Η τελευταία υδροπνευματική Citroen..

..παρήχθη στο La Janais στην Brittany στις 31/05/2017

Μετά από 62 συναπτά έτη ένδοξης ιστορίας η θρυλική ανάρτηση ανήκει στο παρελθόν και επίσημα.. Την πρωτοείδαμε (σε μαζική παραγωγή) το 1955 με την υπέροχη Citroen DS και την αποχαιρετούμε σε μια C5 Tourer.

Πόσο τυχεροί όσοι είχαν κάποιο από αυτά τα υπέροχα αυτοκίνητα τις δεκαετίες που πέρασαν και πόσο τυχεροί αυτοί που συνεχίζουν να έχουν μια ή περισσότερες..

a1-cover.jpg
 
Last edited:

Comments

#3
..παρήχθη στο La Janais στην Brittany στις 31/05/2017

Μετά από 62 συναπτά έτη ένδοξης ιστορίας η θρυλική ανάρτηση ανήκει στο παρελθόν και επίσημα.. Την πρωτοείδαμε (σε μαζική παραγωγή) το 1955 με την υπέροχη Citroen DS και την αποχαιρετούμε σε μια C5 Tourer.

Πόσο τυχεροί όσοι είχαν κάποιο από αυτά τα υπέροχα αυτοκίνητα τις δεκαετίες που πέρασαν και πόσο τυχεροί αυτοί που συνεχίζουν να έχουν μια ή περισσότερες..
Για λίγο ακόμα, θα επιβιώσει από την Dongfeng... Για την C5 που μόλις έκαναν Facelift
 
#5
Πριν από λίγες ημέρες, ένας συνάδελφος μου δίνει το ένθετο για αυτοκίνητα μίας πολύ γνωστής και σοβαρής εφημερίδας. Σε αυτό είχε ένα αφιέρωμα στις... DS! Έλεγε για τη "Θεά" (δεν μπορώ να τη λέω "βάτραχο"...), για τις πρωτοπορίες της, ως και για τα cabriolet του Chapron μιλούσε και τα 1365 αντίτυπά τους. Και ξαφνικά, άρχισε να μιλάει για την τρέχουσα γκάμα των... DS... H λέξη Citroen πουθενά!

Αφενός το άρθρο αποτέλεσε απλώς μετάφραση μίας νοσηρής διαφημιστικής καταχώρησης από την εταιρεία και αφετέρου, όταν φτάνουμε στο σημείο να σβήνεται το όνομα και η ιστορία της Citroen, η οποία είναι ταυτόσημη με την υδροπνευματική ανάρτηση, πλέον δε μου προκαλεί εντύπωση και το τέλος της υδροπνευματικής...

Απέραντη θλίψη... Ό,τι ομορφότερο στην υπηρεσία της αυτοκίνησης, τουλαχιστον σε φιλοσοφία και προσφορά στο σύγχρονο αυτοκινητιστή και στην οικογένειά του με τη δυνατότητα πρόσφυσης σε όλες τις συνθήκες, αν όχι απαραίτητα η προσήλωση στα παραδοσιακά υδραυλικά κυκλώματα, έσβησε...
 
#8
Πριν από λίγες ημέρες, ένας συνάδελφος μου δίνει το ένθετο για αυτοκίνητα μίας πολύ γνωστής και σοβαρής εφημερίδας. Σε αυτό είχε ένα αφιέρωμα στις... DS! Έλεγε για τη "Θεά" (δεν μπορώ να τη λέω "βάτραχο"...), για τις πρωτοπορίες της, ως και για τα cabriolet του Chapron μιλούσε και τα 1365 αντίτυπά τους. Και ξαφνικά, άρχισε να μιλάει για την τρέχουσα γκάμα των... DS... H λέξη Citroen πουθενά!

Αφενός το άρθρο αποτέλεσε απλώς μετάφραση μίας νοσηρής διαφημιστικής καταχώρησης από την εταιρεία και αφετέρου, όταν φτάνουμε στο σημείο να σβήνεται το όνομα και η ιστορία της Citroen, η οποία είναι ταυτόσημη με την υδροπνευματική ανάρτηση, πλέον δε μου προκαλεί εντύπωση και το τέλος της υδροπνευματικής...

Απέραντη θλίψη... Ό,τι ομορφότερο στην υπηρεσία της αυτοκίνησης, τουλαχιστον σε φιλοσοφία και προσφορά στο σύγχρονο αυτοκινητιστή και στην οικογένειά του με τη δυνατότητα πρόσφυσης σε όλες τις συνθήκες, αν όχι απαραίτητα η προσήλωση στα παραδοσιακά υδραυλικά κυκλώματα, έσβησε...
Μου άρεσε που το έθεσες ως προσφορά στον άνθρωπο, γιατί λίγο το συνειδητοποιούμε όταν αξιολογούμε τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Αν και σήμερα έχουν γίνει μεγάλα άλματα στην ασφάλεια και στη δυναμική των αυτοκινήτων,
κατά πόσο ο αγοραστής τους το συνεκτιμά στην απόφασή του?
 
