Γενική συζήτηση για Citroen GS & GSA

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.231
Reaction score
23.921
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Αυτός ο μπλε διακόπτης πόσο υπέροχος είναι..
Είχε ένα για κρύο ένα για ζεστό φαντάζομαι.. ο τρίτος τι είναι?

2E3D9822-8EB3-48D1-AC11-9013C5F1F4D6.jpeg
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.405
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
...afto agapite ksaderfe ine ena apo ta mystiria ton GS...echi ke to diko mou ala den echo katalabi akoma ti kani...mipos na diabasa to Manual????
Διάβασε το @citrobella και πες τι κάνει και το κουμπί με το προβολάκι...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.231
Reaction score
23.921
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
...afto agapite ksaderfe ine ena apo ta mystiria ton GS...echi ke to diko mou ala den echo katalabi akoma ti kani...mipos na diabasa to Manual????
Χαχα.. Ναι σε παρακαλώ όταν έχεις χρόνο ρίξε μια μάτια..
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.152
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Καλησπέρα…εγώ πάντως έπαθα πλάκα όταν είδα αυτή την gs ξαπλωμένη… :blink:

Πάνω που ετοιμαζόμουν να ανεβάσω το άρθρο του AutoRetro που ακολουθεί, έπεσα σε αυτήν τη GS που είχες δημοσιεύσει Μπατίστα στις απαρχές του φόρουμ... Δεν το πιστεύω, νομίζω ότι βλέπω τη GS ενός φίλου μου με την οποία κάναμε βόλτες για 3-4 χρόνια τη δεκαετία του '90... Πορτοκαλί με ζάντες από Χ3 και το ίδιο προστατευτικό πλαϊνό! Είχε και τη μαύρη αεροτομή τότε βέβαια, τη βλάπω σα να είναι ξαναβαμμένη όμως... Που βρίσκεται άραγε?
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.152
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Και να το πρόσφατο άρθρο του Autoretro για μία GSX2 σε συγκριτικό με Alfasud 1.5... Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο μου λείπει αυτό το αυτοκίνητο. Είναι το καλύτερο μικρομεσαίο αυτοκίνητο που εμφανίστηκε ποτέ, τέλος! Και εάν μπορούσα, ακόμα και σήμερα θα χρησιμοποιούσα μία καθημερινά, όσο καύσιμο και να έκαιγε... Τώρα που 45άρισα πριν από λίγες ημέρες, η νοσταλγία, οι αναμνήσειςκαι η αγάπη για αυτό το αυτοκίνητο είναι ισχυρότερα από ποτέ...
Scan0001.jpg
Scan0002.jpg
Scan0003.jpg
Scan0004.jpg
Scan0005.jpg
Scan0006.jpg
Scan0007.jpg
Scan0008.jpg
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.420
Reaction score
16.751
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
η σουντ εντυπωσιακό αυτοκίνητο. Αλλά απέναντι έχει ενα τεχνολογικό φαινόμενο (αν αναλογιστούμε την κατηγορία)
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.538
Reaction score
19.056
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
Και να το πρόσφατο άρθρο του Autoretro για μία GSX2 σε συγκριτικό με Alfasud 1.5... Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο μου λείπει αυτό το αυτοκίνητο. Είναι το καλύτερο μικρομεσαίο αυτοκίνητο που εμφανίστηκε ποτέ, τέλος! Και εάν μπορούσα, ακόμα και σήμερα θα χρησιμοποιούσα μία καθημερινά, όσο καύσιμο και να έκαιγε... Τώρα που 45άρισα πριν από λίγες ημέρες, η νοσταλγία, οι αναμνήσειςκαι η αγάπη για αυτό το αυτοκίνητο είναι ισχυρότερα από ποτέ...
View attachment 11509 View attachment 11510 View attachment 11511 View attachment 11512 View attachment 11513 View attachment 11514 View attachment 11515 View attachment 11516
H alfa sud σκουριαζε κ μεσα στην αντιπροσωπεία πριν προλαβει να πουληθει...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.231
Reaction score
23.921
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
H alfa sud σκουριαζε κ μεσα στην αντιπροσωπεία πριν προλαβει να πουληθει...
Χαχαχα :lol:

