Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.198
Reaction score
10.419
Πόντοι
1.077
-χερουλια στις πορτες ηλεκτρικα
-ηλεκτρονικο χειροφρενο
-εκκινηση με κπυμπι/καρτα
-οθονες αφης, που θελεις πολλα πατηματα γι ααπλες λειτουργιες
-τοσες ζωνες κλιματισμου για ενα χωρο 1.5 επι 1.8 μετρα
-δεκαδες ηλεκτρικες ρυθμισεις για ενα καθισμα, το οποιο τελικα ειναι υπερβολικα σκληρο και δε γινεται με τπτ ανετο
-τεραστιοι τροχοι και ελαστικα χαμηλυ προφιλ. φθειρονται γρηγορα ειναι πανακριβα, δεν ειναι ανετα.
-τεραστιες διαστασεις. το τετραθυρο φιεστα είναι πιο μεγαλο πια από μια Ξαντιά σε μηκος. μια τριαρα πιο μεγαλη από την επταρα του 1977.
-πολύ μεγαλα μπροστινα κολονάκια. μπορεί να μην δεις πεζό σε κλειστη στροφή!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.102
Reaction score
10.103
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Στο 25 baccara αναφέρεσαι στο από πάνω ποστ?
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.198
Reaction score
10.419
Πόντοι
1.077
-χερουλια στις πορτες ηλεκτρικα
-ηλεκτρονικο χειροφρενο
-εκκινηση με κουμπι/καρτα
-οθονες αφης, που θελεις πολλα πατηματα για απλες λειτουργιες
-τοσες ζωνες κλιματισμου για ενα χωρο 1.5 επι 1.8 μετρα
-δεκαδες ηλεκτρικες ρυθμισεις για ενα καθισμα, το οποιο τελικα ειναι υπερβολικα σκληρο και δε γινεται με τπτ ανετο
-τεραστιοι τροχοι και ελαστικα χαμηλυ προφιλ. φθειρονται γρηγορα ειναι πανακριβα, δεν ειναι ανετα.
-τεραστιες διαστασεις. το τετραθυρο φιεστα είναι πιο μεγαλο πια από μια Ξαντιά σε μηκος. μια τριαρα πιο μεγαλη από την επταρα του 1977.
-πολύ μεγαλα μπροστινα κολονάκια. μπορεί να μην δεις πεζό σε κλειστη στροφή!
Στο 25 baccara αναφέρεσαι στο από πάνω ποστ?
oχι και συγγνώμη που δεν το διευκρίνισα.

σε κάποια γκάτζετ που εχουν πλέον τα περισσότερα μεσαίας κλάσης και πάνω αυτοκίνητα, που δεν χρησιμεύουν σε τίποτα, (ισα-ισα η χρηση τους είναι πιο δυσκολη από την απλή λύση, ας πούμε οθόνες αφής και ηλεκτικά χερούλια ), κοστίζουν, και είναι πιο πιθανό να χαλάσουν.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.035
Reaction score
8.162
Πόντοι
947
Age
46
Περιοχή
Αθήνα
-χερουλια στις πορτες ηλεκτρικα
-ηλεκτρονικο χειροφρενο
-εκκινηση με κπυμπι/καρτα
-οθονες αφης, που θελεις πολλα πατηματα γι ααπλες λειτουργιες
-τοσες ζωνες κλιματισμου για ενα χωρο 1.5 επι 1.8 μετρα
-δεκαδες ηλεκτρικες ρυθμισεις για ενα καθισμα, το οποιο τελικα ειναι υπερβολικα σκληρο και δε γινεται με τπτ ανετο
-τεραστιοι τροχοι και ελαστικα χαμηλυ προφιλ. φθειρονται γρηγορα ειναι πανακριβα, δεν ειναι ανετα.
-τεραστιες διαστασεις. το τετραθυρο φιεστα είναι πιο μεγαλο πια από μια Ξαντιά σε μηκος. μια τριαρα πιο μεγαλη από την επταρα του 1977.
-πολύ μεγαλα μπροστινα κολονάκια. μπορεί να μην δεις πεζό σε κλειστη στροφή!
Και επίτρεψέ μου Νίκο να προσθέσω σε αυτά που τόσο ωραία λες, απίστευτο βάρος! Το μεγάλο βάρος είναι ένας φοβερός εχθρός της αυτοκίνησης και προσπαθούν να νικήσουν την αδράνεια και απηρχαιωμένες αρχιτεκτονικές με ηλεκτρονικά μέσα (έχω σιχαθεί τους ημιάκαμπτους άξονες με την αστάθειά τους σε ανωμαλίες στην κορυφή μίας στροφής, ή τα άκομψα χτυπήματά τους στις λακκούβες) και όχι να φτιάξουν εξ' αρχής ένα μηχανολογικά άρτιο αυτοκίνητο το οποίο να έχει εγγενώς το προτέρημα του σωστού στησίματος και οδικής συμπεριφοράς στο δρόμο. Κατά τη γνώμη μου εκεί είναι το στοίχημα, ναι στην τεχνολογία, αλλά να γίνονται περισσότερα με λιγότερα. Πρώτα σωστή αρχιτεκτονική, νέα και προσιτά υλικά και μετά ηλεκτρονικές εφαρμογές, οι οποίες να είναι απλοποιημένες.
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
860
Reaction score
2.842
Πόντοι
677
Age
31
Περιοχή
Γρεβενα
Και επίτρεψέ μου Νίκο να προσθέσω σε αυτά που τόσο ωραία λες, απίστευτο βάρος! Το μεγάλο βάρος είναι ένας φοβερός εχθρός της αυτοκίνησης και προσπαθούν να νικήσουν την αδράνεια και απηρχαιωμένες αρχιτεκτονικές με ηλεκτρονικά μέσα (έχω σιχαθεί τους ημιάκαμπτους άξονες με την αστάθειά τους σε ανωμαλίες στην κορυφή μίας στροφής, ή τα άκομψα χτυπήματά τους στις λακκούβες) και όχι να φτιάξουν εξ' αρχής ένα μηχανολογικά άρτιο αυτοκίνητο το οποίο να έχει εγγενώς το προτέρημα του σωστού στησίματος και οδικής συμπεριφοράς στο δρόμο. Κατά τη γνώμη μου εκεί είναι το στοίχημα, ναι στην τεχνολογία, αλλά να γίνονται περισσότερα με λιγότερα. Πρώτα σωστή αρχιτεκτονική, νέα και προσιτά υλικά και μετά ηλεκτρονικές εφαρμογές, οι οποίες να είναι απλοποιημένες.
!!!!!! Τα είπες όλα φίλε Νικηφορε!!!!
Συμφωνώ απόλυτα και ιδιαίτερα για το θέμα Βάρος και αδράνεια αλλά όμως το βλέπεις συνεχώς σε όλα τα αυτοκίνητα... αντί να βελτιώνεται, χειροτερεύει...
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
227
Reaction score
639
Πόντοι
417
Age
31
Θεωρω οτι εδω ειναι το πιο καταλληλο νημα για να το αναφερω..

