Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.596
likes
6.681
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Λέμε συνέχεια ότι τα αυτοκίνητα γίνονται βαρύτερα, πιο άκομψα, πιο άγαρμπα, με οδική συμπεριφορά και επιδόσεις που να καθορίζονται πλέον από την τεχνολογία. Έτσι έχουμε αυτοκίνητα που εξυπηρετούν μόνο την αλλαζονεία των περισσότερων κατόχων τους, τη στιγμή που κάνουν τόσο εύκολα προσβάσιμες τέτοιες ιπποδυνάμεις και επιδόσεις στον οποιοδήποτε που έχει λεφτά να αγοράσει... Και οι διαφησμιστικές τους καμπάνιες το τονίζουν αυτό, ότι "υπερισχύεις" (στο δρόμο, στην κοινωνία, παντού...) αγοράζοντας το "σημιούργημά" τους...

Να, όμως, πως σκέφτεται ένας θρύλος της σπορ και αγωνιστικής αυτοκίνησης, ο Gian Paolo Dallara... Στα 81 του χρόνια, πιστός στο πνεύμα μιας άλλης εποχής (είχε σαν πρότυπο, ¨οπως είπε, τον Colin Chapman), όπου το επίκεντρο ήταν ο ικανός οδηγός (ο Π.Ο. - Πραγματικός Οδηγός, όπως έλεγαν κάποτε, στις δόξες τους, οι 4Τ), απέστρεψε το βλέμμα του από τη "χυδαιότητα" και τη "φανφάρα" της σύγχρονης εποχής και έφτιαξε ένα πανάλαφρο (855 κιλά!) σπορ αριστούργημα, χωρίς υποβοήθηση, πανάλαφρο, με λίγα όργανα μόνο που να σου παρέχουν τις απολύτως απαραίτητες πληροφορίες... Χωρίς ίχνος περιττής πολυτέλειας... Με downforce στα 820 κιλά, στη μέγιστη ταχύτητά του!

Ιδού το Dallara Stradale!

https://www.drive.gr/news/nea-montela/episemo-neo-dallara-stradale-me-400-ps-gia-855-kila-40-phot-0
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.596
likes
6.681
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Μόνο που στο έξω κόσμο κοστίζει 150+...
3 caterham η 2 lotus ela 26r...
Τωρα για να χαμογελάς με ρόδες μπορείς και με παπί... Τρόπο και διάθεση θέλει...
Αναμφίβολα! Απλώς ήθελα να τονίσω τη διαφορά φιλοσοφίας. Ο οδηγός στο επίκεντρο. Όχι περιττές πολυτέλειες και βάρος...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.605
likes
8.391
Πόντοι
947
Λέμε συνέχεια ότι τα αυτοκίνητα γίνονται βαρύτερα, πιο άκομψα, πιο άγαρμπα, με οδική συμπεριφορά και επιδόσεις που να καθορίζονται πλέον από την τεχνολογία.
οδική και συμπεριφορά και επιδόσεις πάντα από την τεχνολογία δεν καθορίζονταν; ήδη από την εποχή που τα οχήματα τα έσερναν άλογα 4ποδα, η τεχνολογία είχε αρχίσει να παίζει τον ρόλο της.

θεωρώ πως το συγχρονο αηυτοκίνητο έχει γίνει δραματικά καλλίτερο στους περισσότερους τομείς. κυρίως σε ενεργητική ασφάλεια και φυσικά παθηττική.
αρκεί κάποιος να οδηγήσει καπάκι στον αυτοκινητόδρομο με ταχυτητα 130-140 ένα 205, ένα βιζά και μετά ένα 208 και ένα c3...
ευστάθεια, ηχομόνωση, αεροδυναμικοί θόρυβοι, σε άλλο κόσμο....

η πιο 'σπορτίβ' αισθηση των παλιότερων οφείλεται και στα χαμηλοτερα όρια τους, που τα εφθανε ο μεσος οδηγος σε πολύ χαμηλότερες ταχύτητες.

αγαπω τα παλιά αυτοκίνητα, γιατί στην δικιά μου ζωή έπαιξαν ξεχωριστό ρόλο καθώς ήμουν παιδί. θαύμαζα τις ΒΧ, ονειρευόμουν τις CX, και αυτοκίνητα που γνωρισα μεγαλύτερος ποτε δεν θα μπορούσα να α αγαπησω τοσο, και ας ηταν συνολικα καλλιτερα. απλα γιατι δεν τα αγαπησα, δεν τα γνωρισα σαν παιδι.

λεμε ότι οι κλισεις στις στροφες, ή το καρμπιρατέρ δινει χαρακτηρα στα αυτοκίνητα, χαρακτηρα που τα συγχρονα 'αποστειρωμενα' οχήματα δεν εχουν...
μα το νιώθουμε ετσι γιατι μαθαμε να αγαπούμε τα πρωτα μας αυτοκίνητα ετσι, το συνηθίσαμε εστι, και μπορούμε να θεωρούμε λιγο 'περιττη' πολυτελεια το abs και το esp. παραλληλα όμως δεν θα ανεχομουν ένα αυτοκινητο με μανιβελα, γιατι εγω εμαθα στην περιττη πολυτελεια της μιζας...

αν αισθανόμαστε ότι οι οδηγοι των συγχρωνωνσπορ αυτοκινητων είναι υποδιεστεροι αυτων των υπεραυτοκινητων της δεκαετιας του '70, γιατι εχουν μεγαλες ευκολα χαλιναγωγησιμες ιπποδυνάμεις στην διαθεσητους, θα πρεπει να σκεπτουμε μηπως η ιδια συκγριση ισχυει για αυτους τις δεκαετιας του '70 που απολαμβαναν περιττες πολυτελειες όπως δισκόφρενα, ραντιαλ ελαστικα, σερβο στα φρενα σε σχεση με τους 'ηρωες' της δεκαετιας του '30.
αλλά και αυτοι οι ηρωες της δεκαετιας του '30, μηπως ηταν καλομαθημένοι σε σχεση με τους πιονέρους με τα ξυλινα σασι, τα πρωτογονα φρενα, αλα ποδηλατο του 1895?

και το επιχιρημα μπορεί να παει πολύ πολύ πισω.
ίσως καποτε η σελα και τα χαλινάρια να είχαν θεωρηθεί από τους ροματινούς ότι στερούν την αληθινή και πουρα αισθηση της γνησιας ασέλωτης ιππασίας με διχως χαλινάρια...


αγαπω την αυτοκινηση οπωζ την γνωρισα παιδι. με τις ομορφιες της και τα μειονεκτήματα της. τοτε `ερωτευτηκα` αυτοκινηα τοτε ονειρευτηκα πρωτη φορα πως θα τα εκανα δικα μου.
όμως αναγνωρίζω ότι αγαπω τα αυτοκίνητα αυτά από ρομαντισμο και νοσταλγια, όχι γιατι είναι καλλιτερα από τα συγχρονα.

για μενα τα αγαπημενα μ,ου σχεδια είναι cx. xjs. gsa τα συγχρονα τα βλεπω ακομψα.
οι παλιότεροι θεωρουν αντιστοιχα κορυφη την e type και την ds...
να παμε και πιο πισω σε ΤΑ...
 
Last edited by a moderator:
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.124
likes
7.888
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
Τι ωραια ατμοσφαιρα που ειμαστε ωρες ωρες... Εχουμε γινει λιγο ολοι οι καλοι χωραμε... Αρχισαμε και τα χαιδευτικα... Σε λιγο θα ξεχασουμε και τι εχει συμβει κατα εποχες...και ποιος ειναι τι... Το πα μια ,το πα δυο ,το πα τρεις, το στειλα και πμ πολλακις... Εκει που επρεπε, οχι μονο σ εναν.
Αλλα νταξ αν ειναι να μη με σεβεστε τοσο εξοφθαλμα και η ανοχη να εχει πιασει πατο βαρελι, να παρω κι εγω τα μπογαλακια μου σιγα σιγα... Αλλωστε ποιος ειμαι εγω, σαμπως εχω κλασσικο?
Αντε γιατι ειμαι κι εγω καλος στο γριφο αμα λαχει.
Οποιος καταλαβε καταλαβε, διαλογο δε θ ανοιξω ,αλλα για ταρακουνηθειτε και λιγο. Και μη μου πειτε και παλι ορισμενοι καλοι φιλοι με τι καθεσαι κι ασχολεισαι και εισαι πολυ μπροστα για ν ασχολεισαι οπως μου λετε γιατι γειτονια κι εγω μεγαλωσα, μπαλα επαιζα,με citroen και οχι bmw μεγαλωσα και μακρια παντελονια φοραω πιστευω...
Φιλακια.:love:
 
Last edited:
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.536
likes
14.009
Πόντοι
1.297
Age
45
Τι ωραια ατμοσφαιρα που ειμαστε ωρες ωρες... Εχουμε γινει λιγο ολοι οι καλοι χωραμε... Αρχισαμε και τα χαιδευτικα... Σε λιγο θα ξεχασουμε και τι εχει συμβει κατα εποχες...και ποιος ειναι τι... Το πα μια ,το πα δυο ,το πα τρεις, το στειλα και πμ πολλακις... Εκει που επρεπε, οχι μονο σ εναν.
Αλλα νταξ αν ειναι να μη με σεβεστε τοσο εξοφθαλμα και η ανοχη να εχει πιασει πατο βαρελι, να παρω κι εγω τα μπογαλακια μου σιγα σιγα... Αλλωστε ποιος ειμαι εγω, σαμπως εχω κλασσικο?
Αντε γιατι ειμαι κι εγω καλος στο γριφο αμα λαχει.
Οποιος καταλαβε καταλαβε, διαλογο δε θ ανοιξω ,αλλα για ταρακουνηθειτε και λιγο. Και μη μου πειτε και παλι ορισμενοι καλοι φιλοι με τι καθεσαι κι ασχολεισαι και εισαι πολυ μπροστα για ν ασχολεισαι οπως μου λετε γιατι γειτονια κι εγω μεγαλωσα, μπαλα επαιζα,με citroen και οχι bmw μεγαλωσα και μακρια παντελονια φοραω πιστευω...
Φιλακια.:love:
Σε ματιάσανε ομορφούλη εκεί στα νησιά που γυρνάς? Δεν καταλαβαίνω μια..
 
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.226
likes
15.659
Πόντοι
1.387
Σε ματιάσανε ομορφούλη εκεί στα νησιά που γυρνάς? Δεν καταλαβαίνω μια..
Μόλις @nonos γυρίσεις και πριν φύγεις.. για τα ξένα... Έλα να πάμε βόλτα.. με την βάρκα σε κάτι πορτοκαλιές...
Θα δούμε τα πράγματα αλλιώς...
Ελα ρε Αποσστολη που δε καταλαβαινεις, τι αλλο πρεπει να μου βρισει πια για να τον στειλεις?
A.. Οκ εγώ κατάλαβα..
Απο την άλλη σε προσωπική αποτύπωση γνώμη και μόνο.. Και χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης και χωρίς να έχω κάποια ιδιότητα..
Το φόρουμ αποτελεί πεδίο κατάθεσης της αγάπης μας για το αυτοκίνητο που αγαπάμε και μόνο...
Αυτα..
Και Χρηστακο η πρόσκληση ισχύει..
Γιατί όπως λέει και ένας φίλος..
Αντέχω και στα σαλόνια αλλά και στην προβλήτα...

Ciao αγαπητοι..
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.124
likes
7.888
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
Εχω φυγει Δημητρη μου εδω και 10 μερες. Εχω δεσμευτει στους Νικους σε μαζικη συναντηση μολις ξαναρθω, γιατι εχει παρατραβηξει :)

Κατα τ αλλα δε συμφωνω. Αν ειναι οικογενειες και ιερα να τα γραφουμε στα παπαρια μας δε διαφερουμε σα κοινοτητα απο τη κοινωνία που κοροιδευουμε...
 
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.226
likes
15.659
Πόντοι
1.387
Eχω άποψη.. Μάλλον το καταλαβαίνεις...
Απο εκει και πέρα.. Εδώ το βλέπω σαν κατάθεση αγάπης για το χόμπι μου...
Τίποτα άλλο...

Ciao....

Eγω περιμένω να σε πάω βόλτα με την βάρκα...
Το μονο και εάν αντέχεις δεν θα έχει photos...
Ciao...
Until next time
Keep going..
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.596
likes
6.681
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
οδική και συμπεριφορά και επιδόσεις πάντα από την τεχνολογία δεν καθορίζονταν; ήδη από την εποχή που τα οχήματα τα έσερναν άλογα 4ποδα, η τεχνολογία είχε αρχίσει να παίζει τον ρόλο της.

