Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.911
Reaction score
12.139
Πόντοι
1.077
Age
46
Περιοχή
Italy Milan

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.829
Reaction score
17.382
Πόντοι
1.387
Αφου καταφερες τελικα να φτιαξεις τον άξονα...παλι καλά
Τώρα παίζω με τις μπαταρίες του.
Ο μικρός θελει να σκαρφαλώνει λέει..:dizzy::devil::devil::lol::lol:
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.911
Reaction score
12.139
Πόντοι
1.077
Age
46
Περιοχή
Italy Milan
Τώρα παίζω με τις μπαταρίες του.
Ο μικρός θελει να σκαρφαλώνει λέει..:dizzy::devil::devil::lol::lol:
Προσεξε μη σε χτυπησει κανα 12βολτο ρευμα τωρα στα γεραματα...δεν παιζουν με αυτα
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.829
Reaction score
17.382
Πόντοι
1.387
2 μπαταρίες ...
Tωρα παει σαν διάολος..
Θα μάθω...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.866
Reaction score
9.245
Πόντοι
947
τελευταια δημοσιευση για το θεμα και ζητω συγνωμη καιπαρακαλω να μην σβηστει....
ανουσια πραγματα το λεω οταν προσπαθεις ρε χρηστο να πεις κατι σε ανθρωπουέχεις δίκιοςς που δεν το δεχονται......
ανουσια γιατι ξερεις οτι ανθρωποι που βλεπουν λημ και τους πιανει αλλεργεια εσυ πας και λες οτι το ξανθια στριβει καλυτερα....

στι θεμα προσωπικων διαφορων σε θεωρια παντα αν δεν θελει καποιος να ανεβασει τους τονους κρατα χαμηλο προφιλ και δεν τρεχει καστανο...
αν θες να να κρατησεις τους τονους στα κοκκινα ναι με πολλα θα βρεθεις αντιμετοπος και πιστεψε δεν αξιζει....
δεν σου κανω παρατηρηση σε προσωπικο επιπεδο εχω σταματησει να απαντω σε καθε ειδους προκλησεις....πριν κανα μηνα το ειδες στο σιτροενκλαμπ που στο τελος το μελος μου εσετειλε πμ με 1000 συγνωμη και εδωσα τελος
Συνεχίζω την κουβέντα εδώ, γιατί νομίζω πως Μανώλη εχεις δίκιο, σε αυτές τις περιπτώσεις το καλύτερο είναι η αποχη από την συζήτηση.

καθημερινά στη δουλιά, οι ματσωμενοι γιατροι συζήτουν για αγοροπωλησίες Χ1-Χ5, 3008, Πορσε, καμμένες συζητήσεις γενικά. όταν στην ελλαδα του 2018, ο αλλος σου λέει ότι αγόρασε αυτοκίνητο μόνο 2000 κ.εκ, γιατί το θέλει μόνο για την πόλη, αφού έχει άλλα δύο 'μεγάλα'...

Ε, εγώ δε συμμετέχω καθόλου και οι 'συνάδελφοι΄απλά έχουν την εντύπωση ότι δεν ασχολούμε καθολου με αυτοκίνητα...
 

nikos_xm

Member
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
137
Reaction score
428
Πόντοι
477
Age
39
Παίρνοντας αφορμή αυτό που λέει ο φίλος cx II Prestige θέλω να τοποθετηθώ σε γενικότερο πλαίσιο και να πω ότι στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλη ανισοκατανομή στον πλούτο και μεγάλη φοροδιαφυγή, γενικά δεν υπάρχει φορολογική παιδεία.
Σε όλες τις οικονομικές κρίσεις διαχρονικά αλλά και στην τωρινή που ζούμε από το 2008 πάντα η ανισοκατανομή αυξάνεται δηλαδή οι πλούσιοι γίνονται ακόμα πιο πλούσιοι, το κόστος μετακυλίεται στους ώμους των φτωχότερων στρωμάτων.
Από την άλλη πλευρά το κράτος δεν τόλμησε να φορολογήσει τη λεγόμενη επιδεικτική κατανάλωση των υψηλών κλιμακίων (πολλές φορές την ενθάρρυνε κι όλας) ώστε να μεταφέρει τα έσοδα σε παραγωγικούς κλάδους γιατί αυτό θα μείωνε τις εισαγωγές μας από τις ισχυρές χώρες με αποτέλεσμα να έχουμε τεράστια ελλείμματα στο εμπορικό ισοζύγιο και αυτά να οδηγήσουν σε δημοσιονομικά ελλείμματα στον προϋπολογισμό.
Και δυστυχώς η οικονομία τιμωρεί :chair:.
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
154
Reaction score
313
Πόντοι
397
Age
52
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Κριμα να εχεις μονο ιστορικες, να σκαγες μυτη να παθαινανε κολουμπρα..:lol:
Θα έβλεπαν κάτι που δεν θα ήταν κουτάκι, όμοιο με όσα συζητούν. Θα ήταν κάτι που θα το χαρακτήριζαν παλιό, ξεπερασμένο, κοστοβόρο και δεν ξέρω τι άλλο.
Άλλο να κάνεις το όνειρο πραγματικότητα, και άλλο να ζεις μια κενή πραγματικότητα.
Το έχεις αντιμετωπίσει και εσύ όταν σκας μύτη με τη zx, και οι φίλοι σου έχουν πολύ πιο νέα κουτιά. (Golf,astra,skoda,seat κλπ κλπ κλπ)
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.602
Reaction score
8.868
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
Καταλαβαινω τι θες να πεις, αλλα τα βλεμματα τα λενε ολα αν παρατηρεις...και νταξ δε μιλαμε για κανα zx...
Μιας και το ανεφερες παντως, οι 4 κολλητοι-αληθινοι φιλοι ειναι ειτε καθημερινοι ειτε περιστασιακοι οδηγοι auris, a3 tsi 125 ,q3 tsi 150, i20, fiesta mk7, saxo vts, corolla '92 και escort '95. Oλοι εχουνε φαει φροντιστηριο , αυτοκτονικες βολτες στο συνοδηγο και ανελεητο τσιγκλισμα οταν ειμασταν 2 αμαξια μαζι και δε λενε ποτε τιποτα :lol: Του ενος η γυναικα μεγαλωσε με κοκκινο avantage μαλιστα και πεφτει παντοφλιασμα κατευθειαν :chair::lol: Δε θυμαμαι να χω φαει ρατσισμο παντως. Οι γυναικες προτιμουν σε χαωτικο ποσοστο τη xantia. Απο φιλους και γνωστους θυμαμαι αρκετες περιπτωσεις να λενε ιστοριες για καποιον ή για οταν ετυχε να οδηγησουν zx οταν αναφερω οτι εχω ή οταν ετυχε να τους μεταφερω. Με τη xantia παντως θα με ρωτησουν ,πως διαολο αλλαζει σταθμο μονο του:lol: ή θα πουν για το χωρο πισω ή πιο παρατηρητικοι γιατι ανεβαινει.
 
Last edited:

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
286
Reaction score
562
Πόντοι
447
Age
49
Φοβάμαι μόνο μην γίνει καμία μ@@ια και βγει οτι να ναι αντι για αυτο το υπέροχο χρωματακι !!
Το χρώμα θα το αγοράσω μια και καλή :)
Προσοχή διότι το Bleu Camargue ΔΕΝ ειναι μπλέ!
Όσο γοητευτικό και αν φαίνεται σε φωτό, σιγούρεψε πρώτα ότι
πραγματικά είναι αυτό που ζητάς.

http://www.nuancierds.fr/AC 635 Bleu Camargue.htm
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
286
Reaction score
562
Πόντοι
447
Age
49
Παίρνοντας αφορμή αυτό που λέει ο φίλος cx II Prestige θέλω να τοποθετηθώ σε γενικότερο πλαίσιο και να πω ότι στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλη ανισοκατανομή στον πλούτο και μεγάλη φοροδιαφυγή, γενικά δεν υπάρχει φορολογική παιδεία.
Σε όλες τις οικονομικές κρίσεις διαχρονικά αλλά και στην τωρινή που ζούμε από το 2008 πάντα η ανισοκατανομή αυξάνεται δηλαδή οι πλούσιοι γίνονται ακόμα πιο πλούσιοι, το κόστος μετακυλίεται στους ώμους των φτωχότερων στρωμάτων.
Από την άλλη πλευρά το κράτος δεν τόλμησε να φορολογήσει τη λεγόμενη επιδεικτική κατανάλωση των υψηλών κλιμακίων (πολλές φορές την ενθάρρυνε κι όλας) ώστε να μεταφέρει τα έσοδα σε παραγωγικούς κλάδους γιατί αυτό θα μείωνε τις εισαγωγές μας από τις ισχυρές χώρες με αποτέλεσμα να έχουμε τεράστια ελλείμματα στο εμπορικό ισοζύγιο και αυτά να οδηγήσουν σε δημοσιονομικά ελλείμματα στον προϋπολογισμό.
Και δυστυχώς η οικονομία τιμωρεί :chair:.
Το θέμα είναι ποιούς τιμωρεί.
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
154
Reaction score
313
Πόντοι
397
Age
52
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Καταλαβαινω τι θες να πεις, αλλα τα βλεμματα τα λενε ολα αν παρατηρεις...και νταξ δε μιλαμε για κανα zx...
Μιας και το ανεφερες παντως, οι 4 κολλητοι-αληθινοι φιλοι ειναι ειτε καθημερινοι ειτε περιστασιακοι οδηγοι auris, a3 tsi 125 ,q3 tsi 150, i20, fiesta mk7, saxo vts, corolla '92 και escort '95. Oλοι εχουνε φαει φροντιστηριο , αυτοκτονικες βολτες στο συνοδηγο και ανελεητο τσιγκλισμα οταν ειμασταν 2 αμαξια μαζι και δε λενε ποτε τιποτα :lol: Του ενος η γυναικα μεγαλωσε με κοκκινο avantage μαλιστα και πεφτει παντοφλιασμα κατευθειαν :chair::lol: Δε θυμαμαι να χω φαει ρατσισμο παντως. Οι γυναικες προτιμουν σε χαωτικο ποσοστο τη xantia. Απο φιλους και γνωστους θυμαμαι αρκετες περιπτωσεις να λενε ιστοριες για καποιον ή για οταν ετυχε να οδηγησουν zx οταν αναφερω οτι εχω ή οταν ετυχε να τους μεταφερω. Με τη xantia παντως θα με ρωτησουν ,πως διαολο αλλαζει σταθμο μονο του:lol: ή θα πουν για το χωρο πισω ή πιο παρατηρητικοι γιατι ανεβαινει.
Είναι να έχεις φωτογραφική μηχανή να πιάσεις το γεμάτο απορία, και ζήλεια βλέμα τη κατάλληλη στιγμή.:yikes.gif:
Τον "αγώνα" σου:shoot: όμως τον έδωσες. Φροντηστήριο, αυτοκτονικές βόλτες, τσίγκλισμα. Και το βασικότερο. Ο απροσδόκητος σύμμαχος με το παντόφλιασμα:dizzy:. Που το βάζεις αυτό;:lol:
Όσο για το xantia, τους ξενίζει πως ένα αυτοκίνητο 20ετίας, μικρότερο σε διαστάσεις από τα νέα, είναι τόσο άνετο και από χώρους, και από ανάρτηση.:shock:
Όσο για το zx, αν και συμβατικό, έχει κάποια χαρακτηριστικά, από τις τελευταίες προσπάθειες πρωτοπορίας της "ανεξάρτητης" citroen. Πχ. παθητική 4διεύθυνση.:respect::citrolove:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.780
Reaction score
7.240
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Τέλος εποχής για το C4... "Νέα εποχή" για μοντέλα χωρίς σκοπό και σαφή προσανατολισμό (Βλ. C3 & C5 Aircros... Μανία να τα κάνουν όλα υπερυψωμένα εξογκώματα... Δεν το πιστεύω ακόμα που κατήντησε αυτή η εταιρεία...).

