Καλησπέρα σε όλους! Ψάχνοντας ΒΧ...

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
:lol::lol:
 

billaras

Technical expert
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
512
Reaction score
1.108
Πόντοι
577
Age
37
Περιοχή
Καλλιθέα (Αττικής)-Ρίο (De Patras)
Θα παίξω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου. Μετά από μέρες θα ρωτήσω πάνω στα λόγια αυτά:

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

Δηλώνω alfisti έχοντας μια 75 και μια 147, άλλα έχω ερωτευτεί παράφορα την ΒΧ, και ειδικά την 16v.

Ψάχνω να αποκτήσω μια, όποιος έχει κάτι στο μυαλό του ας μου πει...Κυρίως την 16v, αλλά το συζητάω και για εως 1.6...Και όχι απαραίτητα από Ελλάδα.
Το εξής: πως προέκυψε αυτός ο "έρωτας"....; Έχεις οδηγήσει ΒΧ έστω και 14kat; ΒΧ 16; Έχεις ακούσει για τα "κουσούρια" τους; Και ειδικά στην ανάρτηση δεν μπορεί να βάλει χέρι όποιος κι όποιος; Και φυσικά πολλά αναλώσιμα του μηχανοστασίου δεν υπάρχουν πια (κολάρα ψύξης, εμπρός ψυγείο, κτλ κτλ) για τα 16V; Για τα πιο "συμβατικά" 16/19 GTi κάτι γίνεται.
Ή απλά θα είναι άλλο ένα θύμα κανιβαλισμού για "κόντρες" τύπου sleeper και undercover; Αν είναι για κάτι τέτοιο καλύτερα η αναζήτησή σου να σταματήσει κατά την γνώμη μου εδώ, γιατί τέτοια αυτοκίνητα δεν τα κανιβαλίζεις, δεν τα σκίζεις κάθε βράδυ στα φανάρια και πλέον είναι ουσιαστικά συλλεκτικά και μοναδικά όντας το λιγότερο 25 ετών+.

Και η απορία μου είναι βασικά πώς ένας "αλφίστας" που συνήθως είναι εντελώς ισχυρογνώμονες για αυτό που έχουν και "καβαλούν" να "αγαπήσει" ξαφνικά ένα αυτοκίνητο εντελώς μα εντελώς άλλης φιλοσοφίας.

Υ.Γ.:ΟΚ έχω και εγώ τον κολλητό μου που και αυτός έχει Alfra Romeo 75 1.8 IE και 147 1.6 TS facelift Sport Pack και έχει παραδεχτεί εκ βαθέων την συμπεριφορά των δικών μου γαλλικών υδροπνευματικών (ΒΧ, Xantia II) και του συμβατικού Megane.
 
Last edited:

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.215
Reaction score
23.877
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
...gia BX den iparchoune...oute edo...den parakoulouthis to mathima...apostole!
Χαχα.. Εμένα το μάθημα μου είναι οι DS αγαπητέ μου.. Try me :devil:
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.827
Reaction score
4.165
Πόντοι
777
Age
48
Και η απορία μου είναι βασικά πώς ένας "αλφίστας" που συνήθως είναι εντελώς ισχυρογνώμονες για αυτό που έχουν και "καβαλούν" να "αγαπήσει" ξαφνικά ένα αυτοκίνητο εντελώς μα εντελώς άλλης φιλοσοφίας.
Και όμως οι αλφιστες δείχνουν μεγάλο σεβασμό για τα citroën.
 

paokkerkir

Member
Εγγραφή
28 Απριλίου 2016
Μηνύματα
14
Reaction score
28
Πόντοι
262
Age
33
Θα παίξω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου. Μετά από μέρες θα ρωτήσω πάνω στα λόγια αυτά:



