Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.568
likes
6.606
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Απίστευτη συλλογή Chapron! To 1o πρέπει να είναι το Le Caddy coupe και όχι το Le Dandy cabriolet με το hardtop? Κατά τη γνώμη μου το ωραιότερο μοντέλο του Chapron σε σχέση με τα αμφιλεγόμενα (αλλά υψηλής ποιότητας πάντα...) υπόλοιπα μοντέλα του. Σου δίνει την εντύπωση ότι αποτελεί το αντίστοιχο ενός Riva Aquarama στη στεριά, να συχνάζει και αυτό σε μια μαρίνα του Μονακό, ή στη λίμνη Como...
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.568
likes
6.606
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
O ειδικός τύπος στη Γερμανία είναι πολλές φορές ανεκδιήγητος... Με περισπούδαστο ύφος και δήθεν λεπτομερέστατη και βαθειά ανάλυση προσπαθούν να πείσουν τον αναγνώστη ότι ακόμα και τα καλύτερα αυτοκίνητα του παρελθόντος ήταν πάντα τα Γερμανικά... Και καλά, να καταλάβω ότι προωθούν τα σύγχρονα, δικά τους αυτοκίνητα, αλλά τι θα πετύχουν με τα παλιά, κλασσικά αυτοκίνητα? Πόσο άστοχη είναι επίσης μία συγκριτική δοκιμή αυτοκινήτων η επιλογή των οποίων καθορίζεται περισσότερο από το συναίσθημα και τα προσωπικά βιώματα του καθενός?

Και εξηγούμαι, έπεσε στα χέρια μου ένα παλαιότερο τεύχος της Γερμανικής έκδοσης του Classic Cars και είχε πάλι ένα συγκριτικό μεταξύ CX 2.5 GTI 1ης σειράς, Rover SD1 Vitesse, Alfa 6 2.5, Renault 25 V6, Volvo 760 Turbo, Opel Senator C 3.0E, Saab 900 Turbo 16S. Όλα του '84. Με βαθμολογία σε διάφορους τομείς (χωρίς να εξηγούν περιατέρω, χωρίς συγκεκριμένες μετρήσεις), το καλύτερο αυτοκίνητο από όλα αυτά λένε ότι είναι το Senator! To οποίο λένε ότι έχει καλύτερες επιδόσεις και κινητήρα από το Vitesse (ας αναφέρουν οι αριθμοί στα τεχνικά ότι είναι το Vitesse πιο γρήγορο...). Και ποιο είναι, σύμφωνα με αυτούς, το αυτοκίνητο με τη χειρότερη άνεση? Μα, η CX!:dizzy:

Σε παλαιότερη συγκριτική δοκιμή έβγαλαν ένα Opel Commodore GS/E του '70 καλύτερο από Jaguar XJ6 1ης σειράς... Ο θρίαμβος του κομπλεξισμού...

Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει βγάλει κάποια αριστουργήματα, αλλά πρέπει σώνει και καλά να είναι "uber alles" παντού, σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων? Σε παλιά, καινούρια, μικρά, μεσαία, μεγάλα, σπορ, λιμουζίνες, παντού???!!!
 
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
68
likes
255
Πόντοι
387
Age
48
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
O ειδικός τύπος στη Γερμανία είναι πολλές φορές ανεκδιήγητος... Με περισπούδαστο ύφος και δήθεν λεπτομερέστατη και βαθειά ανάλυση προσπαθούν να πείσουν τον αναγνώστη ότι ακόμα και τα καλύτερα αυτοκίνητα του παρελθόντος ήταν πάντα τα Γερμανικά... Και καλά, να καταλάβω ότι προωθούν τα σύγχρονα, δικά τους αυτοκίνητα, αλλά τι θα πετύχουν με τα παλιά, κλασσικά αυτοκίνητα? Πόσο άστοχη είναι επίσης μία συγκριτική δοκιμή αυτοκινήτων η επιλογή των οποίων καθορίζεται περισσότερο από το συναίσθημα και τα προσωπικά βιώματα του καθενός?

