- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.191
- Reaction score
- 16.121
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
Να παρατηρήσω πως πάντα και σε όλες τις DS (όπως και στις CX και ακόμα και στις SM-κουτσουρεμένος ο κινητήρα για το φορολογικό όριο των Γάλων στα 2.7), ο μεγάλος συμβιβασμός ήταν πάντα ο κινητήρας...Λιγα λογια περι αυθεντικότητας. Το αυτοκίνητο έχει ψυχή, και χαρακτήρα. Το DS έχει για πολλούς και διάφορους λόγους πολυ ιδιαίτερη ψυχή και πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα. Αυτο εν μέρει συμβαινει επειδή μια μέρα μαζεύτηκαν ένα μάτσο τρελοί που εργαζόντουσαν σε μιά εταιρεία που ήταν αρκετά τρελή για να πεί στον κόσμο "ιδού πως πρέπει να ειναι ενα αυτοκινητο", και σχεδίασαν κατασκεύασαν αλλα και κατάφεραν να βγάλουν στην παραγωγή το ονειρο τους ακριβως όπως το επινόησαν τα μυαλα τους. Αυτό τους το εγχείρημα μας χάρισε ένα αυτοκίνητο που ήταν "too much a car for the". Η σκληρή λοιπόν πραγματικότητα προσπάθησε να απλώσει πανω στο βάτραχο το σάβανο του οικονομικου ανταγωνισμου. Με λίγα λόγια, ηταν τόσο καλο που κανονικα δεν θα επρεπε να υπαρχει. Επειδη ομως δεν επιβιωνει ο δυνατοτερος, αλλα ο προσαρμοστικότερος, καταφεραν να βρουν μια μεση λυση λανσαροντας την σειρα ID η οποια οπως ολοι γνωριζετε μετεξελιχθηκε σε D Super (+5) και D Special. Στην πορεια βεβαια, η φυσικη υπεροχή της DS εξισορροπησε αυτο το αναγκαστικο ατοπημα, και παρουσιαστηκε η ακριβως αντιθετη αναγκη στην αγορα: Το λανσάρισμα μια ακομη πιο πολυτελους, ακομα και απο το αρχικο μοντελο εκδοχής, του Pallas. Με λιγα λογια, η εκδοση Pallas ηταν η θεια δικη που προσπαθησε να εξιλεωσει την αμαρτια του να συμβιβαστει ενα αυτοκινητο που γεννηθηκε για να ειναι ασυμβιβαστο. Για μενα καθε DS αξιζει, και αν το ρωτουσαμε πιστευω θα ηθελε, να ειναι Pallas γι αυτον ακριβως τον λογο.
.
H DS δεν εξοπλίστηκε ποτέ με κάτι αντίστοιχο όπως η 15CV... δυστυχώς. Βέβαια τα πλεονεκτήματά της αντιστάθμιζων σε μεγάλο βαθμό αυτό το μειονέκτημα, αλλά ειδικά την δεκαετία του '70 είχε αρχίσει να φαίνεται έντονα.... και το κληρονόμησε σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό στις CX (όταν απέτυχε το σχέδιο για τον trirotor).
ο αστικός μύθος λέει πως το Pallas δεν αναφερόταν σε ...παλάτι, αλλά αφού η Deese ήταν θεά, το Pallas ήταν αναφορά στην Αθηνά Παλλάδα (εξ' ου και τα δύο ll ).
η ονομασία πέρασε και στις CX. αυτός ήταν ο λόγος που το '79 η μικρή δίλιτρη CX ονομάστηκε Athena!