Γκρι υγρό από την εξαγωγή αριστερού κυλίνδρου!! Καμία ιδέα?

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Καλησπερα μετα απο πολυ καιρο στο φορουμ!
Πριν 2 χρονια αρχισα να προσπαθω να ξαναζωντανεψω το 2cv μου και σχεδον τα ειχα καταφερει! Μετα λογο υποχρεωσεων το αφησα λιγο στην ακρη και μετα απο 2 χρονια ξανα το παλευω αφου βρηκα λιγο χρονο να αφιερωσω.
Τωρα προσπαθωντας να το βαλω μπρος με αποτυχια, μετα απο μερικες προσπαθειες ο δεξιος κυλινδρος (κοιτοντας το εξω απο το αυτοκινητο) αρχισε να πεταει ενα γκρι υγρο, μολις ( μυριζει βενζινη αρα φαναζομαι ειναι βενζινη και λαδι??).
Καμια ιδεα? λυση? προηγουμενη παρομοια εμπειρια?
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Καλησπερα μετα απο πολυ καιρο στο φορουμ!
Πριν 2 χρονια αρχισα να προσπαθω να ξαναζωντανεψω το 2cv μου και σχεδον τα ειχα καταφερει! Μετα λογο υποχρεωσεων το αφησα λιγο στην ακρη και μετα απο 2 χρονια ξανα το παλευω αφου βρηκα λιγο χρονο να αφιερωσω.
Τωρα προσπαθωντας να το βαλω μπρος με αποτυχια, μετα απο μερικες προσπαθειες ο δεξιος κυλινδρος (κοιτοντας το εξω απο το αυτοκινητο) αρχισε να πεταει ενα γκρι υγρο, μολις ( μυριζει βενζινη αρα φαναζομαι ειναι βενζινη και λαδι??).
Καμια ιδεα? λυση? προηγουμενη παρομοια εμπειρια?
Καλησπέρα Ιάσων!!! Μια καλή πρακτική όταν ξεκινάμε κινητήρες μετά από χρόνια ακινησία είναι να βγάζουμε τα μπουζί και να ρίχνουμε για αρχη λίγο λάδι η πετρέλαιο μέσα στους κυλίνδρους(με το λάδι για να δημιουργήσουμε μια τυπική λιπαντικη μεμβράνη) ...
Μετά αλλάζουμε λάδια και φίλτρο και προσθέτουμε φρέσκο λαδάκι..
Μετα αδειάζουμε τη βενζίνη από το ρεζερβουάρ και τοποθετούμε ένα φίλτρο στην γραμμή... Προσθέτουμε καινούργια βενζίνη..
Μετά μιζαρουμε κάποιες φορές για λίγα δευτερόλεπτα ώστε να κυκλοφορήσει το λάδι στο κύκλωμα του(όλα αυτά χωρίς να τοποθετήσουμε τα μπουζί στους κυλίνδρους ώστε ο κύλινδρος να εξαερωσει και να μη σηκώσει πίεση.
Μετά τοποθετούμε καινούργια μπουζί
Όλα αυτά ενημερωτικά φίλε μου!!
Τώρα στην περίπτωση σου όπως τα αναφέρεις σημαίνει ότι ο δεξιος κύλινδρος έχει γεμίσει με κάποιο υγρό πιθανότατα βενζίνη η ότι χάνει από κάπου λάδι, τσέκαρε τα καλάμια των ωστηριων..
Ακόλουθα τη διαδικασία που σου πρότεινα για αρχη και τσέκαρε στο τέλος και με πολύ ΠΡΟΣΟΧΉ αν τα μπουζί σπινθηριζουν...
Σου εύχομαι καλή αρχή και ότι χρειαστείς εδώ είμαστε!!
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Καλησπέρα Ιάσων!!! Μια καλή πρακτική όταν ξεκινάμε κινητήρες μετά από χρόνια ακινησία είναι να βγάζουμε τα μπουζί και να ρίχνουμε για αρχη λίγο λάδι η πετρέλαιο μέσα στους κυλίνδρους(με το λάδι για να δημιουργήσουμε μια τυπική λιπαντικη μεμβράνη) ...
Μετά αλλάζουμε λάδια και φίλτρο και προσθέτουμε φρέσκο λαδάκι..
Μετα αδειάζουμε τη βενζίνη από το ρεζερβουάρ και τοποθετούμε ένα φίλτρο στην γραμμή... Προσθέτουμε καινούργια βενζίνη..
Μετά μιζαρουμε κάποιες φορές για λίγα δευτερόλεπτα ώστε να κυκλοφορήσει το λάδι στο κύκλωμα του(όλα αυτά χωρίς να τοποθετήσουμε τα μπουζί στους κυλίνδρους ώστε ο κύλινδρος να εξαερωσει και να μη σηκώσει πίεση.
Μετά τοποθετούμε καινούργια μπουζί
Όλα αυτά ενημερωτικά φίλε μου!!
Τώρα στην περίπτωση σου όπως τα αναφέρεις σημαίνει ότι ο δεξιος κύλινδρος έχει γεμίσει με κάποιο υγρό πιθανότατα βενζίνη η ότι χάνει από κάπου λάδι, τσέκαρε τα καλάμια των ωστηριων..
Ακόλουθα τη διαδικασία που σου πρότεινα για αρχη και τσέκαρε στο τέλος και με πολύ ΠΡΟΣΟΧΉ αν τα μπουζί σπινθηριζουν...
Σου εύχομαι καλή αρχή και ότι χρειαστείς εδώ είμαστε!!
