Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.226
likes
15.659
Πόντοι
1.387
Μπορει καποιος να μου επιβεβαιωσει οτι στη Γαλλια δεν υφιστανται τελη κυκλοφοριας?
Και επισης αν υπαρχει ο οποιοσδηποτε φορος κατοχης ΙΧ και ποιο ειναι το παγιο μιας μεσης ασφαλειας για ενα αυτοκινητο 10ετιας 2.000 κυβικων π.χ.
https://europa.eu/youreurope/citizens/national-contact-points/france/index_el.htm?topic=vehicles
 
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
625
likes
1.984
Πόντοι
577
Age
30
Περιοχή
Γρεβενα
Αγαπητοί φίλοι Καλησπέρα σας!!!
Εαν θέλετε και μπορείτε να κανονίσουμε καφεδάκι και γνωριμία απο κοντά , θα είμαι Πειραιά μέχρι και τις 27 Ιουνίου.
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.536
likes
14.007
Πόντοι
1.297
Age
45
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.001
likes
2.722
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
καλη συλλογη ο τυπος εχει πολλα αμαξια ιδιας μαρκας ενω ο κωστας εχει στο συνολο λιγοτερα αλλα σαν μοντελα περισσοτερα....και εκει ειναι η διαφορα.....
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.596
likes
6.680
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
καλη συλλογη ο τυπος εχει πολλα αμαξια ιδιας μαρκας ενω ο κωστας εχει στο συνολο λιγοτερα αλλα σαν μοντελα περισσοτερα....και εκει ειναι η διαφορα.....
Και η σημαντικότερη διαφορά από όλες: ο Κώστας τα φτιάχνει μόνος του! Συνήθως ιδιοκτήτες μάις τέτοιας συλλογής δε νομίζω να βάζουν τα χέρια τους καθόλου στα αυτοκίνητά τους...
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.731
likes
1.916
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Και η σημαντικότερη διαφορά από όλες: ο Κώστας τα φτιάχνει μόνος του! Συνήθως ιδιοκτήτες μάις τέτοιας συλλογής δε νομίζω να βάζουν τα χέρια τους καθόλου στα αυτοκίνητά τους...
Πολλές φορές μάλιστα ούτε που κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα αυτά.
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.001
likes
2.722
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
Και η σημαντικότερη διαφορά από όλες: ο Κώστας τα φτιάχνει μόνος του! Συνήθως ιδιοκτήτες μάις τέτοιας συλλογής δε νομίζω να βάζουν τα χέρια τους καθόλου στα αυτοκίνητά τους...
και αυτο μου διεφυγε......ισως το Νο1 στοιχειο για συλλεκτη
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.127
likes
2.352
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
@minas ήρθα εδώ για να μην χαλάσουμε το θέμα με τα αλλα κλασικα !!
Ποιός ξέρει γιατι το δρομολογίο ήταν έτσι γραμμένο !!!
Ίσως και για λόγους οικονομίας !!!
 
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
129
likes
358
Πόντοι
367
Age
29
Bλεποντας φωτογραφιες,κατι τετοιο ηταν συνηθισμενη πρακτικη σε ''αγονα''δρομολογια..αλλα ξαναλεω,σε παλιοτερα λεωφορεια,το δικο σας πρεπει να κυκλοφορουσε και μεχρι αρκετα προσφατα απ οτι καταλαβαινω.
Παντως υπαρχουν σελιδες με τρελλαμενους λεωφορειοφιλους,που υπαρχει περιπτωση να γνωριζουν για το λεωφορειο σου πιο πολλα απο εσενα τον ιδιο..παροτι δεν εχω καποοια υποψιν βεβαια..:oops:
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.127
likes
2.352
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
Bλεποντας φωτογραφιες,κατι τετοιο ηταν συνηθισμενη πρακτικη σε ''αγονα''δρομολογια..αλλα ξαναλεω,σε παλιοτερα λεωφορεια,το δικο σας πρεπει να κυκλοφορουσε και μεχρι αρκετα προσφατα απ οτι καταλαβαινω.
Παντως υπαρχουν σελιδες με τρελλαμενους λεωφορειοφιλους,που υπαρχει περιπτωση να γνωριζουν για το λεωφορειο σου πιο πολλα απο εσενα τον ιδιο..παροτι δεν εχω καποοια υποψιν βεβαια..:oops:
Απο το 1967 εως το 1991 :)
 
Last edited:
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
128
likes
241
Πόντοι
377
Age
51
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
εξαιρετικο barn find..
H ιστορια ενος τοπου...:toilet:

Εδω μπορεις να ρωτησεις και να μαθεις

http://busoldtimers.blogspot.com/2015/05/5.html

και εικονες ανα την ελλαδα ..

Το λεωφορείο αυτό είναι (μάλλον), το 47 Ιωαννίνων. Ο εικονιζόμενος παραμένει ο ιδιοκτήτης του.
 
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
128
likes
241
Πόντοι
377
Age
51
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Bλεποντας φωτογραφιες,κατι τετοιο ηταν συνηθισμενη πρακτικη σε ''αγονα''δρομολογια..αλλα ξαναλεω,σε παλιοτερα λεωφορεια,το δικο σας πρεπει να κυκλοφορουσε και μεχρι αρκετα προσφατα απ οτι καταλαβαινω.
Παντως υπαρχουν σελιδες με τρελλαμενους λεωφορειοφιλους,που υπαρχει περιπτωση να γνωριζουν για το λεωφορειο σου πιο πολλα απο εσενα τον ιδιο..παροτι δεν εχω καποοια υποψιν βεβαια..:oops:
Στα "άγονα" τα δρομολόγια ήτανε συγκεκριμένα βάσει της άδειας που είχανε. Δηλ. η άδεια δινότανε για να υπάρχει συγκοινωνία από κάποιο "Χ" χωριό, από και προς την πρωτεύουσα του νομού και μόνο. Σε χωριά που δεν είχε δρομολόγια το ΚΤΕΛ του νομού.
Κάπου στις αρχές του '80, τα "άγονα" εντάχθηκαν στα ΚΤΕΛ διότι, οι πλυθησμοί των χωριών άρχισαν να φθίνουνε, και πλέον είχε καταστεί ασύμφορο το δρομολόγιο που εκτελούσανε.
Για αυτό το λόγο το δρομολόγιο είναι γραμμένο στο αμάξωμα. Γιατί εκτελούσανε ένα συγκεκριμένο δρομολόγιο πάντα.
Τα λεωφορεία αυτά, τα 24άρια (24 θέσεων), ήτανε μετατροπή από φορτηγά. Σασί, μηχανικά μέρη από φορτηγό και αμάξωμα ελληνικό σε κάποιον ντόπιο αμαξωποιό της εποχής. Έτσι ήτανε και τα πρώτα 24άρια λεωφ. των ΚΤΕΛ στα μέσα του '50 αρχές του '60, πριν τα αλλάξουνε σε 32άρια.
Για παράδειγμα ο Γκρέμος στα Γιάννενα έφτιαξε το αμάξωμα από τα FIAT 370 (50 θέσεων) του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων.
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.127
likes
2.352
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
Στα "άγονα" τα δρομολόγια ήτανε συγκεκριμένα βάσει της άδειας που είχανε. Δηλ. η άδεια δινότανε για να υπάρχει συγκοινωνία από κάποιο "Χ" χωριό, από και προς την πρωτεύουσα του νομού και μόνο. Σε χωριά που δεν είχε δρομολόγια το ΚΤΕΛ του νομού.
Κάπου στις αρχές του '80, τα "άγονα" εντάχθηκαν στα ΚΤΕΛ διότι, οι πλυθησμοί των χωριών άρχισαν να φθίνουνε, και πλέον είχε καταστεί ασύμφορο το δρομολόγιο που εκτελούσανε.
Για αυτό το λόγο το δρομολόγιο είναι γραμμένο στο αμάξωμα. Γιατί εκτελούσανε ένα συγκεκριμένο δρομολόγιο πάντα.
Τα λεωφορεία αυτά, τα 24άρια (24 θέσεων), ήτανε μετατροπή από φορτηγά. Σασί, μηχανικά μέρη από φορτηγό και αμάξωμα ελληνικό σε κάποιον ντόπιο αμαξωποιό της εποχής. Έτσι ήτανε και τα πρώτα 24άρια λεωφ. των ΚΤΕΛ στα μέσα του '50 αρχές του '60, πριν τα αλλάξουνε σε 32άρια.
Για παράδειγμα ο Γκρέμος στα Γιάννενα έφτιαξε το αμάξωμα από τα FIAT 370 (50 θέσεων) του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων.
Θα συμφωνήσω 1000 %
Αλλα μερικα άτομα δεν μπορούν να καταλάβουν πως μερικες άδεις δόχηκαν πριν το 1960 ....
Στο κτελ ενταχθηκαν απο το 1985 μεχρι και το 1991
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.596
likes
6.680
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Θα έχετε προσέξει ότι με το που πήρε λίγο τα πάνω της η αγορά αυτοκινήτου, επανεμφανίστηκαν οι "διαφημιστικές φυλλάδες" καινούριων αυτοκινήτων που αυτοαποκαλούνται περιοδικά αυτοκινήτων? Οι περισσότερες ως ένθετα σε εφημερίδες, μια που, φαντάζομαι, ως ρημαγμένες επιχειρήσεις από την κατάσταση που αποκαλούμε "κρίση" τα τελευταία χρόνια (και είναι κάτι πολύ βαθύτερο από την οικονομική της διάσταση...) δεν μπορούν, πλέον, να αντέξουν το κόστος της αυτόνομης έκδοσής τους. Ακόμα και νέα έντυπα εμφανίστηκαν και συγκεκριμένα μία Ελληνική έκδοση του quatroruotte. Τουλάχιστον αυτό περιέχει δοκιμές επί Ιταλικού εδάφους με πραγματικές μετρήσεις και αξιολογήσεις, σε αντίθεση με τα Ελληνικά του άρθρα, τα οποία είναι απλώς ταξιδιωτικές περιηγήσεις χωρίς καμμία ουσιαστική αξιολόγηση του αυτοκινήτου...

