Ιεροσυλία!!!

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.313
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Όλες οι παραπάνω απόψεις περιέχουν αλήθειες, αλλά και αρκετές προσωπικές και μόνο γνώμες που δεν επαληθεύονται από την πραγματικότητα. Προφανώς η παλιά Σιτροέν δεν υπάρχει πια και μαζί της δεν υπάρχουν και πολλά άλλα, για να είμαστε ειλικρινείς, όπως π.χ. ή διεθνής πρωτοπορία της Γαλλιας στον τεχνολογικό τομέα. Μήπως αυτό είναι τελικά η αιτία που υπέκυψαν και αυτοί στον γερμανικό τρόπο σκεψης (και μάρκετινγκ);
Θυμηθείτε με τι άλλο συνδέεται η χρυσή εποχή της Σιτροέν (tgv, concorde, aerospatiale, πυρηνικό πρόγραμμα, και άλλα ων ου έστιν αριθμός). Ή Γαλλια έχασε την αδιαμφισβήτητη ηγεσία της Ευρώπης του 70 και 80 και όχι τυχαία...
Την εποχή αυτή και νωρίτερα ακόμα, κάθε τι γαλλικό ήταν προτιμητέο και υπήρχε πάντα σοβαρός λόγος για αυτο. Ακόμα και στη μουσική η Γαλλια κονταροχτυπιόταν με τον γίγαντα UK. Τώρα; Βλέπετε κάτι σημαντικό να γεννιέται από την Γαλλια σε οποιοδήποτε τομέα; Ακόμα και στην πολιτικη, οι πάντα προοδευτικοί και επαναστάτες κινδυνεύουν να εκπροσωπούνται από την Marine Lepen.
Πως είναι δυνατόν μέσα από αυτή την εικόνα αποπροσανατολισμού να γεννηθεί ένα νέο πραγματικό Σιτροέν; Και αν γινοταν, ποιος θα το αγόραζε; Οι σημερινοί τρελλαμένοι οδηγοί των μεγαλουπόλεων που η μονή τους έννοια είναι τελικά να απέφευγαν να οδηγούσαν μέσα στην τρελα; Οι λίγοι ή περισσότεροι ρομαντικοί δεν φτάνουν και προφανώς δεν αποτελούν target group των σημερινών τμημάτων r&d των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ή εποχή των ρηξικελευθων ιδεών στην αυτοκίνηση πέρασε ανεπιστρεπτί και αυτό γιατί ή ίδια η ιδέα της αυτοκίνησης βαίνει προς το τελος της, για διάφορους λόγους (χειραγώγηση των μαζών και έλεγχος, περιορισμός ελευθεριών, συμφέροντα στο πετρέλαιο κτλ). Αυτο δεν αφορά μόνο την σιτροεν. Αν σκεφτεί κανείς ποιες εταιρείες είδαν τίτλους τέλους, θα καταλάβει πολλα: saab, lancia, tatra, nsu, panhard, και άλλες με ένα τουλάχιστον πολύ χαρακτηριστικό κοινό στοιχείο: την πρωτοπορία!

Το θέμα συζήτησης ξεκίνησε από την κίνηση της psa να διαχωρίσει την ιστορία της στα δύο και να χρησιμοποιήσει το όνομα της ds για το συμφέρον της (ή αυτό που θεωρεί ως συμφέρον): με γεια της με χαρά της! Δικό της ήταν και της ανήκει, αφού η Σιτροέν φαλιρησε!!! Εμείς σίγουρα δεν τσιμπαμε και αυτοί που θα τσιμπήσουν ούτε καν ξέρουν τι σημαίνει DS, οπότε τελικά δεν με (μας;) αφορά.
Συνεχίστε να τις αγαπάτε όλες και να μαζευομαστε συχνότερα να τις δειχνουμε στον κόσμο, έτσι για την τιμή των όπλων και κυρίως γιατί ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ!!!
Poli oreo kimeno...
To mono pou ksechases ine i Airbus...pou ine ousiastika galliki...ke oi opia gia tin europaikoi idea egine poliethnikoi...me anglia, germania ke ispania...ke alles europaikes chores...
Avti tin stigmi ine cutting edge technology sta airliners A380 gia paradigma...na echi antipalo ta Boing...
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
71
Reaction score
215
Πόντοι
57
Age
50
Απόλυτα σωστό!!

