Ναι αλλά μέχρι τότε γράφεΘέλω να γράψω τόσες απαντήσεις και σχόλια στα παραπανω μηνυματα... Στο oasis στις 27 Νοεμβρίου θα έχουμε πολλά να πούμε!!!
Μία χαρά τα λες. Αυτοί που πήραν την απόφαση είναι πολύ βλακες.Η μαλάκια πάει σύννεφο σε αυτούς τους ηλίθιους.. Σε όλες τις εταιρίες υπάρχουν γελοία υποκείμενα και νεομανατζερίδια που νομίζουν ότι έχουν ρηξικέλευθες ιδέες και ότι μπορούν να τονώσουν το brand μια εταιρίας με τέτοιες ηλιθιότητες.. Είναι κάποια δίποδα ζώα που τελείωσαν μια σχολή, στην πρώτη τους εταιρία ήταν μανατζερς σε εταιρία που έφτιαχνε μπισκότα, τώρα είναι στην Citroen και κάλλιστα μετά από 3 μόνο μήνες μπορεί να αναλάβουν θέση σε εταιρία που πουλάει σαμπουάν. Αλλατίνη, Citroen, Herbal essences? Το ένα και το αυτό. Τι σημαίνει αυτοκίνητο, η ιστορία του και πως σχετίζονται αυτά τα δυο με το μέλλον της εταιρίας, άγνωστες έννοιες για αυτά τα υβρίδια ανθρωποζόμπι..
Σκέφτομαι να κλείσω το θέμα "Νέα Citroen"
1) Δεν υπάρχει πια Citroen
2) Ποιος χέστηκε για το τι βγάζουν?
Αναμένω απόψεις..
Φορτσάτος φίλε Γιώργο μπήκεςΠροσωπικά το ονομα Ds όχι μόνο δεν θέλω να είναι ξεχωριστή μάρκα αλλά δεν έπρεπε να υπάρχει καν σαν ονομασία σε νεα μοντέλα της citroen. Το πρωτοποριακό ,το αυθεντικό είναι ένα και μοναδικό και αυτό ισχύει παντού όχι μόνο στα αυτοκίνητα.Τα μεταγενέστερα όσο καλά κι εαν είναι , δεν είναι παρά αντιγραφές.
Μάλιστα στην περίπτωση των Ds δεν μιλαμε καν για αντιγραφή αφού ούτε σχεδιαστικά ,ούτε μηχανολογικα , όπως ανάρτηση , αεροδυναμική, καινοτομίες , η σειρα Ds δεν έχει καμία σχέση με την αυθεντική Ds.
Αλλά ακόμα και εάν το μεταγενέστερο μοντέλο σε σχέση με το αρχικό είναι καλύτερο πάλι το μεταγενέστερο δεν παύει να είναι ενα αντίγραφο.
Ακομα και εάν ή σειρά Ds ήταν καλύτερη από την αυθεντική Ds πάλι στην καρδιά των φίλων της μαρκας ή πρώτη Ds είναι ή μόνη που πρέπει να φέρει αυτήν την ονομασία.
Οι γνωστές βλακειες του μάρκετινγκ που ακολουθούν όλες οι εταιρίες και που ξαναεβγαλαν τον σκαραβαίο , το μίνι ,την guillieta ,την guilia, την delta. Άσχετα εάν τα μεταγενέστερα μοντέλα ήταν καλύτερα ή χειρότερα σε σχέση με το αρχικό μοντέλο στους πραγματικούς λάτρεις αυτών των αυτοκινήτων στην ψυχή και στην καρδιά τους το μίνι ή Ds ,το 2cv , ή guilia , o σκαραβαιος ,το 500 αρακι είναι ενα , το αρχικό ,το πρώτο το αυθεντικό
Na prosechis...pos milas!Φορτσάτος φίλε Γιώργο μπήκες
Συμφωνώ απόλυτα σε ότι έγραψες.. Το μόνο που κατάφεραν οι πανηλίθιοι ονομάζοντας DS την αρλούμπα που έβγαλαν είναι εκτός από το να γελοιοποιηθούν, να ψάχνει κάποιος DS στο google για να βρει μια πληροφορία ή κάποιο ανταλλακτικό και να εμφανίζεται η μ@λ@κι@.![]()
Edo den tha sinfoniso, ta DS3,4,5 den echoune tous diakoptes ton alon Citroen, den alasi mono to sima, ta amaksomata ine diaforetika, to design ine ano tis praktikotitos, ta ilika anotera, to finirisma kalitero, genikos i prosochi pros to detail ine poli megaliteri...Τρίτον όταν ξεκινας μία νέα μάρκα και μάλιστα πολυτελείας πρέπει να εξελίξεις νέα σασί ,νέους κινητήρες νέα κιβωτια, νέα τα πάντα. Το να λες φτιάχνω μία μάρκα και μάλιστα πολυτελείας πάνω στα σασί , τους κινητήρες τα κιβώτια ακόμα και τα χερούλια και τους διακόπτες που έχουν τα αυτοκίνητα μιας άλλης εταιρείας τότε το μόνο που κάνεις, είναι να έχεις το ιδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό σηματακι , τίποτα παραπάνω.
