Πραγματικά, προσπαθούσα πολύ να βρω τον κατάλληλο τίτλο για αυτό το θέμα που σκέφτηκα... Αφορμή στάθηκε το νέο Μίνι που έβγαλε η εταιρεία "David Brown Automotive", η οποία πήρε απλώς το παλιό Μίνι με τον κινητήρα των 1275κ.εκ. και το "επαναπροσδιόρισε" (το αναφέρει με τον μεγαλειώδη τίτλο "remastered") στη σύγχρονη εποχή. Αυτός ο "επαναπροσδιορισμός" περιλαμβάνει νέα τεχνολογία στο εσωτερικό, διατηρώντας τη βασική του εξωτερική και εσωτερική φόρμα, ακόμα και τον παλαιό κινητήρα και κιβώτιο, αλλά πάντα με τις κατάλληλες τροποποιήσεις για να προσαρμοσθεί στη σύγχρονη εποχή. Με λίγα λόγια, απαντούν στο ερώτημα "εάν βγάζαμε σήμερα πάλι το κλασσικό, πουλαγαπημένο μας Μίνι, πως θα το φτιάχναμε, χωρίς να αποκλίνουμε, όμως, από την αρχική του σχεδιαστική και μηχανολογική αντίληψη?"
Για εμένα το αποτέλεσμα είναι μαγικό, απαντώντας αποτελεσματικά σε υποκατάστατα πραγματικών αυτοκινήτων του στυλ "Ρέπλικα" (με εξαίρεση κάποιες λίγες περιπτώσεις, όπως η Porsche 356 Speedster της Ελληνικής Replicar), ή Restomod αυτοκίνητα, όπως τα Mustang της Αμερικανικής Revology (Παλαιό Mustang με σύγχρονα μηχανικά μέρη και αναρτήσεις).
Οι Άγγλοι πρωτοπορούν και απαντούν με τον καλύτερο τρόπο στο να προσαρμόσουν την αγάπη για τη γοητεία και νοσταλγία που εκπέμπει ένα πραγματικά κλασσικό αυτοκίνητο στις απαιτήσεις του σύγχρονου αυτοκινητιστή. Αντίστοιχα παραδείγματα με αυτό της David Brown automotive έχουμε ξανααναφέρει (KWE Jaguar XJS, Eagle E-type, η απίστευτη Jaguar MkII του Ian Callum από τη CMC, η παραγωγή "νέων" πλαισίων για Μίνι και MGB/MGB GT από την British Heritage Shells< κ.λ.π.
Φαντάζεστε αντίστοιχες "επαναπροσδιορισμένες" Citroen? Κάτι αντίστοιχο δεν έκανε και ο George Regembeau (και ελπίζω να εξακολουθεί να συνεχίζει ο γιός του) με την 6τάχυτη (!) SM με τα 240 άλογα?
Για εμένα το αποτέλεσμα είναι μαγικό, απαντώντας αποτελεσματικά σε υποκατάστατα πραγματικών αυτοκινήτων του στυλ "Ρέπλικα" (με εξαίρεση κάποιες λίγες περιπτώσεις, όπως η Porsche 356 Speedster της Ελληνικής Replicar), ή Restomod αυτοκίνητα, όπως τα Mustang της Αμερικανικής Revology (Παλαιό Mustang με σύγχρονα μηχανικά μέρη και αναρτήσεις).
Οι Άγγλοι πρωτοπορούν και απαντούν με τον καλύτερο τρόπο στο να προσαρμόσουν την αγάπη για τη γοητεία και νοσταλγία που εκπέμπει ένα πραγματικά κλασσικό αυτοκίνητο στις απαιτήσεις του σύγχρονου αυτοκινητιστή. Αντίστοιχα παραδείγματα με αυτό της David Brown automotive έχουμε ξανααναφέρει (KWE Jaguar XJS, Eagle E-type, η απίστευτη Jaguar MkII του Ian Callum από τη CMC, η παραγωγή "νέων" πλαισίων για Μίνι και MGB/MGB GT από την British Heritage Shells< κ.λ.π.
Φαντάζεστε αντίστοιχες "επαναπροσδιορισμένες" Citroen? Κάτι αντίστοιχο δεν έκανε και ο George Regembeau (και ελπίζω να εξακολουθεί να συνεχίζει ο γιός του) με την 6τάχυτη (!) SM με τα 240 άλογα?
Last edited: