Το χειρότερο δεν είναι τα έξοδα συντήρησης. Είναι η τεχνογνωσία πάνω στο αυτοκίνητο και δεδομένου του ότι δεν κυκλοφόρησαν πολλές στην Ελλάδα, δεν πιστεύω να είναι και πολλοί οι μηχανικοί που θα ξέρουν να της βάλουν χέρι. Εδώ εμείς με τη CX και μηχανικοί που να την ξέρουν, στους δέκα, θα είναι οι δύο.
για την c6, δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα με τα ...συνεργεία.
είναι στο ίδιο πάτωμα με το 407 και την C5 x7 (από το 2008 και μετά δηλαδή).
τα περισσότερα μηχανικά μέρη, όπως και τα ηλεκτρικά είναι κοινά με αυτά τα αυτοκίνητα.
οι δε κινητήρες οι ίδιοι και τα κιβώτια ταχυτήτων, τόσο το αυτόματο όσο και το 6τάχυτο μηχανικό έχουν φορεθεί σε πάρα πολλά πεζό και σιτροέν.
η ανάρτηση, από άποψης γεωμετρίας είναι η ίδια με 407 και c5 τελευταίας γενιάς.
το τιμόνι το κλασικό μεταβλητής υποβοήθησης της psa στα μεγαλομεσαία της.
το υδροπνευματικό κομμάτι είναι η ιντρακτίβ 3+ για τις 2.2 (που φοριόταν και στις c5)
και στις v6 η ιντρακτίβ 3+ μαζί με το ΑΜVAR (Hλεκτρονική διαχείριση της αναρτησης με 16 προγράμματα λειτουργείας), που είναι και το μοναδικό στοιχείο που την διαφοροποιεί (αν και αυτό υπήρχει και σε μεγάλα πεζό και θα υπάρχει και στο νέο 508, αλλά χωρίς την υδρο), αλλά και πάλι είναι κάτι που ο μηχανικός δεν θα έβαζε χέρι. lexia...
αρα θα ελεγα ο ηλεκτρονικός ελεγχος της αναρτησης θα είναι πονοκεφαλος στο μελλον, αλλα όχι περισσότερο από άλλα αυτοκίνητα που εχουν και αυτά ημι-ενεργητική αναρτηση
γενικά, δεν μου φαίνεται να έχει κάτι που να τρομάξει έναν σύγρονο μηχανικό...
το μόνο που θα είναι πρόβλημα στο μέλλον, είναι τα πολλά ηλεκτρονικά (όπως και σε όλα τα συγχρονα αυτοκίνητα) που θα υπάρχει θέμα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών).
οι CX, ds(πιο ευκολες μάλλον από cx) και SM (το πιο ζορικο από ολα, αφού θέλει μηχανικό κλασικών σιτροέν για το σασί, και μηχανικο κλασικών μαζερατι για τα μηχανικά) είναι από τις πιο δυσκολες σιτροέν.