Και εξηγούμαι, έπεσε στα χέρια μου ένα παλαιότερο τεύχος της Γερμανικής έκδοσης του Classic Cars και είχε πάλι ένα συγκριτικό μεταξύ CX 2.5 GTI 1ης σειράς, Rover SD1 Vitesse, Alfa 6 2.5, Renault 25 V6, Volvo 760 Turbo, Opel Senator C 3.0E, Saab 900 Turbo 16S. Όλα του '84. Με βαθμολογία σε διάφορους τομείς (χωρίς να εξηγούν περιατέρω, χωρίς συγκεκριμένες μετρήσεις), το καλύτερο αυτοκίνητο από όλα αυτά λένε ότι είναι το Senator! To οποίο λένε ότι έχει καλύτερες επιδόσεις και κινητήρα από το Vitesse (ας αναφέρουν οι αριθμοί στα τεχνικά ότι είναι το Vitesse πιο γρήγορο...). Και ποιο είναι, σύμφωνα με αυτούς, το αυτοκίνητο με τη χειρότερη άνεση? Μα, η CX!:dizzy:

Σε παλαιότερη συγκριτική δοκιμή έβγαλαν ένα Opel Commodore GS/E του '70 καλύτερο από Jaguar XJ6 1ης σειράς... Ο θρίαμβος του κομπλεξισμού...

Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει βγάλει κάποια αριστουργήματα, αλλά πρέπει σώνει και καλά να είναι "uber alles" παντού, σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων? Σε παλιά, καινούρια, μικρά, μεσαία, μεγάλα, σπορ, λιμουζίνες, παντού???!!!
Πόσο δίκιο εχεις για αυτό που γίνεται με τους Γερμανούς....Το εκαναν και παλια, το κάνουν και τώρα, και οχι μόνο στα αυτοκίνητα. Απλά η γνώμη μου είναι ότι δεν γίνεται από "κομπλεξισμό", αλλά είναι αποτέλεσμα της πολιτικής τους, να περάσουν σε όλους οτι "το Γερμανικό πάντα είναι το καλύτερο", ' γι'αυτό είναι και το ακριβότερο. Και το πέτυχαν, και εντός συνόρων τους, και συχνά και εκτός. Στη χώρα μας, πόσες φορές εχουμε ακούσει "Αα, αυτό είναι γερμανικής ποιότητας...." Ο μέσος Ελληνας (Τσομπάνης?) όταν είναι 20 χρονών θέλει "γκολφάκι", στα 35 θέλει "μπέμπα" και στα 50 "μερσεντέζ".
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.563
likes
8.276
Πόντοι
947
Πόσο δίκιο εχεις για αυτό που γίνεται με τους Γερμανούς....Το εκαναν και παλια, το κάνουν και τώρα, και οχι μόνο στα αυτοκίνητα. Απλά η γνώμη μου είναι ότι δεν γίνεται από "κομπλεξισμό", αλλά είναι αποτέλεσμα της πολιτικής τους, να περάσουν σε όλους οτι "το Γερμανικό πάντα είναι το καλύτερο", ' γι'αυτό είναι και το ακριβότερο. Και το πέτυχαν, και εντός συνόρων τους, και συχνά και εκτός. Στη χώρα μας, πόσες φορές εχουμε ακούσει "Αα, αυτό είναι γερμανικής ποιότητας...." Ο μέσος Ελληνας (Τσομπάνης?) όταν είναι 20 χρονών θέλει "γκολφάκι", στα 35 θέλει "μπέμπα" και στα 50 "μερσεντέζ".
λέγεται μαρκετιγκ απλά.
ο Πιχ της VW. ειχε πει για την σιτροεν με αφορ,η το ΒΧ, ότι η σιτροεν φτιαχνει τα καλυτερα αυτοκίνητα,αλλα δεν ξερει πως να τα πουλησει.

υπαρχει το καταπληκτικο βιβλιο 'Citroën, essai sur 80 ans d'antistratégie' που μιλά για τα συνεχή λάθη της σιτροεν σε θεματα μαρκετιγκ και αποφασεων.