Όσο βλέπω αυτό το ταμπλό της GSX τόσο τρελαίνομαι. Παρόμοιο είχε και η δική μας απλή GS.. Πόσες αναμνήσεις :love:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.152
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
η σουντ εντυπωσιακό αυτοκίνητο. Αλλά απέναντι έχει ενα τεχνολογικό φαινόμενο (αν αναλογιστούμε την κατηγορία)
H alfa sud σκουριαζε κ μεσα στην αντιπροσωπεία πριν προλαβει να πουληθει...
Εν τω μεταξύ το συγκριτικό είναι εντελώς άδικο! Υποτίθεται χάνει ελάχιστα η GS (αν και δεν είναι σκοπός του άρθρου ακριβώς για να αναδείξει νικητή...) λόγω των πολύ χαμηλών βαθμών που πήρε στο θέμα των επιδόσεων σε σχέση με την Alfasud. Μα δε μπορείς να συγκρίνεις 2 κινητήρες 1.2 με 1.5 λίτρα εκείνης της εποχής στο θέμα των επιδόσεων...
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
σκουριαζε γιατι την εποχη που κατασκευαζονταν ειαν γινει πολλες απεργειες στο εργοστασιο και ειχε πεσει σε πολυ παρτιδα ελλατωματικης λαμαρινας χωρια που δεν υπηρχαν και οι καταληλες επιστρωσεις....για την απεργεια το ειχα ακουσει πριν πολλα χρονια αλλα επιφυλασομαι για την ειδηση αν οντως ισχυει
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.845
Reaction score
4.221
Πόντοι
777
Age
48
σκουριαζε γιατι την εποχη που κατασκευαζονταν ειαν γινει πολλες απεργειες στο εργοστασιο και ειχε πεσει σε πολυ παρτιδα ελλατωματικης λαμαρινας χωρια που δεν υπηρχαν και οι καταληλες επιστρωσεις....για την απεργεια το ειχα ακουσει πριν πολλα χρονια αλλα επιφυλασομαι για την ειδηση αν οντως ισχυει
Ο παράγοντας της απεργίας παίζει πολύ για την περίοδο δλδ των '70, χωρίς να μπορεί ούτε να διαψευστεί αλλά ούτε να επιβεβαιωθεί. Γενικά τα '70 ήταν πολύ περίεργα στην Ιταλία: Φασιστικές οργανώσεις και Ερυθρές Ταξιαρχίες, Αντρεοτι και Μπερλινκουερ, άρωμα από πραξικόπημα και δολοφονία Αλντο Μορο.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.550
Reaction score
19.725
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
1976 παραλαβη ολοκαινουργιας και ΟΛΟΔΙΑΣ με παραπανω πρασινης alfasud 1.2 ως αντικαταστατης της ανεκδιηγητης ke30 που την αντεξαν πατερας και παππους για ενα χρονο.
Κατω απο το πατακι του οδηγου της sud υπαρχαν σκορπισμενα παξιμαδια,ροδελες και βιδες... Και ο νοων νοειτω. Ενα χρονο μετα δινοταν ανταλλαγη για Gs 1015...

