Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.767
likes
11.402
Πόντοι
1.077
Age
45
Περιοχή
Greece Athens
Έτσι όπως είναι καθάρισέ τα, φταξ' τα ωραία το ένα πανω στο άλλο, βάλε και τις πάνες αγκαλιάς κουβεντούλες και όλα τα σχετικά και βάλε τον μικρό να κοιμηθεί μέσα... Να συνηθίσει την μυρουδιά των ελαστικών :clap::D:lol:
Η προίκα του...εχει μυρησει το σπιτι michelin ενα πραμα σαν να φτιαχνεις κεικ...για μενα
 
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.076
likes
15.370
Πόντοι
1.387
Ρε αντε κάνε μπάνιο...
Και μπες σε διατροφή.. Και μετά.. Κουκουλωσου...

... Ε.. Θέλεις... :chair:...

Α.. Και @Flaminio Bertoni.. όταν ένας από τους Silektes... @GiAnniS @Pierre Boulanger σου πουν..
Πες και εμένα... Το αποφάσισα...
Θα πάρω κουκούλα.. :lovecitroen::lovecitroen:
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.767
likes
11.402
Πόντοι
1.077
Age
45
Περιοχή
Greece Athens
Εχω μπλεξει τελικα! σκεπη 2cv ψαχνω ρε! απο renov cassis franzose κτλ κτλ οχι κουκουλα καλυμμα ...γκεγκε?
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.767
likes
11.402
Πόντοι
1.077
Age
45
Περιοχή
Greece Athens
Thx ξαδελφε σκεφτομαι να το φωτησω λογικα θα βαλω led λαμπες βεβαια ειναι 1.5 μετρο επι 75cm... το τηλ. Ειναι μια αξεχαστη ημερομηνια κατι που συγκλόνισε την ζωη μου...
 
Last edited:
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.767
likes
11.402
Πόντοι
1.077
Age
45
Περιοχή
Greece Athens
Κ τωρα κολλημα ενα ενα τα γραμματα



Πηρα ηλεκτ. Υλικο δοκιμες με λεδ
Θα μπει κ δευτερη σειρα κ αλλα γραμματα ισως κ ενα total η LHM
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.569
likes
6.607
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Σε συνέχεια του θέματος συζήτησης που είχαμε στο θέμα "Άλλα κλασσικά" και το εάν ένα σύγχρονο υπεραυτοκίνητο έχει την ίδια θέση σήμερα με εκείνη που είχε ένα υπεραυτοκίνητο του παρελθόντος στην εποχή του, θα έλεγα ότι τότε υπήρχε κυρίως ο οδηγός. Για να οδηγήσεις αυτά τα αυτοκίνητα του παρελθόντος έπρεπε να είσαι πρώτα οδηγός. Δεν παρεμβαλλόταν τίποτα άλλο. Τώρα το επίκεντρο δεν είναι ο οδηγός, αλλά το αυτοκίνητο, να κάνουμε πιο αυτοματοποιημένα, ισχυρά και γρήγορα αυτοκίνητα που να ακολουθούν το ρεύμα της εποχής, με τον οδηγό στην άκρη. Πιο ασφαλή ναι, αλλά που είναι ο οδηγός ως σκεπτόμενος άνθρωπος? Διότι το ρεύμα της εποχής θέλει να μη σκεπτόμαστε... Να μαθαίνουμε να μη σκεπτόμαστε, γιατί το κάνει το αυτοκίνητο για εμάς... Νομίζω ότι η εικόνα μίας gullwing, μίας Miura (που η θέση του κινητήρα σε λειτουργία ήταν μια ολόκληρη ιεροτελεστία) εκείνη την εποχή δεν είχε καμμία σχέση με την εικόνα της Βεϋρόν σήμερα. Και γιατί 1000 άλογα, τόσο εύκολα προσβάσιμα στον οποιονδήποτε? 200, 300, 400 δεν είναι αρκετά για ένα υπεραυτοκίνητο?

Άραγε, όμως, αυτό είναι μία απλή συγκυρία και απλώς τότε δεν υπήρχε η τεχνολογία για να εξυπηρετήσει την "αλλαζονεία" και στο αυτοκίνητο, ή η τεχνολογία και η ευμάρεια που έφερε αλλοίωσε τον άνθρωπο ώστε να ζητάει και άλλα, εύκολα, αβίαστα? Δεν ξέρω την απάντηση και εάν ισχύει το 1ο, τότε αναμφίβολα Γιάννη έχεις πολύ μεγάλο δίκιο!

Νομίζω ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση και το πως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο, ή υπεραυτοκίνητο του μέλλοντος το είπε με τόσο υπέροχο τρόπο ο Marcello Gandini σε πρόσφατη συνέντευξή του που έχουμε ανεβάσει στο φόρουμ (λιγότερο βάρος, λιγότερη πολυπλοκότητα, λιγότερη περιττή πολυτέλεια).
 
