Γιατί δεν με συγκινεί η ηλεκτροκίνηση?

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.741
Reaction score
11.909
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
Mou aresei i proodos, mou aresei i ekseliski...

Par'ola afta giati den me sigkinise i idea tis ilektrokinisi?

Nomoizo den eimai o monos, alla prospatho na to eksigiso...
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
458
Reaction score
1.401
Πόντοι
487
Age
32
Γιατι βασικα,η ηλεκτροκινηση δεν ειναι ουτε προοδος ουτε εξελιξη.
Ηλεκτροκινητα οχηματα υπαρχουν εδω και πολλες δεκαετιες.Τα τρολλευ.Και παρ ολα αυτα,κανεις δεν τα ειχε σε τοση υποληψη ποτε.Ουτε το επιβατικο κοινο,ουτε οι οδηγοι-οι υπολοιποι αυτοκινητιστες αποκαλουσαν περιπαικτικα τους τρολλετζηδες ''καταδικασμενους''.
Το μονο που εχει αλλαξει πλεον,ειναι οτι τα οχηματα εχουν τη δυνατοτητα καποιας αυτονομιας,και δεν ειναι καταδικασμενα να πηγαινουν οπου υπαρχουν καλωδια,οπως τα τρολλευ.Και αυτο ακομα,δεν εγινε σε μια προσπαθεια για περισσοτερες επιδοσεις η αποδοση.Εγινε εξ αναγκης,επειδη πχ ακριβαινει το πετρελαιο η εξαντλουνται τα αποθεματα.
Εξελιξη,ουσιαστικα, ειναι ο σχεδιασμος κατι ολοτελα νεου,οπως λογου χαριν ηταν ο κινητηρας βανκελ-αληθεια,εγινε ποτε καποια ουσιαστικη μελετη ωστε να εξαλειφθουν τα οποια προβληματα του;Θα αξιζε να γινει ο αντικαταστατης της εμβολοφορου μηχανης οπως τη γνωριζουμε.