θεωρώ πως το συγχρονο αηυτοκίνητο έχει γίνει δραματικά καλλίτερο στους περισσότερους τομείς. κυρίως σε ενεργητική ασφάλεια και φυσικά παθηττική.
αρκεί κάποιος να οδηγήσει καπάκι στον αυτοκινητόδρομο με ταχυτητα 130-140 ένα 205, ένα βιζά και μετά ένα 208 και ένα c3...
ευστάθεια, ηχομόνωση, αεροδυναμικοί θόρυβοι, σε άλλο κόσμο....

η πιο 'σπορτίβ' αισθηση των παλιότερων οφείλεται και στα χαμηλοτερα όρια τους, που τα εφθανε ο μεσος οδηγος σε πολύ χαμηλότερες ταχύτητες.

αγαπω τα παλιά αυτοκίνητα, γιατί στην δικιά μου ζωή έπαιξαν ξεχωριστό ρόλο καθώς ήμουν παιδί. θαύμαζα τις ΒΧ, ονειρευόμουν τις CX, και αυτοκίνητα που γνωρισα μεγαλύτερος ποτε δεν θα μπορούσα να α αγαπησω τοσο, και ας ηταν συνολικα καλλιτερα. απλα γιατι δεν τα αγαπησα, δεν τα γνωρισα σαν παιδι.

λεμε ότι οι κλισεις στις στροφες, ή το καρμπιρατέρ δινει χαρακτηρα στα αυτοκίνητα, χαρακτηρα που τα συγχρονα 'αποστειρωμενα' οχήματα δεν εχουν...
μα το νιώθουμε ετσι γιατι μαθαμε να αγαπούμε τα πρωτα μας αυτοκίνητα ετσι, το συνηθίσαμε εστι, και μπορούμε να θεωρούμε λιγο 'περιττη' πολυτελεια το abs και το esp. παραλληλα όμως δεν θα ανεχομουν ένα αυτοκινητο με μανιβελα, γιατι εγω εμαθα στην περιττη πολυτελεια της μιζας...

αν αισθανόμαστε ότι οι οδηγοι των συγχρωνωνσπορ αυτοκινητων είναι υποδιεστεροι αυτων των υπεραυτοκινητων της δεκαετιας του '70, γιατι εχουν μεγαλες ευκολα χαλιναγωγησιμες ιπποδυνάμεις στην διαθεσητους, θα πρεπει να σκεπτουμε μηπως η ιδια συκγριση ισχυει για αυτους τις δεκαετιας του '70 που απολαμβαναν περιττες πολυτελειες όπως δισκόφρενα, ραντιαλ ελαστικα, σερβο στα φρενα σε σχεση με τους 'ηρωες' της δεκαετιας του '30.
αλλά και αυτοι οι ηρωες της δεκαετιας του '30, μηπως ηταν καλομαθημένοι σε σχεση με τους πιονέρους με τα ξυλινα σασι, τα πρωτογονα φρενα, αλα ποδηλατο του 1895?

και το επιχιρημα μπορεί να παει πολύ πολύ πισω.
ίσως καποτε η σελα και τα χαλινάρια να είχαν θεωρηθεί από τους ροματινούς ότι στερούν την αληθινή και πουρα αισθηση της γνησιας ασέλωτης ιππασίας με διχως χαλινάρια...


αγαπω την αυτοκινηση οπωζ την γνωρισα παιδι. με τις ομορφιες της και τα μειονεκτήματα της. τοτε `ερωτευτηκα` αυτοκινηα τοτε ονειρευτηκα πρωτη φορα πως θα τα εκανα δικα μου.
όμως αναγνωρίζω ότι αγαπω τα αυτοκίνητα αυτά από ρομαντισμο και νοσταλγια, όχι γιατι είναι καλλιτερα από τα συγχρονα.

