Από ότι φαίνεται, την γλύτωσε στο Βέλγιο που ήταν...poli omorfi XM, mavri ke olla pou mou aresi, an itane edo avstria den tha glitone se afti tin timi...
Leo kapios forumistas pou mbori tha eprepe na tin pari!
Από ότι φαίνεται, την γλύτωσε στο Βέλγιο που ήταν...poli omorfi XM, mavri ke olla pou mou aresi, an itane edo avstria den tha glitone se afti tin timi...
Leo kapios forumistas pou mbori tha eprepe na tin pari!
...amartia...pantos.Ο κυβισμός είναι απαγορευτικός στην Ελλάδα Κώστα..
Θα διαφωνήσω ευγενικά με τον φίλο Χρήστο.Επειδή το έχω δει από κοντά 2 φορές ,η τελευταία τον περασμένο Νοέμβρη θεωρώ ότι οι φωτογραφίες αποτυπώνουν 100% τη πραγματικότητα με τον κίνδυνο να έχει αλλάξει κάτι το τελευταίο 6μηνο.
Ειναι εμφανες-γνωστο ότι είναι 121 αλογα.
potpouri...
...ah ne afto ine omorfo...ala ti na kribi arage...?Για ανταλλακτικά.
Car.gr - Citroen Xantia '00
Το αυτοκίνητο είναι για ανταλλακτικά δεν έχει πινακίδες.. θέλει δίσκο πλατώ όλα τα υπόλοιπα είναι...www.car.gr
Βρε το Χρηστακο... Βρε τον Χρηστακο...Παιδιά άμα αρχίσουμε και τα xantia εδώ...
Ούτε σε 10.....Σε 3 χρόνια θα τ αρχίσουμε..
Εκτος εαν καπου κλειδωσει για καμια 5 ετια μεγαλε....Πάω βάσει νόμου και δε μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό μεσιέ..
Για να μην πω ότι σε 1-2 χρόνια θ αρχίσω τα κορεατικά...
Υγεία να έχουμε και θα έχουμε! και η ιστορία θα δείξει
H ιστορία έχει ήδη αρχίσει να δείχνει. Εδώ και 2-3 χρόνια! Μια που ενημερώνομαι από τον ξένο τύπο κλασσικού αυτοκινήτου. Εάν όχι ως αξία χρηματική, αλλά ως αυτοκίνητο. Αρχίζει δηλαδή να ξεπροβάλλει ως classic, ασχέτως χρηματικής αξίας.Εκτος εαν καπου κλειδωσει για καμια 5 ετια μεγαλε....
Οπως οταν ηταν 25 και πηγε 30... ....
Δεν λεω .....να σωθουν ολα ... για να θυμουνται την ιστορια της αυτοκινητοβιομηχανιας και τα βιωματα του καθ ενος...
classic never ........ ομως ...