Ευχαριστω για τις συμβουλες! το εκανα αυτο με το λαδι στους κυλινδρους απο τα μπουζι (εβαλα wd40), οσο για λαδι εχει τα παλιο μεσα αυτο θα το αλλαξω μαζι με το φιλτρο. Βενζινη το τροφοδοτω κατευθιαν απο εξωτερικο ντεποζιτο και το μιζαρα και χωρις μπουζι στην αρχη για να ξεκολισουν λιγο ολα! Σπινθιρα εχω επισης τα τσεκαρα και τα δυο.
Θα ξαναδω αυριο τι παιζει στον κυλινδρο, σκεφτομαι να βγαλω τον σωληνα εισαγωγης-εξαγωγης (εκει που βιδωνει το καμπιρατερ) δω τι γινεται.
Ευχαριστω!!
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
οχι :/ και αυτο με προβληματιζει
Εφωσον έχεις ρεύμα στα μπουζί μη σε προβληματίζει.. Η αντλία βενζίνης τραβάει κανονικά? (βγάλε το σωληνάκι της κατάθλιψης της αντλίας και δες άμα φέρνει βενζίνη)...
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Εφωσον έχεις ρεύμα στα μπουζί μη σε προβληματίζει.. Η αντλία βενζίνης τραβάει κανονικά? (βγάλε το σωληνάκι της κατάθλιψης της αντλίας και δες άμα φέρνει βενζίνη)...
Φερνει μια χαρα. Το εβγαλα ενω μιζαρα και ανεβαζει βενζινη κανονικα.
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Κατανοητό,.. Τότε ίσως να παίζει κάτι με το καρμπυρατέρ...
Επισης για να αξιολογήσεις την κατάσταση του μοτέρ θα πρέπει να μετρήσεις τη πίεση συμπίεσης των κυλινδρων.. (ώστε να είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις απώλεια συμπίεσης από κάποια βαλβίδα η ελατήρια εμβολων)
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Κατανοητό,.. Τότε ίσως να παίζει κάτι με το καρμπυρατέρ...
Επισης για να αξιολογήσεις την κατάσταση του μοτέρ θα πρέπει να μετρήσεις τη πίεση συμπίεσης των κυλινδρων.. (ώστε να είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις απώλεια συμπίεσης από κάποια βαλβίδα η ελατήρια εμβολων)
Το καρμπυρατερ το ειχα καθαρισει πριν 2 χρονια σε εναν φιλο. Βλεπω γεμιζει κανονικα και το τζετ βγαζει βενζινη οταν τραβαω το γκαζι.
Τωρα για συμπιεση δεν εχω μετρησει ποτε. Ειναι ευκολο να την μετρησω? (ξερω γινεται με το αερομετρο, την ακριβη διαδικασια δεν την ξερω αλλα μπορω να το ψαξω) Ποσο πιεση πρεπει να εχει επισης καθε κυλινδρος?
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Θα το ψάξω και θα σου στείλω αύριο τις πιέσεις και την διαδικασία!
Σε ευχαριστω πολυ!!! θα το κοιταξω κι εγω οσο μπορω!
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Λοιπων σημερα ασχοληθηκα λιγο με το αμαξι και παρατηρησα αυτο το τσιριγμα καθως γυρνουσα την μηχανη χειροκινητα που βγαινει απο τον κυλινδρο που χθες αρχισε να πεταει υγρο ενω μιζαρα (αποτι καταλαβα απλα βενζινη ηταν τελικα). Δειτε το βιντεο που ανεβαζω τωρα, ακουγεται και ο ηχος. Καμια ιδεα για αυτο? εγω σκεφτομαι χωρις να εχω εμπειρια βεβαια οτι κατι παιζει με τον κυλινδρο οποτε σκεφτομαι να τον ανοιξω να δω τι γινεται.
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Λοιπων σημερα ασχοληθηκα λιγο με το αμαξι και παρατηρησα αυτο το τσιριγμα καθως γυρνουσα την μηχανη χειροκινητα που βγαινει απο τον κυλινδρο που χθες αρχισε να πεταει υγρο ενω μιζαρα (αποτι καταλαβα απλα βενζινη ηταν τελικα). Δειτε το βιντεο που ανεβαζω τωρα, ακουγεται και ο ηχος. Καμια ιδεα για αυτο? εγω σκεφτομαι χωρις να εχω εμπειρια βεβαια οτι κατι παιζει με τον κυλινδρο οποτε σκεφτομαι να τον ανοιξω να δω τι γινεται.
Καλημέρα!!
Ολα οδηγουν εκεί.. Στο να τον ανοίξεις τον κυλινδρο να δεις τι παιζει,
Εφοσον πιάνουν τα χέρια σου καντο και εδώ είμαστε για οποιαδήποτε βοήθεια.
Κάποιες συμβουλές από έμενα ...
Οταν θα ξεκινήσεις να λύνεις να θέσεις τον κυλινδρο ώστε να είναι στο άνω νεκρό σημείο (θα δεις τα κόκορακια και τα ωστηρία ώστε να μην πατάνε τις βαλβίδες θα είναι σχετικά λασκα)

