Για καινουργιο παντα..
τη c5 thp υδρο.. ολοκληρωμενη ,με εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης, ομορφη σχεδιαση μεσα εξω.. με "κλου" το τιμονι σταθερου αφαλου..υπερεξοπλισμενη και παει λεγοντας.. και αν υπαρχουν αυτοκινητα στη κατηγορια που καπου την ξεπερνανε,που υπαρχουν, ζητανε παραλογα παραπανω χρηματα.. το αμαξι το "χαριζουν" στην Ελλαδα.. Αν κοιταζα για μεταχειρισμενο στη κατηγορια θα κοιταζα ακομα 3 συγκεκριμενες προτασεις απο αλλους κατασκευαστες ωστοσο και δε ξερω αν θα κατεληγα σε αυτην.. Αλλα για καινουργιο ασυζητητι...
Επισης εχω μια συμπαθεια στη σειρα ds..δινει το κατι παραπανω.. το ds3 thp ειναι η χρυση τομη στα μικρα hothatch μεταξυ ανεσης, οδικης συμπεριφορας και παιχνιδιαρικου χαρακτηρα που επιβαλλεται εμενα σε τετοιες κατασκευες..σχεδιαστικα επισης μ αρεσει πολυ μεσα-εξω.. Η υβριδικη 200αρα ds5 επισης ειναι περιπτωση.. (οχι μη υβριδικες γιατι εχουν ημιακαμπτο πισω) Ειναι ενα πραγματικα απιθανο αυτοκινητο με υπεροχο εσωτερικο στο οποιο ειχα την τυχη να βρεθω περυσι τετοια εποχη στην εκθεση αυτοκινητου.. λιγο "υπερσχεδιασμενη" αλλα η υβριδικη 200αρα εχει και τεχνολογια πολυ πανω της και αποτελεσματικη-ακριβη αναρτηση. Στην Ελλαδα δυσκολα θα δουμε εστω και απλες εκδοσεις.. αυτη τη στιγμη μια υπαρχει μονο με ελληνικες πινακιδες.. Τελος και 4ο κατα σειρα προτιμησης το 200αρι thp ds4.. στην ιδια φιλοσοφια με το ds3 αλλα στην αμεσως επομενη κατηγορια.. Αυτα τ αγοραζα καινουργια..
Τη προκαταβολη με σιγουρια θα την ακουμπαγα για c5 thp για τα αλλα 3 δε ξερω αν θα κατεληγα τελικα αλλα σιγουρα θα χανα μερικες μερες να το σκεφτομαι.. Σιγουρα βεβαια δεν αγοραζεις citroen οπως παλιοτερα που απλα πηγαινες καρφωτος γιατι ηταν απλα αλλου....
Το μεγαλυτερο προβλημα με εμενα ειναι οτι ειμαι φανατικα υπερ του μεταχειρισμενου..

οποτε εκει αλλαζουν τα παντα..