Με την παρατήρηση ότι η Μισελέν, ηταν και είναι και η ίδια πρωτοπόρα στον τομέα της. Και εκπροσωπεί την γαλική τεχνολογικη πρωτοπορία ακόμα και σήμερα.

Επίσης, ακόμα και η Πεζό, παλιότερα, και έως τις αρχές της δεκαετίας του '80 στεκόταν πολύ υψηλότερα από εκεί που είναι σήμερα. τα αυτοκίνητα της τα θεωρούσαν από τα πλέον ποιοτικά και αξιόπιστα
Ναι, αλλά μόνο ποιοτικά και αξιοπιστα, όπως ακριβώς λες. Πρωτοπορία γιοκ! Μόνο ίσως το 205 αλλά και αυτό είναι ή εξαίρεση που απαιτείται για να επιβεβαιωθεί ο κανόνας!
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
71
Reaction score
215
Πόντοι
57
Age
50
Poli oreo kimeno...
To mono pou ksechases ine i Airbus...pou ine ousiastika galliki...ke oi opia gia tin europaikoi idea egine poliethnikoi...me anglia, germania ke ispania...ke alles europaikes chores...
Avti tin stigmi ine cutting edge technology sta airliners A380 gia paradigma...na echi antipalo ta Boing...
Ή airbus δεν ήταν ποτέ αμιγώς γαλλική, αλλά, οκ δεν χάθηκαν και όλα....Εξακολουθούν να παράγουν σημαντικά τεχνολογικά προϊόντα οι Γάλλοι.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.080
Reaction score
15.741
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ναι, αλλά μόνο ποιοτικά και αξιοπιστα, όπως ακριβώς λες. Πρωτοπορία γιοκ! Μόνο ίσως το 205 αλλά και αυτό είναι ή εξαίρεση που απαιτείται για να επιβεβαιωθεί ο κανόνας!
κυρίας λέω για την εποχη προ 205.

όταν τα κουτιά 504, 505, 305 κλπ... τα θεωρούσαν τοπ...

