Ιεροσυλία!!!

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Στο θέμα του κόστους, λέγεται η μισή αλήθεια. Αν θυμάστε το Ξαντιά, ήταν από τα πιο προσιτά μεσαία(εκτός των τότε κορεατικων). Με ίδιο εξοπλισμό, ίδιο κινητήρα, και παρόμοια πολλά μηχανικά μέρη, ήταν φτηνότερο από το 406. Κι ας είχε στάνταρ την υδροπνευματική. Το ίδιο και το ΒΧ, ήταν αρκετά πιο προσιτό από το 405. Δε νομίζω πως το κόστος της υδροπνευματικής ειναι απαγορευτικό. Εξάλλου και στην συντήρησή της, είναι φτηνότερη ίσως από μια συμβατική ανάρτηση.
Και σε κάθε περίπτωση το θέμα τουθ κόστους δεν υφίσταται σε αυτοκίνητα σαν την σειρά DS, που έτσι και αλλιώς έχουν τσιμπημένες τιμές.

Νομίζω ότι το θέμα είναι αλλου. Πως έτσι και αλλιώς, δεν υφίσταται σήμερα κρίσιμη μάζα αγοραστές που να τους ενδιαφέρει η τεχνολογία που κουβαλά το πιθανό αυτοκίνητό τους. Και μειοψηφίες σαν και αυτή του φόρουμ, δε μπορουν να κάνουν μοντέλα βιώσιμα. Υπάρχουν άτομα που οδηγούν Ξαντιά ή C5 και δεν ξέρουν καν την λέξη υδροπνευματική ανάρτηση. Είναι και ο ίδιος λόγος που η Πεζό σταμ'ατησε να δίνει προσόχή στο πόσο καλά στήνει τα αυτοκίνητά της. γιατί πια κανέναν δεν τον ενδιέφερε. Η γενιά 106, 205, 309, 306, 405, 406 ήταν αυτοκίνητα με εξαιρετική οδική συμπεριφορά που ακόμα και στις σπορτίφ εκδόσεις εξακολουθούσαν να είναι πολύ άνετα. Το 306 GTi, ή οι δίλιτρες ΖΧ, είχαν συμπεριφορά τραίνου στις στροφές, και παρέμεναν πιο άνετες από ένα βασικό 307 ή 308 1.4 να σέρνεται και να κοπανα με το ημιάκαμπτό του (σαν DS5... ). Aπλά και η Πεζό κατάλαβε πως καλλίτερα να σπαταλά τους πόρους της αλλού, παρά σε μια μελετημενη ανάρτηση που κανείς πια δε νοιάζεται. Πόσοι πάνε σε έκθεση αυτοκινήτου, και ρωτούν αν έχει υστερούντες βραχίονες πίσω ή πολλαπλών συνδέσμων. Πιο πολύ θα κολήσουν στο "touch screen" και στα δερμάτινα καθίσματα.

Και το C6 δεν απέτυχε επειδή ήταν ακριβό. Ούτε επειδή είχε υδροπνευματική. Απέτυχε για τον ίδιο λόγο που απέτυχε το 605, το 607, το Σαφράν, το τελευταίο Ομέγκα, οι τελευταίες μεγάλες Λάντσια. ότι πια σχεδόν κανεις στην κατηγορία δεν ήθελε να αγοράσει κάτι εκτός από Μerc, BMW, Audi (η προπαγάνδα την έκανε 'ευγενή φίρμα και την χρέωσε με ένα σωρό ψεύτικες πρωτοπορίες, όπως την τετρακίνηση- αλλά Πόρσε και turbo. Τα ψέμματα κάποιων κατασκευαστών δεν έχουν όρια).
Απετυχε, γιατί καλλίτερα ένα προσθιοκίνητο βασικό Audi, που σέρνεται , αλλά έχει 'επιθετική' μάσκα, τεράστιες άβολες ζάντες, και μάρκετιγκ, κληρονομιάς από τα ράλι, παρά ένα ξεχωριστo και εξαιρετικό μηχανολογικά Subaru Legacy. Βέβαια το Άουντι είναι 'αξιόπιστο'. όχι σαν τα Subaru, honda, toyota...
Pesta sinadelfe...gelao pou grafis pos i Audi diafimisi tin agonistiki epitichia tis...sta Rallye...
Pios thimate ton Loeb?
Afto akribos...to marketing tis PSA ine gia ton...
Etzi den ginete chorio pantos...
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.667
Reaction score
3.846
Πόντοι
777
Age
48
Στο θέμα του κόστους, λέγεται η μισή αλήθεια. Αν θυμάστε το Ξαντιά, ήταν από τα πιο προσιτά μεσαία(εκτός των τότε κορεατικων). Με ίδιο εξοπλισμό, ίδιο κινητήρα, και παρόμοια πολλά μηχανικά μέρη, ήταν φτηνότερο από το 406. Κι ας είχε στάνταρ την υδροπνευματική. Το ίδιο και το ΒΧ, ήταν αρκετά πιο προσιτό από το 405. Δε νομίζω πως το κόστος της υδροπνευματικής ειναι απαγορευτικό. Εξάλλου και στην συντήρησή της, είναι φτηνότερη ίσως από μια συμβατική ανάρτηση.
Και σε κάθε περίπτωση το θέμα τουθ κόστους δεν υφίσταται σε αυτοκίνητα σαν την σειρά DS, που έτσι και αλλιώς έχουν τσιμπημένες τιμές.

