- Εγγραφή
- 28 Απριλίου 2016
- Μηνύματα
- 14
- Reaction score
- 28
- Πόντοι
- 262
- Age
- 33
Citrobella εχεις pm
Την έκατσες...Citrobella εχεις pm
Το εξής: πως προέκυψε αυτός ο "έρωτας"....; Έχεις οδηγήσει ΒΧ έστω και 14kat; ΒΧ 16; Έχεις ακούσει για τα "κουσούρια" τους; Και ειδικά στην ανάρτηση δεν μπορεί να βάλει χέρι όποιος κι όποιος; Και φυσικά πολλά αναλώσιμα του μηχανοστασίου δεν υπάρχουν πια (κολάρα ψύξης, εμπρός ψυγείο, κτλ κτλ) για τα 16V; Για τα πιο "συμβατικά" 16/19 GTi κάτι γίνεται.Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Δηλώνω alfisti έχοντας μια 75 και μια 147, άλλα έχω ερωτευτεί παράφορα την ΒΧ, και ειδικά την 16v.
Ψάχνω να αποκτήσω μια, όποιος έχει κάτι στο μυαλό του ας μου πει...Κυρίως την 16v, αλλά το συζητάω και για εως 1.6...Και όχι απαραίτητα από Ελλάδα.
Χαχα.. Εμένα το μάθημα μου είναι οι DS αγαπητέ μου.. Try me...gia BX den iparchoune...oute edo...den parakoulouthis to mathima...apostole!
Και όμως οι αλφιστες δείχνουν μεγάλο σεβασμό για τα citroën.Και η απορία μου είναι βασικά πώς ένας "αλφίστας" που συνήθως είναι εντελώς ισχυρογνώμονες για αυτό που έχουν και "καβαλούν" να "αγαπήσει" ξαφνικά ένα αυτοκίνητο εντελώς μα εντελώς άλλης φιλοσοφίας.
Καταρχάς χρόνια πολλά σε όλους!Θα παίξω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου. Μετά από μέρες θα ρωτήσω πάνω στα λόγια αυτά:
Το εξής: πως προέκυψε αυτός ο "έρωτας"....; Έχεις οδηγήσει ΒΧ έστω και 14kat; ΒΧ 16; Έχεις ακούσει για τα "κουσούρια" τους; Και ειδικά στην ανάρτηση δεν μπορεί να βάλει χέρι όποιος κι όποιος; Και φυσικά πολλά αναλώσιμα του μηχανοστασίου δεν υπάρχουν πια (κολάρα ψύξης, εμπρός ψυγείο, κτλ κτλ) για τα 16V; Για τα πιο "συμβατικά" 16/19 GTi κάτι γίνεται.
Ή απλά θα είναι άλλο ένα θύμα κανιβαλισμού για "κόντρες" τύπου sleeper και undercover; Αν είναι για κάτι τέτοιο καλύτερα η αναζήτησή σου να σταματήσει κατά την γνώμη μου εδώ, γιατί τέτοια αυτοκίνητα δεν τα κανιβαλίζεις, δεν τα σκίζεις κάθε βράδυ στα φανάρια και πλέον είναι ουσιαστικά συλλεκτικά και μοναδικά όντας το λιγότερο 25 ετών+.
Και η απορία μου είναι βασικά πώς ένας "αλφίστας" που συνήθως είναι εντελώς ισχυρογνώμονες για αυτό που έχουν και "καβαλούν" να "αγαπήσει" ξαφνικά ένα αυτοκίνητο εντελώς μα εντελώς άλλης φιλοσοφίας.
Υ.Γ.:ΟΚ έχω και εγώ τον κολλητό μου που και αυτός έχει Alfra Romeo 75 1.8 IE και 147 1.6 TS facelift Sport Pack και έχει παραδεχτεί εκ βαθέων την συμπεριφορά των δικών μου γαλλικών υδροπνευματικών (ΒΧ, Xantia II) και του συμβατικού Megane.
To αντιστροφο ισχυει στον ιδιο ακριβως βαθμο.Και όμως οι αλφιστες δείχνουν μεγάλο σεβασμό για τα citroën.
Συμφωνώ και επ' αυξάνω. Προσωπικά μαζί με τις Alfa Romeo βάζω και τις Lancia.To αντιστροφο ισχυει στον ιδιο ακριβως βαθμο.
Και η προσωπικη μου στατιστικη λεει ειτε αμοιβαια εκτιμηση και σεβασμος ειτε μεγαλη απαξιωση ,ποτε κατι ενδιαμεσο/αδιαφορο.
Όσο για θέμα να αντεπεξέλθει ένα GTi/16ν εγώ το αποκλείω ότι δεν θα μπορέσει. Απλά δεν ξέρω αν υπάρχουν τζιμάνια για να το χουλαντρίσουν εκεί που είσαι. Επίσης οδηγικά είναι αλλού ακόμα και το "απλό" ΒΧ 1,6 από ένα ταπεινό ΒΧ 14, αφού έχει άλλη γέφυρα εμπρός με μεγαλύτερο μετατρόχιο. Στις εκδόσεις GTi που έχει και άλλες σφαίρες ανάρτησης ελαφρά πιο σφιχτές, αλλά πολύ άνετες, σε συνδυασμό με τις 15" ζάντες αλουμινίου, η οδική συμπεριφορά είναι αλλού. Οι 16ν έχουν και άλλα φρένα εμπρός, αλλά το αν βάλεις κάτι καλύτερο, είναι πανεύκολο, αφού απλά βάζεις εμπρός δαγκάνες/δίσκους από Xantia και αποκτούν και διάρκεια, όχι μόνο απόδοση.
νομιζω οτι η XANTIA Estate ειχε τα καλα τα φρενα,μπρος-πισω....
Εμπρός είχαν ακριβώς τα ίδια με τις απλές berline, όπως και ίδια "τρόμπα φρένων" (ή αλλιώς διακόπτη ή δοσομετρητή φρένων).νομιζω οτι η XANTIA Estate ειχε τα καλα τα φρενα,μπρος-πισω....
πισω οι Estate εχουν και μεγαλυτερους δισκους(251χιλ.x 12χιλ.) σε σχεση με τους μικρους των 224χιλ.x 9 χιλ.Εμπρός είχαν ακριβώς τα ίδια με τις απλές berline, όπως και ίδια "τρόμπα φρένων" (ή αλλιώς διακόπτη ή δοσομετρητή φρένων).
Η διαφορά τους είναι στις πίσω δαγκάνες και τακάκια, που ήταν η επιφάνειά τους διπλάσια σε σχέση με τις κλασικές δαγκάνες του BX/Xantia/GS/Α. Εγώ που έχω φρένα στο Xantia από 2,0 16ν εμπρός, θα ήθελα ίσως φρένα πίσω από Estate, γιατί το νιώθω ότι έχει πάρα πολύ δύναμη εμπρός σε σχέση με πίσω.