Ο Πολαπλασιαστης
Εννοούσα NOS...valeo -duccelier the same...
Εννοούσα NOS...valeo -duccelier the same...
Καλησπερα! Λοιπων ανεβαζω πολλαπλασιαστες και καλωδιωση.καλύτερος είναι ο Duccelier αλλά τη δουλειά του θα την κάνει και ο Valeo δίχως κανένα πρόβλημα... Οπότε μπορείς ανέβασε φωτός από τους πολλαπλασιαστες και από την τωρινή καλωδίωση
(Θα σου στείλω το ηλεκτρολόγικο σχέδιο του 2cv για να το έχεις...)
Ο Πολαπλασιαστης
Εννοούσα NOS...
Καλησπερα!Το 2cv έναν πολλαπλασιαστη έχει για 2 κυλίνδρους.. Αυτό με τους 2 πολλαπλασιαστες είναι πατέντα σίγουρα και μπορεί και ο λόγος που να μν περνει μπροστα!! Αν έχεις καθαρό καρμπυρατέρ
Καινουργιες πλατινες και πυκνωτή και σωστά ρυθμισμενο αβανς είναι εκεί το πρόβλημα! Αα άλλαξε και δύο μπουζί και βάλε ngk bp6hs!!
Καλημέρα φίλε!!Καλησπερα!
Μου ηρθε ο πολλαπλασιαστης σημερα και το πειρε με την πρωτη!! χωρις κανενα προβλημα! Τελικα αυτο ηταν το προβλημα
Τωρα θελω να αλλαξω και πλατινες-πυκνωτη γιατι ειναι στραβο το λαμακι και δεν μπορω να βρω ευκολα αβανς, φιλτρο αερα-λαδιου και θα βαλω και βενζινης που δεν ειχε καν ετσι για το καλο!
Επισης θελω να βαλω και καινουργια λαδια και βρηκα αυτα, του κανουν? https://www.autobeat.gr/lipantika-ladia-autokinitou/lipantika-aytokinitou/lipantika-aytokinitou-motul-2000-multigrade-20w-50-5-lt
Επισης απο βαλβολινες τι βαζω? και πως τις αλλαζω? (φανταζομαι ειναι αναγκαιο μετα απο τοσα χρονια)
Ευχαριστω για την βοηθεια παιδια!!! επιτελους μετα απο τοσα χρονια γινεται δουλεια!!
Δίχως να θέλω να κάνω διαφήμιση φιλτρα λαδιού αέρα κλπ ψώνισα από το Onparts.gr μπορεί να έχει και πλατινες. Επίσης να αλλάξεις και τον πυκνωτή μαζί με τις πλατινες ώστε να είσαι κομπλέ για τα επόμενα χρόνια.Καλησπερα!
Μου ηρθε ο πολλαπλασιαστης σημερα και το πειρε με την πρωτη!! χωρις κανενα προβλημα! Τελικα αυτο ηταν το προβλημα
Τωρα θελω να αλλαξω και πλατινες-πυκνωτη γιατι ειναι στραβο το λαμακι και δεν μπορω να βρω ευκολα αβανς, φιλτρο αερα-λαδιου και θα βαλω και βενζινης που δεν ειχε καν ετσι για το καλο!
Επισης θελω να βαλω και καινουργια λαδια και βρηκα αυτα, του κανουν? https://www.autobeat.gr/lipantika-ladia-autokinitou/lipantika-aytokinitou/lipantika-aytokinitou-motul-2000-multigrade-20w-50-5-lt
Επισης απο βαλβολινες τι βαζω? και πως τις αλλαζω? (φανταζομαι ειναι αναγκαιο μετα απο τοσα χρονια)
Ευχαριστω για την βοηθεια παιδια!!! επιτελους μετα απο τοσα χρονια γινεται δουλεια!!
Απεναντίας, καλό θα είναι να ενημερώνουμε από που ψωνίζουμε αν φυσικά είμαστε ευχαριστημένοιΔίχως να θέλω να κάνω διαφήμιση
Ωραια!Καλημέρα φίλε!!
Ευχάριστα νέα!!
