- Εγγραφή
- 23 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 3.937
- Reaction score
- 8.315
- Πόντοι
- 947
- Age
- 59
- Περιοχή
- Zwettl Niederösterreich Austria
- Website
- www.citrobella.com
Poli oreo kimeno...Όλες οι παραπάνω απόψεις περιέχουν αλήθειες, αλλά και αρκετές προσωπικές και μόνο γνώμες που δεν επαληθεύονται από την πραγματικότητα. Προφανώς η παλιά Σιτροέν δεν υπάρχει πια και μαζί της δεν υπάρχουν και πολλά άλλα, για να είμαστε ειλικρινείς, όπως π.χ. ή διεθνής πρωτοπορία της Γαλλιας στον τεχνολογικό τομέα. Μήπως αυτό είναι τελικά η αιτία που υπέκυψαν και αυτοί στον γερμανικό τρόπο σκεψης (και μάρκετινγκ);
Θυμηθείτε με τι άλλο συνδέεται η χρυσή εποχή της Σιτροέν (tgv, concorde, aerospatiale, πυρηνικό πρόγραμμα, και άλλα ων ου έστιν αριθμός). Ή Γαλλια έχασε την αδιαμφισβήτητη ηγεσία της Ευρώπης του 70 και 80 και όχι τυχαία...
Την εποχή αυτή και νωρίτερα ακόμα, κάθε τι γαλλικό ήταν προτιμητέο και υπήρχε πάντα σοβαρός λόγος για αυτο. Ακόμα και στη μουσική η Γαλλια κονταροχτυπιόταν με τον γίγαντα UK. Τώρα; Βλέπετε κάτι σημαντικό να γεννιέται από την Γαλλια σε οποιοδήποτε τομέα; Ακόμα και στην πολιτικη, οι πάντα προοδευτικοί και επαναστάτες κινδυνεύουν να εκπροσωπούνται από την Marine Lepen.
Πως είναι δυνατόν μέσα από αυτή την εικόνα αποπροσανατολισμού να γεννηθεί ένα νέο πραγματικό Σιτροέν; Και αν γινοταν, ποιος θα το αγόραζε; Οι σημερινοί τρελλαμένοι οδηγοί των μεγαλουπόλεων που η μονή τους έννοια είναι τελικά να απέφευγαν να οδηγούσαν μέσα στην τρελα; Οι λίγοι ή περισσότεροι ρομαντικοί δεν φτάνουν και προφανώς δεν αποτελούν target group των σημερινών τμημάτων r&d των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ή εποχή των ρηξικελευθων ιδεών στην αυτοκίνηση πέρασε ανεπιστρεπτί και αυτό γιατί ή ίδια η ιδέα της αυτοκίνησης βαίνει προς το τελος της, για διάφορους λόγους (χειραγώγηση των μαζών και έλεγχος, περιορισμός ελευθεριών, συμφέροντα στο πετρέλαιο κτλ). Αυτο δεν αφορά μόνο την σιτροεν. Αν σκεφτεί κανείς ποιες εταιρείες είδαν τίτλους τέλους, θα καταλάβει πολλα: saab, lancia, tatra, nsu, panhard, και άλλες με ένα τουλάχιστον πολύ χαρακτηριστικό κοινό στοιχείο: την πρωτοπορία!
Το θέμα συζήτησης ξεκίνησε από την κίνηση της psa να διαχωρίσει την ιστορία της στα δύο και να χρησιμοποιήσει το όνομα της ds για το συμφέρον της (ή αυτό που θεωρεί ως συμφέρον): με γεια της με χαρά της! Δικό της ήταν και της ανήκει, αφού η Σιτροέν φαλιρησε!!! Εμείς σίγουρα δεν τσιμπαμε και αυτοί που θα τσιμπήσουν ούτε καν ξέρουν τι σημαίνει DS, οπότε τελικά δεν με (μαςαφορά.
Συνεχίστε να τις αγαπάτε όλες και να μαζευομαστε συχνότερα να τις δειχνουμε στον κόσμο, έτσι για την τιμή των όπλων και κυρίως γιατί ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ!!!
To mono pou ksechases ine i Airbus...pou ine ousiastika galliki...ke oi opia gia tin europaikoi

Avti tin stigmi ine cutting edge technology sta airliners A380 gia paradigma...na echi antipalo ta Boing...