Βοηθάτε κόσμε, ψάχνω να αγοράσω μια DS

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Λιγα λογια περι αυθεντικότητας. Το αυτοκίνητο έχει ψυχή, και χαρακτήρα. Το DS έχει για πολλούς και διάφορους λόγους πολυ ιδιαίτερη ψυχή και πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα. Αυτο εν μέρει συμβαινει επειδή μια μέρα μαζεύτηκαν ένα μάτσο τρελοί που εργαζόντουσαν σε μιά εταιρεία που ήταν αρκετά τρελή για να πεί στον κόσμο "ιδού πως πρέπει να ειναι ενα αυτοκινητο", και σχεδίασαν κατασκεύασαν αλλα και κατάφεραν να βγάλουν στην παραγωγή το ονειρο τους ακριβως όπως το επινόησαν τα μυαλα τους. Αυτό τους το εγχείρημα μας χάρισε ένα αυτοκίνητο που ήταν "too much a car for the money". Η σκληρή λοιπόν πραγματικότητα προσπάθησε να απλώσει πανω στο βάτραχο το σάβανο του οικονομικου ανταγωνισμου. Με λίγα λόγια, ηταν τόσο καλο που κανονικα δεν θα επρεπε να υπαρχει. Επειδη ομως δεν επιβιωνει ο δυνατοτερος, αλλα ο προσαρμοστικότερος, καταφεραν να βρουν μια μεση λυση λανσαροντας την σειρα ID η οποια οπως ολοι γνωριζετε μετεξελιχθηκε σε D Super (+5) και D Special. Στην πορεια βεβαια, η φυσικη υπεροχή της DS εξισορροπησε αυτο το αναγκαστικο ατοπημα, και παρουσιαστηκε η ακριβως αντιθετη αναγκη στην αγορα: Το λανσάρισμα μια ακομη πιο πολυτελους, ακομα και απο το αρχικο μοντελο εκδοχής, του Pallas. Με λιγα λογια, η εκδοση Pallas ηταν η θεια δικη που προσπαθησε να εξιλεωσει την αμαρτια του να συμβιβαστει ενα αυτοκινητο που γεννηθηκε για να ειναι ασυμβιβαστο. Για μενα καθε DS αξιζει, και αν το ρωτουσαμε πιστευω θα ηθελε, να ειναι Pallas γι αυτον ακριβως τον λογο.

.
Να παρατηρήσω πως πάντα και σε όλες τις DS (όπως και στις CX και ακόμα και στις SM-κουτσουρεμένος ο κινητήρα για το φορολογικό όριο των Γάλων στα 2.7), ο μεγάλος συμβιβασμός ήταν πάντα ο κινητήρας...

H DS δεν εξοπλίστηκε ποτέ με κάτι αντίστοιχο όπως η 15CV... δυστυχώς. Βέβαια τα πλεονεκτήματά της αντιστάθμιζων σε μεγάλο βαθμό αυτό το μειονέκτημα, αλλά ειδικά την δεκαετία του '70 είχε αρχίσει να φαίνεται έντονα.... και το κληρονόμησε σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό στις CX (όταν απέτυχε το σχέδιο για τον trirotor).

ο αστικός μύθος λέει πως το Pallas δεν αναφερόταν σε ...παλάτι, αλλά αφού η Deese ήταν θεά, το Pallas ήταν αναφορά στην Αθηνά Παλλάδα (εξ' ου και τα δύο ll ).
η ονομασία πέρασε και στις CX. αυτός ήταν ο λόγος που το '79 η μικρή δίλιτρη CX ονομάστηκε Athena!
 

Vagler Don

Member
Εγγραφή
25 Δεκεμβρίου 2014
Μηνύματα
73
Reaction score
181
Πόντοι
367
Age
42
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Website
theflyingdutchmanblog.blogspot.gr
Να παρατηρήσω πως πάντα και σε όλες τις DS (όπως και στις CX και ακόμα και στις SM-κουτσουρεμένος ο κινητήρα για το φορολογικό όριο των Γάλων στα 2.7), ο μεγάλος συμβιβασμός ήταν πάντα ο κινητήρας...