Χαχα.. Τι εννοείς να προσέχω βρε ξάδερφε.. Η άποψη μου είναι και θα την λέω.. Μόνο και μόνο που φέρουν το DS μπροστά είναι για τα πανηγύρια άσε που δεν είναι και τίποτα περισσότερο από ένα.... PSA του 2016..Na prosechis...pos milas!
Edo den tha sinfoniso katholou, mbori na ine aidia pou alaksane marka, ala den pavoune na ine aksiologa avtokinita ta DS3, DS4, ke DS5!
Για να μην παρεξηθω δεν είπα ότι ή σειρά Ds είναι χάλια αυτοκίνητα. Απλά διαφωνω το ότι χρησιμοποιούν το όνομα Ds για τα αυτοκίνητα αυτά. Διαφωνω με την χρήση ονομάτων παλαιών αυτοκινήτων που έγιναν μύθος και που έγραψαν την δική τους ιστορία. Αυτό δεν σημαίνει ότι απαξιωνω σαν αυτοκίνητο τα αυτοκίνητα της σειράς Ds. Διαφωνω με την χρήση του ονόματος. Και δεν μιλάω μονο για την Citroen. Το ίδιο έχουν κάνει όλοι όπως ή fiat με το 500 , ή bmw με το mini , alfa romeo με την guillieta και guilia. Το αυτοκίνητα της σειράς Ds δεν τα απαξιωνω σαν αυτοκίνητο απλά διαφωνω που χρησιμοποίησαν το όνομα Ds. H Ds ήταν μία όπως ένα ήταν το 2cvEdo den tha sinfoniso, ta DS3,4,5 den echoune tous diakoptes ton alon Citroen, den alasi mono to sima, ta amaksomata ine diaforetika, to design ine ano tis praktikotitos, ta ilika anotera, to finirisma kalitero, genikos i prosochi pros to detail ine poli megaliteri...
Sinfono omos pos kakos legete i sira DS...ine ontos enochlitiko.
Και πάλι όμως για μάρκα πολυτελείας δεν μπορεί να έχεις ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 15000 και 20000 ευρώ. Όσο καλή και ποιοτική να είναι ή σειρά Ds δεν παύει να είναι ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο. Για να κάνεις μία σειρά πολυτελειας πρεπει να φτιάξεις μεγαλύτερους κινητήρες μεγαλύτερα αυτοκινητα ,με πολύ προηγμένα κραμματα και μέταλλα ακόμα και ή διαδικασία βαφής πρέπει να είναι πολύ εξελιγμενη. Επίσης πρέπει να ξοδέψεις χρήμα και χρόνο όχι μόνο στην τοποθέτηση καλών πρώτων υλών αλλά και στην ερευνα και εξέλιξη των αυτοκινήτων αυτών μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Για παράδειγμα όταν φτιάξεις ένα πολυτελές αυτοκίνητο πρέπει να ξοδεψεις πολύ μελέτη στην αεροδυναμική συραγγα οι για να πιάσεις κορυφαίους συντελεστές αντίστασης η να κάνεις μελέτη της ροής του αέρα και να βάλεις τέτοια ηχομόνωση που το αυτοκίνητο να φτάνει τα 200 και να μην ακούς τίποτα Επίσης θέλει να ξοδεψεις πολλά σε νέες τεχνολογίες, να παρουσιάσεις καινοτομιες σε κινητήρες κιβώτια, ανάρτηση, παθητική ασφαλεια. Ακόμα να ζητήσεις από τους προμηθευτές σου να σου δώσουν ότι καλύτερο και ότι πιο προηγμένο έχουν σε εγκεφάλους φωτιστικά σώματα συστήματα ψυξης ,συστήματα κλιματισμού συστήματα φρένων, τακάκια δισκοπλακες , κτλ κτλ. Με αυτοκίνητα που κάνουν 15000 και 20000 χιλιάδες ευρώ δεν μπορείς να κάνεις όλα αυτα. Δεν μπορεί να καταξιωθεί στην συνείδηση του κόσμου ως μάρκα πολυτελείας διότι υπάρχει ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων. Για να κάνεις μάρκα πολυτελείας πρέπει να ξεκινας από αυτοκινητα επιπέδου C5 και πάνω ,για να μην πω από C6 και πάνω. Άλλο το καλό αυτοκίνητο και άλλο αυτοκίνητο πολυτελείας. Υπάρχουν πολύ καλά αυτοκίνητα που όμως δεν είναι πολυτελείας. Εκτός από την άστοχη ονομασία ακόμα πιο άστοχη είναι ότι την σειρά Ds θα είναι λέει ξεχωριστή μάρκα και μάλιστα μάρκα πολυτελείας.Edo den tha sinfoniso, ta DS3,4,5 den echoune tous diakoptes ton alon Citroen, den alasi mono to sima, ta amaksomata ine diaforetika, to design ine ano tis praktikotitos, ta ilika anotera, to finirisma kalitero, genikos i prosochi pros to detail ine poli megaliteri...