Παλιο καταστημα με ανταλλακτικα γαλλικων,πεταξε ολο του το στοκ απο παλια ανταλλακτικα renault-citroen-dacia-simca κλπ.
Καταφερα να εντοπισω καποια απο αυτα,στο παζαρι του Ελαιωνα.Πηγαμε μαζι με φιλο,και πηρε καποια που χρειαζοταν.Μας εδωσαν μαζι και σακουλες απο το παλαι ποτε μαγαζι..
picture hoster


Φανταζομαι θα εχει και πραγματα απο παλια citroen.Ξεχωρισα σιγουρα μπροστινα φαναρια απο axel..:superman:
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.371
Reaction score
18.840
Πόντοι
1.487
Θεωρω οτι εδω ειναι το πιο καταλληλο νημα για να το αναφερω..

Παλιο καταστημα με ανταλλακτικα γαλλικων,πεταξε ολο του το στοκ απο παλια ανταλλακτικα renault-citroen-dacia-simca κλπ.
Καταφερα να εντοπισω καποια απο αυτα,στο παζαρι του Ελαιωνα.Πηγαμε μαζι με φιλο,και πηρε καποια που χρειαζοταν.Μας εδωσαν μαζι και σακουλες απο το παλαι ποτε μαγαζι..
picture hoster


Φανταζομαι θα εχει και πραγματα απο παλια citroen.Ξεχωρισα σιγουρα μπροστινα φαναρια απο axel..:superman:
Το μαγαζι υπαρχει ακομα και το συνεργειο ..ισως απ εξω εχει ακομα καποια κουφαρια απο dacia ..
Se stock citroen δεν πρεπει να εχει ποια τιποτα..
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
227
Reaction score
639
Πόντοι
417
Age
31
Επειδη τυχαινει να τον γνωριζω προσωπικα,μου ειπε οτι λογω μετακομισης πεταξε ολα αυτα τα ανταλλακτικα,οποτε το συμβαν ειναι αρκετα προσφατο.
Φυσικα με ενημερωσε κατοπιν εορτης..grom

Οσο για τα κουφαρια απο dacia,πρεπει να εχουν εκλειψει εδω και καποια χρονια.Θυμαμαι οτι οταν ημουν μικρος,ειχα δει εκει για πρωτη(ισως και τελευταια)φορα απο κοντα,παρατημενο dacia liberta..
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
860
Reaction score
2.842
Πόντοι
677
Age
31
Περιοχή
Γρεβενα
Καλημέρα σας αγαπητοί φίλοι..
Είχα παραγγείλει κάποια Decals, μεταξύ αυτών και αυτό
17927

Γνωρίζεται αν μπαίνει στο 2CV6 η είναι για άλλο μοντέλο?
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.371
Reaction score
18.840
Πόντοι
1.487
Καλημέρα σας αγαπητοί φίλοι..
Είχα παραγγείλει κάποια Decals, μεταξύ αυτών και αυτό
View attachment 17927
Γνωρίζεται αν μπαίνει στο 2CV6 η είναι για άλλο μοντέλο?
Αφορά decal για fifties...
Μην ανησυχείς... Αγοράζω εγώ...
Μπαίνει στο ξύλινο σκιάδιο ενός παππού...
Καλημερα..
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.371
Reaction score
18.840
Πόντοι
1.487
Αφου τους ειπαν πως δεν εχει ολλανδια ...
Μαζεψαν τα παντα εδω..:clap::fool::cold::heat::heat:



Ετσι για να εχει ενα Σκ ενδιαφερων....:yahoo:

Παππου @traffic εγινε δεν προλαβες...:lol:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.035
Reaction score
8.162
Πόντοι
947
Age
46
Περιοχή
Αθήνα
Τι γίνεται εκεί; Εκτός από το πανέμορφο HY, ένα Clio V6 1ης γενιάς και 305 δίπλα, Renault 30 παραδίπλα, DS γαλάζια και κόκκινη πιο πίσω, ΒΜW CS, 2CV, Volvo P1800... Με εξαίρεση το Clio και κάτι Porsche, αυτό το πάρκινγκ είναι ταξίδι στον χρόνο!
 
Top Bottom