Να λασκάρεις το χταπόδι (πολλαπλή εισαγωγής - εξαγωγής) ώστε να σε διευκολύνει όταν θα βγάλεις την κεφαλή.

Να προσέξεις ιδιαίτερα τα καλάμια που περνάνε από μεσα τα σωτηρία, όταν θα βγάζεις την κεφαλη είναι από αλουμίνιο και ειναι πολύ λεπτά, οπότε οποιαδήποτε παραμόρφωση θα σου δημιουργήσει μετά διαρροές λαδιού. (Αυτά ευθηνονται για το 80% των διαρροών λαδιού στα 2CV)

Πρόσεχε τις βίδες εξαγωγής που πιάνουν την εξαγωγή γιατί συνήθως είναι σφιχτες, μην τις ζορίσεις πολύ διότι υπάρχει η πιθανότητα να σου κοπούν η ακόμα χειρότερα να κλωτησεις τα σπειρωματα εσωτερικά στην κεφαλή.. (Βάλε πετρέλαιο η Wd40 να μαλακώσουν η προσεκτικά ζέστανε τες με ένα φλογηστρο)
Αυτά για αρχή..
Καλη συνέχεια και προσεκτικά σε κάθε βήμα
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Λοιπων το ανοιξα! Ολα καλα δεν στραβωσα τιποτα πιστευω και σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες! Βοηθησαν πολυ.
Τωρα κατι ξεκαθαρο δεν βρηκα που να ειναι χαλασμενο ομως δεν εχω ξαναδει και κυλινδρο-μπιστονι στην ζωη μου. Κατι σπασμενο/ραγισμενο/γρατζουνισμενο δεν ειδα. Το μονο που παρατηρησα ειναι οτι στον κυλινδρο που εκανε θορυβο, τα δαχτυλιδακια του μπιστονιου δεν πρεοξηχαν οπως προεξηχαν στο αλλο. Μολις το λαδωσα λιγο προσπαθωντας να το ξανακλισω βεβαια ξεκολησαν και πεταχτικαν οπως και στο αλλο μπιστονι. Μπορει να ηταν αυτο το προβλημα? να ηταν κολιμενο κατι? Δες και το βιντεο και τις φωτογραφιες που ανεβαζω να δουμε τι γινεται! Ευχαριστω για την βοηθεια!!!