Νομίζω ότι το θέμα είναι αλλου. Πως έτσι και αλλιώς, δεν υφίσταται σήμερα κρίσιμη μάζα αγοραστές που να τους ενδιαφέρει η τεχνολογία που κουβαλά το πιθανό αυτοκίνητό τους. Και μειοψηφίες σαν και αυτή του φόρουμ, δε μπορουν να κάνουν μοντέλα βιώσιμα. Υπάρχουν άτομα που οδηγούν Ξαντιά ή C5 και δεν ξέρουν καν την λέξη υδροπνευματική ανάρτηση. Είναι και ο ίδιος λόγος που η Πεζό σταμ'ατησε να δίνει προσόχή στο πόσο καλά στήνει τα αυτοκίνητά της. γιατί πια κανέναν δεν τον ενδιέφερε. Η γενιά 106, 205, 309, 306, 405, 406 ήταν αυτοκίνητα με εξαιρετική οδική συμπεριφορά που ακόμα και στις σπορτίφ εκδόσεις εξακολουθούσαν να είναι πολύ άνετα. Το 306 GTi, ή οι δίλιτρες ΖΧ, είχαν συμπεριφορά τραίνου στις στροφές, και παρέμεναν πιο άνετες από ένα βασικό 307 ή 308 1.4 να σέρνεται και να κοπανα με το ημιάκαμπτό του (σαν DS5... ). Aπλά και η Πεζό κατάλαβε πως καλλίτερα να σπαταλά τους πόρους της αλλού, παρά σε μια μελετημενη ανάρτηση που κανείς πια δε νοιάζεται. Πόσοι πάνε σε έκθεση αυτοκινήτου, και ρωτούν αν έχει υστερούντες βραχίονες πίσω ή πολλαπλών συνδέσμων. Πιο πολύ θα κολήσουν στο "touch screen" και στα δερμάτινα καθίσματα.