Αλλωστε,κακα τα ψεμματα,οτιδηποτε καινουριο λανσαρεται,ειναι επιτυχημενο εφοσον καλυπτει πραγματικες,ηδη υπαρχουσες,αναγκες,και οχι αναγκες τις οποιες το ιδιο δημιουργει.
Τα αυτοκινητα της δεκαετιας του 90,καλυπταν πραγματικες αναγκες που τα παλαιοτερα δεν καλυπταν:Ελαφρυτερο τιμονι,ευκολοτερη κρυα εκκινηση,κλιματισμο ωστε να ειναι ευκολη η οδηγηση σε υψηλες θερμοκρασιες...και το κυριοτερο,σε προσιτη τιμη,αλλιως τετοιες ευκολιες υπηρχαν και παλιοτερα.Αυτα τα αυτοκινητα ουσιαστικα δελεασαν πολυ κοσμο ωστε να ξεκινησει την οδηγηση-κακα τα ψεμματα,ολοι γνωριζουμε εστω εναν ανθρωπο ο οποιος δεν θα ηταν σε θεση να οδηγησει,αν τα αμαξια ηταν οπως το 70..
Σημερα;Σημερα οι μονες καινοτομιες που εχουν να προσφερουν τα αυτοκινητα,ειναι γκατζετ τυπου ηλεκτρονικο κοντερ και χειριστηρια αφης.Ισως γι αυτο και τελικα πλεον η αυτοκινηση δεν γοητευει οπως παλια.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.565
Reaction score
19.669
Πόντοι
1.547
Age
48
Περιοχή
Paris in the sixties
Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα ούτε εγώ τα θέλω τουλάχιστον όπως είναι μέχρι στιγμής η τεχνολογία.
Τα υβριδικά δεν σου κρύβω τα γουστάρω πολύ.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.121
Reaction score
2.685
Πόντοι
697
Age
45
Ενδιαφέρον Θέμα. Μια απάντηση που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι δεν έχουμε οδηγήσεις οι περισσότεροι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μια άλλη απάντηση είναι ότι οι γενιές μας μεγάλωσαν με μνήμες από F1 και WRC και των προγόνων του, όπου ο ήχος είναι κύριο συστατικό του μύθου τους. Και όχι μόνο στους αγώνες, αλλά και στα μοντέλα που καθόρισαν τη σχέση του μέσου ανθρώπου με την αυτοκίνηση, ο ήχος του μοτέρ είναι σήμα κατατεθέν (από το 2cv και το Beetle, μέχρι τους boxer της Porsche και οι V12 της Ferrari).
Όμως αυτά ισχύουν για εμάς, για τις επόμενες γενιές τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Επίσης θα διαφωνήσω λίγο με τον φίλο Minas. Νομίζω ότι η εξέλιξη προκύπτει από την ανάγκη, την όποια ανάγκη, και υπάρχει εξέλιξη στην ηλεκτροκίνηση.
Αυτά προς το παρόν.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.393
Reaction score
9.188
Πόντοι
947
Age
47
Περιοχή
Αθήνα
Ενδιαφέρον Θέμα. Μια απάντηση που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι δεν έχουμε οδηγήσεις οι περισσότεροι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μια άλλη απάντηση είναι ότι οι γενιές μας μεγάλωσαν με μνήμες από F1 και WRC και των προγόνων του, όπου ο ήχος είναι κύριο συστατικό του μύθου τους. Και όχι μόνο στους αγώνες, αλλά και στα μοντέλα που καθόρισαν τη σχέση του μέσου ανθρώπου με την αυτοκίνηση, ο ήχος του μοτέρ είναι σήμα κατατεθέν (από το 2cv και το Beetle, μέχρι τους boxer της Porsche και οι V12 της Ferrari).
Όμως αυτά ισχύουν για εμάς, για τις επόμενες γενιές τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Επίσης θα διαφωνήσω λίγο με τον φίλο Minas. Νομίζω ότι η εξέλιξη προκύπτει από την ανάγκη, την όποια ανάγκη, και υπάρχει εξέλιξη στην ηλεκτροκίνηση.
Αυτά προς το παρόν.
Γιώργο ακριβώς έτσι, το περιεγραψες υπέροχα! Σε ένα ζαππινγκ στην τηλεόραση πέτυχα πρόσφατα φόρμουλα 1 και δεν το πίστευα, δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα από.τους κινητήρες τους. Για τη γενια μας τα αυτοκίνητα γέμιζαν όλες τις.αισθησεις, και την ακοή, και την όσφρηση, όλες! Για τη γενιά του βιβλίου, της βολτας, της παραλίας, της μπάλας στη γειτονιά... Για τη γενιά.του φατσοβιβλιου που κυκλοφορεί αποχαυνωμενη με ένα τάμπλετ στο χέρι να μετράει "likes", μάλλον ισχύει το αντίθετο.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.121
Reaction score
2.685
Πόντοι
697
Age
45
Γιώργο ακριβώς έτσι, το περιεγραψες υπέροχα! Σε ένα ζαππινγκ στην τηλεόραση πέτυχα πρόσφατα φόρμουλα 1 και δεν το πίστευα, δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα από.τους κινητήρες τους. Για τη γενια μας τα αυτοκίνητα γέμιζαν όλες τις.αισθησεις, και την ακοή, και την όσφρηση, όλες! Για τη γενιά του βιβλίου, της βολτας, της παραλίας, της μπάλας στη γειτονιά... Για τη γενιά.του φατσοβιβλιου που κυκλοφορεί αποχαυνωμενη με ένα τάμπλετ στο χέρι να μετράει "likes", μάλλον ισχύει το αντίθετο.
Νίκο μην τους ρίχνεις στην πυρά. Οι αλλαγές είναι σαρωτικές και δεν μπορούμε να τις παρακολουθήσουμε και επομένως να τις κρίνουμε με ψυχραιμία. Ας διαβάσουμε λίγο τις αντιδράσεις που που υπήρχαν στην Αθηναϊκή κοινωνία για την αρχική λειτουργία του ΗΛΠΑΠ. Τί θηρίο το ανεβάζανε τί σατανικό κατασκεύασμα το κατεβάζανε.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.741
Reaction score
11.909
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
Νίκο μην τους ρίχνεις στην πυρά. Οι αλλαγές είναι σαρωτικές και δεν μπορούμε να τις παρακολουθήσουμε και επομένως να τις κρίνουμε με ψυχραιμία.
simfono apeira
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.393
Reaction score
9.188
Πόντοι
947
Age
47
Περιοχή
Αθήνα
Συγνώμη, διαφωνώ! Ναι στην εξέλιξη, ναι στην τεχνολογία, ναι στο "ταξίδι στα άστρα", όπως είχε πει κάποτε ο Carl Sagan (δείτε, εάν θέλετε, τα σχετικά βίντεο στο youtube), αρκεί να γίνουν σωστά. Με ένα μαχαίρι μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου, αλλά μπορεί και να σκοτώσεις. Το ίδιο και με το αυτοκίνητο, είναι μέσο για να σου δώσει χαρά και να εξυπηρετήσει μία πολύ σημαντική ανάγκη σου, αλλά είναι και ένα εν δυνάμει φονικό όπλο. Πρέπει να το χρησιμοποιήσεις σωστά λοιπόν. Ναι στο fb, ναι στο διαδίκτυο, αρκεί να χρησιμοποιούνται σωστά. Να μην αποτελεί μία εικονική πραγματικότητα που υποκαθιστά την αλήθεια των πραγματικών σχέσεων μεταξύ μας. Το ίντερνετ μπορεί να το χρησιμοποιείς για τη δική σου ματαιοδοξία, ή για να βλέπεις ...@#$%, αλλά μπορεί και να μορφωθείς απέραντα, υποκαθιστώντας εκατοντάδες τόμους βιβλίων. Δε ρίχνω στην πυρά τους ανθρώπους, αλλά "κάποια" από τα νέα ήθη, τα οποία, δυστυχώς, έχουν παρασύρει ως ένα βαθμό και εμένα που τα λέω αυτά.

