Δεν ξεκινάει...

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.004
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Καλησπέρα σε όλους,

Σήμερα το πρωί και ενώ το αυτοκίνητο δεν δούλεψε 2 μέρες είπα να καθαρίσω λίγο το καρμπιρατέρ. Αγόρασα ένα carb cleaner και ψεκασα στις πεταλούδες και μετά μεαα στα ζιγκλερακια.

Προσπάθησα μετά από καμιά ώρα να το βάλω μπροστά έσκασε δύο φορές και μετά τίποτα.
Από τότε φυσηξα τα ζιγκλερακια με ένα λεπτό σωληνάκι από σπρέι. Άνοιξα το καρμπιρατέρ και άδειασα την βενζίνη. Καθαρισα γιατί είχε μαυρακια. Πάλι τίποτα.
Έβγαλα μπουζί ήταν στεγνα. Μιζαρησα μήπως έχουν πλημμυρίσει οι κύλινδροι καύσιμο. Τσεκαρα για σπίθα όλα καλά ήταν πάλι δεν παίρνει. Η αντλία επιτάχυνσης επίσης δουλεύει. Μου έχει σπάσει τα νεύρα
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.692
Reaction score
3.694
Πόντοι
697
Age
50
Ελέγχεις για σπινθήρα.

Ελέγχεις για παροχή καυσίμου. Πλωτήρες - βαρελάκια, κλπ.

Αν όλα δουλεύουν σωστά, κέρασέ το από τις πεταλούδες, να δείς αν πάρει.

Θεωρούμε ότι όλα τα άλλα, χρονισμοί κλπ, είναι σωστά.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.004
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Πρέπει να έχει ρωγμή το χταπόδι κάτω από το καρμπιρατέρ, αν πατησω την αντλία επιτάχυνσης μετά από λίγο στάζει ακριβώς από κάτω. Προφανώς η βρομια το είχε φράξει και τώρα που το καθάρισα άνοιξε
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.692
Reaction score
3.694
Πόντοι
697
Age
50
Πρέπει να έχει ρωγμή το χταπόδι κάτω από το καρμπιρατέρ, αν πατησω την αντλία επιτάχυνσης μετά από λίγο στάζει ακριβώς από κάτω. Προφανώς η βρομια το είχε φράξει και τώρα που το καθάρισα άνοιξε
Μήτσο, το χταπόδι είναι μεταλλικό, δεν ραϊζει τόσο εύκολα.

Δες την φλάντζα καρμυρατέρ-χταποδιού, και την φλάντζα της αντλίας επιτάχυνσης. Από αλλού τρέχει και στάζει εκεί ΙΜΟ.

Ειναι ο λόγος που σου πρότεινα να το κεράσεις. Για να δείς αν έχει φτωχό μείγμα.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
966
Reaction score
2.822
Πόντοι
587
Age
35
Απο προσωπικη πειρα,εχω διαπιστωσει οτι το σπρει καρμπυρατερ πρεπει να χρησιμοποιειται σε συνδυασμο με πεπιεσμενο αερα.Δηλαδη μετα τη χρηση του και πριν στεγνωσει,πρεπει τα υπολειμματα να φυσηχτουν.Εαν μιλαμε για περιπτωσεις οπου η χρηση γινεται επι αυτοκινητου,οπως εδω,τοτε καλο ειναι να γινεται με τη μηχανη εν λειτουργια,η εστω να δουλεψει αμεσως μετα.Σε αντιθετη περιπτωση,υπαρχει πιθανοτητα η διαλυμενη και παρασυρομενη βρωμια,να στεγνωσει και να στερεοποιηθει σε καποιο αλλο σημειο,οπου δημιουργει προβληματα-και αυτο ειναι που υποθετω οτι εγινε εδω.
To οτι τρεχει βενζινη αν πατησεις πολλες φορες την αντλια επιταχυνσης ειναι εν μερει φυσιολογικο,εαν η φλατζα δεν ειναι σε πολυ καλη κατασταση,παρ ολα αυτα δεν νομιζω οτι ειναι αυτο το προβλημα,λογικα θα δουλεψει κι ετσι.Δηλαδη πιθανοτατα και πριν ετσι να ηταν,απλα δεν ειχε χρειαστει να πατησεις την αντλια τοσες φορες ωστε να το παρατηρησεις.
Στην πραξη τωρα,δοκιμασε να το κερασεις οπως σου λεει ο Γιωργος(με προσοχη παντα εννοειται).Επισης,δοκιμασε να του ριξεις σπρει καρμπυρατερ απευθειας μεσα στα ζιγκλερια,και μετα προσπαθησε να βαλεις αμεσως μπροστα,προτου αυτο στεγνωσει.Υποψιαζομαι πως οτι εγινε,εγινε γιατι στεγνωσε το σπρει μαζι με τη βρωμια μεσα στα ζιγκλερια(ακραιο σεναριο,αλλα αν συνεβη δεν φευγει με φυσηγμα και πιθανως ουτε με τη βενζινη),οποτε αν κανεις αυτο πιθανως να λυθει το προβλημα.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.262
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
To οτι τρεχει βενζινη αν πατησεις πολλες φορες την αντλια επιταχυνσης ειναι πολύ φυσιολογικό,
διότι υπάρχει ειδική οπή εξόδου στο χταπόδι:thumbs:
Είσαι σίγουρος ότι δεν έβαλες χέρι αλλού? :rolleyes:
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.004
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Το κερασα , μετά έριξα αέριο για αναπτήρες τπτ. Μου φάνηκε λίγο αδύναμος ο σπινθήρας πάντως
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.692
Reaction score
3.694
Πόντοι
697
Age
50
Δες πάλι τα μπουζί. Αν είναι στεγνά, δεν έχεις υπερτροφοδότηση καυσίμου.