Και το C6 δεν απέτυχε επειδή ήταν ακριβό. Ούτε επειδή είχε υδροπνευματική. Απέτυχε για τον ίδιο λόγο που απέτυχε το 605, το 607, το Σαφράν, το τελευταίο Ομέγκα, οι τελευταίες μεγάλες Λάντσια. ότι πια σχεδόν κανεις στην κατηγορία δεν ήθελε να αγοράσει κάτι εκτός από Μerc, BMW, Audi (η προπαγάνδα την έκανε 'ευγενή φίρμα και την χρέωσε με ένα σωρό ψεύτικες πρωτοπορίες, όπως την τετρακίνηση- αλλά Πόρσε και turbo. Τα ψέμματα κάποιων κατασκευαστών δεν έχουν όρια).
Απετυχε, γιατί καλλίτερα ένα προσθιοκίνητο βασικό Audi, που σέρνεται , αλλά έχει 'επιθετική' μάσκα, τεράστιες άβολες ζάντες, και μάρκετιγκ, κληρονομιάς από τα ράλι, παρά ένα ξεχωριστo και εξαιρετικό μηχανολογικά Subaru Legacy. Βέβαια το Άουντι είναι 'αξιόπιστο'. όχι σαν τα Subaru, honda, toyota...
"Κρίσιμη μάζα αγοραστών". Ίσως η διατύπωση κλειδί στο θέμα που συζητάμε. Νομίζω ότι ο φίλος Cx_II_Prestige με αυτή τη διατύπωση έβαλε το ζήτημα στη σωστή διάσταση. Σε αυτό υπερθεματιζω θυμίζοντάς σας τον λόγο για τον οποίο η Citroën παρουσίασε το 2cv: για να μπορέσει ένας αγρότης να μεταφέρει με ασφάλεια από το χωράφι του στο σπίτι του μία ντουζίνα αυγά. Με ένα οδικό δίκτυο κατεστραμμένο από τον πόλεμο, το 2cv έδωσε τη λύση όχι μόνον στον αγρότη αλλά και στον απλό γάλλο πολίτη να έχει ένα μεταφορικό μέσο φτηνό, απλό χωρίς να κινδυνεύει να πάει σε ορθοπεδικό για τη μέση του. Υπήρχε λοιπόν ή κρίσιμη μάζα που έψαχνε το 2cv. Μετά το target group άλλαξε γιατί με το έξυπνο marketing το αστείο αυτό αυτοκίνητο έγινε must.
Μετά αυτός ο μέσος γάλλος πολίτης μία 10ετια μετά ήταν καλοφταγμενος, είχε ανέβει κοινωνικά, ήταν ακόμα πιο αισιόδοξος για το μέλλον, μπορεί να ταξιδέψει για διακοπές ακόμα πιο μακριά. Ήρθε η DS για να καλύψει αυτή την ανάγκη αυτής της κρίσιμης μάζας αγοραστών.
Σήμερα, με εξαίρεση το ελληνικό ανέκδοτο, δύσκολα θα βρείς κακούς δρόμους. Και αν βρεις θα είναι εξαίρεση και ειδική περίπτωση. (Ακόμα και τα SUV έχουν καταντήσει φουσκομενες κούρσες που ένα λοφακι δεν μπορούν να ανέβουν). Σήμερα τα ζητήματα είναι αν ο εσωτερικός χώρος είναι άνετος, είναι φιλικό στο περιβάλλον, αν σε πάει από το σημείο Α στο Β κουνώντας μόνον το τιμόνι αριστερά ή δεξιά.
Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι εμείς θα αλλάξουμε, αλλά δεν σημαίνει ότι μία εταιρεία δεν μπορεί να μη λαμβάνει τον Μ.Ο. του ευρωπαίου αγοραστή.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.194
Reaction score
16.124
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
για πιο λογο να παρει καποιος σαν καθημερινο τη c5 οταν εχει ας πουμε μια DS;
πολλούς λόγους. Κάτι σύγχρονο οικονομικό. Να βρίσκεις ανταλλακτικά, να είναι αξιόπιστο. Να έχει πολύ καλλίτερη παθητική ασφ'αλεια. Να μην θέλει ειδικό μάστορα.
Οι λόγοι που δεν χρησιμοποιώ την CX καθημερινά
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.667
Reaction score
3.846
Πόντοι
777
Age
48
Pesta sinadelfe...gelao pou grafis pos i Audi diafimisi tin agonistiki epitichia tis...sta Rallye...
Pios thimate ton Loeb?
Afto akribos...to marketing tis PSA ine gia ton...
Etzi den ginete chorio pantos...
Έλα μπάρμπα να σου δείξω τα αμπελοχωραφα σου! Τι να πουν η Citroën, Lancia, Peugeot, Toyota ακόμα και η Nissan-Datsun χωρίς τίτλο μεγαλύτερη εμπειρία είχε από την Audi
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.071
Reaction score
2.430
Πόντοι
697
Age
53

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
529
Πόντοι
137
Age
43
πολλούς λόγους. Κάτι σύγχρονο οικονομικό. Να βρίσκεις ανταλλακτικά, να είναι αξιόπιστο. Να έχει πολύ καλλίτερη παθητική ασφ'αλεια. Να μην θέλει ειδικό μάστορα.
Οι λόγοι που δεν χρησιμοποιώ την CX καθημερινά
ενοω οτι δεν νιωθει την αναγκη να παρει τη c5 γιατι νιωθει υπερκαλημενος και θα προτημισει κατι φτηνοτερο για καθημερινο απο την ακριβη c5. συν του οτι προσωπικα η c5 δεν με τρελενει
 

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
529
Πόντοι
137
Age
43
ειμαστε οντως τοσο μεγαλη μειωνοτητα; δεν θα διαφονισω δυστιχως με οσους εχω μιλησει για αμαξια το τελευταιο που θα κοιταξουν ειναι η αναρτηση για να μην πω δεν θα το λαβουν καν υποψη τους. εκτως απο καποιους που δηλωνουν οτι θελουν κρατηματα και βαζουν στα αμαξια τους πολυ σκληρες αναρτησεις και στις λακουβες σχεδον σταματανε για να μην εκτιναχτουν απο το καθησμα
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.194
Reaction score
16.124
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
ειμαστε οντως τοσο μεγαλη μειωνοτητα; δεν θα διαφονισω δυστιχως με οσους εχω μιλησει για αμαξια το τελευταιο που θα κοιταξουν ειναι η αναρτηση για να μην πω δεν θα το λαβουν καν υποψη τους. εκτως απο καποιους που δηλωνουν οτι θελουν κρατηματα και βαζουν στα αμαξια τους πολυ σκληρες αναρτησεις και στις λακουβες σχεδον σταματανε για να μην εκτιναχτουν απο το καθησμα
σκέψου και όλους αυτους που ουτε καν μιλούν για αυτοκίνητα, αλλά οδηγούν και αγοράζουν.

Αυτοί που κάνουν τέτοιες μετατροπές, δεν ξέρουν τι κάνουν. Ούτε την οδική συμπεριφορά βελτιώνουν. Απλά, είναι θέμα καγκουριάς. Κάτι σαν τις σκόρπιες, πρόσθετες αεροτομές εδώ και εκεί που καταστρέφουν τον αεροδυναμικό συντελεστή
 

giorgos

Member
Εγγραφή
8 Φεβρουαρίου 2016
Μηνύματα
46
Reaction score
144
Πόντοι
367
Age
42
Πολύ ενδιαφέρουσες όλες οι απόψεις, αλλά θα πρέπει να επισημάνουμε κάποια στοιχεία που "σκότωσαν" την παλια καλή Citroen όπως τη ξέρουμε και στην ουσία της έκοψαν τα φτερα για μεελοντικές αναπτύξεις βασισμένη σε αυτό που είχε δημιουργήσει:

1. (το πιο βασικό) Οδηγία Ευρωπαικης Ενωσης που απαιτεί τα φρένα να είναι ανεξαρτητο κυκλωμα. Η "υδροπνευματική αναρτηση" μεχρι και τα XM/Xantia δεν περιελαμβανε μονο την ανάρτηση αλλα φρενα, υδραυλικο τιμονι, Diravi, κινηση προβολεων, (νομι΄ζω μεχρι και υδραυλικος συμπλεκτης) και υπηρχαν μελετες σε DS να γινεται μεταδοση κινησης με υδραυλικά κυκλώματα.

Και στην τελική, τι να το κανω ενα καινουριο αυτοκινητο (πχ C5) που να εχει μονο την υδροπνευματική αναρτηση και να μη μου έχει διαβαθμιση της πιεσης των πίσω φρενων αναλογα με το βαρος στον πισω άξονα (απίστευτη ιδεα ενεργητικής ασφάλειας) διαβαθμιση της εντσης του τιμονιου και τόσα αλλα που προσφερε η παλιά "υδροπνευματική ανάρτηση")

2. Τάση (ή και μόδα) να υπερτερεί η παθητική έναντι της ενεργητικής ασφάλειας. Οι επενδυσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών τείνουν προς την παθητική και λιγοτερο προς την ενεργητική ασφάλεια. Εχετε αναρρωτηθει τι ειναι προτιμοτερο? Να εχω ενα αυτοκινητο ελαφρυ και ευέλικτο (πχ 1 τονου βαρους) που θα μπορει να αποφευγει ατυχήματα ή ενα βαρυ και "στιβαρο" με χοντρες λαμαρίνες, δυσκινητο αλλα σε περιπτωση ατυχηματος η επιρροη του σε αυτό να ειναι μικρίοτερη;

Ας μην ξεχναμε πως τις δεκαετίες του 70, 80 και λιγο του 90 οι διαφημισεις της citroen ειχαν πυρήνα την ενεργτική ασφαλεια (ευελιξια, οδηγηση με 3 τροχους, φρεναρισματα και "σλαλομ" για την αποφυγη των ατυχηματων κ.α.)

3. Κανονισμοι ασφαλειας που τεινουν να ομογενοποιήσουν ολα τα αυτοκινητα. Και επειδη η Γερμανια εχει μεγαλυτερη επιρροη, η γερμανική νοοτροπία επικράτησε.

4. Γενικότερα στη μηχανική υπαρχει ταση αντικαταστασης των υδραυλικών και πνευματικών αυτοματισμών από ηλεκτρονικά συστήματα (πολυ χαμηλοτερο κοστος με ποιο απλα αποτελεσματα, φιλικα προς τον χρηστη αλλα και στον συντηρητη).

Ολα τα παραπανω δυστυχως εκαναν τη Citroen να περιορισει την προτοτυπία και την εφευρετικότητα της, παρόλο που χαρη σε αυτή και πιο ειδικά η εφαρμογή των καινοτομιών σε μοντέλα μεσαιας κατηγοριας της προσέφερε μεγάλα έσοδα και τεραστιες πωλήσεις. Και φυσικά ας μην ξεχναμε και τον Art Blakeslee που εδωσε ενα συντηρητικό προφίλ στη Citroen σε σχεση με αυτό που είχε στο παρελθόν, καταστρέφοντας το prject e (http://www.citroenet.org.uk/prototypes/projet-e/projet-e.html).
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.726
Reaction score
3.995
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
γιωργο συμφωνω σε ολα εκτος απο την παραγραφο 2....και ειδικα στο κομματι με την χοντρη λαμαρινα.....αυτα τα ελεγαν οι μπαρμπαδες που δεν ηξεραν τι τους γινετε...σημερα τα αυτοκινητα ειναι πραγαματι πιο ελαφρια αλλα με αλλη σχεδιαστικη δομη για συγκρουσεις αλλα και εξελιγμενα φρενα....σε μια δυσκολη στιγμη υπερτερουν τα σημερινα και σε παθητικη αλλα και σε ενεργητικη ασφαλεια...η ιδια αποψη θα υπαρχει και μετα απο 30 χρονια για τα σημερινα αυτοκινητα....
και το ατυχημα ειναι πως θα κατσει....δες τα 1600αρια σημερα πετυχαινουν καταναλωσεις χαμηλοτερες σε συγκριση με πριν 20 χρονια και με μιαμιση φορα παραπανω ιπποδυναμη...
για το 3ο σκελος δυστυχως καμμια αλλη ευρωπαικη χωρα δεν θεσρπισε στανταρτ στα αυτοκινητα της με αποτελεσμα η γερμανια να θετει τους ορους του παιχνιδιου
και τελος επειδη η υδρο ακομα μετα απο 50 χρονια μιλαω για εποχη μεχρι ξανθια ηταν ακομα μπροστα ...για αυτο την σταματησαν σα ιδεα διοτι θα πηγαινε ακομα πιο μπροστα.....και μετα?....ποιοτικα ολα τα αμαξια θα εμοιαζαν μεταξυ τους αλλα το σιτροε θα ειχε μια υπεροχή την αναρτηση...ξεραν λοιπον οι γερμανοι τι καναν....
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.368
Reaction score
12.387
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Επιτρέψτε μου να πω ότι έχει ανάψει η συζήτηση για τα καλά και απολύτως δικαιολογημένα! Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η σύγχρονη τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να εξελίσσουν και να παράγουν έξυπνα αυτοκίνητα (οικιακές συσκευές δηλαδή) και όχι να υπάρχουν έξυπνοι οδηγοί... Εδώ πάμε για αυτόνομα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό! Δείτε πως μας έχουν μαντρώσει με συγκεκριμένα πρότυπα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κατευθυνόμενη άποψη, κουλτούρα και αισθητική (για να πουλάνε τα προϊόντα τους, είτε το προϊόν είναι ένα αυτοκίνητο, είτε ένα είδος φαγητού/αναψυκτικού, είτε ένας τραγουδιστής, είτε ένα "είδωλο" ποδοσφαιριστής, κ.λ.π.) και έτσι, το επίκεντρο και στην αυτοκίνηση δεν είναι πλέον ο άνθρωπος... Δεν πρέπει να έχει "άποψη δική του" ο οδηγός, δεν πρέπει να είναι σκεπτόμενος... Δεν πρέπει να υπάρχει συναίσθημα, ρομαντισμός, νοσταλγία, που τα είχε άφθονα η παλιά Citroen, μόνο κατανάλωση...
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.071
Reaction score
2.430
Πόντοι
697
Age
53
Επιτρέψτε μου να πω ότι έχει ανάψει η συζήτηση για τα καλά και απολύτως δικαιολογημένα! Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η σύγχρονη τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να εξελίσσουν και να παράγουν έξυπνα αυτοκίνητα (οικιακές συσκευές δηλαδή) και όχι να υπάρχουν έξυπνοι οδηγοί... Εδώ πάμε για αυτόνομα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό! Δείτε πως μας έχουν μαντρώσει με συγκεκριμένα πρότυπα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κατευθυνόμενη άποψη, κουλτούρα και αισθητική (για να πουλάνε τα προϊόντα τους, είτε το προϊόν είναι ένα αυτοκίνητο, είτε ένα είδος φαγητού/αναψυκτικού, είτε ένας τραγουδιστής, είτε ένα "είδωλο" ποδοσφαιριστής, κ.λ.π.) και έτσι, το επίκεντρο και στην αυτοκίνηση δεν είναι πλέον ο άνθρωπος... Δεν πρέπει να έχει "άποψη δική του" ο οδηγός, δεν πρέπει να είναι σκεπτόμενος... Δεν πρέπει να υπάρχει συναίσθημα, ρομαντισμός, νοσταλγία, που τα είχε άφθονα η παλιά Citroen, μόνο κατανάλωση...