το 205?? ναι, η πίσω ανάρτηση με τους υστερουντες βραχίονες την κληρονόμησε από τα Σιτροεν...
μόνο που μπροστά αντικατέστησε τα διπλα΄ψαλίδια (που μέχρι και το αξελ είχε) με πιο φτηνές λύσεις
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.313
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Ή airbus δεν ήταν ποτέ αμιγώς γαλλική, αλλά, οκ δεν χάθηκαν και όλα....Εξακολουθούν να παράγουν σημαντικά τεχνολογικά προϊόντα οι Γάλλοι.
Ne..echis dikio...i idea genithike omos stin gallia...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.080
Reaction score
15.741
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ή airbus δεν ήταν ποτέ αμιγώς γαλλική, αλλά, οκ δεν χάθηκαν και όλα....Εξακολουθούν να παράγουν σημαντικά τεχνολογικά προϊόντα οι Γάλλοι.
ήταν η aerospatiale. η οποία ΄ξηταν ο κύριος πυλώνας στον οποίο κτίστηκε η airbus
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.223
Reaction score
11.940
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Είχα αναφέρει και παλαιότερα μία ιστορία, σχετικά με ένα ντοκυμαντέρ που είχα δει για τη Sud Aviation (μετέπειτα Aerospatiale)και το εκπληκτικό Caravelle. Τη στιγμή που άρχισαν οι ειδικοί αεροναυπηγοί να αναλύουν τα ιδιαίτερα υδραυλικά του συστήματα τα οποία αποτελούσαν την τομή της τεχνολογίας για τα πτητικά χαρακτηριστικά (τον φάκελο πτήσης που λέμε), την ευκολία ελέγχου του αεροσκάφους και ως εκ τούτου, το τρίπτυχο άνεση/ταχύτητα/ασφάλεια (δείχνοντς ταυτόχρονα βίντεο από το κόκπιτ σε φάση προσγείωσης να το ελέγχει ο κυβερνήτης με φοβερή άνεση), το πρώτο πράγμα που μου ήλθε στο μυαλό μου ήταν η Citroen! ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό ήταν η Citroen εκείνη την εποχή της επανάστασης στην αεροδιαστημική τεχνολογίας, ό,τι ήταν το Caravelle και το Concorde για την αεροναυπηγική, ήταν και η Citroen για τα αυτοκίνητα. Μην ξεχνάμε ότι η ΒΑe και η Sud Aviation δούλευαν αρχικά παράλληλα και αυτόνομa η κάθε μία στο project τους για το υπερηχητικό επιβατικό (το οποίο η Sud Aviation το είχε ονομάσει, τι άλλο, "Super Caravelle").Έγινε η συνεργασία για να ξεπεραστούν οικονομικές δυσκολίες κι κατά σύμπτωση, τα 2 ανεξάρτητα project ήταν αρκετά όμοια μετ ξύ τους. Η συνέχεια είναι γνωστή με τη θαυμαστή Airbus, η οποία αποτελεί πραγματικά την επιτομή στις αερομεταφορές και έφερα απίστευτη επανάσταση στην αεροπλοΐα, όχι μόνο με το fly-by-wire (θυμάστε το δοκιμαστικό drive-by-wire ενός πρωτοτύπου της C5 facelift με το αεροπορικό τιμόνι?), αλλά και με μύριες άλλες καινοτομίες στη σχεδίαση (διαμόρφωση ευρείας ατράκτου σε μικρά αεροσκάφη, υψηλό ποσοστό άντωσης μόνο από την άτρακτο, συνθετικά, υπερανθεκτικά υλικά, κ.λ.π.). Αυτό ήταν κάποτε η πολυαγαπημένη μας Citroen...
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.044
Reaction score
2.367
Πόντοι
697
Age
53
Είχα αναφέρει και παλαιότερα μία ιστορία, σχετικά με ένα ντοκυμαντέρ που είχα δει για τη Sud Aviation (μετέπειτα Aerospatiale)και το εκπληκτικό Caravelle. Τη στιγμή που άρχισαν οι ειδικοί αεροναυπηγοί να αναλύουν τα ιδιαίτερα υδραυλικά του συστήματα τα οποία αποτελούσαν την τομή της τεχνολογίας για τα πτητικά χαρακτηριστικά (τον φάκελο πτήσης που λέμε), την ευκολία ελέγχου του αεροσκάφους και ως εκ τούτου, το τρίπτυχο άνεση/ταχύτητα/ασφάλεια (δείχνοντς ταυτόχρονα βίντεο από το κόκπιτ σε φάση προσγείωσης να το ελέγχει ο κυβερνήτης με φοβερή άνεση), το πρώτο πράγμα που μου ήλθε στο μυαλό μου ήταν η Citroen! ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό ήταν η Citroen εκείνη την εποχή της επανάστασης στην αεροδιαστημική τεχνολογίας, ό,τι ήταν το Caravelle και το Concorde για την αεροναυπηγική, ήταν και η Citroen για τα αυτοκίνητα. Μην ξεχνάμε ότι η ΒΑe και η Sud Aviation δούλευαν αρχικά παράλληλα και αυτόνομa η κάθε μία στο project τους για το υπερηχητικό επιβατικό (το οποίο η Sud Aviation το είχε ονομάσει, τι άλλο, "Super Caravelle").Έγινε η συνεργασία για να ξεπεραστούν οικονομικές δυσκολίες κι κατά σύμπτωση, τα 2 ανεξάρτητα project ήταν αρκετά όμοια μετ ξύ τους. Η συνέχεια είναι γνωστή με τη θαυμαστή Airbus, η οποία αποτελεί πραγματικά την επιτομή στις αερομεταφορές και έφερα απίστευτη επανάσταση στην αεροπλοΐα, όχι μόνο με το fly-by-wire (θυμάστε το δοκιμαστικό drive-by-wire ενός πρωτοτύπου της C5 facelift με το αεροπορικό τιμόνι?), αλλά και με μύριες άλλες καινοτομίες στη σχεδίαση (διαμόρφωση ευρείας ατράκτου σε μικρά αεροσκάφη, υψηλό ποσοστό άντωσης μόνο από την άτρακτο, συνθετικά, υπερανθεκτικά υλικά, κ.λ.π.). Αυτό ήταν κάποτε η πολυαγαπημένη μας Citroen...
Μην απογοητεύεσαι.
Όλα αυτά σήμερα μπορείς να τα απολαύσεις σε ένα Volvo ή ένα Οπελ! :grin:
Και για να δικαιώσουμε:
upload_2016-12-3_22-38-48.jpeg
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.283
Reaction score
2.214
Πόντοι
697
Χαχα.. Τι εννοείς να προσέχω βρε ξάδερφε.. Η άποψη μου είναι και θα την λέω.. Μόνο και μόνο που φέρουν το DS μπροστά είναι για τα πανηγύρια άσε που δεν είναι και τίποτα περισσότερο από ένα.... PSA του 2016..
χαχαχα τσαμπουκάς ο ξαδερφος
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.338
Reaction score
18.189
Πόντοι
1.287
Age
50
Περιοχή
Italy Milan
Όλες οι παραπάνω απόψεις περιέχουν αλήθειες, αλλά και αρκετές προσωπικές και μόνο γνώμες που δεν επαληθεύονται από την πραγματικότητα. Προφανώς η παλιά Σιτροέν δεν υπάρχει πια και μαζί της δεν υπάρχουν και πολλά άλλα, για να είμαστε ειλικρινείς, όπως π.χ. ή διεθνής πρωτοπορία της Γαλλιας στον τεχνολογικό τομέα. Μήπως αυτό είναι τελικά η αιτία που υπέκυψαν και αυτοί στον γερμανικό τρόπο σκεψης (και μάρκετινγκ);
Θυμηθείτε με τι άλλο συνδέεται η χρυσή εποχή της Σιτροέν (tgv, concorde, aerospatiale, πυρηνικό πρόγραμμα, και άλλα ων ου έστιν αριθμός). Ή Γαλλια έχασε την αδιαμφισβήτητη ηγεσία της Ευρώπης του 70 και 80 και όχι τυχαία...
Την εποχή αυτή και νωρίτερα ακόμα, κάθε τι γαλλικό ήταν προτιμητέο και υπήρχε πάντα σοβαρός λόγος για αυτο. Ακόμα και στη μουσική η Γαλλια κονταροχτυπιόταν με τον γίγαντα UK. Τώρα; Βλέπετε κάτι σημαντικό να γεννιέται από την Γαλλια σε οποιοδήποτε τομέα; Ακόμα και στην πολιτικη, οι πάντα προοδευτικοί και επαναστάτες κινδυνεύουν να εκπροσωπούνται από την Marine Lepen.
Πως είναι δυνατόν μέσα από αυτή την εικόνα αποπροσανατολισμού να γεννηθεί ένα νέο πραγματικό Σιτροέν; Και αν γινοταν, ποιος θα το αγόραζε; Οι σημερινοί τρελλαμένοι οδηγοί των μεγαλουπόλεων που η μονή τους έννοια είναι τελικά να απέφευγαν να οδηγούσαν μέσα στην τρελα; Οι λίγοι ή περισσότεροι ρομαντικοί δεν φτάνουν και προφανώς δεν αποτελούν target group των σημερινών τμημάτων r&d των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ή εποχή των ρηξικελευθων ιδεών στην αυτοκίνηση πέρασε ανεπιστρεπτί και αυτό γιατί ή ίδια η ιδέα της αυτοκίνησης βαίνει προς το τελος της, για διάφορους λόγους (χειραγώγηση των μαζών και έλεγχος, περιορισμός ελευθεριών, συμφέροντα στο πετρέλαιο κτλ). Αυτο δεν αφορά μόνο την σιτροεν. Αν σκεφτεί κανείς ποιες εταιρείες είδαν τίτλους τέλους, θα καταλάβει πολλα: saab, lancia, tatra, nsu, panhard, και άλλες με ένα τουλάχιστον πολύ χαρακτηριστικό κοινό στοιχείο: την πρωτοπορία!