για μενα τα αγαπημενα μ,ου σχεδια είναι cx. xjs. gsa τα συγχρονα τα βλεπω ακομψα.
οι παλιότεροι θεωρουν αντιστοιχα κορυφη την e type και την ds...
να παμε και πιο πισω σε ΤΑ...
Αναμφίβολα! Τα λες πάρα πολύ ωραία Νίκο! Αλλά δεν ανέφερα ότι ήταν καλύτερη η οδική συμπεριφορά τότε, αλλά καθορίζεται από την τεχνολογία περισσότερο... Μιλώ πάντα για την περιττή πολυτέλεια, το βάρος και τη μερική αντικατάσταση του οδηγού από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και όχι τη μηχανολογική εξέλιξη, όπως ήταν τα δισκόφρενα, τα μονοκόκ, οι αναρτήσεις κ.λ.π. Αυτή ήταν ρήση του Marcello Gandini, ένας σύγχρονος του Gian Paolo Dallara ο οποίος, σε πρόσφατο βίντεο που είχαμε ανεβάσει εδώ στο φόρουμ, ανέφερε ότι το στοίχημα για το αυτοκίνητο του μέλλοντος είναι να πετύχουμε περισσότερα με λιγότερα... Άκομψα ναι, άγαρμπα ναι λόγω του μεγαλύτερου βάρους... Το μεγάλο βάρος είναι πρόβλημα και στη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου λόγω της αδράνειας. Απλώς μου έρχεται στο νου, π.χ., η 1η A-class, η οποία ντεραπάριζε με το παραμικρό και για να γίνει πιο "ασφαλής" έπρεπε να της βάλουν ένα πιο επεμβατικό ESP. Γιατί να μην είναι εξ'αρχής σχεδιασμένα μηχανολογικά τα αυτοκίνητα με άρτιο τρόπο, παρά πήξαμε στις "κοινές πλατφόρμες" και στους ημιάκαμπτους άξονες με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα να συμμαζεύουν την κατάσταση? Που είναι η φιλοσοφία της υδροπνευματικής, της παθητικής και ενεργητικής 4διεύθυνσης και άλλων επιτευγμάτων (π.χ. ) που έγιναν στο παρελθόν, αλλά εγκαταλείφθηκαν στο παρόν... Να εξελιχθούν, βέβαια, να εμφανισθούν και νέα συστήματα, αλλά μη χαθεί το "πνεύμα", η φιλοσοφία κάποιων πρωτοπόρων εκείνης της εποχής στο όνομα του κέρδους... Ακόμα και στα πιο εξελιγμένα αυτοκίνητα, η απόλυτη ιπποδύναμη που να ελέγχεται από ηλεκτρονικά είναι το ζητούμενο στην αυτοκίνηση, που να παρέχεται σε οποιονδήποτε έχει λεφτά?

Αναμφίβολα, έγιναν σοβαρά επιτεύγματα και η παθητική ασφάλεια, για παράδειγμα, είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό. Απλώς ονειρεύομαι κάτι που να συνδυάζει τα καλύτερα στη φιλοσοφία της αυτοκίνησης από όλες τις εποχές της! Την ασφάλεια με τη μεγαλύτερη συμμετοχικότητα του οδηγού και την τεχνολογία μέσω της απλότητας, όχι τις περιττές πολυτέλειες και το βάρος για χάριν κατανάλωσης. Και την ομορφιά του παρελθόντος, σίγουρα!
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.001
likes
2.722
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
Δημητρη πριν 2 χρονια περασε ενα ραλλυ απο παλαια αυτοκινητα καπου στα 100 μετρα απο το σπιτι μου
παω λοιπον με τον γιο μου νικολα στο σημειο αναστηγκροτησης και οπως πιανουμε κουβεντα ρωταει ο υπευθυνος τον γιο μου...
πως σε λενε?
νικολα...
σου αρεσουν τα παλαια αυτοκινητα?
ναι μου αρεσουν τα ιστορικα
πιο σου αρεσει απο ολα?
βατραχος..
και λεει ο υπευθυνος..το παιδι εχει παιδεια.....
οφ τοπικ αλλα επρεπε να στο πω...

το βιζα για μια ακομα φορα κατσε καλα μιλαμε....
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.596
likes
6.681
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Πολύ συχνά ακούμε τον τελευταίο καιρό ολοένα και περισσότερο για αυτοκίνητα που παίρνουν φωτιά, καθώς κινούνται κανονικά στους δρόμους και οι επιβάτες τους να ξεφεύγουν την τελευταία στιγμή στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλά σε κάποιες λίγες, δυστυχώς, δεν τα καταφέρνουν... Τι συμβαίνει άραγε, αυτοκίνητα πολύ παλιά που οι ιδιοκτήτες τους δεν μπορούν να τα συντηρήσουν σωστά? Στις περισσότερες περιπτώσεις, ναι... Αλλά σήμερα είδα και αυτό, μία C5 τελευτίας γενιάς, στη Φθιώτιδα, να καταστρέφεται από φωτιά καθώς κινούταν κανονικά σε επαρχιακό δρόμο (και εδώ, μήπως, κακοσυντηρημένο όχημα?):