#9
Αν και σήμερα έχουν γίνει μεγάλα άλματα στην ασφάλεια και στη δυναμική των αυτοκινήτων,
κατά πόσο ο αγοραστής τους το συνεκτιμά στην απόφασή του?
Στα αυτοκίνητα μεχρι 20.000, πρακτικότητα και τι συμφέρει οικονομοτεχνικά.
Πάνω από 20-25.οοο τι ανεβάζει περισσότερο το ίματζ. Αστέρι, προπέλα, και απόσταση του πισινού από το έδαφος.

Και υπάρχουν κάποιες μικρές υποομάδες που κοιτουν άλλα πράγματα.
 
#10
Στα αυτοκίνητα μεχρι 20.000, πρακτικότητα και τι συμφέρει οικονομοτεχνικά.
Πάνω από 20-25.οοο τι ανεβάζει περισσότερο το ίματζ. Αστέρι, προπέλα, και απόσταση του πισινού από το έδαφος.

Και υπάρχουν κάποιες μικρές υποομάδες που κοιτουν άλλα πράγματα.
Πόσο απλά και ξεκάθαρα!
Κουβέντα για τις ουσιαστικές αυτοκινητιστικές "ποιότητες"!

Αλήθεια τι περιλαμβάνεις στην πρακτικότητα?
 
#11
μην με παρεξηγήσεις, δεν είναι οι δικές μου απόψεις.

Πρακτικότητα; Χώροι, τι φήμη έχει για την αξιοπιστία του, και κατανάλωση.
Για αυτό εξαφανίζονται σιγά σιγά τα τρίθυρα χατσμπακ

Παράγοντες όπως εξοπλισμός που ήταν σημαντικός στα 90's έχει υποχωρήσει, γιατί λίγο πολύ όλα είναι καλοεξοπλισμένα σήμερα
 
#13
Παράγοντες όπως εξοπλισμός που ήταν σημαντικός στα 90's έχει υποχωρήσει, γιατί λίγο πολύ όλα είναι καλοεξοπλισμένα σήμερα

Ισχύει ως προς το οτι είναι φουλ στον εξοπλισμό.
Κι όμως ο υποψήφιος αγοραστής και πάλι συγκρίνει λίστες με "στάνταρ".
 
#14
.

Μετά από 62 συναπτά έτη ένδοξης ιστορίας η θρυλική ανάρτηση ανήκει στο παρελθόν και επίσημα.. Την πρωτοείδαμε (σε μαζική παραγωγή) το 1955 με την υπέροχη Citroen DS
Απόστολε, την πρωτοείδαμε σε μαζική παραγωγή το 1954, στην ΤΑ 15 Six H !!! (αν και μόνο στον πίσω άξονα...)
 
#19
Πώς φαίνεται ότι η Citroen είναι τελείως μαργιονέτα της Peugeot...Κατήργησε (η Peugeot) το υδροελαστικό σύστημα (της Citroen) διότι είδε ότι δεν μπορούσε η Πεζώ να φτάσει τη Σιτροέν στην τεχνολογία που ανέπτυξε μιάς και το μόνο που ανέπτυξε η Peugeot όλα τα χρόνια της λειτουργίας της, ήταν η ανάρτηση με φύλλα σούστας (πατέντα 1911, πρόσφατη ημερομηνία...). Εμείς όμως μένουμε πιστοί στην παλιά, καλη Citroen που κατασκεύασε το Traction Avant to 1934,το 2CV το 1948, τη DS το 1955, τη CX το 1974 και την (ίσως) τελευταία πραγματική Citroen, τη ΒΧ.....
:classic:for ever:love::dscabrio::citrolove::ds:
Όσο για την Peugeot...:oops::whistle::chair::rocket::whip::kill:warning:die:
 
#20
Υδραελαστικό κύκλωμα σωστότερα.. Γιατί δεν είναι μόνο η ανάρτηση..
hydropneumatique=υδροπνευματικό.
Ο όρος υδροελαστικό παραμέμπει στα συντήματα της British Leyland. Eξαλλου τα συστατικά είναι άζωτο(pneu=αέρας) και lhm που είναι υγρό (hydro).

Γίνομαι σχολαστικός και σπασίκλας, το ξέρω...
 
Top Bottom