Sinfono omos pos kakos legete i sira DS...ine ontos enochlitiko.
100% masi sou!!!Για να μην παρεξηθω δεν είπα ότι ή σειρά Ds είναι χάλια αυτοκίνητα. Απλά διαφωνω το ότι χρησιμοποιούν το όνομα Ds για τα αυτοκίνητα αυτά. Διαφωνω με την χρήση ονομάτων παλαιών αυτοκινήτων που έγιναν μύθος και που έγραψαν την δική τους ιστορία. Αυτό δεν σημαίνει ότι απαξιωνω σαν αυτοκίνητο τα αυτοκίνητα της σειράς Ds. Διαφωνω με την χρήση του ονόματος. Και δεν μιλάω μονο για την Citroen. Το ίδιο έχουν κάνει όλοι όπως ή fiat με το 500 , ή bmw με το mini , alfa romeo με την guillieta και guilia. Το αυτοκίνητα της σειράς Ds δεν τα απαξιωνω σαν αυτοκίνητο απλά διαφωνω που χρησιμοποίησαν το όνομα Ds. H Ds ήταν μία όπως ένα ήταν το 2cv
Dear George,Και πάλι όμως για μάρκα πολυτελείας δεν μπορεί να έχεις ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 15000 και 20000 ευρώ. Όσο καλή και ποιοτική να είναι ή σειρά Ds δεν παύει να είναι ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο. Για να κάνεις μία σειρά πολυτελειας πρεπει να φτιάξεις μεγαλύτερους κινητήρες μεγαλύτερα αυτοκινητα ,με πολύ προηγμένα κραμματα και μέταλλα ακόμα και ή διαδικασία βαφής πρέπει να είναι πολύ εξελιγμενη. Επίσης πρέπει να ξοδέψεις χρήμα και χρόνο όχι μόνο στην τοποθέτηση καλών πρώτων υλών αλλά και στην ερευνα και εξέλιξη των αυτοκινήτων αυτών μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Για παράδειγμα όταν φτιάξεις ένα πολυτελές αυτοκίνητο πρέπει να ξοδεψεις πολύ μελέτη στην αεροδυναμική συραγγα οι για να πιάσεις κορυφαίους συντελεστές αντίστασης η να κάνεις μελέτη της ροής του αέρα και να βάλεις τέτοια ηχομόνωση που το αυτοκίνητο να φτάνει τα 200 και να μην ακούς τίποτα Επίσης θέλει να ξοδεψεις πολλά σε νέες τεχνολογίες, να παρουσιάσεις καινοτομιες σε κινητήρες κιβώτια, ανάρτηση, παθητική ασφαλεια. Ακόμα να ζητήσεις από τους προμηθευτές σου να σου δώσουν ότι καλύτερο και ότι πιο προηγμένο έχουν σε εγκεφάλους φωτιστικά σώματα συστήματα ψυξης ,συστήματα κλιματισμού συστήματα φρένων, τακάκια δισκοπλακες , κτλ κτλ. Με αυτοκίνητα που κάνουν 15000 και 20000 χιλιάδες ευρώ δεν μπορείς να κάνεις όλα αυτα. Δεν μπορεί να καταξιωθεί στην συνείδηση του κόσμου ως μάρκα πολυτελείας διότι υπάρχει ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων. Για να κάνεις μάρκα πολυτελείας πρέπει να ξεκινας από αυτοκινητα επιπέδου C5 και πάνω ,για να μην πω από C6 και πάνω. Άλλο το καλό αυτοκίνητο και άλλο αυτοκίνητο πολυτελείας. Υπάρχουν πολύ καλά αυτοκίνητα που όμως δεν είναι πολυτελείας. Εκτός από την άστοχη ονομασία ακόμα πιο άστοχη είναι ότι την σειρά Ds θα είναι λέει ξεχωριστή μάρκα και μάλιστα μάρκα πολυτελείας.