Το θέμα συζήτησης ξεκίνησε από την κίνηση της psa να διαχωρίσει την ιστορία της στα δύο και να χρησιμοποιήσει το όνομα της ds για το συμφέρον της (ή αυτό που θεωρεί ως συμφέρον): με γεια της με χαρά της! Δικό της ήταν και της ανήκει, αφού η Σιτροέν φαλιρησε!!! Εμείς σίγουρα δεν τσιμπαμε και αυτοί που θα τσιμπήσουν ούτε καν ξέρουν τι σημαίνει DS, οπότε τελικά δεν με (μας;) αφορά.
Συνεχίστε να τις αγαπάτε όλες και να μαζευομαστε συχνότερα να τις δειχνουμε στον κόσμο, έτσι για την τιμή των όπλων και κυρίως γιατί ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ!!!
Τα ειπες ολα...σε μια παραγραφο θα συμφωνησω απολυτα...
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.283
Reaction score
2.214
Πόντοι
697
παντως οι νέες σειρες ds είναι πολύ κυρηλέ αυτοκίνητα.. ακριβού σχεδιασμού... ειδικά η ds5.. και η ds3 εχει γαματη σχεδίαση!!

ασχετα με το παλιό ds!!

αλλά δεν παυει να είναι ενα εξαιρετικά αξιολογο αμαξι που δεν εχει να ζηλεψει τπτ απο mercedes και bmw και audi

.-
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.223
Reaction score
11.940
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Υπάρχει ελπίδα άραγε? Μερικές φορές και εγώ προσωπικά βιάζομαι να αναθεματίσω τη νέα Citroen επειδή κατήργησε την υδροπνευματική, χωρίς να οδηγήσω κάποιο από τα αυτοκίνητά της... Μήπως πρωτότυπα σαν to CXperience δείχνουν μία νέα εποχή επιστροφής σε "παλαιά πρότυπα", έστω χωρίς την υδροπνευματική?

H Citroen με αυτοκίνητα σαν το Cactus, το C3, ή τα Picasso φαίνεται να έχει σαφέστερους στόχους από ότι η DS, αλλά οφείλω και εγώ να ομολογήσω ότι σχεδιαστικά και τα DS είναι πολύ όμορφα (η DS5, νομίζω, έχει το ωραιότερο ταμπλώ που υπάρχει σε αυτοκίνητο, πραγματικό κόκπιτ). Δε χρειάζεται, μάλλον, αυτό το νοσηρό μάρκετινγκ τύπου "DS", ας επιστρέψουν και αυτά τα μοντέλα στη Citroen... Είπαμε, Ιεροσυλία!!!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.696
Reaction score
17.231
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Εγω μπορω να πω οτι δε μ εχει ενοχλησει ιδιαιτερα η ονομασια και η σειρα DS μ αρεσει πολυ.

Κατα τ αλλα μ αρεσε πολυ η αναλυση του Μιχαλη στη περασμενη σελιδα! Μπραβο φιλε!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.080
Reaction score
15.741
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
παντως οι νέες σειρες ds είναι πολύ κυρηλέ αυτοκίνητα.. ακριβού σχεδιασμού... ειδικά η ds5.. και η ds3 εχει γαματη σχεδίαση!!

ασχετα με το παλιό ds!!

αλλά δεν παυει να είναι ενα εξαιρετικά αξιολογο αμαξι που δεν εχει να ζηλεψει τπτ απο mercedes και bmw και audi

.-
μπορώ ν απαω οτι το ds3 μου αρέσει περισσότερο. η 5 για μένα έχει υπερβολικά πολλές λεπτομέρειες πάνω της, και όχι ένα καθαρό σχημα τύπου C6
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.716
Reaction score
3.983
Πόντοι
827
Age
49
Περιοχή
Πρεβεζα
η νεα σειρα DS γενικα με αφηνει αδιαφορο....αναφερομαι στα σημερινα μοντελα..για αυριο δεν ξερω...δεν τα θεωρω γνησια σιτροεν....ισως ειμαι παλιος και παραδοσιακος....αλλα γουστα ειναι αυτα...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.080
Reaction score
15.741
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
σχεδιαστικά κάτι που με ενοχλεί στα DS, αλλά ας πούμε και στην τρίτη γενιά c3, είναι το υπερυψωμένο καπό. Δεν ξέρω, ίσως έχει να κάνει με τους κανονισμούς για την προστασία των πεζών, αλλά μου λείπουν πιο σφηνοειδείς προσεγγίσεις, σαν την ΧΜ ας πούμε...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.696
Reaction score
17.231
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Εχει να κανει πολυ με τους κανονισμους του ncap η σχεδιαση του εμπρος μερους.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.080
Reaction score
15.741
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Noμίζω θα αποτύχει η φίρμα...
το 2016 πούλησαν μόνο 9.130 ds5 και το πρώτο εξάμηνο του '17 ξεκινησε ακόμα χειρότερα...
Μόνο το 3 πουλά...

Τότε, σε μια μικρότερη αγορα, κι ας ήταν μια κατηγορία πάνω, DS/CX πουλούσαν 100.000 κομμάτια το χρόνο. κι η ΧΜ κινείτο κατά μέσο όρο στα 30.000+
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.080
Reaction score
15.741
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ευτυχώς ξαναέβαλαν ds και sm στις σιτροέν...

Δεν άντεξαν ούτε οι ίδιοι το ξαναγράψιμο της ιστορίας...
 
Top Bottom