H στεγνη αληθεια? Τα δυο καλυτερα αυτοκινητα της κατηγοριας τοτε. Με μια διαφορα. Χαωτικα καλυτερη ποιοτητα σε καθε επιπεδο για τη Gs.
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
313
Reaction score
649
Πόντοι
427
Age
57
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
H alfa sud σκουριαζε κ μεσα στην αντιπροσωπεία πριν προλαβει να πουληθει...
Τα ιταλικά αυτοκίνητα της εποχής σκουριάζανε και για άλλο λόγο. Το μέταλο από το οποίο κατασκευαζότανε ήτανε από την τότε Σ. Ένωση. Καλό μέταλο χωρίς όμως σωστή επεξεργασία. Ήτανε ο βασικός λόγος που σκουριάζανε, όλα τα αυτοκίνητα του group fiat, τα seat,αλλά και τα σοβιετικά lada,moskvich, volga,κλπ. Το αγόραζε πολύ πιό φθηνά, σε σχέση με άλλους προμηθευτές. Ήταν στη συμφωνία (αρχές του '60), για δημιουργία γραμμών παραγωγής και μεταφορά τεχνογνωσίας για το lada 2104,(το γνωστό fiat 124).
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.405
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Τα ιταλικά αυτοκίνητα της εποχής σκουριάζανε και για άλλο λόγο. Το μέταλο από το οποίο κατασκευαζότανε ήτανε από την τότε Σ. Ένωση. Καλό μέταλο χωρίς όμως σωστή επεξεργασία. Ήτανε ο βασικός λόγος που σκουριάζανε, όλα τα αυτοκίνητα του group fiat, τα seat,αλλά και τα σοβιετικά lada,moskvich, volga,κλπ. Το αγόραζε πολύ πιό φθηνά, σε σχέση με άλλους προμηθευτές. Ήταν στη συμφωνία (αρχές του '60), για δημιουργία γραμμών παραγωγής και μεταφορά τεχνογνωσίας για το lada 2104,(το γνωστό fiat 124).
Το 2104 ήταν το προηγούμενο από το 131 Mirafiori νομίζω... Το Fiat 124 ήταν το Lada 2101, το Ζιγκούλι, όπως το αποκαλούσαν.
Ενας θείος μου μέχρι σχετικά πρόσφατα είχε ένα Lada 2101. Αυτά τα χτυπούσες με τη βαριοπούλα και δεν πάθαιναν ούτε γρατσουνιά! Με τι τα ψέκαζαν οι σοβιετικοί άραγε;;;
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.550
Reaction score
19.725
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δεν ισχυει. :lol:
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.405
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Δεν ισχυει. :lol:
Το είχα δοκιμάσει... :chair: Εν μέρει ίσχυε... Βαθούλωμα γινόταν, αλλά όχι μεγάλο.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.550
Reaction score
19.725
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Καλα... Να σε πληροφορησουμε λοιπον οτι το 2003 ο πατερας μου εβαλε βιαστικα οπισθεν μεσα στο βενζιναδικο της περιοχης και πετυχε με την ελαχιστη λαμαρινα που υπαρχει εξωτερικα του πισω φαναριου της cx το ''θωρηκτο'' 2105 κιτρινο μ ενα ΤΑΧΙ ναααα στην οροφη...:lol: Ολο το φτερο του lada μεσα και μαντεψε ποιος ειχε τη βουλιτσα! Θεμα γωνιων - το πως θα βρεις τον αλλον ειναι.
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.405
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Καλα... Να σε πληροφορησουμε λοιπον οτι το 2003 ο πατερας μου εβαλε βιαστικα οπισθεν μεσα στο βενζιναδικο της περιοχης και πετυχε με την ελαχιστη λαμαρινα που υπαρχει εξωτερικα του πισω φαναριου της cx το ''θωρηκτο'' 2105 κιτρινο μ ενα ΤΑΧΙ ναααα στην οροφη...:lol: Ολο το φτερο του lada μεσα και μαντεψε ποιος ειχε τη βουλιτσα! Θεμα γωνιων - το πως θα βρεις τον αλλον ειναι.
Πριν από κάποια χρόνια, ο παππούς πήγε με τη CX να πάρει κρασί. Σταματάει στα φανάρια λοιπόν και του έρχεται στούκας από πίσω ένα Ford Escort... Ολη η μούρη του Ford μέσα και σπασμένο ψυγείο. Η CX ένα βαθουλωματάκι στον προφυλακτήρα...
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
968
Reaction score
2.826
Πόντοι
587
Age
35
Το οτι τα ιταλικα και ανατολικα αυτοκινητα σκουριαζαν λογω κακης ποιοτητας λαμαρινας,υπαρχει περιπτωση να ειναι αστικος μυθος.Εξισου με αυτα τα μοντελα,αν οχι περισσοτερο,σκουριαζαν και τα γιαπωνεζικα της εποχης.Επισης,αντιστοιχη συμφωνια με τη σοβιετικη ενωση ακουω πως ειχαν κανει και αλλοι κατασκευαστες,χωρις ομως αντιστοιχα προβληματα.Απλα τα εν λογω μοντελα πολλες φορες ειχαν κακη βαφη,κακη η ανυπαρκτη αντισκωριακη προστασια,κακη στεγανωση,κακο σχεδιασμο ο οποιος οδηγουσε στο να μαζευει νερα σε ορισμενα σημεια,κακο καθαρισμο της επιφανειας πριν τη βαφη,κακες συναρμογες κλπ.Γι αυτο το λογο αλλωστε,αυτοκινητα ιδιας εποχης και μαρκας,αλλα διαφορετικου μοντελου,μπορει να σκουριαζαν λιγοτερο.
Απο εκει και περα,περι αντοχης σε τρακαρισματα,παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες.Η ποιοτητα λαμαρινας ειναι ενας απο αυτους,αλλα παιζουν ρολο και αλλα,οπως το βαρος(αλλιως να πεσουν πανω σου 500 κιλα και αλλιως 1500)το ειδος της συγκρουσης(αλλη αντοχη εχει ενα αυτοκινητο στη μουρη και αλλη στις πορτες)η ταχυτητα(ακομα και στα πασχαλινα αυγα,συνηθως τη ζημια την παθαινει αυτος που καθεται ακινητος:lol:),το αν πατησεις η οχι φρενο πριν τη συγκρουση(πολλες φορες αν δεν πατησεις παθαινεις λιγοτερη ζημια:devil:)οι νευρωσεις που εχει το αμαξωμα,ο αριθμος και το ειδος των κολλησεων κλπ
Στο παρακατω βιντεο,δεκαετιας 70,το βαρους 700 κιλων datsun επεσε πανω στο βαρους 1000+κιλων moskvich,και προκαλεσε τη ζημια που φαινεται.Αν το τρακαρισμα ειχε γινει αντιστροφα,ειναι προφανες ποιος θα εκλαιγε και ποιος θα γελαγε.
http://archive.ert.gr/19011/

Ααα...και τελος το:offtopic:
 
Top Bottom