Τέλος το :offtopic: από εμένα, αν και, κατά τη γνώμη μου, έχει σχέση η όλη κατάσταση με το νέο ήθος της ηλεκτροκίνησης, Για αυτό λοιπόν έχω και εγώ ανάμεικτα συναισθήματα για την ηλεκτροκίνηση και πάνω από όλα, να λυθεί το θέμα της αυτονομίας και της ταχύτητας φόρτισης.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.741
Reaction score
11.909
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
Apla, me aformi ton thorivodi diesel tis CX, anarotiomoun an sto kontino mellon kai oi venzinokinitires tha mas akougontai toso protogonoi...
o ixos einai sto 1:22


Vevaia, iparxei kai oi apopsoi oti o ixos (analoga me tin sixnotita tou) einai anatikeimenika efxaristos i oxi, aneksartita apo tin sinithia...
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.535
Reaction score
3.634
Πόντοι
827
Age
47
Περιοχή
Πρεβεζα
οπως και τα καταλυτικα αρχες 10ετιας 90 δεν συγκινουσαν πολλους....ελεγαμ...καρπμυρατερ σουπερ και αγιος ο θεος....τωρα αλλαξαν τα πραγματα....
επισης για τ υγραεριο τα ιδια ...αρκετα αμαξια ειναι με υγραεριο λογω οικονομιας...
ετσι και με τα ηλεκτρικα οταν γινουν πιθο αυτονομα οταν γενικα γινους απαραιτητες υποδομες θα μας αρεσουν και αυτα
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.230
Reaction score
13.254
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Συγνώμη, διαφωνώ! Ναι στην εξέλιξη, ναι στην τεχνολογία, ναι στο "ταξίδι στα άστρα", όπως είχε πει κάποτε ο Carl Sagan (δείτε, εάν θέλετε, τα σχετικά βίντεο στο youtube), αρκεί να γίνουν σωστά. Με ένα μαχαίρι μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου, αλλά μπορεί και να σκοτώσεις. Το ίδιο και με το αυτοκίνητο, είναι μέσο για να σου δώσει χαρά και να εξυπηρετήσει μία πολύ σημαντική ανάγκη σου, αλλά είναι και ένα εν δυνάμει φονικό όπλο. Πρέπει να το χρησιμοποιήσεις σωστά λοιπόν. Ναι στο fb, ναι στο διαδίκτυο, αρκεί να χρησιμοποιούνται σωστά. Να μην αποτελεί μία εικονική πραγματικότητα που υποκαθιστά την αλήθεια των πραγματικών σχέσεων μεταξύ μας. Το ίντερνετ μπορεί να το χρησιμοποιείς για τη δική σου ματαιοδοξία, ή για να βλέπεις ...@#$%, αλλά μπορεί και να μορφωθείς απέραντα, υποκαθιστώντας εκατοντάδες τόμους βιβλίων. Δε ρίχνω στην πυρά τους ανθρώπους, αλλά "κάποια" από τα νέα ήθη, τα οποία, δυστυχώς, έχουν παρασύρει ως ένα βαθμό και εμένα που τα λέω αυτά.