Το εξής: πως προέκυψε αυτός ο "έρωτας"....; Έχεις οδηγήσει ΒΧ έστω και 14kat; ΒΧ 16; Έχεις ακούσει για τα "κουσούρια" τους; Και ειδικά στην ανάρτηση δεν μπορεί να βάλει χέρι όποιος κι όποιος; Και φυσικά πολλά αναλώσιμα του μηχανοστασίου δεν υπάρχουν πια (κολάρα ψύξης, εμπρός ψυγείο, κτλ κτλ) για τα 16V; Για τα πιο "συμβατικά" 16/19 GTi κάτι γίνεται.
Ή απλά θα είναι άλλο ένα θύμα κανιβαλισμού για "κόντρες" τύπου sleeper και undercover; Αν είναι για κάτι τέτοιο καλύτερα η αναζήτησή σου να σταματήσει κατά την γνώμη μου εδώ, γιατί τέτοια αυτοκίνητα δεν τα κανιβαλίζεις, δεν τα σκίζεις κάθε βράδυ στα φανάρια και πλέον είναι ουσιαστικά συλλεκτικά και μοναδικά όντας το λιγότερο 25 ετών+.

Και η απορία μου είναι βασικά πώς ένας "αλφίστας" που συνήθως είναι εντελώς ισχυρογνώμονες για αυτό που έχουν και "καβαλούν" να "αγαπήσει" ξαφνικά ένα αυτοκίνητο εντελώς μα εντελώς άλλης φιλοσοφίας.

Υ.Γ.:ΟΚ έχω και εγώ τον κολλητό μου που και αυτός έχει Alfra Romeo 75 1.8 IE και 147 1.6 TS facelift Sport Pack και έχει παραδεχτεί εκ βαθέων την συμπεριφορά των δικών μου γαλλικών υδροπνευματικών (ΒΧ, Xantia II) και του συμβατικού Megane.
Καταρχάς χρόνια πολλά σε όλους!

Λοιπόν, η ΒΧ μου άρεσε σαν σχήμα από πιτσιρίκι. Έχω οδηγήσει ΒΧ14 kat πριν από χρόνια ενός φίλου που μου άρεσε πολύ ο τρόπος που συμπεριφερόταν το αυτοκίνητο.

Κουσούρια έχει κάθε αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας, και είναι λογικό, αποτελεί κατ εμέ και μέρος του χαρακτήρα του εκάστοτε αυτοκινήτου. Τώρα για τα αναλώσιμα, πάντα κάτι βρίσκεται...Κολάρα ψύξης πχ φτιάχνονται και χειροποίητα.

Τα προηγούμενα οχήματα που είχα στην κατοχή μου είναι μια Alfasud Sprint μετατροπή σε 1.7 16v, μια GTV 2.0 και μια 33 16v, γενικά είμαι πειραγμένος και δεν με πειράζει η ταλαιπωρία :lol:

Το αμάξι δεν προορίζεται για κοντράδικο, αλλά για βολτάδικο-ταξιδιών και ίιιισως και λίγο καθημερινή χρήση, σε ανοικτούς δρόμους επί το πλείστον. Αν και δεν βρίσκω τον λόγο να μην μπορεί να ανταπεξέρθει σε καθημερινή χρήση ένα σωστά συντηρημένο όχημα - εδω χρησιμοποιώ καθημερινά την 75 1.6 carb που έχω χωρίς προβλήματα. Να σημειωθεί ότι δεν μιλάω για Αθήνα-Θεσσαλονίκη, αλλά Κέρκυρα.

Επίσης ειδικά η ΒΧ16v δεν νομίζω ότι είναι τόσο διαφορετικής φιλοσοφίας από μια Alfa Romeo. Κορυφαία φρένα, πολύ καλό στρίψιμο και μοτέρ με εξαιρετική απόδοση για τα δεδομένα της εποχής και του κυβισμού του.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Και όμως οι αλφιστες δείχνουν μεγάλο σεβασμό για τα citroën.
To αντιστροφο ισχυει στον ιδιο ακριβως βαθμο.
Και η προσωπικη μου στατιστικη λεει ειτε αμοιβαια εκτιμηση και σεβασμος ειτε μεγαλη απαξιωση ,ποτε κατι ενδιαμεσο/αδιαφορο.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.827
Reaction score
4.165
Πόντοι
777
Age
48
To αντιστροφο ισχυει στον ιδιο ακριβως βαθμο.
Και η προσωπικη μου στατιστικη λεει ειτε αμοιβαια εκτιμηση και σεβασμος ειτε μεγαλη απαξιωση ,ποτε κατι ενδιαμεσο/αδιαφορο.
Συμφωνώ και επ' αυξάνω. Προσωπικά μαζί με τις Alfa Romeo βάζω και τις Lancia.
 

