό τιμών και βέβαια, πολλές αγγελίες πολλών κλασσικών αυτοκινήτων. Είδα αυτοκίνητα που με σημερινά χρήματα κόστιζαν περίπου 60-80000 ευρώ, σήμερα να κοστίζουν μισό με ένα εκατομμύριο ευρώ... Τα ίδια περιοδικά κλασσικού αυτοκινήτου έχουν γίνει πλέον μέσα οικονομικής ανάλυσης και επενδύσεων, με χιλιάδες αγγελίες, λες και πρόκειται για το Wall Street Journal, ή κάποια άλλη σκληροπυρηνική έκδοση χρηματιστηρίου.

Πάλι πριν από λίγο καιρό είδα μία Ιταλική ταινία με τίτλο Mille Miglia, με βάση τον ιστορικό αγώνα, αλλά μία σύγχρονη εκδοχή του με κλασσικά αυτοκίνητα. Οι παραγωγοί ήταν οι ίδιοι οι διοργανωτές του ιστορικού αγώνα. Περίμενα με λαχτάρα να το δω και τελικά είδα ένα σκουπίδι στην κυριολεξία... Με μία δήθεν "σέξυ" Ιταλίδα πρωταγωνίστρια να κουνιέται σα νευρόσπαστο επί 2 ώρες πάνω στις 20άποντες γόβες της, προσπαθώντας, μάταια, να αποδείξει ότι είναι ηθοποιός. Με ελάχιστα πλάνα από μία Gullwing και κάτι λίγα, άλλα κλασσικά.

Προχθές αυτό το ανεκδιήγητο Γερμανικό κανάλι, το Motorvision, είχε μία eκπομπή που λέγεται Top Ten. Την παρουσίαζε μία "εξωτικού" παρουσιαστικού γυναίκα με Αγγλική προφορά και θέμα της συγκεκριμένης εκπομπής ήταν τα 10 ταχύτερα αυτοκίνητα. Ξεκίνησε με το 1ο Audi R8 4.2 FSI (!), το οποίο ποτέ δεν ήταν κάποιο από τα απολύτως γρηγορότερα και ας πιάνει 301χλμ ώρα. Μετά έδειξε τη Maybach 57 (iiiii - εδώ λύθηκα στα γέλια!) και στη συνέχεια μιλούσε για το GTR R35 των 580 ίππων, ενώ στην τηλεόραση έδειχνε το παλιό R34 με τα 280 άλογα... Και εκεί έσβησα την τηλεόραση.

Αυτός είναι ο σύγχρονος κόσμος του αυτοκινήτου? Η ημιμάθεια, η ασχετοσύνη και η μπίζνα?
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Υπάρχουν και χειρότερα. Αυτός ο έμπορας και ο δημοσΙογραφισκος λενε ότι η CX αυτή πωλήθηκε 150000.


Την είχε καιρό αγγελία 100000 και τον κοροϊδεύαμε. Κι έλεγε ότι είναι του Σιράκ, ενώ όλοι ξέρουν ότι βρίσκεται σε αλλού το αυτοκίνητο του Σιράκ
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.651
Reaction score
13.148
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Έχουμε πει πολλά για την υδροπνευματική ανάρτηση, μεγαλώσαμε μαζί της και τη ζούμε, όσοι έχουμε τέτοιoυ είδους Citroen. Τις περισσότερες φορές ως οδηγοί αισθανόμαστε απλώς το αποτέλεσμά της και το πως "σιδερώνει" το οδόστρωμα και τις ανωμαλίες του. Νομίζω, όμως, ότι ακόμα ποιο εντυπωσιακό είναι να βλέπεις απέξω πως συμπεριφέρεται, ή εξίσου εντυπωσιακό είναι το πως συμπεριφέρεται σε ειδικές περιπτώσεις. Έχω 2 περιστατικά:

- Πριν από λίγους μήνες στο σέρβις, ο μηχανικός έβαζε τη CX με δεξιά στροφή πάνω στη ράμπα για να μπει στο χώρο του συνεργείου. Ανεβαίνει ο δεξιός τροχός, το αυτοκίνητο οριζόντιο με τον δεξιό τροχό ανεβασμένο και οι υπόλοιποι κάτω, στο δρόμο. Ανεβαίνει και ο αριστερός τροχός, ανυψώνεται η μούρη. Πατάει ο πίσω δεξιός τροχός στη ράμπα, το αυτοκίνητο οριζοντιώνεται με τον πίσω αριστερό τροχό ακόμα κάτω στο δρόμο, με το βραχίονά του σε έκταση. Το αυτοκίνητο χωρίς ίχνος roll, όπως θα έκανε ένα συμβατικό. Και τέλος, ανεβαίνει ολόκληρο το αυτοκίνητο με τον πίσω αριστερό τροχό να επανέρχεται στη φυσιολογική του θέση.

- Βγάζω τη CX με την όπισθεν από το γκαράζ υπό γωνία, λόγω της θέσης που έχει μέσα. Κατεβαίνει ο πίσω δεξιός τροχός, το αυτοκίνητο οριζόντιο. Κατεβαίνει και ο πίσω αριστερός τροχός ακόμα πιο κάτω, δίπλα από την μπάρα, στο δρόμο διότι βγαίνω υπό γωνία. Το αυτοκίνητο οριζόντιο ακόμα! Δεν είχε περάσει τη ράμπα το κέντρο βάρους του που είναι μπροστά. Και όχι μόνο αυτό, παρόλο που το μισό σχεδόν βρίσκεται στην "κατηφόρα" της ράμπας, χωρίς φρένο, δεν κυλάει ελεύθερο προς τα πίσω με τίποτα! Και ας είναι οι τροχοί σε 3 διαφορετικά επίπεδα!

Σα να έχει κάποιας μορφής γυροσκοπικό μηχανισμό. Μαγεία!
 
Top Bottom