H DS δεν εξοπλίστηκε ποτέ με κάτι αντίστοιχο όπως η 15CV... δυστυχώς. Βέβαια τα πλεονεκτήματά της αντιστάθμιζων σε μεγάλο βαθμό αυτό το μειονέκτημα, αλλά ειδικά την δεκαετία του '70 είχε αρχίσει να φαίνεται έντονα.... και το κληρονόμησε σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό στις CX (όταν απέτυχε το σχέδιο για τον trirotor).

ο αστικός μύθος λέει πως το Pallas δεν αναφερόταν σε ...παλάτι, αλλά αφού η Deese ήταν θεά, το Pallas ήταν αναφορά στην Αθηνά Παλλάδα (εξ' ου και τα δύο ll ).
η ονομασία πέρασε και στις CX. αυτός ήταν ο λόγος που το '79 η μικρή δίλιτρη CX ονομάστηκε Athena!
Ακριβως. Φτιαξαμε μια θεα, κυριοι. Ποια θεα? Την Αθηνα, ηρθε αργοτερα η απαντηση.
Σχετικα με τον κινητηρα, η "καμπουρα' μεταξυ οδηγου και συνοδηγου, που φαινεται τοσο παραταιρη, οφειλεται στο γεγονος πως οταν απετυχε η προσπαθεια για εξελιξη του boxer εξακλυλινδρου κινητηρα που αρχικα προοριζοταν να το πυροδοτει, η υπαρχουσα μοναδα "κιβωτιο εμπρος κινητηρας πισω" του Traction εσωσε την κατασταση, απλα επρεπε να κλεψουν λιγο χωρο απο την καμπινα των επιβατων για να χωρεσει.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Το λανσάρισμα μια ακομη πιο πολυτελους, ακομα και απο το αρχικο μοντελο εκδοχής, του Pallas. Με λιγα λογια, η εκδοση Pallas ηταν η θεια δικη που προσπαθησε να εξιλεωσει την αμαρτια του να συμβιβαστει ενα αυτοκινητο που γεννηθηκε για να ειναι ασυμβιβαστο. Για μενα καθε DS αξιζει, και αν το ρωτουσαμε πιστευω θα ηθελε, να ειναι Pallas γι αυτον ακριβως τον λογο.
Yπήρχαν και αυτές πάνω από τις Pallas
ds.jpg
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ακριβως. Φτιαξαμε μια θεα, κυριοι. Ποια θεα? Την Αθηνα, ηρθε αργοτερα η απαντηση.
Σχετικα με τον κινητηρα, η "καμπουρα' μεταξυ οδηγου και συνοδηγου, που φαινεται τοσο παραταιρη, οφειλεται στο γεγονος πως οταν απετυχε η προσπαθεια για εξελιξη του boxer εξακλυλινδρου κινητηρα που αρχικα προοριζοταν να το πυροδοτει, η υπαρχουσα μοναδα "κιβωτιο εμπρος κινητηρας πισω" του Traction εσωσε την κατασταση, απλα επρεπε να κλεψουν λιγο χωρο απο την καμπινα των επιβατων για να χωρεσει.
όχι ότι δεν έχει χώρο τώρα η DS...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Αυτό τους το εγχείρημα μας χάρισε ένα αυτοκίνητο που ήταν "too much a car for the money". Η σκληρή λοιπόν πραγματικότητα προσπάθησε να απλώσει πανω στο βάτραχο το σάβανο του οικονομικου ανταγωνισμου. Με λίγα λόγια, ηταν τόσο καλο που κανονικα δεν θα επρεπε να υπαρχει.
κάτι που πάντα με γοήτευε στις DS (και ίσχυε σε κάποιο βαθμό και για τις CX), είναι πως άνθρωποι που θα μπορούσαν να μετακινούνται σε Βentley και Rolls,
προτιμούσαν μια 3-4 φορές φτηνότερη DS Pallas ή CX Prestige αργότερα.

