Ενδιαφέρουσες αγγελίες από το Internet

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.069
Reaction score
23.532
Πόντοι
1.667
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Πιο ωραίο τάσι (στο κόσμο?) από αυτό της XM με τα 5 κυκλάκια δε παίζει να υπάρχει...:O
Συγκρινόμενο ακόμα και με ζάντες Χρήστο. Work of art
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
897
Reaction score
3.515
Πόντοι
757
Age
53
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Δημήτρη (Dap), εσένα περιμένει αυτή.

 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.202
Reaction score
16.136
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Έχει άλλαξει άπειρα χέρια τελευταία. Κάποιοι εδώ μέσα νομίζω ξέρουν πιο πολλές λεπτομέρειες.
 

nikos_xm

Member
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
210
Reaction score
664
Πόντοι
507
το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι μετατροπή σε series II, δεν ξέρω κάτι άλλο
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
200
Reaction score
563
Πόντοι
337
Age
55
Μιας και με τσιγκλάει ο Maxtsif, να σας πω εγώ που τηλεφώνησα πριν από καιρό. Ευγενικός ήταν ο άνθρωπος, αλλά κάποια πράγματα είναι αταίριαστα.......
Ήταν του πατέρα του. Είναι σειράς Ι ατμοσφαιρική δίλιτρη, αλλά έγινε εξ΄ολοκλήρου μετατροπή (μέσα έξω) σε σειρά ΙΙ και φόρεσε τον κινητήρα με το τούρμπο και τα 147 άλογα. Το ότι έχει γίνει επισκευή στο αυτόματο κιβώτιο επιβεβαιώνει τους φόβους μου ότι τα συγκεκριμένα αυτόματα (ΖF4ΗΡ18) ήταν αναξιόπιστα. Το βελτιωμένο ZF4HP20 φορέθηκε μόνο στον νέο τρίλιτρο που μπήκε μετά το 1997 (190 άλογα). Τώρα, τι ακριβώς επισκευάστηκε σε ένα αυτόματο κιβώτιο -και το κυριότερο με τι επιτυχία- είναι άλλη ιστορία (επειδή έχω πικρή εμπειρία με εκείνο της Xsara). Δεν θέλω να τον αδικώ τον άνθρωπο, μπορεί το κιβώτιο να δουλεύει άριστα μετά την επισκευή, επισημαίνω όμως την ευπάθειά τους.
Το είναι 1/1991 σημαίνει ότι είναι μέσα στην "επίφοβη" περίοδο των ΧΜ, όπως έχει αναφερθεί πολλάκις στο φόρουμ. Ας υποθέσουμε ότι έχει λύσει ο προκάτοχος το ζήτημα με τα ηλεκτρολογικά. Γιατί να αλλάξεις το Diravi τιμόνι, το εσωτερικό, τη μάσκα μπροστά και την αεροτομή πίσω; Για να δείχνει νεότερο; Οι ζάντες πάντως πανέμορφες (νομίζω του αρχικού τρίλιτρου).
Το μόνο "πλεονέκτημα" του αυτοκινήτου είναι ότι βγάζει ιστορικά νούμερα (βέβαια θα πρέπει η "λέσχη" να κάνει τα στραβά μάτια στα παραπάνω). Αλλά και πάλι παίρνεις ένα ιστορικό "μασκαρεμένο";
Για το αέριο που ενοχλεί κάποιους, προσωπικά δεν έχω πρόβλημα, αν ο κινητήρας το σηκώνει....
Last but not least. Το παίρνεις και κάποια στιγμή χρειάζεσαι ανταλλακτικό. Πως θα το ψάξεις; Με το πλαίσιο;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.202
Reaction score
16.136
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Γιατί να αλλάξεις το Diravi τιμόνι, το εσωτερικό, τη μάσκα μπροστά και την αεροτομή πίσω; Για να δείχνει νεότερο;
Ποτέ δεν είχε diravi.
Είχαν μόνο οι
Τριλιτρες 1989-97
 

nikos_xm

Member
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
210
Reaction score
664
Πόντοι
507
Αμα έχει γίνει μετατροπή έχουν αλλάξει τα πάντα από πλεξούδες κλπ, δεν υπάρχει θέμα ότι είναι του 91, οπότε ανταλλακτικά με βάση τη μετατροπή πηγαίνεις. Το θέμα είναι να είχε γίνει καλή δουλειά τότε. Κατά τη γνώμη μου, εφόσον άλλαξε μηχανή και το εσωτερικό καλώς έπραξε αλλάζοντας τη μετώπη , καθρέπτες κλπ
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.916
Reaction score
26.444
Πόντοι
1.487
28832


 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.916
Reaction score
26.444
Πόντοι
1.487



:ninja::citrolove::citrosleep:
popcornpopcorn

Ενδιαφερων εκλεισαν καποια

https://www.aguttes.com/en/catalog/128530?sort=num&num=&id=&p=1&sold=true
Και λιγα δεν πωληθηκαν ...
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.427
Reaction score
18.460
Πόντοι
1.287
Age
50
Περιοχή
Italy Milan
Δεν έχω ξαναδεί τέτοια καθίσματα...
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.407
Reaction score
3.226
Πόντοι
697
Age
50

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.407
Reaction score
3.226
Πόντοι
697
Age
50

Τιμια ωραια αγγελια ..:dance:
Κινείται συνεχώς. Το είχα φωτογραφήσει πρόσφατα. Μια και δείχνει τις πινακίδες, το βάζω και εγώ.

 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.382
Reaction score
12.403
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Tη συγκεκριμένη SM τη θυμάμαι εδώ και πολλά χρόνια να προσπαθούν να την πουλήσουν. Είχε ένα 4άκτινο τιμόνι από Maserati Merak, ευτυχώς τώρα το άλλαξαν. Τα λογότυπα Maserati, η αναφορά του ως Maserati και η απομάκρυνση από την αυθεντικότητα του πίνακα οργάνων στα υλικά και στα χρώματα που χρησιμοποίησαν, εμένα με ξεπερνούν... TΟ πιο πιθανό είναι ο κινητήρας να είναι Merak 3λιτρος. Δε νομίζω ο προσφάτως θανών Andrew Brodie (και όχι Brody, όπως αναφέρει), να αναπαλαίωσε το αυτοκίνητο στην παρούσα του κατάσταση! Νομίζω ότι πρέπει να δούλευε αρκετά στην αυθεντικότητα των αυτοκινήτων που αναπαλαίωνε.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.019
Reaction score
18.198
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Νικο το αυτοκινητο μου φαινεται προσωπικα πολυ καλο. Βεβαια τα σχεδον 65000e που καποτε ζηταγε ειναι αλλου... Νομιζω επισης οτι η ενιαια επιφανεια που περιβαλει τα οργανα του καντραν εβγαινε και ασημι. Αλλαζει βεβαια αυτο ευκολα οπως και 2-3 σηματακια.
 
Top Bottom