billaras

Technical expert
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
512
Reaction score
1.108
Πόντοι
577
Age
37
Περιοχή
Καλλιθέα (Αττικής)-Ρίο (De Patras)
Και εγώ τρέφω μεγάλο σεβασμό για τις Alfa και συγκεκριμένα μοντέλα των ιταλών, και μην ξεχνάμε και την εποχή Maserati της Citroen.
Έχω και εγώ οδηγήσει διάφορα, και συναναστραφεί με αλφίστες, και παραγματικά οι περισσότεροι (99,9%) είναι κολλημένοι με την κακή έννοια, και δεν βλέπουν πέρα από την μύτη τους.
Μόνο ένας είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό αν και το χλεύαζε, ότι το Xantia έχει παθητική τετραδιεύθυνση. Όταν είδε όμως πως συμπεριφέρθηκε σε ελιγμό μου με πολλάααααααααα χιλιόμετρα που χρειάστηκε προ ετών και ακολουθούσε με μια γνήσια Spider 2,0 16ν είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό....
Σεβασμός από γαλλόφιλους σε ιταλικά ναι υπάρχουν και αρκετοί έχουν σεβασμό απέναντί τους.

Όσο για θέμα να αντεπεξέλθει ένα GTi/16ν εγώ το αποκλείω ότι δεν θα μπορέσει. Απλά δεν ξέρω αν υπάρχουν τζιμάνια για να το χουλαντρίσουν εκεί που είσαι. Επίσης οδηγικά είναι αλλού ακόμα και το "απλό" ΒΧ 1,6 από ένα ταπεινό ΒΧ 14, αφού έχει άλλη γέφυρα εμπρός με μεγαλύτερο μετατρόχιο. Στις εκδόσεις GTi που έχει και άλλες σφαίρες ανάρτησης ελαφρά πιο σφιχτές, αλλά πολύ άνετες, σε συνδυασμό με τις 15" ζάντες αλουμινίου, η οδική συμπεριφορά είναι αλλού. Οι 16ν έχουν και άλλα φρένα εμπρός, αλλά το αν βάλεις κάτι καλύτερο, είναι πανεύκολο, αφού απλά βάζεις εμπρός δαγκάνες/δίσκους από Xantia και αποκτούν και διάρκεια, όχι μόνο απόδοση.




Το έχω ξαναπεί και αλλού, είχα το ΒΧ14Ε και έψαχνα ΒΧ 16ν. Είχα βρει 2 διαφορετικά, τελικά κατέληξα σε Xantia II 1.8i 16V και δε μπορώ να πω ότι το μετάνιωσα. Όταν είχα βρει τα ΒΧ 16ν,για ένα απόγευμα, είχα χάσει αν αγοράσω μια κόκκινη γνήσια Rosso 75 Turbo America με προφυλακτήρες με εμπρός φλας/φώτα από Αμερική και φώτα όγκου και όχι ταπωμένα στους προφυλακτήρες της.


Δεν ξέρω αν έκανα καλά ή όχι που την "έχασα" και πουλήθηκε. Δεν θα είχα πάρει όμως την Xantia...
 

1000Pistes

Member
Εγγραφή
1 Σεπτεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.513
Reaction score
2.092
Πόντοι
697
Όσο για θέμα να αντεπεξέλθει ένα GTi/16ν εγώ το αποκλείω ότι δεν θα μπορέσει. Απλά δεν ξέρω αν υπάρχουν τζιμάνια για να το χουλαντρίσουν εκεί που είσαι. Επίσης οδηγικά είναι αλλού ακόμα και το "απλό" ΒΧ 1,6 από ένα ταπεινό ΒΧ 14, αφού έχει άλλη γέφυρα εμπρός με μεγαλύτερο μετατρόχιο. Στις εκδόσεις GTi που έχει και άλλες σφαίρες ανάρτησης ελαφρά πιο σφιχτές, αλλά πολύ άνετες, σε συνδυασμό με τις 15" ζάντες αλουμινίου, η οδική συμπεριφορά είναι αλλού. Οι 16ν έχουν και άλλα φρένα εμπρός, αλλά το αν βάλεις κάτι καλύτερο, είναι πανεύκολο, αφού απλά βάζεις εμπρός δαγκάνες/δίσκους από Xantia και αποκτούν και διάρκεια, όχι μόνο απόδοση.