Έβλεπα τυχαία κάποια σχόλια σε διάφορα site και πραγματικά έβλεπα το ποσό κακό κάνουν τέτοιες αποφάσεις στο όνομα της εταιρείας.
More Boulanger leg tin apopsi sou oso thes, ke dikio echis, ala den mou aresi na diabaso brisies...Χαχα.. Τι εννοείς να προσέχω βρε ξάδερφε.. Η άποψη μου είναι και θα την λέω.. Μόνο και μόνο που φέρουν το DS μπροστά είναι για τα πανηγύρια άσε που δεν είναι και τίποτα περισσότερο από ένα.... PSA του 2016..
Και πάλι όμως για μάρκα πολυτελείας δεν μπορεί να έχεις ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 15000 και 20000 ευρώ. Όσο καλή και ποιοτική να είναι ή σειρά Ds δεν παύει να είναι ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο. Για να κάνεις μία σειρά πολυτελειας πρεπει να φτιάξεις μεγαλύτερους κινητήρες μεγαλύτερα αυτοκινητα ,με πολύ προηγμένα κραμματα και μέταλλα ακόμα και ή διαδικασία βαφής πρέπει να είναι πολύ εξελιγμενη. Επίσης πρέπει να ξοδέψεις χρήμα και χρόνο όχι μόνο στην τοποθέτηση καλών πρώτων υλών αλλά και στην ερευνα και εξέλιξη των αυτοκινήτων αυτών μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Για παράδειγμα όταν φτιάξεις ένα πολυτελές αυτοκίνητο πρέπνα κάνεις μελέτη της ροής του αέρα και να βάλεις τέτοια ηχομόνωση που το αυτοκίνητο να φτάνει τα 200 και να μην ακούς τίποτα Επίσης θέλει ει να ξοδεψεις πολύ μελέτη στην αεροδυναμική συραγγα οι για να πιάσεις κορυφαίους συντελεστές αντίστασης η να ξοδεψεις πολλά σε νέες τεχνολογίες, να παρουσιάσεις καινοτομιες σε κινητήρες κιβώτια, ανάρτηση, παθητική ασφαλεια. Ακόμα να ζητήσεις από τους προμηθευτές σου να σου δώσουν ότι καλύτερο και ότι πιο προηγμένο έχουν σε εγκεφάλους φωτιστικά σώματα συστήματα ψυξης ,συστήματα κλιματισμού συστήματα φρένων, τακάκια δισκοπλακες , κτλ κτλ. Με αυτοκίνητα που κάνουν 15000 και 20000 χιλιάδες ευρώ δεν μπορείς να κάνεις όλα αυτα. Δεν μπορεί να καταξιωθεί στην συνείδηση του κόσμου ως μάρκα πολυτελείας διότι υπάρχει ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων. Για να κάνεις μάρκα πολυτελείας πρέπει να ξεκινας από αυτοκινητα επιπέδου C5 και πάνω ,για να μην πω από C6 και πάνω. Άλλο το καλό αυτοκίνητο και άλλο αυτοκίνητο πολυτελείας. Υπάρχουν πολύ καλά αυτοκίνητα που όμως δεν είναι πολυτελείας. Εκτός από την άστοχη ονομασία ακόμα πιο άστοχη είναι ότι την σειρά Ds θα είναι λέει ξεχωριστή μάρκα και μάλιστα μάρκα πολυτελείας.
Έβλεπα τυχαία κάποια σχόλια σε διάφορα site και πραγματικά έβλεπα το ποσό κακό κάνουν τέτοιες αποφάσεις στο όνομα της εταιρείας.
Μία χαρά τα λες. Αυτοί που πήραν την απόφαση είναι πολύ βλακες.
Θέλουν λέει να φτιάξουν μία εταιρεία κύρους. Εάν θέλουν να φτιάξουν μία εταιρεία κύρους ας έβρισκαν μία άλλη ονομασία.
Πρωτον.Δεν μπορεί να φτιάξεις μία εταιρεία που να έχει ως όνομα , το όνομα ενός μοντελου μιας εταιρείας. Ή Toyota έδωσε στην εταιρεία πολυτελείας άλλο όνομα , το όνομα lexus ,ή Nissan στην αντίστοιχη εταιρεία της έδωσε το όνομά infinity , ή Honda έδωσε το όνομά acura. Δεν ονόμασαν την εταιρεία πολυτελείας ούτε Corrola , ούτε sunny ούτε civic.