Πρωτα στελνω την μερια του οδηγου (Κυλινδρος που εκανε θορυβο)
17267
17268
17269
17270
17271
17272
17273
17274
17275
17276
17267
17268
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
KostasX said:
17280[
Καλημέρα!!
Ολα οδηγουν εκεί.. Στο να τον ανοίξεις τον κυλινδρο να δεις τι παιζει,
Εφοσον πιάνουν τα χέρια σου καντο και εδώ είμαστε για οποιαδήποτε βοήθεια.
Κάποιες συμβουλές από έμενα ...
Οταν θα ξεκινήσεις να λύνεις να θέσεις τον κυλινδρο ώστε να είναι στο άνω νεκρό σημείο (θα δεις τα κόκορακια και τα ωστηρία ώστε να μην πατάνε τις βαλβίδες θα είναι σχετικά λασκα)

Να λασκάρεις το χταπόδι (πολλαπλή εισαγωγής - εξαγωγής) ώστε να σε διευκολύνει όταν θα βγάλεις την κεφαλή.

Να προσέξεις ιδιαίτερα τα καλάμια που περνάνε από μεσα τα σωτηρία, όταν θα βγάζεις την κεφαλη είναι από αλουμίνιο και ειναι πολύ λεπτά, οπότε οποιαδήποτε παραμόρφωση θα σου δημιουργήσει μετά διαρροές λαδιού. (Αυτά ευθηνονται για το 80% των διαρροών λαδιού στα 2CV)

Πρόσεχε τις βίδες εξαγωγής που πιάνουν την εξαγωγή γιατί συνήθως είναι σφιχτες, μην τις ζορίσεις πολύ διότι υπάρχει η πιθανότητα να σου κοπούν η ακόμα χειρότερα να κλωτησεις τα σπειρωματα εσωτερικά στην κεφαλή.. (Βάλε πετρέλαιο η Wd40 να μαλακώσουν η προσεκτικά ζέστανε τες με ένα φλογηστρο)
Αυτά για αρχή..
Καλη συνέχεια και προσεκτικά σε κάθε βήμα
Και ο κυλινδρος που ακουγοταν Οκ σε φωτογραφιες και βιντεο (Μερια συνοδηγου)
17280
17281
17282
17283
17284
17285
17286
17287
17288
17289
17290
17291
17292
 
Last edited:

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Μπραβο σου φίλε!! Ωραία πράγματα!!
Λοιπόν αν είχε κολλημένα ελατήρια στα έμβολα βρήκες κατά 99%το πρόβλημα!! Θα σου στείλω το βράδυ μόλις πάω σπίτι μια σειρά εργασιών να κάνεις ώστε να απόκαταστήσεις τη μηχανή!!
Ανέβασε άμα μπορείς και φωτογραφίες του εσωτερικού των χιτωνίων και των κυλινδρο κεφαλών!!! :citroen:
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Τελεια σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!! Προσπαθω να βγαλω τωρα αλλα δεν μου καθεται ο φωτισμος!!!
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Ανέβασε άμα μπορείς και φωτογραφίες του εσωτερικού των χιτωνίων και των κυλινδρο κεφαλών!!! :citroen:
Tα χρωματα φαινονται λιγο πορτοκαλι αλλα ειναι απο την λαμπα
173091731017311173131731417316173171731817319
 
Last edited:

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Λοιπόν φίλε Ιάσων..
Ξεκινάμε..

Όσον αφορά τα έμβολα υπάρχουνε κάποιες πλαστικές ξύστρες ή με βουρτσάκι απο μπρούντζινες τρίχες ή στη χειρότερη με ένα scotch Brite και πετρέλαιο θα τρίψεις τις ποδιές των εμβόλων και τις κεφαλές για να φύγει η καρβουνίλα. ΔΕΝ θα τρίψεις τα ελατήρια των εμβόλων
. Προσοχή διότι το αλουμίνιο χαράζεται εύκολα πράγμα ανεπιθύμητο για τις ποδιές των εμβόλων..
(Κανονικά θα πρέπει να βγάλεις τα ελατήρια ώστε να καθαρίσεις τα Grooves αλλά δε στο προτείνω αν δεν έχεις την σχετική εμπειρία διότι μπορεί να τα παραμορφωσεις η να τα σπάσεις. Δεν το λέω προσβλητικά αλλά συμβουλευτικα... Γίνονται και παρεξηγήσεις του γραπτού λόγου...)
Στο τέλος τα ελατήρια των εμβόλων θα τα ρίξεις πετρέλαιο και θα τα φυσήξεις καλά! Θα βεβαιωθείς ότι κινούνται ελεύθερα περιμετρικά και ότι οι ακμές τους δεν κάνανε μύτη..(Να γίνουνε δλδ σαν λεπίδι)...Πολύ προσοχή διότι είναι αιχμηρές..
Μια γενική συμβουλή για τους καθαρισμούς είναι ότι όσο πιο πολύ μουλιάσεις την καρβουνίλα με Πετρέλαιο τόσο πιο εύκολα θα καθαρίσει. Τα έμβολα θα μουσκέψεις ένα πανί με πετρέλαιο και θα τα τυλίξεις (σαν κομπρέσα δηλαδή)
Στο τέλος προτού την άρμοση της μηχανής ξέπλυμα με βενζίνη και μπόλικο λαδάκι..


Όσον αφορά τα χιτώνια...
Καθαρίζεις ιδιαίτερα την περιοχή ψηλά στο χιτώνιο εκεί που πολύ πιθανόν να υπάρχει ένα δαχτυλίδι κσρβουνιλας.
Στη συνέχεια κανονικά θα πρέπει να κάνεις Honning στα χιτώνια. Το Honning είναι η διαδικασία που αγριεύεις τα χιτώνια ώστε να ''κρατάει'' λάδι (λιπαντική μεμβράνη).
Εάν έχεις στην περιοχή σου έχεις κάποιο ρεκτιφιέ θα σου πρότεινα να του τα πας να τα κάνει αυτός με ειδικό μηχάνημα. Γίνεται να το κάνεις και εσύ όμως
αλλά θέλει λίγη εμπειρία και προσοχή. Θα πάρεις scotch Brite ή σμυριδόπανο 1000, 800 νερού. Θα τα βάλεις σε μια λεκάνη με καθαρό πετρέλαιο για να μουσκέψουν. Θα τα τυλίξεις γύρω από ένα πανί και θα τρίψεις εσωτερικά τους κυλίνδρους σε σχήμα S, δηλαδή όχι κατακόρυφα, ούτε οριζόντια. Ψάξε και στο διαδίκτυο για πληροφορίες ΠΡΟΤΟΎ προχωρήσεις. Δεν θα χαλάσει και ο κόσμος αν δεν το κάνεις αλλά πρέπει να στο πω μιας και έφτασες μέχρι εδώ

Όσον άφορα τις κεφαλές θα πρέπει να κάνεις Leak Test για να σιγουρευτείς ότι οι βαλβίδες σου στεγανοποιούν και ότι δεν έχεις απώλειες συμπίεσης.
Ο σωστός τρόπος γίνεται με ένα ειδικό μηχάνημα όπου μοιάζει μια βεντούζα κενού πού τοποθετείτε στον αυλό εισαγωγής - εξαγωγής και μετράει το κενό...(και πάλι αν έχεις κάποιο ρεκτιφιέ κοντά μπορεί να σου τον κάνει τον έλεγχο δωρεάν)..Μπορείς όμως και εσύ με έναν πιο απλό τρόπο ..
Θα γυρίσεις τις κεφαλές και θα τοποθετήσεις τα μπουζί, στη συνέχεια θα γεμίσεις τους θαλάμους καύσης με βενζίνη και θα παρατηρήσεις με έναν καλό φακό αν έχεις διαρροή βενζίνης μέσα στους αυλούς εισαγωγής - εξαγωγής μετά απο κάποια λεπτά!!
Κανονικά δε θα πρέπει να έχεις...Αν έχεις θα πρέπει να τρίψεις βαλβίδες κλπ....


Μπορείς επίσης να τσεκάρεις και τους "τζόγους" των διωστήρων (Μπιέλες) κουνώντας τους μέσα - έξω θα πρέπει να είναι σχεδόν μηδενικοί και να υπάρχει κάποιος τζόγος στο δεξιά αριστερά... κοιτώντας πάντα τον διωστήρα ευθέως...(όπως λειτουργεί δλδ η μηχανή)

Προσπάθησε να καθαρίσεις όσο πιο καλά μπορείς όλα τα εξαρτήματα και εξωτερικά...