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.286
likes
6.083
Πόντοι
957
Age
46
Περιοχή
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
Σε συνέχεια του θέματος συζήτησης που είχαμε στο θέμα "Άλλα κλασσικά" και το εάν ένα σύγχρονο υπεραυτοκίνητο έχει την ίδια θέση σήμερα με εκείνη που είχε ένα υπεραυτοκίνητο του παρελθόντος στην εποχή του, θα έλεγα ότι τότε υπήρχε κυρίως ο οδηγός. Για να οδηγήσεις αυτά τα αυτοκίνητα του παρελθόντος έπρεπε να είσαι πρώτα οδηγός. Δεν παρεμβαλλόταν τίποτα άλλο. Τώρα το επίκεντρο δεν είναι ο οδηγός, αλλά το αυτοκίνητο, να κάνουμε πιο αυτοματοποιημένα, ισχυρά και γρήγορα αυτοκίνητα που να ακολουθούν το ρεύμα της εποχής, με τον οδηγό στην άκρη. Πιο ασφαλή ναι, αλλά που είναι ο οδηγός ως σκεπτόμενος άνθρωπος? Διότι το ρεύμα της εποχής θέλει να μη σκεπτόμαστε... Να μαθαίνουμε να μη σκεπτόμαστε, γιατί το κάνει το αυτοκίνητο για εμάς... Νομίζω ότι η εικόνα μίας gullwing, μίας Miura (που η θέση του κινητήρα σε λειτουργία ήταν μια ολόκληρη ιεροτελεστία) εκείνη την εποχή δεν είχε καμμία σχέση με την εικόνα της Βεϋρόν σήμερα. Και γιατί 1000 άλογα, τόσο εύκολα προσβάσιμα στον οποιονδήποτε? 200, 300, 400 δεν είναι αρκετά για ένα υπεραυτοκίνητο?

Άραγε, όμως, αυτό είναι μία απλή συγκυρία και απλώς τότε δεν υπήρχε η τεχνολογία για να εξυπηρετήσει την "αλλαζονεία" και στο αυτοκίνητο, ή η τεχνολογία και η ευμάρεια που έφερε αλλοίωσε τον άνθρωπο ώστε να ζητάει και άλλα, εύκολα, αβίαστα? Δεν ξέρω την απάντηση και εάν ισχύει το 1ο, τότε αναμφίβολα Γιάννη έχεις πολύ μεγάλο δίκιο!

Νομίζω ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση και το πως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο, ή υπεραυτοκίνητο του μέλλοντος το είπε με τόσο υπέροχο τρόπο ο Marcello Gandini σε πρόσφατη συνέντευξή του που έχουμε ανεβάσει στο φόρουμ (λιγότερο βάρος, λιγότερη πολυπλοκότητα, λιγότερη περιττή
Είναι λυπηρό το γεγονός ότι ακόμα και τα πιο απλά μοντέλα σε πάνε δεν τα πάς !! Να μη σε πάρει η κατηφόρα γιατί δεν ξέρεις να χειριστείς το συμπλέκτη , να μην παρκάρεις εσύ γιατί απλά δεν ξέρεις, να φρενάρει μόνο του γιατί εσύ κοιτάς τον ξεβράκοτο ,να ανάβει τα φώτα γιατί εσύ κοιμάσαι , τους υαλοκαθαριστηρες γιατί εσύ απλά βαριέσαι!!! Απευθύνονται σε ανθρώπους τεμπέληδες χωρίς καμία αγάπη για το αυτοκίνητο και αυτοί είναι πολλοί και γίνονται περισσότεροι!!
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.569
likes
6.607
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Γιάννη με συγχωρείς, δε βλέπω την απάντηση!

Ίσως, για να συμπληρώσω την άποψή μου, να είναι και τα βιώματα που είχαν οι άνθρωποι εκείνης της εποχής, λίγο μετά τον μεγάλο πόλεμο, όπου έβλεπες περσσότερο νόημα και συναίσθημα σε όλες τις εκφράσεις πολιτισμού: στη μουσική, στο στίχο των τραγουδιών, στα έργα τέχνης και φυσικά (κατά τη γνώμη μου πάντα!) και στα αυτοκίνητα, ως έκφραση πολιτισμού και αυτά.

Με την ευκαιρία του θανάτου του Μάνου Ελευθερίου, τότε είχαμε πραγματικά τραγούδια και μουσική που είχαν να πουν κάτι, τώρα έχουμε "Πάολα" και "παραλιακή"... (με όλο το σεβασμό σε όσους αρέσει η Πάολα...). Τότε είχαμε Χατζηδάκη, Θεοδωράκη, Ξαρχάκο, Κουγιουμτζή, Deep Purple, Pink Floyd, Rainbow, Queen, David Bowie (άκουγα χθες το Space Oddity..), τώρα τι? Το ίδιο, μάλλον, και με τα αυτοκίνητα...
 