Πες τα χρυσόστομε!

Ποτέ δεν φαινόταν τόσο καθολική η υιοθέτηση τέτοιων χειραγωγικών πρακτικών.
Επιπλέον δες με τι μαεστρία έπαιξαν οι Γερμανοί το παιχνίδι:
Πρώτα προωθήσαν την ποιότητα κατασκευής(70's), στη συνέχεια την αξιοπιστία (80's),
μετά την παθητική ασφάλεια (90's), αργότερα τις μεγάλες ιπποδυνάμεις από μικρούς κινητήρες
και πιο πρόσφατα τις, κυρίως ηλεκτρονικές, καινοτομίες σε ενεργητική ασφάλεια και τελευταίως το πρωτοποριακό styling.
Την αντίθετη κατεύθυνση είχε η Ιταλική σχολή για παράδειγμα.
 
Last edited:

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
529
Πόντοι
137
Age
43
μια φωτο πανω απο 1εκ. λεξεις...λυπαμαι πραγματικά
πολλες φορες αναροτιεμαι για πολλα πραγματα αν παμε προς τα μπρως η προς τα πισω τελικα; για αμαξι του μελοντος πιο μιαζει περισσοτερο το DS που παει με τρεις ροδες η το c4;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.194
Reaction score
16.124
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
πολλες φορες αναροτιεμαι για πολλα πραγματα αν παμε προς τα μπρως η προς τα πισω τελικα; για αμαξι του μελοντος πιο μιαζει περισσοτερο το DS που παει με τρεις ροδες η το c4;
και δεν είναι καν C4... Eίναι το DS3...
 

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
529
Πόντοι
137
Age
43
και δεν είναι καν C4... Eίναι το DS3...
:lol: εχεις δικαιο με μπερδεψαν τα αγωνιστικα χροματα. δεν ηξερα οτι οτι ειχε βγει το DS3 σε ραλι
 
Top Bottom