Συνοψίζοντας

Πολύ προσοχή με τα Αλουμινένια κομμάτια..
Να ξέρεις ότι είναι η καλύτερη ευκαιρία εδώ που εφτασες ώστε να επισκευάσεις τις κεφαλές..( Τσιμουχάκια βαλβίδων , έλεγχο των οδηγών των βαλβίδων , τρίψιμο κλπ) , να αλλάξεις τα λαστιχάκια που στεγανοποιούν τα καλάμια (Ματομπούκαλα) . Βεβαίως όλα αυτά αν αποσκοπείς σε μακροχρόνια χρήση του αυτοκινήτου. Δηλαδή να το φτιάξεις μια φορά και να ξεμπερδέψεις για τα επόμενα χρόνια όπου αυτό θα σου πρότεινα μη γνωρίζοντας όμως το Budget σου.

Όλα αυτά που σου γράφω είναι ένας τρόπος για να μπορέσεις να το "μαζέψεις" μόνος σου τα βασικά . Κανονικά θέλει μετρήσεις χιτωνίων , εμβόλων κλπ όπου δε στα αναφέρω παραπάνω για τον λόγο της απλότητας...
Υπάρχει και το Manual του Haynes όπου αναφέρει απο ότι ξέρω όλες αυτές τις διαδικασίες και θα σου πρότεινα να το βρεις...

Βεβαίως όλα τα παραπάνω είναι από προσωπική μου άποψη και αυτά έκανα προσωπικά. (Δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων)

Καλή συνέχεια!!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.215
Reaction score
23.877
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Λοιπόν φίλε Ιάσων..
Ξεκινάμε..

Όσον αφορά τα έμβολα υπάρχουνε κάποιες πλαστικές ξύστρες ή με βουρτσάκι απο μπρούντζινες τρίχες ή στη χειρότερη με ένα scotch Brite και πετρέλαιο θα τρίψεις τις ποδιές των εμβόλων και τις κεφαλές για να φύγει η καρβουνίλα. ΔΕΝ θα τρίψεις τα ελατήρια των εμβόλων
. Προσοχή διότι το αλουμίνιο χαράζεται εύκολα πράγμα ανεπιθύμητο για τις ποδιές των εμβόλων..
(Κανονικά θα πρέπει να βγάλεις τα ελατήρια ώστε να καθαρίσεις τα Grooves αλλά δε στο προτείνω αν δεν έχεις την σχετική εμπειρία διότι μπορεί να τα παραμορφωσεις η να τα σπάσεις. Δεν το λέω προσβλητικά αλλά συμβουλευτικα... Γίνονται και παρεξηγήσεις του γραπτού λόγου...)
Στο τέλος τα ελατήρια των εμβόλων θα τα ρίξεις πετρέλαιο και θα τα φυσήξεις καλά! Θα βεβαιωθείς ότι κινούνται ελεύθερα περιμετρικά και ότι οι ακμές τους δεν κάνανε μύτη..(Να γίνουνε δλδ σαν λεπίδι)...Πολύ προσοχή διότι είναι αιχμηρές..
Μια γενική συμβουλή για τους καθαρισμούς είναι ότι όσο πιο πολύ μουλιάσεις την καρβουνίλα με Πετρέλαιο τόσο πιο εύκολα θα καθαρίσει. Τα έμβολα θα μουσκέψεις ένα πανί με πετρέλαιο και θα τα τυλίξεις (σαν κομπρέσα δηλαδή)
Στο τέλος προτού την άρμοση της μηχανής ξέπλυμα με βενζίνη και μπόλικο λαδάκι..