Last edited:
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
116
likes
320
Πόντοι
367
Age
29
Με την ευκαιρία του θανάτου του Μάνου Ελευθερίου, τότε είχαμε πραγματικά τραγούδια και μουσική που είχαν να πουν κάτι, τώρα έχουμε "Πάολα" και "παραλιακή"... (με όλο το σεβασμό σε όσους αρέσει η Πάολα...). Τότε είχαμε Χατζηδάκη, Θεοδωράκη, Ξαρχάκο, Κουγιουμτζή, Deep Purple, Pink Floyd, Rainbow, Queen, David Bowie (άκουγα χθες το Space Oddity..), τώρα τι? Το ίδιο, μάλλον, και με τα αυτοκίνητα...
Eπισης,την ιδια εποχη υπηρχαν και ονοματα οπως Βασιλης Μποεμης,Νιντα Κανακη,Αποστολος Καββαδιας,Ρενα Νταλμα..τα οποια,οπως ειναι αναμενομενο,σημερα εχουν ξεχαστει πληρως..
Θελω να πω,οτι καθε εποχη εχει καλα και κακα δημιουργηματα και δημιουργους.Πιθανοτατα και η σημερινη εποχη εχει να αναδειξει καλα στοιχεια.
Απλα για καποιο περιεργο λογο,στις παλαιοτερες εποχες το ιδιο το κοινο ξεχωριζε και αναδεικνυε το καλο και το ουσιαστικο,κατι που μαλλον δεν συμβαινει σημερα.Το γιατι βεβαια,ειναι πολυ μεγαλη συζητηση..
 
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
748
likes
1.793
Πόντοι
517
Age
43
Γιάννη με συγχωρείς, δε βλέπω την απάντηση!

Ίσως, για να συμπληρώσω την άποψή μου, να είναι και τα βιώματα που είχαν οι άνθρωποι εκείνης της εποχής, λίγο μετά τον μεγάλο πόλεμο, όπου έβλεπες περσσότερο νόημα και συναίσθημα σε όλες τις εκφράσεις πολιτισμού: στη μουσική, στο στίχο των τραγουδιών, στα έργα τέχνης και φυσικά (κατά τη γνώμη μου πάντα!) και στα αυτοκίνητα, ως έκφραση πολιτισμού και αυτά.

Με την ευκαιρία του θανάτου του Μάνου Ελευθερίου, τότε είχαμε πραγματικά τραγούδια και μουσική που είχαν να πουν κάτι, τώρα έχουμε "Πάολα" και "παραλιακή"... (με όλο το σεβασμό σε όσους αρέσει η Πάολα...). Τότε είχαμε Χατζηδάκη, Θεοδωράκη, Ξαρχάκο, Κουγιουμτζή, Deep Purple, Pink Floyd, Rainbow, Queen, David Bowie (άκουγα χθες το Space Oddity..), τώρα τι? Το ίδιο, μάλλον, και με τα αυτοκίνητα...
Μιας και η κουβέντα το έφερε έτσι να σου θυμίσω τι γράφουν και είμαι σίγουρος τι έγραφαν για τον David Bowie... Ότι είναι π@*στ#ς και πρεζακιας και διαφθείρει την νεολαία... Πάντα η προηγούμενη γενιά δεν ανέχεται την εξέλιξη και αυτό που φέρει η επόμενη. Για να σου φέρω ένα άλλο παράδειγμα είναι οι Porcupine Tree. Τους θεωρώ ισαξιους αν όχι και καλύτερους από τους Pink Floyd. Muse, Noir Desire, Nightwish, Oasis, Radiohead, Blur, Nirvana, Guns'n'Roses, Mobby κ.α. μερικά από τα σύγχρονα πολύ σπουδαια group που επηρεάζουν και επιδρούν τους νέους μουσικούς. Και στον ελλαδικό χώρο υπάρχουν δημιουργεί που ξεχωρίζουν και ας μην είναι Χατζηδάκης ή Σαββόπουλος, αλλά αξίζουν την προσοχή μας.
Το θέμα σε σχέση με το παρελθόν είναι οτι σήμερα υπάρχει μεγάλος αριθμός παραγωγών και πλήθος καναλιών προώθησης που δεν προλαβαίνει ο κόσμος να τα παρακολουθήσει να τα χωνέψει...να τα βαρεθεί. Το ίδιο και με την αυτοκίνηση...εκεί που ένα μοντέλο άντεχε και 20 χρόνια πλέον στα δύο χρόνια το μοντέλο αλλάζει
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.421
likes
13.626
Πόντοι
1.297
Age
45
π@*στ#ς και πρεζακιας
Συγνώμη για το άσχετο αλλά ήταν και από δυο.. Δεν το έκρυψε άλλωστε.. Ασχέτως αν παντρεύτηκε και έκανε οικογένεια ο άνθρωπος..
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.569
likes
6.607
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
@GiAnniS @Flaminio Bertoni και όλοι...
Βάλτε star. Έχει Rush.. Κάργα αυτοκίνηση 70...
Μόλις τελείωσε... Υπέροχη μεταφορά της ατμόσφαιρας εκείνης της εποχής, ατμόσφαιρας ανεπανάληπτης, όπου οι οδηγοί ήταν πραγματικοί ήρωες.
 
Top Bottom