νομιζω οτι η XANTIA Estate ειχε τα καλα τα φρενα,μπρος-πισω....
 

giorgos

Member
Εγγραφή
8 Φεβρουαρίου 2016
Μηνύματα
48
Reaction score
151
Πόντοι
367
Age
43
Alfa Romeo και citroen έχουν πολλα κοινά. Alfasud - GS (μηχανικά μέρη) 75/33 - BX (σχεδιασμός).

Και φυσικά εχω τσακωθεί αρκετές φορές με έναν φίλο που ειναι τρελός alfisti αλλα πάντα σεβόμαστε την αξία και των δυο εταιριών.

Πάντως σχετικά με την ΒΧ, αν θέλει κανεις να αγοράσει, καλό ειναι να πάρει μια σε οποία κατάσταση, όσο το δυνατόν καλυτερη, και απο εκει και ύστερα να βελτιώσει το αυτοκίνητο στα σημεία που πονάει.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

billaras

Technical expert
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
512
Reaction score
1.108
Πόντοι
577
Age
37
Περιοχή
Καλλιθέα (Αττικής)-Ρίο (De Patras)
νομιζω οτι η XANTIA Estate ειχε τα καλα τα φρενα,μπρος-πισω....
Εμπρός είχαν ακριβώς τα ίδια με τις απλές berline, όπως και ίδια "τρόμπα φρένων" (ή αλλιώς διακόπτη ή δοσομετρητή φρένων).

Η διαφορά τους είναι στις πίσω δαγκάνες και τακάκια, που ήταν η επιφάνειά τους διπλάσια σε σχέση με τις κλασικές δαγκάνες του BX/Xantia/GS/Α. Εγώ που έχω φρένα στο Xantia από 2,0 16ν εμπρός, θα ήθελα ίσως φρένα πίσω από Estate, γιατί το νιώθω ότι έχει πάρα πολύ δύναμη εμπρός σε σχέση με πίσω.
 

1000Pistes

Member
Εγγραφή
1 Σεπτεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.513
Reaction score
2.092
Πόντοι
697
Εμπρός είχαν ακριβώς τα ίδια με τις απλές berline, όπως και ίδια "τρόμπα φρένων" (ή αλλιώς διακόπτη ή δοσομετρητή φρένων).

Η διαφορά τους είναι στις πίσω δαγκάνες και τακάκια, που ήταν η επιφάνειά τους διπλάσια σε σχέση με τις κλασικές δαγκάνες του BX/Xantia/GS/Α. Εγώ που έχω φρένα στο Xantia από 2,0 16ν εμπρός, θα ήθελα ίσως φρένα πίσω από Estate, γιατί το νιώθω ότι έχει πάρα πολύ δύναμη εμπρός σε σχέση με πίσω.
πισω οι Estate εχουν και μεγαλυτερους δισκους(251χιλ.x 12χιλ.) σε σχεση με τους μικρους των 224χιλ.x 9 χιλ.
μπροστα εσυ φορας 283χιλ x 22χιλ. ενω υπαρχουν και οι 288 x 28 που φορανε τα τουρμπατα και τα 6κυλινδρα...
καπου ειχα κατι τετοιες....
 

billaras

Technical expert
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
512
Reaction score
1.108
Πόντοι
577
Age
37
Περιοχή
Καλλιθέα (Αττικής)-Ρίο (De Patras)
Ναι και μεγαλύτερους δίσκους έχουν. Απλά βρίσκεις πολύ δύσκολα αυτά τα αναλώσιμα...
Οι πρώτες Turbo φορούσαν και τα 283Χ22, η 2η γενιά φόρεσε μόνο 288Χ28.
Οι ΧΜ 2,0 8ν φορούσαν πάλι 283Χ25 με λίγο μεγαλύτερες δαγκάνες σε φάρδος. Επίσης μια πολύ καλή λύση για κάποιον που ψάχνει καλύτερα φρένα.
 
Top Bottom