- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.282
- Reaction score
- 16.359
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
Άσχετο, η c5 X7 κατά τη γνώμη μου είναι από τις ομορφότερες Σιτροέν των τελευταίων ετών. Δεν είναι πολύ ξεχωριστή, είναι όμως πανέμορφη για οικογενειακό.
Καμιά σύγκριση με Λαγκούνα, 407, 408, 508, Talisman. Και δεν είναι υπερφορτωμένη σχεδιαστικά σαν την DS5.
Να δώσω 35+ χιλιάρικα για DS5, τις πιο φτωχές εκδόσεις με τον 1.6 δεν θα το έκανα ποτέ. Δεν είμαι πλούσιος, και τόσα χρήματα θα επένδυα, μόνο για κάτι που τρελαινόμουν. 30 χιλιάρικα κάνει περίπου μια δίλιτρη C5. πως θα μπορούσε κάποιος να την αγοράσει σήμερα;; Πριν αντικατασταθεί;;
Αγορά από χώρα ΕΕ, και μετά εκτελωνισμός; Θα έχει φόρο πολυτελείας;
Σε χώρα της ΕΕ, μπορεί να την πάρει κάποιος με χρηματοδοτικό πρόγραμμα; (δόσεις)
Γαμώτο. γιατί δεν την εισάγουν εδώ;; Καταλαβαίνω, είναι πια μόνο δίλιτρη, και άρα περιορισμένου ενδιαφέροντος αγοραστικά, αλλά, και για την ds5, δεν είναι ότι στριμόχνονται την ουρά να την αγοράσουν
Καμιά σύγκριση με Λαγκούνα, 407, 408, 508, Talisman. Και δεν είναι υπερφορτωμένη σχεδιαστικά σαν την DS5.
Να δώσω 35+ χιλιάρικα για DS5, τις πιο φτωχές εκδόσεις με τον 1.6 δεν θα το έκανα ποτέ. Δεν είμαι πλούσιος, και τόσα χρήματα θα επένδυα, μόνο για κάτι που τρελαινόμουν. 30 χιλιάρικα κάνει περίπου μια δίλιτρη C5. πως θα μπορούσε κάποιος να την αγοράσει σήμερα;; Πριν αντικατασταθεί;;
Αγορά από χώρα ΕΕ, και μετά εκτελωνισμός; Θα έχει φόρο πολυτελείας;
Σε χώρα της ΕΕ, μπορεί να την πάρει κάποιος με χρηματοδοτικό πρόγραμμα; (δόσεις)
Γαμώτο. γιατί δεν την εισάγουν εδώ;; Καταλαβαίνω, είναι πια μόνο δίλιτρη, και άρα περιορισμένου ενδιαφέροντος αγοραστικά, αλλά, και για την ds5, δεν είναι ότι στριμόχνονται την ουρά να την αγοράσουν