Δεύτερον εάν θέλεις να φτιάξεις μία άλλη εταιρεία κύρους , πρεπει τα αυτοκίνητα σου να δείχνουν και να είναι κύρους στα μάτια των καταναλωτών. Αλήθεια πως θα καταξιωθεί ή Ds σαν εταιρεία κύρους ? Με αυτοκίνητα της μικρομεσαιας και μεσαίας κατηγορίας που όσο καλά και εάν είναι δεν παύουν να είναι απλά αυτοκίνητα αφού τόσο τα υλικά τους, ο εξοπλισμός τους ή εξέλιξη τους σαν αυτοκίνητα περιορίζεται από την τιμή πώλησης τους. Με αυτοκίνητα των 15.000 ευρώ και 20000 ευρώ δεν μπορείς να φτιάξεις αυτοκίνητα πολυτελείας όσο και να χτυπιέσαι ,αφού υπάρχει το κόστος των υλικών ,το κόστος των υψηλών προδιαγραφών στα μέταλλα κράματα στα υλικα του αυτοκινητου , το κόστος των αυτοματισμών και των νέων τεχνολογιών ,το κόστος έρευνας και εξελιξης ,το κόστος ακόμα και της γραμμής παραγωγής και συναρμολόγησης. Σε εταιρείες κύρους τα πιο φθηνά τους αυτοκινητα ξεκινάνε στα 30 με 35 χιλιάρικα και μάλιστα και εκεί υπάρχουν διακυμάνσειςκαι διάφορες Διότι εταιρείες κύρους έχουν αυτοκίνητα που κάνουν 30 40 χιλιάρικα , έχουν αυτοκίνητα που κάνουν 60 70 χιλιάρικα και φτιάχνουν αυτοκίνητα που κάνουν 120 χιλιάρικα και βαλε. Άντε τώρα να κάνεις μάρκα πολυτελείας με αυτοκίνητα των 15 και 25 ευρώ
Τρίτον όταν ξεκινας μία νέα μάρκα και μάλιστα πολυτελείας πρέπει να εξελίξεις νέα σασί ,νέους κινητήρες νέα κιβωτια, νέα τα πάντα. Το να λες φτιάχνω μία μάρκα και μάλιστα πολυτελείας πάνω στα σασί , τους κινητήρες τα κιβώτια ακόμα και τα χερούλια και τους διακόπτες που έχουν τα αυτοκίνητα μιας άλλης εταιρείας τότε το μόνο που κάνεις, είναι να έχεις το ιδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό σηματακι , τίποτα παραπάνω.
Δεν ξέρω ποια στελέχη είναι αυτα που πετάνε τέτοιες ιδέες και ποιο είναι οι υπεύθυνοι που δίνουν το οκ να βγαίνουν κάτι τέτοιες αποφάσεις. Και ασχέτος να είναι κανείς από αυτοκινητα ,πάλι δεν παίρνει τέτοιες αποφασεις.
Δεν ξέρω αλλά βλέπω στην Citroen αλλά και γενικά στις γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες να ακολουθούν μία πορεία αυτοκαταστροφής με αυτά που κανουν φτιαχνουν και αποφασίζουν ,,σαν να θέλουν να τις απαξιωσουν
Το μόνο που κατάφεραν οι πανηλίθιοι ονομάζοντας DS την αρλούμπα που έβγαλαν είναι εκτός από το να γελοιοποιηθούν, να ψάχνει κάποιος DS στο google για να βρει μια πληροφορία ή κάποιο ανταλλακτικό και να εμφανίζεται η μ@λ@κι@.![]()
Κάτσε γιατί τους εχω ικανούς να βγάλουν και νέα σειρά CX 2017 και θα σου πως εγω μετάπάρε CX...
Απόλυτα σωστό!!Επίσης, για την ιστορία, όλα όσα αγαπάμε τα οφείλουμε κατά τον μεγαλύτερο βαθμό στην οικογένεια μισλεν και όχι στον andre citroen, ο οποίος χρεοκόπησε το 33/και πέθανε το 35!
Αυτοί (οι μισλεν)είχαν αρκετά ανοικτά μυαλά για να "ανεχτουν" τα τερτιπια των μηχανικών της Σιτροέν που τελικά οδήγησαν στη δόξα....Αν είχε αγοραστεί τότε από καμιά πεζο, θα σας έλεγα εγώ τι μπουρούχες θα χε βγάλει από τότε.....