Τέλος το :offtopic: από εμένα, αν και, κατά τη γνώμη μου, έχει σχέση η όλη κατάσταση με το νέο ήθος της ηλεκτροκίνησης, Για αυτό λοιπόν έχω και εγώ ανάμεικτα συναισθήματα για την ηλεκτροκίνηση και πάνω από όλα, να λυθεί το θέμα της αυτονομίας και της ταχύτητας φόρτισης.
Πραγματικά πολύ καλο ποστ, ευγε:thumbs::bow:
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
458
Reaction score
1.401
Πόντοι
487
Age
32
οπως και τα καταλυτικα αρχες 10ετιας 90 δεν συγκινουσαν πολλους....ελεγαμ...καρπμυρατερ σουπερ και αγιος ο θεος....τωρα αλλαξαν τα πραγματα....
επισης για τ υγραεριο τα ιδια ...αρκετα αμαξια ειναι με υγραεριο λογω οικονομιας...
ετσι και με τα ηλεκτρικα οταν γινουν πιθο αυτονομα οταν γενικα γινους απαραιτητες υποδομες θα μας αρεσουν και αυτα
Mε αφορμη αυτο το ποστ,θα ηθελα να επισημανω καποια πραγματα που ισως παραβλεπουμε.
-Κανεις δεν αγαπησε τα καταλυτικα επειδη ειχαν καταλυτη.Ολοι τα αγαπησαν γιατι μαζι με τον καταλυτη,εφεραν και αλλες καινοτομιες,που προσεφεραν στο χρηστη περισσοτερη αποδοση,ευκολοτερη ψυχρη εκκινηση,καλυτερη αποκριση στο πατημα του γκαζιου κλπ.Καταλυτη μπορουσαν καλλιστα να εχουν και τα καρμπυρατερατα-γινεται τεχνικα-,αλλα μαλλον αυτο δεν αρεσε σε κανεναν.
-Κανεις δεν αγαπησε το υγραεριο απλα και μονο επειδη ειναι οικονομικο.Ολοι το αγαπησαν επειδη με αυτον τον τροπο μπορουσαν να εξακολουθησουν να εχουν το αγαπημενο τους αυτοκινητο,και κατα περιπτωση να το χαιρονται στα ακρα με βενζινη,η να το οδηγουν οικονομικα με υγραεριο.Αν ηταν οντως τοσο οικονομικο,δεν θα ηταν ολα τα ταξι ντηζελ..


Καποιος πιο πανω,εγραψε οτι η εξελιξη προκυπτει απο την αναγκη.Το θεμα ειναι,οτι πολλες φορες δεν μπορουμε να διαχωρισουμε την αναγκη απο την ενδεια(ελπιζω να ειμαι σωστος φιλολογικα:O)
Η αναγκη για αποδοση,οδηγησε στην εξελιξη των ΜΕΚ,με αποτελεσμα την εφευρεση του υπερσυμπιεστη.
Η αναγκη για οικονομια,οδηγησε στην εξελιξη των ΜΕΚ,με αποτελεσμα την εφευρεση του...γκαζοζεν.
Προφανως το ενα εξελιχθηκε περαιτερω,ενω το αλλο απορριφθηκε με την πρωτη ευκαιρια.
Τα ισοπεδωνω ολα ισως,αλλα νομιζω ετσι γινεται καλυτερα κατανοητη η διαφορα της αναγκης απο την ενδεια.