Φίλτρο βενζίνης να βάλεις όπως και ένα ανεπιστροφο ώστε να κρατάει γεμάτη την αντλία.
Θα τα τοποθετήσεις πριν την ανναροφηση της αντλίας.
Όσον αφορά τα λάδια βάλε ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΟ απλό 20w-50 αυτό π ανέβασε νομίζω κάνει.
Φίλτρο λαδιού Purflux Ls131
Βαλβολινες έχει από κάτω ταπα και αδειάζουν και γεμίζεις από την πλαϊνή ταπα... (δεξιά πλευρά συνοδηγού στο μέσο του κιβωτίου.) θα βάλεις απλές βαλβολινες GL4 80W90 ΠΡΌΣΕΞΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ GL4 ΔΙΌΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.
Η ποσότητα της βαλβολινης είναι 0,9 λίτρα.
Σωστο πιστευω βοηθαει να εχουμε γνωμη για απο που πειραμε ανταλλακτικα. Πολλαπλασιαστη πειρα απο το parts4all.gr και ειναι μια χαρα η παραγγελια, και τωρα περιμενω φιλτρα και πλατινο-πυκνωτη απο το getparts.grΑπεναντίας, καλό θα είναι να ενημερώνουμε από που ψωνίζουμε αν φυσικά είμαστε ευχαριστημένοι
Τι εννοείς ότι δε ζεσταίνεται? Καθόλου?Ωραια!
Περιμενω να μου ερθουν τωρα και αυτα και θα δουμε! Θελω να ρυθμισω αβανς καταρχην σωστα μολις ερθουν οι καινουργιες πλατινες γιατι εχω την εντυπωση πως πρεπει να ρυθμισω και το καρμπ μου, μιας και λειτουργει λιγο ακγωμαχοντας και οταν δινω γκαζι ή κλεινω το τσοκ σβηνει, αρα φανταζομαι θελει κιαλο αερα απο την βιδουλα του καρμπ ή φταιει το αβανς ή συμπιεση. Ειχα καθαρισει το καρπ σε εναν φιλο πριν 2 χρονια και νομιζω δεν ειναι σωστα ρυθμισμενο. Επισης ο ενας κυλινδρος ζεσταινεται και ο αλλος ειναι σχεδον κρυος, μπορει να φταιει το αβανς για αυτο ή η βιδουλα του αερα απο το καρμπ? Εχω παραγκειλει και ενα συμπιεσομετρο και θα ξερω πιο πολλα για τους κυλινδρους μολις ερθει και αυτο.
Βαζω και ενα βιντεο και πειτε μου γνωμες με βαση τον ηχο αφου με πειρε η νυχτα και δεν φενεται τιποτα. Ακουγεται δυνατα γιατι δεν εχω συνδεμενη την εξατμηση. Να ειναι αβανς? πολυ καυσιμο στο μιγμα? ή να μου την κανει ο ενας κυλινδρος?
Σωστο πιστευω βοηθαει να εχουμε γνωμη για απο που πειραμε ανταλλακτικα. Πολλαπλασιαστη πειρα απο το parts4all.gr και ειναι μια χαρα η παραγγελια, και τωρα περιμενω φιλτρα και πλατινο-πυκνωτη απο το getparts.gr
Τι εννοείς ότι δε ζεσταίνεται? Καθόλου?
Δεν είναι καλό σημάδι αυτό.. Το μπουζι κάνει σπινθηρα?
Τις βαλβίδες τις ρυθμίσες όταν έβαλες τις κεφαλές?
Όσον αφορά το καρμπυρατερ μη σε αγχώνει δε φταίει αυτό στην προκειμένη περίπτωση...
Το σωστό είναι όπως έγραψες να αλλάξεις πλατινες και να ρυθμίσεις το αβανς για αρχή.
Μετά να ρυθμίσεις βαλβιδες
Ζεσταινεται αλλα πιο λιγο απο τον αλλο κυλινδρο.Τι εννοείς ότι δε ζεσταίνεται? Καθόλου?
Δεν είναι καλό σημάδι αυτό.. Το μπουζι κάνει σπινθηρα?
Τις βαλβίδες τις ρυθμίσες όταν έβαλες τις κεφαλές?
Όσον αφορά το καρμπυρατερ μη σε αγχώνει δε φταίει αυτό στην προκειμένη περίπτωση...
Το σωστό είναι όπως έγραψες να αλλάξεις πλατινες και να ρυθμίσεις το αβανς για αρχή.
Μετά να ρυθμίσεις βαλβιδες
Πολύ σωστά το μαύρο χρώμα είναι ένδειξη κακού μίγματος. Στη περίπτωση σου το καρμπυρατέρ θα το ρυθμίσεις στο τέλος, εννοώ αφού έχεις βεβαιωθεί ότι έχεις σωστό αβανς και σωστά διάκενα στις βαλβίδες. Μόλις ρυθμίσεις τις βαλβίδες πίστεψε με θα αλλάξει όλη η λειτουργία της μηχανής..Ζεσταινεται αλλα πιο λιγο απο τον αλλο κυλινδρο.
Βαλβιδες δεν εχω πειραξει και για σπιθα δεν εχω κοιταξει απο οταν αλλαξα τον πολλαπλασιαστη. Το μονο που ειδα ειναι οτι και τα 2 μπουζι ηταν μαυρα στην ακρη, γιαυτο σκεφτηκα για μιγμα.
Τελεια! Περιμενω απο βδομαδα πλατινες-πυκνωτη-φιλτρα, ρυθμιζω αβανς-βαλβιδες και βλεπουμε!Πολύ σωστά το μαύρο χρώμα είναι ένδειξη κακού μίγματος. Στη περίπτωση σου το καρμπυρατέρ θα το ρυθμίσεις στο τέλος, εννοώ αφού έχεις βεβαιωθεί ότι έχεις σωστό αβανς και σωστά διάκενα στις βαλβίδες. Μόλις ρυθμίσεις τις βαλβίδες πίστεψε με θα αλλάξει όλη η λειτουργία της μηχανής..
Καλησπερα! καλα και κακα νεα σημερα.Πολύ σωστά το μαύρο χρώμα είναι ένδειξη κακού μίγματος. Στη περίπτωση σου το καρμπυρατέρ θα το ρυθμίσεις στο τέλος, εννοώ αφού έχεις βεβαιωθεί ότι έχεις σωστό αβανς και σωστά διάκενα στις βαλβίδες. Μόλις ρυθμίσεις τις βαλβίδες πίστεψε με θα αλλάξει όλη η λειτουργία της μηχανής..
Μην ανυσηχεις καθόλου Ιάσων, θα πρέπει να βγάλεις την κεφαλή και να την πας σε ένα Μηχανουργείο για να περάσουνε ένα Helicoil όπως έγραψε και ο φίλος @maxtsifΚαλησπερα! καλα και κακα νεα σημερα.
Καταρχην μου ηρθανε φιλτρα και πλατινο-πυκνωτης. Ρυθμισα αβανς και βαλβιδες. Μετα το αναψα και πειρε τσακμακι και πολυ καλυτερα απο πριν (οι βαλβιδες ητανε οτι νανε μετα απο τοσο καιρο). Ακομα ψιλοζωρικα ομως, ετσι μου ηρθε η ιδεα να δω αν ειναι θεμα συμπιεσης να βαλω λιγο λαδι στους κυλινδρους με μια συριγγα απο τα μπουζι και να δω αν αλλαζει κατι. Βγαζω μπουζι, βαζω λαδακι. Παω να βαλω τα μπουζι, το μπουζι στον κυλινδρο που ζεστενοταν πιο πολυ ολα καλα.
Τωρα τα ασχημα, στον κυλινδρο που εμενε πιο κρυος εχουν, φαγωθει οι βολτες και το μπουζι δεν βιδωνει View attachment 18402 (οι βολτες του μπουζι ειναι ενταξη, της υποδοχης στην κυλινδροκεφαλη εχουν φαγωθει μονο), αρα φανταζομαι απο εκει κιολας εχανε και αυτο ηταν το προβλημα του. Μπορω να το επισκευασω καπως ή να ψαξω για κεφαλη? ειδα ενα ποστ οτι και @2cv01 ειχε αντιμετωπισει κατι τετοιο με ενα μπουζι που πεταχτηκε και δεν αλλαξε κεφαλη, καμια ιδεα?