χαρακτηριστικά αναφερει ότι η σιτροεν μεχρι τελη δεκαετιας '70 ήταν στις 3 ευρωπαικες εταιριες με την καλλιτερη φημη. σε συγκριτικο με ΒΜW το '77 αναφερει ότι η η bmw υστερεί σε 'ονομα απέναντι στην σιτροέν'. και το κυριοτερο ότι η φήμη της σιτροέν δενβασιζόταν σε περιττες πολυτέλειες, αλλά στην τεχνολογική πρωτοπορίας.

και εξηγεί παρακάτω, πως σε μέσα 15 χρόνια, κατάφερε να γίνει η 'φτηνή εκδοχή της Πεζό'.
 
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.284
likes
6.076
Πόντοι
957
Age
46
Περιοχή
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
λέγεται μαρκετιγκ απλά.
ο Πιχ της VW. ειχε πει για την σιτροεν με αφορ,η το ΒΧ, ότι η σιτροεν φτιαχνει τα καλυτερα αυτοκίνητα,αλλα δεν ξερει πως να τα πουλησει.

υπαρχει το καταπληκτικο βιβλιο 'Citroën, essai sur 80 ans d'antistratégie' που μιλά για τα συνεχή λάθη της σιτροεν σε θεματα μαρκετιγκ και αποφασεων.

χαρακτηριστικά αναφερει ότι η σιτροεν μεχρι τελη δεκαετιας '70 ήταν στις 3 ευρωπαικες εταιριες με την καλλιτερη φημη. σε συγκριτικο με ΒΜW το '77 αναφερει ότι η η bmw υστερεί σε 'ονομα απέναντι στην σιτροέν'. και το κυριοτερο ότι η φήμη της σιτροέν δενβασιζόταν σε περιττες πολυτέλειες, αλλά στην τεχνολογική πρωτοπορίας.

και εξηγεί παρακάτω, πως σε μέσα 15 χρόνια, κατάφερε να γίνει η 'φτηνή εκδοχή της Πεζό'.
Σωστότατος !!!!!!!!!!!!!:thumbs:
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.048
likes
7.731
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
Πρωτη φορα ειδα σημερα στη ζωη μου, και μαλιστα ολα μαζι, Gs Birotor, M35, Traction Avant decapotable και 2cv Sahara. Επαθα τη πλακα μου...και δυστυχως δεν ειχα δικαιωμα να τα φωτογραφισω. Και για να μη δημιουργω και γριφους δεν τα ειδα στην Ελλαδα αλλα το δεος παραμενει.
Μαζι και 1 ΑΜΙ, μια ακομα traction avant 11Β, μια ID και 2 2cv.

Για τα εκτος citroen σε καποια φαση θα δωσω πολυ υλικο απ αυτα που επιτρεποταν η φωτογραφιση γιατι αξιζει..
Π.χ
Ferrari 125S
Jaguar XJ220
Toyota 2000GT
...
 
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
748
likes
1.793
Πόντοι
517
Age
43
Πρωτη φορα ειδα σημερα στη ζωη μου, και μαλιστα ολα μαζι, Gs Birotor, M35, Traction Avant decapotable και 2cv Sahara. Επαθα τη πλακα μου...και δυστυχως δεν ειχα δικαιωμα να τα φωτογραφισω. Και για να μη δημιουργω και γριφους δεν τα ειδα στην Ελλαδα αλλα το δεος παραμενει.
Μαζι και 1 ΑΜΙ, μια ακομα traction avant 11Β, μια ID και 2 2cv.

Για τα εκτος citroen σε καποια φαση θα δωσω πολυ υλικο απ αυτα που επιτρεποταν η φωτογραφιση γιατι αξιζει..
Π.χ
Ferrari 125S
Jaguar XJ220
Toyota 2000GT
...
Στις US να υποθέσω; Βλέπω άλλαξε η σημαία του Eire με την Αστερόεσσα στο Avatar σου
 
Top Bottom