Κοινως,τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα γινουν αποδεκτα και αγαπητα,οταν εκτος απο την οικονομια προσφερουν και κατι ακομα,(καλυτερες επιταχυνσεις ισως;ποιος ξερει)το οποιο δεν μπορουν εκ των πραγματων να προσφερουν οι ΜΕΚ.Μεχρι τοτε,θα αντιμετωπιζονται στην καλυτερη ως λυση αναγκης.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.121
Reaction score
2.685
Πόντοι
697
Age
45
Mε αφορμη αυτο το ποστ,θα ηθελα να επισημανω καποια πραγματα που ισως παραβλεπουμε.
-Κανεις δεν αγαπησε τα καταλυτικα επειδη ειχαν καταλυτη.Ολοι τα αγαπησαν γιατι μαζι με τον καταλυτη,εφεραν και αλλες καινοτομιες,που προσεφεραν στο χρηστη περισσοτερη αποδοση,ευκολοτερη ψυχρη εκκινηση,καλυτερη αποκριση στο πατημα του γκαζιου κλπ.Καταλυτη μπορουσαν καλλιστα να εχουν και τα καρμπυρατερατα-γινεται τεχνικα-,αλλα μαλλον αυτο δεν αρεσε σε κανεναν.
-Κανεις δεν αγαπησε το υγραεριο απλα και μονο επειδη ειναι οικονομικο.Ολοι το αγαπησαν επειδη με αυτον τον τροπο μπορουσαν να εξακολουθησουν να εχουν το αγαπημενο τους αυτοκινητο,και κατα περιπτωση να το χαιρονται στα ακρα με βενζινη,η να το οδηγουν οικονομικα με υγραεριο.Αν ηταν οντως τοσο οικονομικο,δεν θα ηταν ολα τα ταξι ντηζελ..


Καποιος πιο πανω,εγραψε οτι η εξελιξη προκυπτει απο την αναγκη.Το θεμα ειναι,οτι πολλες φορες δεν μπορουμε να διαχωρισουμε την αναγκη απο την ενδεια(ελπιζω να ειμαι σωστος φιλολογικα:O)
Η αναγκη για αποδοση,οδηγησε στην εξελιξη των ΜΕΚ,με αποτελεσμα την εφευρεση του υπερσυμπιεστη.
Η αναγκη για οικονομια,οδηγησε στην εξελιξη των ΜΕΚ,με αποτελεσμα την εφευρεση του...γκαζοζεν.
Προφανως το ενα εξελιχθηκε περαιτερω,ενω το αλλο απορριφθηκε με την πρωτη ευκαιρια.
Τα ισοπεδωνω ολα ισως,αλλα νομιζω ετσι γινεται καλυτερα κατανοητη η διαφορα της αναγκης απο την ενδεια.

Κοινως,τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα γινουν αποδεκτα και αγαπητα,οταν εκτος απο την οικονομια προσφερουν και κατι ακομα,(καλυτερες επιταχυνσεις ισως;ποιος ξερει)το οποιο δεν μπορουν εκ των πραγματων να προσφερουν οι ΜΕΚ.Μεχρι τοτε,θα αντιμετωπιζονται στην καλυτερη ως λυση αναγκης.
Προφανώς την λέξη "ανάγκη" δεν την χρησιμοποίησα με την έννοια της ένδιας. Για παράδειγμα η ανακάληψη του τροχού προαφανώς δεν κάλυπτε κάποια ανάγκη σε σχέση με την ένδια, αλλά την ανάγκη του ανθρώπου να μεταφέρει περισσότερα αγαθά σε λιγότερο χρόνο. Η ανακάληψη του τυπογραφίου κάλυψε την ανάγκη για παραγωγή περοσσότερων και πιο λειτουργικών βιβλίων.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.535
Reaction score
3.634
Πόντοι
827
Age
47
Περιοχή
Πρεβεζα
Mε αφορμη αυτο το ποστ,θα ηθελα να επισημανω καποια πραγματα που ισως παραβλεπουμε.
-Κανεις δεν αγαπησε τα καταλυτικα επειδη ειχαν καταλυτη.Ολοι τα αγαπησαν γιατι μαζι με τον καταλυτη,εφεραν και αλλες καινοτομιες,που προσεφεραν στο χρηστη περισσοτερη αποδοση,ευκολοτερη ψυχρη εκκινηση,καλυτερη αποκριση στο πατημα του γκαζιου κλπ.Καταλυτη μπορουσαν καλλιστα να εχουν και τα καρμπυρατερατα-γινεται τεχνικα-,αλλα μαλλον αυτο δεν αρεσε σε κανεναν.
-Κανεις δεν αγαπησε το υγραεριο απλα και μονο επειδη ειναι οικονομικο.Ολοι το αγαπησαν επειδη με αυτον τον τροπο μπορουσαν να εξακολουθησουν να εχουν το αγαπημενο τους αυτοκινητο,και κατα περιπτωση να το χαιρονται στα ακρα με βενζινη,η να το οδηγουν οικονομικα με υγραεριο.Αν ηταν οντως τοσο οικονομικο,δεν θα ηταν ολα τα ταξι ντηζελ..