Μετά, μύρισε την εξάτμιση. Αν μυρίζει βενζίνη, τροφοδοτείται αλλά δεν κάνει καύση.

Ελέγχεις ΟΛΕΣ τις ενώσεις καλωδίων. Ειδικά τα κουμπωτά. Ευκολα γλυστράνε και δεν κάνουν επαφές. Τα περνάς και με σπρέϊ. Αν πάλι δεν δείς αποτελέσματα, ............................αλλάζεις πηνίο / πολλαπλασιαστή, αφού ελέγξεις πρώτα τις πλατίνες / διάκενα / χρονισμό, αν δεν έχεις ηλεκτρονική.

Δεν βλέπω άλλο λόγο για να μην παίρνει. Και με φτωχό μείγμα, θα έκανε τσάφ, αλλά δεν θα σήκωνε στροφές. Αν δεν έχεις σπινθήρα, με καθαρά μπουζί, είναι θέμα ηλεκτρολογικό. Το πηνίο, κάποιες φορές "καιγεται" από θερμοκρασίες.

Ειναι απλούστατη μηχανή, δεν έχει ηλεκτρονικά και άλλες μπούρδες, οπότε δύο είναι τα σημεία σου. Καύσιμο / σπινθήρας.

ΕΡΩΤΗΣΗ. Πότε έβαλες τελευταία φορά βενζίνη και από πού ? Μια φορά, και εγώ κόντεψα να το πετάξω, μέχρι που ανακάλυψα ότι η βενζίνη ήταν μάπα και πέταξα ΟΛΗ την βενζίνη, έβαλα δοχειάκι με άλλη στην αναρρόφηση της αντλίας και .....................τούρμπο. Λες ?
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.004
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
To οτι τρεχει βενζινη αν πατησεις πολλες φορες την αντλια επιταχυνσης ειναι πολύ φυσιολογικό,
διότι υπάρχει ειδική οπή εξόδου στο χταπόδι:thumbs:
Είσαι σίγουρος ότι δεν έβαλες χέρι αλλού? :rolleyes:
καλά κατάλαβα , η οπή προφανώς ήταν φραγμένη και το σπρέι την καθάρισε.
Να πω ότι έβγαλα το ζιγκλερακι στο πρωτεύον που είναι σαν φλογέρα και ήταν καθαρό μεσα.
Σήμερα πάτησα μίζα χωρίς να πατήσω γκάζι , έσκασε δύο φορές αλλά δεν πήρε και μου μύρισε βενζίνη
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.004
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Επίσης η ειδική οπή δεν προκαλεί διαρροή υποπίεσης;
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.004
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Άλλο κουλό που ξέχασα να αναφέρω χθες, από τα πλατινακια κτλ, βγαίνουν δύο καλώδια , το ένα πάει στο πολλαπλασιαστή το άλλο στο σασί ή - ή "γείωση.
Αν αποσύνδεσω το καλώδιο από τα πλατινακια που συνδέεται με το καλώδιο που πάει στο σασί δείχνει συνέχεια,σύνδεση δλδ με το σασί χωρίς να είναι συνδεδεμένο με το καλώδιο αυτό.
Από την άλλη όταν μετράω το καλώδιο που θα έπρεπε να συνδέεται με το σασί μου δείχνει 150ohm
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
966
Reaction score
2.822
Πόντοι
587
Age
35
Πιθανολογω οτι με το λυσε δεσε του καπακιου,κατι εχει συμβει και μαγκωνει το φλοτερ ειτε ανοιχτο ειτε κλειστο,ειτε και τα δυο κατα περιπτωση.Μου εχει τυχει παλαιοτερα δηλαδη.Μιζαρισε το χωρις γκαζι και κατοπιν κοιτα μεσα στην πεταλουδα αν υπαρχει περισσεια βενζινης,αν ναι τοτε ισως εχει υπερχειλιση.Θα βοηθουσε επισης να χτυπησεις και το σωμα του καρμπυρατερ με καποιο μικρο βαρος(πχ μια πενσα),ωστε να ξεκολλησει το φλοτερ.
Θα προτεινα να μην πειραξεις τα ηλεκτρικα,οχι τιποτα αλλο,αλλα μετα δεν θα μπορουμε να αποκλεισουμε ουτε αυτα απο την εξισωση..:rolleyes:
Και για να γινουμε συγκεκριμενοι:Το αμαξι εχει ηλεκτρονικη;(υπαρχουν και ηλεκτρονικες με πλατινες)Και επισης..Μιλαμε για καρμπυρατερ σαν το παρακατω;
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.692
Reaction score
3.694
Πόντοι
697
Age
50
Άλλο κουλό που ξέχασα να αναφέρω χθες, από τα πλατινακια κτλ, βγαίνουν δύο καλώδια , το ένα πάει στο πολλαπλασιαστή το άλλο στο σασί ή - ή "γείωση.
Αν αποσύνδεσω το καλώδιο από τα πλατινακια που συνδέεται με το καλώδιο που πάει στο σασί δείχνει συνέχεια,σύνδεση δλδ με το σασί χωρίς να είναι συνδεδεμένο με το καλώδιο αυτό.
Από την άλλη όταν μετράω το καλώδιο που θα έπρεπε να συνδέεται με το σασί μου δείχνει 150ohm

