Ενδιαφέρουσες αγγελίες από το Internet

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
. Για τη κυκλόφορία σε αθηνα και θεσσαλονικη, επιτρέπονται τα Ευρο5 και 6. Αυτό πως φαίνεται σε ενα αυτοκίνητο που ερχεται μεταχειρισμένο στην Ελλάδα? Στο mobile.de που κοίταξα. άλλες C6 τις λέει Euro5 και άλλες Euro4.
φαίνεται από τις προδριαγραφές του κατασκευαστή. οι c6, άλλες είναι 4 αι άλλες 5, ανάλογα με την ημερομηνία κατασκευής
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.405
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Ειναι άπιαστο όνειρο, σίγουρα, για μένα τουλάχιστον. Αλλα μιας και αναφερθήκαμε στα έξοδα, αυτό που με φοβίζει περισσότερο είναι τα έξοδα συντήρησης. Τα υπόλοιπα δεν ειναι τόσο υπερβολικά, ούτε τα τέλη ούτε το τεκμήριο, ειδικά αν πεις οτι δε θα τα πληρώσεις για όλο το χρόνο. Για τη κυκλόφορία σε αθηνα και θεσσαλονικη, επιτρέπονται τα Ευρο5 και 6. Αυτό πως φαίνεται σε ενα αυτοκίνητο που ερχεται μεταχειρισμένο στην Ελλάδα? Στο mobile.de που κοίταξα. άλλες C6 τις λέει Euro5 και άλλες Euro4.
Το χειρότερο δεν είναι τα έξοδα συντήρησης. Είναι η τεχνογνωσία πάνω στο αυτοκίνητο και δεδομένου του ότι δεν κυκλοφόρησαν πολλές στην Ελλάδα, δεν πιστεύω να είναι και πολλοί οι μηχανικοί που θα ξέρουν να της βάλουν χέρι. Εδώ εμείς με τη CX και μηχανικοί που να την ξέρουν, στους δέκα, θα είναι οι δύο.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Το χειρότερο δεν είναι τα έξοδα συντήρησης. Είναι η τεχνογνωσία πάνω στο αυτοκίνητο και δεδομένου του ότι δεν κυκλοφόρησαν πολλές στην Ελλάδα, δεν πιστεύω να είναι και πολλοί οι μηχανικοί που θα ξέρουν να της βάλουν χέρι. Εδώ εμείς με τη CX και μηχανικοί που να την ξέρουν, στους δέκα, θα είναι οι δύο.
για την c6, δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα με τα ...συνεργεία.
είναι στο ίδιο πάτωμα με το 407 και την C5 x7 (από το 2008 και μετά δηλαδή).
τα περισσότερα μηχανικά μέρη, όπως και τα ηλεκτρικά είναι κοινά με αυτά τα αυτοκίνητα.
οι δε κινητήρες οι ίδιοι και τα κιβώτια ταχυτήτων, τόσο το αυτόματο όσο και το 6τάχυτο μηχανικό έχουν φορεθεί σε πάρα πολλά πεζό και σιτροέν.
η ανάρτηση, από άποψης γεωμετρίας είναι η ίδια με 407 και c5 τελευταίας γενιάς.
το τιμόνι το κλασικό μεταβλητής υποβοήθησης της psa στα μεγαλομεσαία της.
το υδροπνευματικό κομμάτι είναι η ιντρακτίβ 3+ για τις 2.2 (που φοριόταν και στις c5)
και στις v6 η ιντρακτίβ 3+ μαζί με το ΑΜVAR (Hλεκτρονική διαχείριση της αναρτησης με 16 προγράμματα λειτουργείας), που είναι και το μοναδικό στοιχείο που την διαφοροποιεί (αν και αυτό υπήρχει και σε μεγάλα πεζό και θα υπάρχει και στο νέο 508, αλλά χωρίς την υδρο), αλλά και πάλι είναι κάτι που ο μηχανικός δεν θα έβαζε χέρι. lexia...

αρα θα ελεγα ο ηλεκτρονικός ελεγχος της αναρτησης θα είναι πονοκεφαλος στο μελλον, αλλα όχι περισσότερο από άλλα αυτοκίνητα που εχουν και αυτά ημι-ενεργητική αναρτηση

γενικά, δεν μου φαίνεται να έχει κάτι που να τρομάξει έναν σύγρονο μηχανικό...
το μόνο που θα είναι πρόβλημα στο μέλλον, είναι τα πολλά ηλεκτρονικά (όπως και σε όλα τα συγχρονα αυτοκίνητα) που θα υπάρχει θέμα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών).


οι CX, ds(πιο ευκολες μάλλον από cx) και SM (το πιο ζορικο από ολα, αφού θέλει μηχανικό κλασικών σιτροέν για το σασί, και μηχανικο κλασικών μαζερατι για τα μηχανικά) είναι από τις πιο δυσκολες σιτροέν.
 
Last edited:

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.052
Reaction score
26.870
Πόντοι
1.607
For spares μια χαρά..
Σαλόνι μηχανικά... Και ότι άλλο..
Απο την άλλη άποψη...
Diesel... Μετατροπή... Σε βενζίνη... Με πινακίδες μπλε.... Και ότι να ναι... Εξου και η τιμή... Και ειναι καιρό που ο άνθρωπος προσπαθεί να το πουλήσει...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.538
Reaction score
19.056
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
Μόνο όσα με συμφέρουν.. Κρατω...

Έχω μπει στο νόημα της ζωής του 2018...

Camping..for ever my friend...
Keep going...
..
Ποτέ δεν ειναι αργα εστω κ το 2018, μικρουλης εισαι ακομη...να κανεις παρεα με τον Luigi junior
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.547
Reaction score
19.714
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
CITROEN :love:
Σε σεντουκια τα χουνε κρυμμενα...?:lol: Ειναι απιστευτο αλλα μου θυμιζει πολυ εντονα ενα αυτοκινητο που εβλεπα στη Νεα Φιλαδελφεια πριν πολλα χρονια.. Οι ζαντες και το εξτρα στοπ.. Ρε τι υπαρχει τελικα..

https://www.car.gr/14665367-citroen-cx


 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
μου μυριζει αρκετα μαζεματα
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.547
Reaction score
19.714
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ε προφανως.. Πληρης μετατροπη μοιαζει και ειναι και αλμυρη.
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.405
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
CITROEN :love:
Σε σεντουκια τα χουνε κρυμμενα...?:lol: Ειναι απιστευτο αλλα μου θυμιζει πολυ εντονα ενα αυτοκινητο που εβλεπα στη Νεα Φιλαδελφεια πριν πολλα χρονια.. Οι ζαντες και το εξτρα στοπ.. Ρε τι υπαρχει τελικα..

https://www.car.gr/14665367-citroen-cx


Οντως, μάλλον μετατροπή είναι. Δε νομίζω οι CX δεύτερης σειράς να είχαν νίκελ πάνω στο στεγανοποιητικό λάστιχο του παρμπρίζ δεδομένου του πιο σπορ και ανανεωμένου χαρακτήρα τους.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.547
Reaction score
19.714
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Βουτηξα μες το αρχειο μου αλλα οντως την ηξερα!

 
Top Bottom