Καποιος πιο πανω,εγραψε οτι η εξελιξη προκυπτει απο την αναγκη.Το θεμα ειναι,οτι πολλες φορες δεν μπορουμε να διαχωρισουμε την αναγκη απο την ενδεια(ελπιζω να ειμαι σωστος φιλολογικα:O)
Η αναγκη για αποδοση,οδηγησε στην εξελιξη των ΜΕΚ,με αποτελεσμα την εφευρεση του υπερσυμπιεστη.
Η αναγκη για οικονομια,οδηγησε στην εξελιξη των ΜΕΚ,με αποτελεσμα την εφευρεση του...γκαζοζεν.
Προφανως το ενα εξελιχθηκε περαιτερω,ενω το αλλο απορριφθηκε με την πρωτη ευκαιρια.
Τα ισοπεδωνω ολα ισως,αλλα νομιζω ετσι γινεται καλυτερα κατανοητη η διαφορα της αναγκης απο την ενδεια.

Κοινως,τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα γινουν αποδεκτα και αγαπητα,οταν εκτος απο την οικονομια προσφερουν και κατι ακομα,(καλυτερες επιταχυνσεις ισως;ποιος ξερει)το οποιο δεν μπορουν εκ των πραγματων να προσφερουν οι ΜΕΚ.Μεχρι τοτε,θα αντιμετωπιζονται στην καλυτερη ως λυση αναγκης.
αρα μηνα αφου κανεις τοτε δεν ηθελε ιντζεκσιον καταλυτες καιμετα υγραερια τελικα ολα ειναι θεμας συνηθειας απλα αρχικα που η αμολυβδη δεν υπηρχε παντου αρχες 10ετιας 90 τωρα βρισκεις και στο τελευταιοκατσικχωρι ομοια και με το υγραεριο....η αναγκη μας κανει να δεχθουμε την ξλεκτροκινηση και απλα και αυτη θα εκσυγχρονιστει...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.741
Reaction score
11.909
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
pantos me tin ilektrokinisi, ek ton pragmaton allazoun poli poli perisspotera pragmata ap'oti me to perasma sta injection i sto ygraerio...
I idia i arxi leitourgias tou kinitira einai diaforetiki. Oi kinitires esoterikis kafsis kiriarxisan sta aftokinita, kai st aoximata genikotera apo to 1890 eos to 2020.
Me diesel, super, amolivdi i igraerio, me carburateur, injection i ameso psekasmo, eixan oloi koini arxi leitourgeias..

Epipleon, oti kserame mexri tora gia metadosi, kivotia, akariaios anefodiasmos, sistima psiksis, tha einai parelthon

I posotita tis allagis aftis dimiourgei diaforetiki poiotita se sxesi me tis mexri tora allages
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.741
Reaction score
11.909
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
pantos me tin ilektrokinisi, ek ton pragmaton allazoun poli poli perisspotera pragmata ap'oti me to perasma sta injection i sto ygraerio...
I idia i arxi leitourgias tou kinitira einai diaforetiki. Oi kinitires esoterikis kafsis kiriarxisan sta aftokinita, kai st aoximata genikotera apo to 1890 eos to 2020.
Me diesel, super, amolivdi i igraerio, me carburateur, injection i ameso psekasmo, eixan oloi koini arxi leitourgeias..

Epipleon, oti kserame mexri tora gia metadosi, kivotia, akariaios anefodiasmos, sistima psiksis, tha einai parelthon

I posotita tis allagis aftis dimiourgei diaforetiki poiotita se sxesi me tis mexri tora allages


A, kai o isixos xaraktiras tou ilektrokinitira, tha tairiaze ganti ston aneto xaraktira ton Citroen...
 
Top Bottom