Ενα - ένα τα λές.

Το καλώδιο από τα πλατινάκια ( ....άκου έκφραση ! ), προς τον "πολλαπλασιαστή", είναι η εντολή για να δώσει σπινθήρα.

Αν δείχνει "σώμα" συνέχεια, γιατί έχεις και τον πυκνωτή, μάλλον θέλεις καινούργιο πυκνωτάκι.

Αλλά, αυτά τα λένε από την αρχή. :dash:
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.004
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Δεν έχει ηλεκτρονική , και το καρμπιρατέρ είναι αυτό του βιντεο.
Επειδή δεν βγαίνει η φτερωτή με τίποτα αν και ρίχνω WD40 (θα βγει που θα πάει) τι χωρητικότητα έχει το πυκνωτάκι ώστε να δοκιμάσω εξωτερικά για να μου φύγει ο καημός;
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.004
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Ενα - ένα τα λές.

Το καλώδιο από τα πλατινάκια ( ....άκου έκφραση ! ), προς τον "πολλαπλασιαστή", είναι η εντολή για να δώσει σπινθήρα.

Αν δείχνει "σώμα" συνέχεια, γιατί έχεις και τον πυκνωτή, μάλλον θέλεις καινούργιο πυκνωτάκι.

Αλλά, αυτά τα λένε από την αρχή. :dash:
Το καλώδιο που πάει στον πολλαπλασιαστή δεν δείχνει σώμα συνέχεια το άλλο ομως δείχνει συνέχεια ακόμη και όταν είναι αποσυνδεμενο.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
966
Reaction score
2.822
Πόντοι
587
Age
35
Το καλώδιο που πάει στον πολλαπλασιαστή δεν δείχνει σώμα συνέχεια το άλλο ομως δείχνει συνέχεια ακόμη και όταν είναι αποσυνδεμενο.
Λογικο,εαν το μετρησες σε φαση που οι πλατινες ειναι κλειστες..:rolleyes:
Ξαναλεω,δεν θεωρω καλη ιδεα να πειραξεις τα ηλεκτρικα.Αν τα σκαλισεις και αυτα,δεν θα βρεις ποτε ακρη τι φταιει.(Συγνωμη αν γινομαι αποτομος)
Το καλυτερο θα ειναι να μπορουσε να βοηθησει καποιο μελος που βρισκεται κοντα.Εμεις μπορει να λεμε διαφορα απο το πληκτρολογιο,αλλα το να δινουμε συμβουλες για ενα αμαξι που δεν εχουμε δει,σε εναν ανθρωπο που δεν εχει ιδιαιτερες γνωσεις,μαλλον δεν ειναι οτι καλυτερο.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.692
Reaction score
3.694
Πόντοι
697
Age
50
Δεν έχει ηλεκτρονική , και το καρμπιρατέρ είναι αυτό του βιντεο.
Επειδή δεν βγαίνει η φτερωτή με τίποτα αν και ρίχνω WD40 (θα βγει που θα πάει) τι χωρητικότητα έχει το πυκνωτάκι ώστε να δοκιμάσω εξωτερικά για να μου φύγει ο καημός;
Βασικά, εκτός από το τωρινό, πρέπει να λύσεις την φτερωτή.

Ενας ικανός μηχανικός, θα μπορούσε να σε βοηθήσει, αφού δεν λύνει αλλιώς, με μια μικρή φλόγα οξυγόνου, για να ζεστάνει την κεφαλή, κτύπημα, περιστροφή, και πάλι ζέσταμα, και πάλι κτύπημα, περιστροφή, μετά πενετρέϊτ, και πάλι από την αρχή.

Το να μην έχεις δυνατόττα αφαίρεσης δεν είναι θετικό. Πρέπει να την λύσεις.

Αν δεν δουλεύει έτσι, που πιστεύω ότι θα "ακούσει", θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τρυπάνι. Μικρό για οδηγό, μεγάλο - φρέζα για την αποκοπή της κεφαλής.

Θέλει τεχνική, για να μην μείνει μέσα η υπόλοιπη βίδα, πόσο μακρυά σου είναι ο @KostasX ?
 
Top Bottom