Ένδεια παντού.... Ούτε ουσιαστική εκπομπή αυτοκινήτου υπάρχει που να ενημερώνει και να μορφώνει. Είτε λέγεται "Traction", είτε "περιοδικό του ειδικού τύπου", όλα τα μέσα ενημέρωσης για το αυτοκίνητο ακολουθούν το πρότυπο της εποχής, το πρότυπο των τηλεπωλήσεων ενός πρωϊνάδικου για προϊόντα ομορφιάς και συμπληρώματα διατροφής, ή μίας εκπομπής μαγειρικής... Η παιδεία και ενημέρωση για το αυτοκίνητο στην Ελλάδα :die:
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.127
likes
2.352
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
Μπορω να πω πως αυτος ο μηνας απο τοτε που αρχισα την ανακατασκευή ειναι αρκετα δύσκολος !! Μου λείπει παρα παρα πολυ !!
Αλλα δεν μπορουσα να κανω και διαφορετικα :)
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.536
likes
14.007
Πόντοι
1.297
Age
45
Μπορω να πω πως αυτος ο μηνας απο τοτε που αρχισα την ανακατασκευή ειναι αρκετα δύσκολος !! Μου λείπει παρα παρα πολυ !!
Αλλα δεν μπορουσα να κανω και διαφορετικα :)
Υπομονή. Αναγκαία διαδικασία για να το χαίρεσαι για χρόνια.
 
Top Bottom