- Εγγραφή
- 23 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 3.937
- Reaction score
- 8.315
- Πόντοι
- 947
- Age
- 59
- Περιοχή
- Zwettl Niederösterreich Austria
- Website
- www.citrobella.com
Pesta sinadelfe...gelao pou grafis pos i Audi diafimisi tin agonistiki epitichia tis...sta Rallye...Στο θέμα του κόστους, λέγεται η μισή αλήθεια. Αν θυμάστε το Ξαντιά, ήταν από τα πιο προσιτά μεσαία(εκτός των τότε κορεατικων). Με ίδιο εξοπλισμό, ίδιο κινητήρα, και παρόμοια πολλά μηχανικά μέρη, ήταν φτηνότερο από το 406. Κι ας είχε στάνταρ την υδροπνευματική. Το ίδιο και το ΒΧ, ήταν αρκετά πιο προσιτό από το 405. Δε νομίζω πως το κόστος της υδροπνευματικής ειναι απαγορευτικό. Εξάλλου και στην συντήρησή της, είναι φτηνότερη ίσως από μια συμβατική ανάρτηση.
Και σε κάθε περίπτωση το θέμα τουθ κόστους δεν υφίσταται σε αυτοκίνητα σαν την σειρά DS, που έτσι και αλλιώς έχουν τσιμπημένες τιμές.
Νομίζω ότι το θέμα είναι αλλου. Πως έτσι και αλλιώς, δεν υφίσταται σήμερα κρίσιμη μάζα αγοραστές που να τους ενδιαφέρει η τεχνολογία που κουβαλά το πιθανό αυτοκίνητό τους. Και μειοψηφίες σαν και αυτή του φόρουμ, δε μπορουν να κάνουν μοντέλα βιώσιμα. Υπάρχουν άτομα που οδηγούν Ξαντιά ή C5 και δεν ξέρουν καν την λέξη υδροπνευματική ανάρτηση. Είναι και ο ίδιος λόγος που η Πεζό σταμ'ατησε να δίνει προσόχή στο πόσο καλά στήνει τα αυτοκίνητά της. γιατί πια κανέναν δεν τον ενδιέφερε. Η γενιά 106, 205, 309, 306, 405, 406 ήταν αυτοκίνητα με εξαιρετική οδική συμπεριφορά που ακόμα και στις σπορτίφ εκδόσεις εξακολουθούσαν να είναι πολύ άνετα. Το 306 GTi, ή οι δίλιτρες ΖΧ, είχαν συμπεριφορά τραίνου στις στροφές, και παρέμεναν πιο άνετες από ένα βασικό 307 ή 308 1.4 να σέρνεται και να κοπανα με το ημιάκαμπτό του (σαν DS5... ). Aπλά και η Πεζό κατάλαβε πως καλλίτερα να σπαταλά τους πόρους της αλλού, παρά σε μια μελετημενη ανάρτηση που κανείς πια δε νοιάζεται. Πόσοι πάνε σε έκθεση αυτοκινήτου, και ρωτούν αν έχει υστερούντες βραχίονες πίσω ή πολλαπλών συνδέσμων. Πιο πολύ θα κολήσουν στο "touch screen" και στα δερμάτινα καθίσματα.
Και το C6 δεν απέτυχε επειδή ήταν ακριβό. Ούτε επειδή είχε υδροπνευματική. Απέτυχε για τον ίδιο λόγο που απέτυχε το 605, το 607, το Σαφράν, το τελευταίο Ομέγκα, οι τελευταίες μεγάλες Λάντσια. ότι πια σχεδόν κανεις στην κατηγορία δεν ήθελε να αγοράσει κάτι εκτός από Μerc, BMW, Audi (η προπαγάνδα την έκανε 'ευγενή φίρμα και την χρέωσε με ένα σωρό ψεύτικες πρωτοπορίες, όπως την τετρακίνηση- αλλά Πόρσε και turbo. Τα ψέμματα κάποιων κατασκευαστών δεν έχουν όρια).
Απετυχε, γιατί καλλίτερα ένα προσθιοκίνητο βασικό Audi, που σέρνεται , αλλά έχει 'επιθετική' μάσκα, τεράστιες άβολες ζάντες, και μάρκετιγκ, κληρονομιάς από τα ράλι, παρά ένα ξεχωριστo και εξαιρετικό μηχανολογικά Subaru Legacy. Βέβαια το Άουντι είναι 'αξιόπιστο'. όχι σαν τα Subaru, honda, toyota...
Pios thimate ton Loeb?
Afto akribos...to marketing tis PSA ine gia ton...
Etzi den ginete chorio pantos...