https://www.drive.gr/news/kosmos/e-citroen-stamatese-te-c4
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
154
Reaction score
313
Πόντοι
397
Age
52
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
το ότι φτάσαμε να στεναχωριόμαστε για το c4 λέει πολλά...
Όχι καλέ μου φίλε, cx II prestige. Διαφωνώ.
Θα στενοχωρηθώ όταν δεν θα μπορώ να βρω ανταλακτικά, για να κρατήσω ζωντανή τη ξανθούλα μου. Φαντάζομαι, ότι και εσύ, για το δικό σου CITROEN CX.
Τι, κι αν σταμάτησε η c4; Εδώ και πολλά χρόνια η citroen είναι μια άλλη εταιρεία τελείως ξένη από αυτή που ξέραμε. Η citroen δεν είπε οτι η DS ήταν DS,και όχι CITROEN;
Για ποιά c4, ποιανής citroen στενοχωριόμαστε; Μέχρι και το εταιρειόσημο μεταλλάχτηκε. Εκσυγχρονίστηκε και καλά. Απλά να θυμίζει κάτι. Χαθήκανε οι οξείες γωνίες. Λίγο ακόμη και θα γίνουν 2 ελάχιστα καμπύλες γραμμές.
Η απόφαση, πιστεύω, έχει παρθεί εδώ και χρόνια. Εταιρεία, μικρών και μεσαίων SUV lux ή όχι (πχ. c3 aircross, c4 cactus), και 1-2 μοντέλα μικρά πόλης (πχ. c1 και c3). Η DS θα έχει executive εκδόσεις μοντέλων (ds3, ds5, ds7-η ds4 πέθανε νωρίτερα, δείχνοντας το μέλλον). Η peugeot και η opel θα φροντίζουν για την υπόλοιπη γκάμα μοντέλων ( η τελευταία και για τα ηλεκτρικά).
Έτσι, ή κάπως έτσι το βλέπω εγώ. Μακάρι να κάνω λάθος, και να παρουσιαστεί κάποιο μοντέλο που να λέει: ναι η CITROEN είναι εδώ.
Και οτι η CITROEN δεν είναι η μαιμού-citroen (της peugeot) ή ο κινέζος της ευρώπης. (γνώμη μου).
Γιατί, το μόνο σίγουρο για μένα προσωπικά είναι οτι, ΑΝ δε βρίσκω ανταλακτικά να κρατήσω ζωντανή τη ξανθιά μου, θα μπει στην αποθήκη, και ΔΕΝ θα αλλαχτεί με άλλο μοντέλο του PSA group.
Η συμπεριφορά της peugeot για μένα, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗ, για εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της.
Όχι λοιπόν. Δεν στεναχωριέμαι για κανένα c4.
Στεναχωριέμαι για το πως αντιμετωπίζει μια σοβαρή εταιρεία (ο θεός να την κάνει), πρώτα την ιστορία της, και μετά ανθρώπους-πελάτες της, που την λάτρεψαν και την λατρεύουν.
Άρνηση και αχαριστία.
Θα λατρεύω πάντα τη CITROEN που γνώρισα, και όχι τις μαιμούδες που θέλουν κάποιοι.
Αυτή είναι η γνώμη μου, και είμαι κάθετος._
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.893
Reaction score
2.079
Πόντοι
697
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
το ότι φτάσαμε να στεναχωριόμαστε για το c4 λέει πολλά...
Νομίζω δε στεναχωριόμαστε ακριβώς. Περισσότερο μελαγχολούμε, διότι το C4 ήταν ένα πολύ συμπαθητικό αυτοκίνητο, ας ήταν συμβατικό και ας είχε δυό μπούμερανγκ για σήμα αντί για το πραγματικό σήμα. :classic: Ενώ τώρα που θα σταματήσει η παραγωγή του, θα υπάρχουν μόνο τα χοντροκομμένα μοντέλα με τα φώτα εδώ, τα φλας παραπέρα και αυτά τα ηλίθια airbumps. Αν ήθελαν τόσο πολύ κάτι για προστασία στις πόρτες, ας έβαζαν πόρτες από ανοξείδωτο ατσάλι να σου πω εγώ τι ωραία bumps θα ήταν...
Συνοψίζοντας, η Citroen, υπό την καθοδήγηση της PSA καταφεύγει σε πράγματα που δε θέλουμε να πιστέψουμε ότι γίνονται από την εταιρία που αγαπήσαμε για την πρωτοπορία της στην τεχνολογία. Ομως πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά, έχοντας γνώση της ιστορίας της εταιρίας, αν θέλουμε να γίνει κάποια αλλαγή.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.866
Reaction score
9.245
Πόντοι
947

τοτε ηταν και αυτές κομψες...

σε συγκριση με το τωρα, η 77αρα του '84 ειχε μηκος μολις 4.80... οσο ένα ταπεινο πασατ σημερα...
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.602
Reaction score
8.868
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
Κανε επεξεργασια γιατι δε παιζει το βιντεο.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.829
Reaction score
17.382
Πόντοι
1.387
Αγαπητοι μου, φιλοι
@traffic @GiAnniS σημερα, με κανατε, χαρουμενο και απο,την άλλη δυστυχισμένο ..:cold::dizzy:grom
Για, αυτο και εγω κερνώ τις τυροπιτες στον φούρνο (ακου τυρόπιτες.. :dizzy:)
Το μονο. που σας σωζει.. ειναι ιστορια αναλογου επιπεδου του γρυφου μου.. :whistle:Και του επιπέδου που μπορει να αντεξει η αισθητικη μου:baby::baby::cool::cool:
:thanks:all. :citroen::citroen:

popcornpopcorn
 
Top Bottom