Όσον αφορά τα χιτώνια...
Καθαρίζεις ιδιαίτερα την περιοχή ψηλά στο χιτώνιο εκεί που πολύ πιθανόν να υπάρχει ένα δαχτυλίδι κσρβουνιλας.
Στη συνέχεια κανονικά θα πρέπει να κάνεις Honning στα χιτώνια. Το Honning είναι η διαδικασία που αγριεύεις τα χιτώνια ώστε να ''κρατάει'' λάδι (λιπαντική μεμβράνη).
Εάν έχεις στην περιοχή σου έχεις κάποιο ρεκτιφιέ θα σου πρότεινα να του τα πας να τα κάνει αυτός με ειδικό μηχάνημα. Γίνεται να το κάνεις και εσύ όμως
αλλά θέλει λίγη εμπειρία και προσοχή. Θα πάρεις scotch Brite ή σμυριδόπανο 1000, 800 νερού. Θα τα βάλεις σε μια λεκάνη με καθαρό πετρέλαιο για να μουσκέψουν. Θα τα τυλίξεις γύρω από ένα πανί και θα τρίψεις εσωτερικά τους κυλίνδρους σε σχήμα S, δηλαδή όχι κατακόρυφα, ούτε οριζόντια. Ψάξε και στο διαδίκτυο για πληροφορίες ΠΡΟΤΟΎ προχωρήσεις. Δεν θα χαλάσει και ο κόσμος αν δεν το κάνεις αλλά πρέπει να στο πω μιας και έφτασες μέχρι εδώ

Όσον άφορα τις κεφαλές θα πρέπει να κάνεις Leak Test για να σιγουρευτείς ότι οι βαλβίδες σου στεγανοποιούν και ότι δεν έχεις απώλειες συμπίεσης.
Ο σωστός τρόπος γίνεται με ένα ειδικό μηχάνημα όπου μοιάζει μια βεντούζα κενού πού τοποθετείτε στον αυλό εισαγωγής - εξαγωγής και μετράει το κενό...(και πάλι αν έχεις κάποιο ρεκτιφιέ κοντά μπορεί να σου τον κάνει τον έλεγχο δωρεάν)..Μπορείς όμως και εσύ με έναν πιο απλό τρόπο ..
Θα γυρίσεις τις κεφαλές και θα τοποθετήσεις τα μπουζί, στη συνέχεια θα γεμίσεις τους θαλάμους καύσης με βενζίνη και θα παρατηρήσεις με έναν καλό φακό αν έχεις διαρροή βενζίνης μέσα στους αυλούς εισαγωγής - εξαγωγής μετά απο κάποια λεπτά!!
Κανονικά δε θα πρέπει να έχεις...Αν έχεις θα πρέπει να τρίψεις βαλβίδες κλπ....


Μπορείς επίσης να τσεκάρεις και τους "τζόγους" των διωστήρων (Μπιέλες) κουνώντας τους μέσα - έξω θα πρέπει να είναι σχεδόν μηδενικοί και να υπάρχει κάποιος τζόγος στο δεξιά αριστερά... κοιτώντας πάντα τον διωστήρα ευθέως...(όπως λειτουργεί δλδ η μηχανή)

Προσπάθησε να καθαρίσεις όσο πιο καλά μπορείς όλα τα εξαρτήματα και εξωτερικά...

Συνοψίζοντας

Πολύ προσοχή με τα Αλουμινένια κομμάτια..
Να ξέρεις ότι είναι η καλύτερη ευκαιρία εδώ που εφτασες ώστε να επισκευάσεις τις κεφαλές..( Τσιμουχάκια βαλβίδων , έλεγχο των οδηγών των βαλβίδων , τρίψιμο κλπ) , να αλλάξεις τα λαστιχάκια που στεγανοποιούν τα καλάμια (Ματομπούκαλα) . Βεβαίως όλα αυτά αν αποσκοπείς σε μακροχρόνια χρήση του αυτοκινήτου. Δηλαδή να το φτιάξεις μια φορά και να ξεμπερδέψεις για τα επόμενα χρόνια όπου αυτό θα σου πρότεινα μη γνωρίζοντας όμως το Budget σου.

Όλα αυτά που σου γράφω είναι ένας τρόπος για να μπορέσεις να το "μαζέψεις" μόνος σου τα βασικά . Κανονικά θέλει μετρήσεις χιτωνίων , εμβόλων κλπ όπου δε στα αναφέρω παραπάνω για τον λόγο της απλότητας...
Υπάρχει και το Manual του Haynes όπου αναφέρει απο ότι ξέρω όλες αυτές τις διαδικασίες και θα σου πρότεινα να το βρεις...

Βεβαίως όλα τα παραπάνω είναι από προσωπική μου άποψη και αυτά έκανα προσωπικά. (Δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων)

Καλή συνέχεια!!
Συγγνώμη που παραμβαίνω απλά να καταθέσω το σεβασμό μου στον Κώστα :bow:
 
Top Bottom