Καλησπέρα Νονε!! Να περνάς καλά!!!Καλησπερα φιλαρακια μου, ελπιζω να περνατε ενα ομορφο καλοκαιρινο σαββατοβραδο
Καλησπέρα Νονε!! Να περνάς καλά!!!Καλησπερα φιλαρακια μου, ελπιζω να περνατε ενα ομορφο καλοκαιρινο σαββατοβραδο
Η αντλια βενζίνης στην cx είναι εμβαπτισομενη μεσα στο ρεζερβουαρ η εξωτερικά ?? Επίσης ηλεκτρική η μηχανική ??δυσκολία να πάρει μπρος με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ πάντα, αλλά κανένα πρόβλημα όταν είναι γεμάτο πάνω από την μέση, είναι πιθανότατα αντλίά βενζίνης;
Αφού πάρει όμως μπρος με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ δουλεύει κανονικά η ρεταρει?δυσκολία να πάρει μπρος με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ πάντα, αλλά κανένα πρόβλημα όταν είναι γεμάτο πάνω από την μέση, είναι πιθανότατα αντλίά βενζίνης;
Πολω σωστός.. Όντως συμβαίνει αυτό με τον εγκέφαλο. Κατά τη γνώμη μου την αντλία βενζίνης να την αλλάξεις μόνο άμα αρχίζεις να βλεπεις πτώση στην απόδοση. Επίσης πολύ σημαντικό είναι να τσεκάρεις αν υπάρχει κάποιο φίλτρο στη γραμμη και να το αλλάζεις ετησίως ώστε να προστατέψεις το σύστημα Injection. Η CX έχει μεταλλικό ρεζερβουάρ?δουλευει κανονικά όταν παρει μπρος. Απλά σκέπτομαι, ότι όσα έχουν ηλεκτρονική ανάφλεξη, οι παρεμβάσεις του εγκεφάλου, μέχρι ένα σημείο, κρύβουν τα 'συμπτώματα'.
Η αντλία πάντως ακούγεται όταν γυρνάω την μίζα (και όταν δεν παίρνει μπρος)
Νομίζω ότι πρέπει να δουλεύει πλούσια στην εκκίνηση για κάποια δευτερόλεπτα σε συνδυασμό με αυξημένες στροφές...δεν ξέρω αν υπάρχει το φίλτρο που λες. Θα το ψάξω
Τα μόνο άλλο σύμπτωμα που έχω είναι ότι με το αυτοκίνητο κρύο, καίει μάλλον πολύ πλούσιο μείγμα. Το αυτοκίνητο λερώνει, τον τοίχο του γκαράζ με μαύρο καπνό όταν παίρνει μπρος
Νικο η αντλία βενζινης του ειναι ηλεκτρικη. Ειναι κατω απο το αυτοκινητο πισω απο το ρεζερβουαρ και εκτος αυτου. Ειναι ενα βαρελακι και ειναι ειτε με φυσες ειτε με βιδακια. Bosch, κωδικος 0580464048 . Και νομιζω στο turbo ειναι η 0580464008. Στα 3 bar νομιζω δουλευει το δικο σου,ΝΟΜΙΖΩ. Στα 60e περιπου καινουργια βρισκεται Ελλαδα ευκολα. Τη φορανε πολλα αυτοκινητα,
ευχαριστώ πολύ και τους 2 για την βοήθεια. Μου κάνει εντύπωση πως σε injection είναι τοποθετημένη η αντλία εκτός ρεζερβουάρ. Θεωρούσα πως μια τέτοια αντλία δύσκολα θα ανταποκρινόταν στις πιέσεις που απαιτεί το injectionΝομίζω ότι πρέπει να δουλεύει πλούσια στην εκκίνηση για κάποια δευτερόλεπτα σε συνδυασμό με αυξημένες στροφές...
Εαν δουλεύει με πλούσιο μείγμα συνεχώς θα το καταλάβεις από τα μπουζί η με μια ανάλυση καυσαερίων για πιο αξιόπιστα αποτελέσματα.. Τα απλά πράγματα που μπορείς να τσεκάρεις είναι να είναι οκ το σύστημα εισαγωγής σου (σωληνώσεις σε καλή κατάσταση, φίλτρο αέρα καθαρό και τέλος Πεταλούδα γκαζιού καθαρή) Μετά τσεκάρεις αισθητηρα λ η αν υπάρχει κάποια διαρροή καυσαερίων..
Πάντως από θέμα συντήρησης είναι καλύτερα που βρίσκεται εκτως ρεζερβουάρ.. Όσον αφορά το θέμα πιέσεων δεν παίζει ρόλο αν βρίσκεται εκτως η εντως αρκεί μονάχα να είναι στο χαμηλότερο σημείο ώστε να έχει πάντα θετική πίεση στην αναρρόφηση της!!ευχαριστώ πολύ και τους 2 για την βοήθεια. Μου κάνει εντύπωση πως σε injection είναι τοποθετημένη η αντλία εκτός ρεζερβουάρ. Θεωρούσα πως μια τέτοια αντλία δύσκολα θα ανταποκρινόταν στις πιέσεις που απαιτεί το injection
Ναι Γιώργο, το είδα και εγώ και στεναχωρέθηκα πολύ. Τον είχα δει να παίζει από κοντά αρκετές φορές με τον Βασίλη Λέκκα.Sorry αγαπητοί μου φίλοι που θα είμαι εκτός θέματος με αυτή την ανάρτηση αλλά εχω την ανάγκη να το μοιραστώ μαζι σας. Χθες πέθανε ένας απο τους μεγαλύτερους Έλληνες rock κιθαρίστες... Ο Γιάννης Σπαθας. Μαζί με τον Αντώνη Τουρκογιωργη εκ των ιδρυτών του group Socrates drank the conium.