Προφανώς κάποιο παλαιό πρωτότυπο της Φερράρι, ή κάποια "custom=made" δημιουργία? Το στροφόμετρο, το ταχύμετρο και ίσως τα υπόλοιπα όργανα στην κεντρική κονσόλα πρέπει να προέρχονται από Daytona!
Προφανώς κάποιο παλαιό πρωτότυπο της Φερράρι, ή κάποια "custom=made" δημιουργία? Το στροφόμετρο, το ταχύμετρο και ίσως τα υπόλοιπα όργανα στην κεντρική κονσόλα πρέπει να προέρχονται από Daytona!
Δηλαδή η άνεση είναι μόνο? Αυτό προσέφερε η Citroen περισσότερο από οτιδήποτε άλλο? Η υδροπνευματική και η όλη γεωμετρία των αναρτήσεων ήταν πρώτα από όλα πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, σώζοντας πραγματικά ζωές.
Ferrari 365 GTB4 Daytona NART Spider του 1971Προφανώς κάποιο παλαιό πρωτότυπο της Φερράρι, ή κάποια "custom=made" δημιουργία? Το στροφόμετρο, το ταχύμετρο και ίσως τα υπόλοιπα όργανα στην κεντρική κονσόλα πρέπει να προέρχονται από Daytona!
Σε ευχαριστώ Δημήτρη! Αυτό το ήξερα ως πρωτότυπο του Michelotti και δεν είχα δει ποτέ το ταμπλό του. Δεν ήξερα ότι ήταν παραγγελία και αυτή του Luigi Chinetti, δηλαδή ήταν "NART". Γνωρίζω πάρα πολύ καλά τις προηγούμενες, αριστουργηματικές 275 "NART" Spider, πάλι παραγγελία του Chinetti, οι οποίες σχεδιάστηκαν και φτιάχθηκαν από την ίδια τη Ferrari και όχι κάποιον άλλο sχεδιαστή - καροσσερίστα και αποτιμώνται στους πλειστηριασμούς αρκετές ΔΕΚΑΔΕΣ εκατομμύρια δολλάρια! (ποτέ μου δεν το κατάλαβα αυτό, τη διαφορά τιμής σε σύγκριση με μία "συμβατική" 275 GTB, ας βγήκαν οι 275 "NART" spider σε μόλις 10 αντίτυπα. Ποτέ μου δεν ήθελα να καταλάβω γενικά τόσο εξωφρενικές τιμές οποιουδήποτε αυτοκινήτου, κλασσικού ή μη...).Ferrari 365 GTB4 Daytona NART Spider του 1971
Grazie @Watson un abbraccioCiao sul forum delle 2cv italiano ho letto che oggi compie gli anni Tino73, non vorrei confondermi ma gli auguri li faccio Flaminio Bertoni, giusto
Γεια σας στο ιταλικο 2cv φορουμ Διάβασα ότι σήμερα είναι το γενέθλια του Tino73, δεν θα ηθελα να κανω λαθος αλλα εαν θυμαμαι σωστα ειναι σε εσας ο χρηστης Flaminio Bertoni τις καλύτερες ευχές μου λοιπον Flaminio Bertoni,
Καλησπέρα Τρύφωνα!!Σ'ευχαριστώ πολύ!! Εχω καταλήξει να μην πάρω γαλβανιζέ λόγω του ότι έχω άκρη να το γαλβανίσω σε πολύ καλή τιμή η να το ασταρώσω με πολύ καλό Chassis Coat και κερί.Προσωπικά πιστέυω ότι η χημική βιομηχανία κάνει θαύματα στις μέρες μας...Αρχηγέ μου καλώς ήρθες!! Αν θες τη γνώμη μου πάρε γαλβανιζε σασί, να μην ασχοληθείς με ασταρια κλπ!
Δίνεις παραπάνω αλλά ξενοιαζεις για 30 χρόνια!
Το 4 σημαίνει ότι μπορεί να μην είναι ακριβώς στα ίδια σημεία οι τρύπες (0.1μμ) και να δυσκολευτεις στο μονταρισμα!
''ΣΥΛΛΕΚΤΗΣ'', τα σχολια δικα σας....
Το πουλαγε καιρο τωρα.....Ε ίσως να μη μπορούσε να το σώσει..