Μην ανυσηχεις καθόλου Ιάσων, θα πρέπει να βγάλεις την κεφαλή και να την πας σε ένα Μηχανουργείο για να περάσουνε ένα Helicoil όπως έγραψε και ο φίλος @maxtsif
Ευχαριστω πολυ παιδια για ολη την βοηθεια πραγματικα!! Θα κοιταξω εδω γυρω να βρω κανα αξιοπιστο συνεργειο και μετα βουρ στο αμαξακι!!!!Βλάβη που εμφανίζεται σε μοτοσυκλέτες πιο συχνά, ίσως λόγω συμπίεσης. Σε μένα έτυχε σε κινητήρα γεννήτριας. Πηγαίνεις τη κεφαλή σε ένα καλό συνεργείο για μοτοσυκλέτες (ή σε μηχανουργείο που ασχολείται με τέτοιου είδους δουλειές) και σου βάζουν ειδικό ¨διπλό¨ σπείρωμα, που βιδώνει στη κεφαλή και έχει τις βόλτες για να βιδώνεται πάνω του το μπουζι. Είναι αυτό που κάνει αυτός στο βίντεο.
Εάν θες Μηχανουργείο στην Αθήνα PM me..Ευχαριστω πολυ παιδια για ολη την βοηθεια πραγματικα!! Θα κοιταξω εδω γυρω να βρω κανα αξιοπιστο συνεργειο και μετα βουρ στο αμαξακι!!!!
Helicoil βάλε φίλε ιασον όπως είπαν οι φίλοι παραπάνω! Για σωστή επισκευη πρέπει να βγάλεις την κεφαλή, γτ αν κάνεις την επισκευή με την κεφαλή πάνω τυχών ρινισματα που θα μείνουν θα κάνουν γραμμώσεις στα χιτώνια!Καλησπερα! καλα και κακα νεα σημερα.
Καταρχην μου ηρθανε φιλτρα και πλατινο-πυκνωτης. Ρυθμισα αβανς και βαλβιδες. Μετα το αναψα και πειρε τσακμακι και πολυ καλυτερα απο πριν (οι βαλβιδες ητανε οτι νανε μετα απο τοσο καιρο). Ακομα ψιλοζωρικα ομως, ετσι μου ηρθε η ιδεα να δω αν ειναι θεμα συμπιεσης να βαλω λιγο λαδι στους κυλινδρους με μια συριγγα απο τα μπουζι και να δω αν αλλαζει κατι. Βγαζω μπουζι, βαζω λαδακι. Παω να βαλω τα μπουζι, το μπουζι στον κυλινδρο που ζεστενοταν πιο πολυ ολα καλα.
Τωρα τα ασχημα, στον κυλινδρο που εμενε πιο κρυος εχουν, φαγωθει οι βολτες και το μπουζι δεν βιδωνει View attachment 18402 (οι βολτες του μπουζι ειναι ενταξη, της υποδοχης στην κυλινδροκεφαλη εχουν φαγωθει μονο), αρα φανταζομαι απο εκει κιολας εχανε και αυτο ηταν το προβλημα του. Μπορω να το επισκευασω καπως ή να ψαξω για κεφαλη? ειδα ενα ποστ οτι και @2cv01 ειχε αντιμετωπισει κατι τετοιο με ενα μπουζι που πεταχτηκε και δεν αλλαξε κεφαλη, καμια ιδεα?
Ετσι θα το κανω! θα παω την κεφαλη σε συνεργειο να μου το κανουνε. Βρηκα καποια κιτ στο ιντερνετ αλλα απο ελλαδα ειναι πολυ ακριβα και απο εξωτερικο θα αργησουν πολυ να μου ερθουνεHelicoil βάλε φίλε ιασον όπως είπαν οι φίλοι παραπάνω! Για σωστή επισκευη πρέπει να βγάλεις την κεφαλή, γτ αν κάνεις την επισκευή με την κεφαλή πάνω τυχών ρινισματα που θα μείνουν θα κάνουν γραμμώσεις στα χιτώνια!