ο Δούκας του Λουξεμβούργου ας πούμε
http://my2cv.gr/forum/threads/citroen-cx-φωτογραφίες.898/page-23
θα μπορούσε να είχε επιλέξει για τον γάμο του μια 560SEL, που έκανε διπλά χρήματα από την Πρεστίζ. ή ακόμα και μια Rolls.

ήξερα και έναν Σεϊχη, που προτιμούσε CX...

Για την DS είναι πολύ πιο πολλά τα παραδείγματα
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Επανερχομαι στην αρχικη μου ερωτηση. Κανεναν καλο ταπιτσερη ξερουμε?
οι Αθηναίοι θα σου απαντήσουν...
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.844
Reaction score
4.220
Πόντοι
777
Age
48
ο αστικός μύθος λέει πως το Pallas δεν αναφερόταν σε ...παλάτι, αλλά αφού η Deese ήταν θεά, το Pallas ήταν αναφορά στην Αθηνά Παλλάδα (εξ' ου και τα δύο ll ).
η ονομασία πέρασε και στις CX. αυτός ήταν ο λόγος που το '79 η μικρή δίλιτρη CX ονομάστηκε Athena!
Έχω την εντύπωση ότι δεν είναι αστικός μύθος.
Συγχαρητήρια φίλε Vagler Don και καλοτάξιδο :dsblink::dscabrio::DSsuspension:
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.538
Reaction score
19.056
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
Καλοταξιδο!!! να την χαιρεσαι την θεά σου!!! Αλλο ενα ζωντανό παραδειγμα οτι οποιος ψαχνει κ θελει βρησκει ακομη κ σημερα το αμαξι των ονειρων του...( λιγο υπομονη θελει μονο κ ψαξιμο ...)
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.283
Reaction score
2.214
Πόντοι
697
τελικα θα το κανεις pallas απο οτι καταλαβα...

δεν πειραζει οτι αρεσει στον καθεναν
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ο @GiAnniS έχει υπόψιν κάποιον ταπετσέρη. Θα χρειαστώ και εγώ σύντομα
τι, για να την επαναφέρεις στο αρχικό εσωτερικό;
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.283
Reaction score
2.214
Πόντοι
697
τι, για να την επαναφέρεις στο αρχικό εσωτερικό;
Επανερχομαι στην αρχικη μου ερωτηση. Κανεναν καλο ταπιτσερη ξερουμε?
υπαρχει σαλόνι που θα πουληθει κομπλε παλλας γνησιο σε μαυρο χρωμα αμα ενδιαφερεσαι σε υπεραριστη κατασταση
 

Vagler Don

Member
Εγγραφή
25 Δεκεμβρίου 2014
Μηνύματα
73
Reaction score
181
Πόντοι
367
Age
42
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Website
theflyingdutchmanblog.blogspot.gr
υπαρχει σαλόνι που θα πουληθει κομπλε παλλας γνησιο σε μαυρο χρωμα αμα ενδιαφερεσαι σε υπεραριστη κατασταση
Με ενδιαφερει, εξαρταται απο την τιμη, και απο το τι εννοεις κομπλε. Καθισματα και πορτες μονο η τα παντα?
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.545
Reaction score
19.698
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Εχει ο μηχανικος μου κομπλε μαυρο δερματινο αν σ ενδιαφερει. Δε ξερω σιγουρα αν το δινει ωστοσο.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
υπαρχει σαλόνι που θα πουληθει κομπλε παλλας γνησιο σε μαυρο χρωμα αμα ενδιαφερεσαι σε υπεραριστη κατασταση
Το δικό μου θα εννοεί ο αγαπητός Τρύφων.. Αν σε ενδιαφέρει και θέλεις να έρθεις να το δεις ευχαρίστως.. Εγώ θα επαναφέρω το δικό του.. θα το αγοράσω από την αρχή. Τα καθίσματα είναι είναι άριστα χωρίς φθορές και σκισίματα. Τα πανέλα στις πόρτες χρειάζονται κάποιες επιδιορθώσεις. Υπάρχει επίσης και τεμπέλης original Citroen.
 
Top Bottom