fotia.jpg
IMG_3087.jpg
 
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
129
likes
358
Πόντοι
367
Age
29
Κατι που εχω παρατηρησει προσφατα,ειναι οτι οσες φορες εχω χρησιμοποιησει σωληνακια εμποριου για το συστημα τροφοδοσιας,εχουν παραδωσει πνευμα σε ενα χρονο το πολυ.Και απ οτι εχω συζητησει,αντιμετωπιζουν κι αλλοι το ιδιο προβλημα.Δεν θα μου εκανε εντυπωση αν ειναι αυτη η αιτια,εφοσον μιλαμε για οδηγους που δεν γνωριζουν απο τεχνικες εργασιες και δεν ετυχε να επισκεφθουν καποιο συνεργειο για αντιστοιχο χρονικο διαστημα.

Mια και το εφερε η κουβεντα...απο την παιδικη μου ηλικια μου εχει μεινει η εικονα του πυροσβεστη που ανοιξε το καπω ενος φλεγομενου Axel,και πεταξε τη ρεζερβα στο δρομο..
Και δεν ηταν το μονο που ειχα συναντησει εκεινη την εποχη,ειχα δει κι αλλα.Και απ οτι μου ελεγε ο πατερας μου,το ιδιο συνεβαινε και με τα ΖΑΖ παλιοτερα.Προφανως εφταιγε ο συνδυασμος του αεροψυκτου κινητηρα με το ανατολικης κατασκευης σωληνακι βενζινης..
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.605
likes
8.391
Πόντοι
947
Κατι που εχω παρατηρησει προσφατα,ειναι οτι οσες φορες εχω χρησιμοποιησει σωληνακια εμποριου για το συστημα τροφοδοσιας,εχουν παραδωσει πνευμα σε ενα χρονο το πολυ.Και απ οτι εχω συζητησει,αντιμετωπιζουν κι αλλοι το ιδιο προβλημα
όταν λες σωληνάκια εμπορίου, τι εννοείς; όχι γνήσια;
 
Last edited by a moderator:
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
129
likes
358
Πόντοι
367
Age
29
Nαι,εννοω αυτα που πωλουνται με το μετρο,οχι με το μοντελο.
Αν για καποιο λογο στα παραπανω αυτοκινητα ειχε χρησιμοποιηθει τετοιο σωληνακι(ισως και εν αγνοια του ιδιοκτητη) δεν θα μου εκανε εντυπωση να ειναι αυτη η αιτια.Πιστευω οτι και εγω ο ιδιος θα ειχα προβλημα δηλαδη,αν δεν ημουν σε θεση να ελεγχω μονος μου καποια βασικα πραγματα..
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.001
likes
2.722
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
πολυ νεο αμαξι για να παρει φωτια απο βενζινα.....πολλοι οι παραγοντες ακομα και απο ηλεκτρικο θεμα...
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.124
likes
7.888
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
Επειδη εψαξα και διαβασα το αρθρο.
http://www.lamiareport.gr/index.php...s-floges-aftokinito-se-monastiri-pou-giortaze
Ειναι κλασσικη περιπτωση πιστευω πυρωμενου καταλυτη πανω σε ξεροχορτα... Πολυ προσοχη το καλοκαιρι. Μαλιστα το γραφει, η φωτια ξεκινησε απο κατω. Ιδιως αν ηταν και υδρο,την εσβησε και εκατσε λιγο οποτε και βρεθηκε πολυ κοντα στο εδαφος... Κριμα ,πολυ κριμα. Ελπιζω ο ανθρωπος να ειχε μικτη.
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.731
likes
1.916
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Και εγώ το έχω παρατηρήσει αυτό. Μάλιστα εδώ στην Ηπειρο μετά τα διόδια Τερόβου στην Ιόνια Οδό, βλέπω πάρα πολλά νέα αυτοκίνητα με ανοιχτά καπό να βγάζουν καπνούς αλλά έχω διαβάσει στην εφημερίδα ότι αρκετά έχουν καεί κιόλας. Αν και εδώ η ανηφόρα που έχουν να ανέβουν τα αυτοκίνητα σε συνδιασμό με την ταχύτητα με την οποία τρέχουν αλλά και τις θερμοκρασίες του καλοκαιριού, ίσως εξηγεί εδώ αυτά τα περιστατικά. Αλλού όμως;;;
 
Top Bottom